NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة البنت اللي بحبها طلعت lesbian _ حتى الجزء الثالث 19/3/2023

Ahmad Mmmr

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
18 فبراير 2023
المشاركات
115
مستوى التفاعل
182
نقاط
42
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم عاملين إيه انهارده هحكلكم قصه من خيالي كان نفسي جدا تبقي حقيقيه


الجزء الاول



ابطال القصه
١-انا احمد ٢٤ سنه اسمر بس مش أوي وطولي حوالي ١٧٥ مش تخين بس معضل علي خفيف عشان كنت بروح الجيم بس عندي فخاد شويه وطيزي مدوره وحجمه متوسط بس طريه شويه
٢- شيرين ودي حبيبتي نفس سني وكانت معايا في نفس الكليه وهي بيضه وجسمها أوف خالص جسمها شبه الساعه الرمليه بزازها وسط ومرفوعه كده وطريه فشخ ووسطها رفيع كده وصغير وفخادها ملفوفه كده بشكل جامد فشخ وطيزها كبيره ورفوعه وبتتهز كده وهي ماشيه بطريقه تخلي زب الخول يقف عليها ووشها ملامحه حلوه اوي بس علي قد ما اول ما تشوفها تحسها جوود جيرل اوي بس هي شرسه فشخ ولسانها طويل ديما كلامها بشتايم وشخصيتها قويه جدآ وبتحب ديما اللي يبقي معاها يسمع كلامها وفيها شبه كبير من Angela white

HXGinh7.md.jpg
بقي الشخصيات هقول عليها في القصه ،
القصه بدات لما دخلت الجامعه أنا اصلا شخص خجول جدا بطبعي وشخصيتي إلي حد ما ضعيف شويه وده من وانا لسه صغير أنا عايش مع امي وابويا اختي الوحيده ابويا اسمه محمد وامي اسمها سلوي واختي سلمي اختي اصغر مني بسنتين انا أمي شخصيتها قويه جدا عن أبويا بكتير وديما كنت بلاحظ ده في كل خناقتهم من واحنا صغيرين كان ديما امي تقعد تزعق وتشتم في أبويا وابويا ساكت وفي الاخر هو إللي يروح يصالحها وامي رغم انها كانت في الاول واحنا صغيرين كانت مش بتشتغل بس بعد كده بقت تشتغل عشان تساعد ابويا في المصاريف بس هي كانت ديما بتميز اختي عليا في كل حاجه وده كان ديما منها في كل حاجه في لبس وفلوس وخروج وفوسح كانت سامحه لاختي بكل حاجه وأنا كانت ديما بترفض ليا كل حاجه وبتزعقلي وتضربني علي اقل غلط مني اللي في نفس الوقت مكنتش بتعمل كده مع اختي خالص عشان كده لما كبرنا مكنتش بحب اختي إللي ورثت من امي قوه الشخصيه وأنا خدت من ابويا ضعف الشخصيه والخوف والخجل وقوه الشخصيه دي كانت بتبان في كل تصرفات اختي في لابسها إللي ديما بيبقي متحرر وكاشف جسمها كله وراسم شكل جسمها وكلامها إللي علي طول بصوت عالي وزعيق وشتيم خصوصاً معايا وساعات في خناقات اختي كانت بتوصل انها تضربني ولو اشتكيت لامي تزعقلي وتخليني اصالحها ده كان بيضايقني من جوايا بس مع الوقت بقيت متقبل الموضوع وبتعامل معه وبحاول ارضي امي واختي باي شكل عشان مقعش تحت عقابهم كبرت ودخلت الجامعه واختي دخلت بعد نفس الجامعه إللي أنا فيها وفي الاول مكنش ليا صحاب لغايت في سنه تانيه اتعرفت علي شيرين ودي كانت بدايه قصتي لانها مكنتش بنت حلوه كده وخلاص لا كانت شخصيه وليها حضور رهيب كانت ديما بتحب تهزر وتضحك مع اي حد وكانت صحابها في كل حته وكل الجامعه تعرفها وجنب كده تحس انها راجل كده في كلامها اللي كان اغلبه شتايم زي اختي كده وده عكس شكلها وجسمها إللي اول ما تشوفه تقول انها بنت بطل وجامده نيك ولابسها إللي يخليك تولع عليها وتبقي عايز تنكها اول ما تشوفها اتعرفت عليها عادي في الأول بس مع الوقت كانت الظروف بتجمعني بيها كتير وبتخليني اتكلم معاها بس الغريب إللي