NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي ينعمل حفلة على مرتي
و يكون في ١٠ فحولة عندهم ازبار ضخمة و ينزلو لبنهم على كل جسمها عشان انظف جسمها و كسها و طيزها 😍😍😍
تعالى هغتصبها قدامك

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
نفسي مراتي
العب شكلك صاحب مزاج عالي واوعدك ان اخلي لبني يغرقها لأنك راجل بتفهم في فن النيك مفيش أجمل من انك تشوف مراتك تحت زبي ولبني مغرقها

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080
العب شكلك صاحب مزاج عالي واوعدك ان اخلي لبني يغرقها لأنك راجل بتفهم في فن النيك مفيش أجمل من انك تشوف مراتك تحت زبي ولبني مغرقها
ميرسي

• عجبني
التفاعلات: بعشق مراتي
حبيبي لا شكر علي واجب الشكر لازم كمان يكون من مراتك الجامده لاني هى اللي هدوق متعه زبي ولبني وخبرتي كلها هتكون ليها
وكمان لازم تشكرك انت كمان لأنك عرفت تنقي ليها زب قادر يفشخها ويعمل عليها حفله نيك لوحده

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080
نفسي ينعمل حفلة على مرتي
و يكون في ١٠ فحولة عندهم ازبار ضخمة و ينزلو لبنهم على كل جسمها عشان انظف جسمها و كسها و طيزها 😍😍😍
انت دماغك عاليه وليه عشرة بدل ما في واحد يقدر يعوضها عن العشرة المهم ان مزاجك يتظبط وانت شايفها تحتي بتتلوى من المتعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت دماغك عاليه وليه عشرة بدل ما في واحد يقدر يعوضها عن العشرة المهم ان مزاجك يتظبط وانت شايفها تحتي بتتلوى من المتعه
انا عارف مرتي بتحب التنوع و حلو جدا يكونو عشرة كل واحد زبو بحجم معين و كل واحد يكون خبرة بحركة معينة

• عجبني
التفاعلات: بعشق مراتي
نفسي اشوف مراتي غرقانه كده
طلاما نفسك في كدة يبقي اكيد مراتك مولعاك اوي و مخلياك سايح علي الاخر مجرد ما تشوف اللبن علي و شها زبك هيشد و خورمك هينبط و تلاقيك جبتهم علي نفسك يا مهري

مين عندك في البيت يبو قرون اتعمل عليها حفلة لبن ولا مين نفسك يتعمل عليها الحفلة دي 😍😉🥰JvbxPbn.gif JvbxpJS.gif Jvbxbg2.gif
نفسى يتعمل حفله اللبن دى على امى وبعد ما يخلصو الفحول انضفهم بلسانى🥵

نفسى يتعمل حفله اللبن دى على امى وبعد ما يخلصو الفحول انضفهم بلسانى🥵
بس الاحلى اني انيك امك و صوتها مالي الاوضة و انت بترضع بيضاني

اووف نفسي اشوف اختي بيتعمل عليها حفلة لبن كدا و وشها يغرق
متخليش نفسك ف حاجة هاتها ونفشخلك كسها

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: sammie
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%