كنت بلاحظه فيها اني عمري ما شوفتها في علاقه حب مع ولد من الجامعه او بره الجامعه وده كان غريب بنسبالي لانها مش بنت محترمه بقي وفي حالها ومش بتصاحب ولاد لا هي كان ليها صحاب ولاد كتير بس كان كلهم زي اخواتها بس مكنتش بشغل دماغي في الموضوع وبقول عادي لسه محبتش حد بس مع تكرار كلامي معاها اعجبت بشخصيتها وبدات اتعلق بيها واتكلم معاها كتير افتح كلام معاها وده كان مش صعب اوي لانها كانت متقبله كلامي معاها وبدات اقع في حبها واعشقها ولاني ضعيف الشخصية زي ما قولت مقدرتش اقولها إني بحبها وفضلنا صحاب كده سنه كامله لغايت ما دخلنا الجامعه وكان ليها صاحبه قريبه ليها جدا اسمها دينا هي كانت شرموطه الجامعه والكل عارف انها شمال وانها بتتناك حب في النيك والمتعه عشان كده لما كانت تتعرف علي واحد ويعجبها كانت بتتناك منه المهم إني كان ليا كلام مع دينا دي عادي صحاب فجالي الجرأه مره إني اقولها علي احساسي نحيه شيرين واسالها هي برضو معجبه بيا ولا لا كلمتها فعلا وحكتلها علي احساسي بس ردها كان صادم بنسبالي قالتلي شيرين مش هتوافق وأنا بنصحك تنسي الموضوع خالص ومتفكرش فيه قولتلها ليه قالت من غير ليه اسمع كلامي وخلاص قولتلها لا لازم افهم هي بتحب واحد تاني يعني ولا إيه عايز افهم قالتلي لا شيرين ملهاش في الرجاله خالص شيرين بتحب البنات قولتلها يعني إيه مش فاهم قالتلي يعني شيرين بتحب البنات اها ممكن تصاحب ولاد بس بيبقوا زي اخواتها لكن لما بتفكر تحب او ترتبط او تنام مع حد بتعمل كده مع بنت زيها طبعا كلام دينا كان صادم بنسبالي ومكنتش مصدق بس هي كملت وقالت أنا عارفه انك ممكن متصدقش بس أنا ممكن بكره اوريك حاجه تثبتلك اني بقولك الحقيقه فقولتلها حاجه إيه قالت بكره في الجامعه هقبلك وهقولك طبعا أنا معرفتش انام يومها من التفكير لغايت ما روحت تاني يوم الجامعه وقابلت دينا وقالتلي أنا هوريك فيديو هياكدلك كلامي وورتني فيديو لشيرين وبنت معانا في الجامعه اسمها ليلي كنت ديما بشوفهم سوا كانوا فاتحين الاتنين نايمين علي السرير ولابسين كلوت برا بس وكانت شيرين حضنه ليلي جامد وعماله تبوس في شفايفها وبتقطع رقبتها من البوس وايدها جوه كلوت ليلي بتلعب في كسها بتلعب جامد فيه وليلي بتووحوح منها جامد اوي وبطلع اهات كلها متعه ولبونه وشيرين مش رحمه كسها من اللعب فيه وهي بيتقولها وحشتيني يا شرموطه وحشني جسمك الملبن يا متناكه اسبوع كامل يا لبوه شيفاكي رايحه جايه قدامي وبزازك وطيازك الملبن دول بيتهزوا قدامي ومش عارفه المسك اخيرا جيتي تحت ايدي ده أنا هفشخ كسمك انهارده وليلي بتقولها وهي بتتاوه بلبونه ااااه انا ملكك اعملي فيا إللي أنتي عايزاه وشيرين سابتهاا ونزلت علي رجلها رفعتها وقلعتها الكلوت وكس ليلي بان قدامي في الفيديو ناعم اوي وبيلمع كانها كانت مجهزه نفسها لشيرين ونزلت بلسانها علي كس ليلي تلحس فيه وتلعب بلسانها علي كل حته فيه والفيديو خلص علي شيرين وهي بتلحس كس ليلي بالوضع ده أنا الصراحه زبي وقف من الفيديو يمكن عشان اول مره اشوف بنتين اعرفهم باللبس ده يمكن عشان شايف شيرين البنت إللي بحبها وبعشقها تقريبا واقفه قدامي ملط وشايف جسمها كله قدامي إللي ياما كنت ببص عليه من تحت لتحت ولا إللي ولعني كده سيطره شيرين علي ليلي واللي بينها في الفيديو وانها حتي وهي في السرير وقلعه هدومها وجسمها عريان برضو مسيطره وهي إللي متحكمه دينا قطعت تفكيري وسرحاني في الفيديو ده وهي بتقول انت شوفت بعينك اهو فعشان كده شيل موضوع حبك لشيرين ده من دماغك عشان مش هتنفع ليك قولتها وانا لسه هايج طب وادام هي بتحب البنات كده ليه مفكرتش فيكي راحت ضحكت ضحكه بشرمطه وقالت مين قال أنا وشيرين كنا مرتبطين وبنام مع بعض بس شيرين فيها طبع كده انها بتحب البنت اللي معاها محدش يلمسها ولا يقرب منها غيرها هي وبس يعني لما بتبقي في علاقه مع بنت بتبقي عايزه تفهم البنت دي ملكيه خاصه ليها هي وبس وانا بحب المتعه وبحب اتمتع مع اي حد ادام عجبني وده مش عاجب شيرين عشان كده اتفاقنا اننا نكون صحاب قريبين وعارفين كل حاجه عن بعض من غير علاقه ولو جالنا الشوق ممكن ننام مع بعض كل فتره كده وهي وليلي دلوقتي في حكم المتجوزين وبيتقابلوا في شقه كده ماجرها انا وشيرين لمتعتنا ومحدش يعرف عنها حاجه غير إللي إحنا بنعرفهم المهم أنا نصحتك وشوف انت هتعمل ايه وسبتني وقامت أنا كل ده كنت في عالم تاني ومش عارف اعمل ايه كلام دينا ده والفيديو إللي ورتهولي بياكدلي ان شيرين عمرها ما هتفكر فيا غير مجرد صاحب عادي زي اي حد بس في نفس الوقت أنا كنت بحبها اوي ومش هقدر ابعد عنها فعلا بس هنا افتكرت حاجه حصلت من حوالي سنتين وقولت ان اكيد الحاجه دي هي إللي هتنفعني في موضوعي أنا وشيرين ايه إللي هيحصل بعد كده هنعرفه في الأجزاء اللي جايه




الجزء الثانى


ووقفنا في المره إللي فاتت لما عرفت ان شيرين إللي بحبها طلعت سحاقيه بتحب البنات وافتكرت حاجه قولت اكيد هي دي اللي هتساعدني في موضوعي مع شيرين الحاجه دي هي حسن ده كان واحد معايا في المدرسه زمان كان شبه البنات مش بس في شكله ولا في جسمه إللي كان ملفوف كده وناعم وطيزه الكبيره وبزازه إللي الصغيره اللي شبه بزاز البنت إللي في اول البلوغ لا ده كمان في كلامه إللي كان كله انوثه وصوته الناعم إللي شبه صوت البنات حسن ده كان في حاله و هادي بس عشان جسمه إللي شبه البنات كانت المدرسه كلها بترخم عليه إللي يشتمه ويقوله يا خول يا منسون واللي بيستضعفوا ويضرابوا وياخدوا منه فلوس او سندوتشات والمتحرشين بقي إللي ديما ميخلاش منهم اي مدرسه إللي ديما كانوا بيتحرشوا بيه ويحسسوا علي جسمه ويبعبصوا ويضربوا علي طيزه فضل حسن كده لغايت اخر سنه في العدادي لغايت ما اتشهر في المدرسه كلها باسم لبوه المدرسه لدرجه ان في الفسحه لازم كل يوم يتجمع عليه اربع او خمس ولاد ويزنقوا في الحمامات او في اي فصل فاضي ويمسكوا يبعبصوا فيه ويضربوا علي طيزه وفي منهم كانوا بيقلعوا ويتفرجوا علي طيازه البيضه الملبن كل ده وكان حسن مش بيبدي اي رد فعل يعني كان بيحصل عليه كل يوم حفله من اربع خمس ولاد مختلفين عن اليوم إللي قابله وبرضو مش بيعمل اي رد فعل بس رغم كل ده أنا كنت بحب حسن مش عشان هو ناعم او شبه البنات لا بس عشان طيب وكنت بحسه شبهي في نفس الهدوء والكسوف في التعامل مع الناس عشان كده اتصاحبنا واكتشفت بعد كده انو شبهي في حاجات كتير المهم في مره بعد ما اتصاحبت عليه سالته هو انت ليه مش بتاخد موقف من العيال إللي بترخم عليك ده بس كان رده صادم قالي عشان ببقي مبسوط لما بيحسسوا عليا ببقي مبسوط لما بيحسسوني إني جميل وجسمي مهيجني وبدا يحكيلي عن احساسه وهما بيحسسوا عليه وبدات احب إني اجرب احساسه ده وهو ساعدني علي كده لان في مره كان البيت فاضي وروحت عنده وقاعد يكلمني عن السكس وانو بيحب يبقي في دور البنت وهو بيتبسط بكده جدا وقاعد يقلع قدامي ويلبس لبس من عند أمه ويتمكيج وشوفت جسمه اللي كان بيلمع فعلا ومفيهوش شعره وطري اوي ساعتها أنا مفهمتش احساسي كان ايه وأنا شايفه كده أنا عايز انيكه من حلاوته ولا عايز اقلده بس هو ساعتها مخلنيش احتار وخد ايدي وقومني وبدا يقلعني ويلبسني طقم من هدوم امه وبقينا احنا الاتنين لابسين لبس ستات وقاعد يلعب فيا يومها كتير مص زبي وخلاني جبتهم ولحس خرم طيزي وبعبصني ودخل صباعه فيا بس بعدها علي قد ما اتمتعت خفت من امي وابويا لو عرفوا اللي أنا بعمله ده وانهم ممكن يعملوا إيه عشان كده بعد عنه بس بعدها بفترة عرفت انو سافر هو وامه بره مصر ورجع بعدها بكام سنه بس كان خاطب بس الغريب لما شوفت صوره ان خطبته شكلها مسيطره عليه لا تحس حتي من مجرد الصور ان هي الراجل في العلاقه مش هو وهنا وهو كمان كان باين شكله في الصور ان لبسه كمان اتغير بقي كل لبسه ضيق ومفصل جسمه واستايلات لبس بناتي مش رجالي المهم لما افتكرت الكلام ده قولت احاول اكلمه ممكن يفدني في موضوع شيرين كلمته ومكنش فاكرني بس فكرته بنفسي وسلمنا علي بعض وطلبت اني اقبله عشان واحشني قالي انو ممكن يقابلني في بيته انهارده علشان هو مش قادر ينزل قولتله ماشي نفس بيتكوا القديم قالي لا غيرنا وبعتلي عنوان البيت الجديد وروحت ليه وكان بقي مز اوي حسيت اول ما شوفته انو بقي بنوته أوي وجسمه كمان بقي كيرفي اكتر وبقي جسمه احلي من بنات كتير

HXtNoGI.jpg
بقي في نفس الجسم ده كده المهم قاعد معه وبعد ما سلمنا علي بعض حكتله علي موضوع شيرين وفضل يسمعني وبعد ما خلصت ضحك جامد قولتله بتضحك ليه قالي اصل إللي انت بتحكي ده حصل معايا بظبط قولتله ازاي قالي خطبتي اسمها حنان هي من عيله متحرره فشخ وكانت مصريه بس عايشه بره مصر وكانت متحرره اوي في لابسه وأنا اعجبت بيها وهي كانت معايا في نفس الحي إللي كنت ساكن فيه حاولت اقرب منها وبقينا صحاب واخيرا اتجرات اني اعترف ليها بحبي ليها وده كان يوم عيد ميلادها روحت معايا هديه ليها بس كانت بتختفي كتير ومره واحده تظهر بس كان بيبقي معاها واحده صاحبتها مشغلتش دماغي وقولت اروح اكلمها بس لاقتها اختفت تاني سالت صحابها عليها قالوا منعرفش قاعد ادور عليها بس وانا بدور عليها عديت من جنب اوضها وسمعت صوت اهات فتحت الباب برحه بفتكر انها بتتوجع او حاجه بس لاقتها ذانقه صحبتها في الحيطه اللي في وش الباب ونازله لحس في كسها وخرم طيزها انا عرفت ساعتها انها ليزبيان بس مش بس كده لا دي ليز فحله كمان وبتحب تسيطر هنا أنا قولت لازم اقرب ليها بطريقتها وبدات احول علاقتي بيها من واحد وواحده صحاب لعلاقه اتنين صحاب بنات واحسسها بأنثتي واني زي البنات وهي بدات تتجاوب معايا ودلعني علي اني بنت لغايت ما في يوم كنا بنتكلم واعترفت ليها بميولي واني حاسس اني عايز ابقى بنت وأنا حسيت انها اتقبلت الفكره وشجعتني عليها روحت منتهز الفرصه وقولت اعترف ليها بحبي واعترفت ليها فعلاً بس هي سكتت حبه وبعدين قالت أنا موافقه بس طول ما احنا لوحدنا انت هتبقي بنت وتنسي خالص انك ولد واتخطبنا وبقت هي إللي بتشتريلي اللبس الحريمي إللي بلبسه ولما بنسكس مع بعض بنبقي اتنين بنات هي إللي مسيطره وفحله العلاقه وقالتلي كمان ان يوم دخلتي هتشتري زب صناعي وهتفتحني بيه أنا الصراحه كنت بسمعه وهايج أصلا علي كلامه وبتخيل كل كلمه قالها وشيرين بتعملها معايا ساعتها قولتله أنا عايزك تعلمني اعمل كده عايز اعمل كده مع شيرين حبيبتي.

ده نهايه الجزء الثاني نكمل الجزء الجاي ♥️♥️



الجزء الثالث


ازيكم وقفنا في الجزء إللي فاتت لما كان حسن بيحكيلي ازاي هو وخطبتوا اتخطبوا وازاي كانت سحاقيه فحله وازاي بقي شكلهم قدام الناس كابل عادي وبينهم وبين بعض بقوا اتنين ستات وهي بتنيكوا وبتركبه وأنا طلبت منه يعلمني قالي أنا ممكن اعلمك تعمل كده مع صحبتك اللي بتحبها دي واعرفك إزاي تتعامل زيك زي البنات وتبقي بنت معاها كمان وتخليها تحبك وتقبل بيك بس في طلب هطلبه منك قولتله إيه هو قالي لا هقوله ليك بعد ما اعلمك واخليك تخرج اللبوه إللي قدامك هنبدا من بكره قولتله ماشي ونزلت من بيته وأنا تايه في خيالاتي واللي أنا خلاص داخل عليه أنا بحب بنت واكتشفت انها ليز فحله وقررت اتعلم ازاي ابقي بنت عشان توافق تتجوزني وترتبط بيا كان احساس غريب جوايا مش فاهمو خالص أنا لسه راجل وشكلي راجل وبهيج عادي علي البنات بس اللي أنا داخل عليه ده هيخليني اتنازل عن الرجوله دي واتحول لبنت من جوايا ومش اي بنت لا دي بنت لبوه عشان اعرف ارضي شيرين حبيبتي وتوافق ولو وافقت خلاص هبقي لبوتها يعني ده معناه اني انسي خالص إني ابقي راجل تاني غير قدام الناس لكن بيني وبين نفسي لازم ابقي بنت بس خد قرار اني هجرب ومش هنفذ اي حاجه من إللي هتعلمها من حسن مع شيرين غير لما اشوف الموضوع هيبسطني ولا لا وفعلا من تاني يوم حسن حددلي ساعتين كل يوم يعلمني فيهم كل حاجه بدا يعلمني ازاي انظف نفسي وقالي اهم حاجه عشان تحبك وتقتنع ان من جواك بنت لازم تبقي نظيف يعني شعر جسمك مينفعش يبقي موجود مفيش بنت بيبقي عندها شعر في جسمها بس طبعا أنا مكنش ينفع احلق شعر جسمي كله عشان اهلي بس هو قالي متخافش مش شعر جسمك كله هنحلق الشعر اللي لازم يتحلق زي شعر زبك وطيزك وفخادك وصدرك لكن شعر رجلك من تحت هنخفه عشان يبقي كام شعره خفيفه عشان متبنش انك خول قدام الناس ووفي نفس الوقت متبقاش شكلك مقرف بنسبه ليها وطبعا وشك لازم تنظيفه متخليش فيه ولا دقن ولا شنب ولا الكلام ده وبدا يخليني اقلع ويحلق شعر طيزي وشعر فخادي وشعر صدر ودقني الخفيفه وشنبي وطبعا وهو بيعمل كده كان بيولعني بتحسيسه علي جسمي ولعبه من بره في طيزي وده كان بسطني جدا وخلاني مولع وزبي علي اخره وهو خد باله وقالي شكلك لبوه كبيره وبدا بعدها يعلمني كل حاجه تخص البنات قالي لازم كلامك يبقي بصوت واطي وهادي لازم تبقي رقيق في مشيتك قدامها لازم تبقي منظم لان اغلب البنات الليز ببحبوا النظام خصوصا لو ليز فحله زي حبيبتي ولازم تبقي مطيع ودي اهم حاجه لازم تبقي بتنفذ كلامها وتسمعه لانها اهم حاجه عندها ان البنت إللي هتبقي معاها زي مراتها يعني في طوعها وبقي بيعلمني حاجه ورا حاجه لغايت وأنا بستجيبب معه وبتدات فعلا احس اني مبسوط بكده لا وبقيت بستني اليوم إللي بعده عشان يعلمني حاجه جديده وده خلاني فعلاً مع الوقت احس ان كان في بنوته لبوه جوايا كانت في سجن وخرجت وبدا يعلمني الرقص وازي اتمايص في المشي وادلع زي الشراميط وازاي اتلبون في الكلام وعلمني البس حريمي واختار اللبس إللي البسه ويبقي سكسي عليا ومثير بعد حوالي شهر بقيت فعلا بعرف اعمل كل حاجه من الحاجات دي كويس ده كمان بجانب انو علمني الطبخ والكنس والمسح وكل حاجه الست بتعملها في البيت وده وبعد ما عدي شهر ومن تعليمه ليا قالي كده انا علمت كل حاجه عن البنات وخليتك طلعت اللبوه إللي جواك وجيه الوقت إللي اقولك فيه علي الطلب بتاعي قولتله قول قالي الاول انا جيبلك هديه ادخل شوفها وتعالي

HhqqwTN.jpg
وكان طقم زي ده كده وبعد ما لبسته كده عجبني شكلي اوي وفضلت واقف قدام المرايا عجبني شكلي جدا ولاحظت ان حسن واقف من بره عمال يصورني واستغربت بس عملت نفسي مشفتش حاجه وخرجت وأنا لابسه وقالي إيه الجمال ده يا مزه ضحكت وسكت قالي طلعتي لبوه أوي في اللبس ده اكتر ما كنت اتوقع قولتله بجد حلو عليا قالي شكلك قمر ومزه اوي ضحكت وقولتله قول بقي ايه الطلب سكت كده وبعدين قالي هقوله ليك بليل بعد ما يجيلي الرد قولتله رد إيه قالي مش مهم هتعرف بعدين بس أنا هقولك علي حاجه تانيه مهمه قولتله قول قالي الرجاله اللي زينا كده نوعين نوع بيعمل كده عشان هو حاسس من جواه انو بنت وانو لما بيلبس لبس بنات ولا بيعمل تصرفات بنات بيحس بنفسه لانه حاسس من جواه انو بنت وده حالتي أنا لاني فعلا من جوايا حاسس إني بنت لكن النوع التاني انو عارف انو راجل ومفيش جواه اي احساس انو بنت بس هو بيحب يببقي بنت في العلاقه مع الست اللي معه بيحب يغير الأوضاع بينه وبين الست إللي هو معاها بيحب يعيش في السرير انو ست وهي تقوم بدور الراجل معه وتركبه وتنيكه ودي حالتك انت قدام الناس عايز تفضل راجل بس بينك وبين حبيبتك عايز تبقي بنت عايز تتناك منها عايزها تركبك عايزها تحسسك ان هي الراجل عليك وعشان كده لما قولتلك انك تنفع تعيش مع حبيبت الليزبيان علي انك بنت بينك وبينها وافقت انك تبقي بنت معاها وبس لكن قدام الناس تبقي راجل لكن مفيش بنت ليزبيان توافق علي كده أنا خطبتي أيوه ليزبيان فحله وبتنكني بس أنا بنت معاها ومع الكل هي حولتني لبنت زي ما كنت عايز لكن اللي انت عايزوا مش هتلاقيه في صاحبتك ولا اي بنت سحاقيه قولتله لا امال هلاقيه فين قالي هو ده بقي الطلب إللي هطلبه منك وهيبسطك اوي


هنكمل في الجزء اللي جاي معلش الجزء ده مفهوش جنس بس الجزء إللي جاي هيبسكوا اوي ♥️♥️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: meedo32, سعيد م, سمسمة الحيحانة و 26 آخرين
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
شكلها هتحلو
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmad Mmmr
ممتازة كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: Mohamedsayed و Ahmad Mmmr
ازيكم عاملين إيه انهارده هحكلكم قصه من خيالي كان نفسي جدا تبقي حقيقيه ابطال القصه
١-انا احمد ٢٤ سنه اسمر بس مش أوي وطولي حوالي ١٧٥ مش تخين بس معضل علي خفيف عشان كنت بروح الجيم بس عندي فخاد شويه وطيزي مدوره وحجمه متوسط بس طريه شويه
٢- شيرين ودي حبيبتي نفس سني وكانت معايا في نفس الكليه وهي بيضه وجسمها أوف خالص جسمها شبه الساعه الرمليه بزازها وسط ومرفوعه كده وطريه فشخ ووسطها رفيع كده وصغير وفخادها ملفوفه كده بشكل جامد فشخ وطيزها كبيره ورفوعه وبتتهز كده وهي ماشيه بطريقه تخلي زب الخول يقف عليها ووشها ملامحه حلوه اوي بس علي قد ما اول ما تشوفها تحسها جوود جيرل اوي بس هي شرسه فشخ ولسانها طويل ديما كلامها بشتايم وشخصيتها قويه جدآ وبتحب ديما اللي يبقي معاها يسمع كلامها وفيها شبه كبير من Angela white

HXGinh7.md.jpg
بقي الشخصيات هقول عليها في القصه ،
القصه بدات لما دخلت الجامعه أنا اصلا شخص خجول جدا بطبعي وشخصيتي إلي حد ما ضعيف شويه وده من وانا لسه صغير أنا عايش مع امي وابويا اختي الوحيده ابويا اسمه محمد وامي اسمها سلوي واختي سلمي اختي اصغر مني بسنتين انا أمي شخصيتها قويه جدا عن أبويا بكتير وديما كنت بلاحظ ده في كل خناقتهم من واحنا صغيرين كان ديما امي تقعد تزعق وتشتم في أبويا وابويا ساكت وفي الاخر هو إللي يروح يصالحها وامي رغم انها كانت في الاول واحنا صغيرين كانت مش بتشتغل بس بعد كده بقت تشتغل عشان تساعد ابويا في المصاريف بس هي كانت ديما بتميز اختي عليا في كل حاجه وده كان ديما منها في كل حاجه في لبس وفلوس وخروج وفوسح كانت سامحه لاختي بكل حاجه وأنا كانت ديما بترفض ليا كل حاجه وبتزعقلي وتضربني علي اقل غلط مني اللي في نفس الوقت مكنتش بتعمل كده مع اختي خالص عشان كده لما كبرنا مكنتش بحب اختي إللي ورثت من امي قوه الشخصيه وأنا خدت من ابويا ضعف الشخصيه والخوف والخجل وقوه الشخصيه دي كانت بتبان في كل تصرفات اختي في لابسها إللي ديما بيبقي متحرر وكاشف جسمها كله وراسم شكل جسمها وكلامها إللي علي طول بصوت عالي وزعيق وشتيم خصوصاً معايا وساعات في خناقات اختي كانت بتوصل انها تضربني ولو اشتكيت لامي تزعقلي وتخليني اصالحها ده كان بيضايقني من جوايا بس مع الوقت بقيت متقبل الموضوع وبتعامل معه وبحاول ارضي امي واختي باي شكل عشان مقعش تحت عقابهم كبرت ودخلت الجامعه واختي دخلت بعد نفس الجامعه إللي أنا فيها وفي الاول مكنش ليا صحاب لغايت في سنه تانيه اتعرفت علي شيرين ودي كانت بدايه قصتي لانها مكنتش بنت حلوه كده وخلاص لا كانت شخصيه وليها حضور رهيب كانت ديما بتحب تهزر وتضحك مع اي حد وكانت صحابها في كل حته وكل الجامعه تعرفها وجنب كده تحس انها راجل كده في كلامها اللي كان اغلبه شتايم زي اختي كده وده عكس شكلها وجسمها إللي اول ما تشوفه تقول انها بنت بطل وجامده نيك ولابسها إللي يخليك تولع عليها وتبقي عايز تنكها اول ما تشوفها اتعرفت عليها عادي في الأول بس مع الوقت كانت الظروف بتجمعني بيها كتير وبتخليني اتكلم معاها بس الغريب إللي كنت بلاحظه فيها اني عمري ما شوفتها في علاقه حب مع ولد من الجامعه او بره الجامعه وده كان غريب بنسبالي لانها مش بنت محترمه بقي وفي حالها ومش بتصاحب ولاد لا هي كان ليها صحاب ولاد كتير بس كان كلهم زي اخواتها بس مكنتش بشغل دماغي في الموضوع وبقول عادي لسه محبتش حد بس مع تكرار كلامي معاها اعجبت بشخصيتها وبدات اتعلق بيها واتكلم معاها كتير افتح كلام معاها وده كان مش صعب اوي لانها كانت متقبله كلامي معاها وبدات اقع في حبها واعشقها ولاني ضعيف الشخصية زي ما قولت مقدرتش اقولها إني بحبها وفضلنا صحاب كده سنه كامله لغايت ما دخلنا الجامعه وكان ليها صاحبه قريبه ليها جدا اسمها دينا هي كانت شرموطه الجامعه والكل عارف انها شمال وانها بتتناك حب في النيك والمتعه عشان كده لما كانت تتعرف علي واحد ويعجبها كانت بتتناك منه المهم إني كان ليا كلام مع دينا دي عادي صحاب فجالي الجرأه مره إني اقولها علي احساسي نحيه شيرين واسالها هي برضو معجبه بيا ولا لا كلمتها فعلا وحكتلها علي احساسي بس ردها كان صادم بنسبالي قالتلي شيرين مش هتوافق وأنا بنصحك تنسي الموضوع خالص ومتفكرش فيه قولتلها ليه قالت من غير ليه اسمع كلامي وخلاص قولتلها لا لازم افهم هي بتحب واحد تاني يعني ولا إيه عايز افهم قالتلي لا شيرين ملهاش في الرجاله خالص شيرين بتحب البنات قولتلها يعني إيه مش فاهم قالتلي يعني شيرين بتحب البنات اها ممكن تصاحب ولاد بس بيبقوا زي اخواتها لكن لما بتفكر تحب او ترتبط او تنام مع حد بتعمل كده مع بنت زيها طبعا كلام دينا كان صادم بنسبالي ومكنتش مصدق بس هي كملت وقالت أنا عارفه انك ممكن متصدقش بس أنا ممكن بكره اوريك حاجه تثبتلك اني بقولك الحقيقه فقولتلها حاجه إيه قالت بكره في الجامعه هقبلك وهقولك طبعا أنا معرفتش انام يومها من التفكير لغايت ما روحت تاني يوم الجامعه وقابلت دينا وقالتلي أنا هوريك فيديو هياكدلك كلامي وورتني فيديو لشيرين وبنت معانا في الجامعه اسمها ليلي كنت ديما بشوفهم سوا كانوا فاتحين الاتنين نايمين علي السرير ولابسين كلوت برا بس وكانت شيرين حضنه ليلي جامد وعماله تبوس في شفايفها وبتقطع رقبتها من البوس وايدها جوه كلوت ليلي بتلعب في كسها بتلعب جامد فيه وليلي بتووحوح منها جامد اوي وبطلع اهات كلها متعه ولبونه وشيرين مش رحمه كسها من اللعب فيه وهي بيتقولها وحشتيني يا شرموطه وحشني جسمك الملبن يا متناكه اسبوع كامل يا لبوه شيفاكي رايحه جايه قدامي وبزازك وطيازك الملبن دول بيتهزوا قدامي ومش عارفه المسك اخيرا جيتي تحت ايدي ده أنا هفشخ كسمك انهارده وليلي بتقولها وهي بتتاوه بلبونه ااااه انا ملكك اعملي فيا إللي أنتي عايزاه وشيرين سابتهاا ونزلت علي رجلها رفعتها وقلعتها الكلوت وكس ليلي بان قدامي في الفيديو ناعم اوي وبيلمع كانها كانت مجهزه نفسها لشيرين ونزلت بلسانها علي كس ليلي تلحس فيه وتلعب بلسانها علي كل حته فيه والفيديو خلص علي شيرين وهي بتلحس كس ليلي بالوضع ده أنا الصراحه زبي وقف من الفيديو يمكن عشان اول مره اشوف بنتين اعرفهم باللبس ده يمكن عشان شايف شيرين البنت إللي بحبها وبعشقها تقريبا واقفه قدامي ملط وشايف جسمها كله قدامي إللي ياما كنت ببص عليه من تحت لتحت ولا إللي ولعني كده سيطره شيرين علي ليلي واللي بينها في الفيديو وانها حتي وهي في السرير وقلعه هدومها وجسمها عريان برضو مسيطره وهي إللي متحكمه دينا قطعت تفكيري وسرحاني في الفيديو ده وهي بتقول انت شوفت بعينك اهو فعشان كده شيل موضوع حبك لشيرين ده من دماغك عشان مش هتنفع ليك قولتها وانا لسه هايج طب وادام هي بتحب البنات كده ليه مفكرتش فيكي راحت ضحكت ضحكه بشرمطه وقالت مين قال أنا وشيرين كنا مرتبطين وبنام مع بعض بس شيرين فيها طبع كده انها بتحب البنت اللي معاها محدش يلمسها ولا يقرب منها غيرها هي وبس يعني لما بتبقي في علاقه مع بنت بتبقي عايزه تفهم البنت دي ملكيه خاصه ليها هي وبس وانا بحب المتعه وبحب اتمتع مع اي حد ادام عجبني وده مش عاجب شيرين عشان كده اتفاقنا اننا نكون صحاب قريبين وعارفين كل حاجه عن بعض من غير علاقه ولو جالنا الشوق ممكن ننام مع بعض كل فتره كده وهي وليلي دلوقتي في حكم المتجوزين وبيتقابلوا في شقه كده ماجرها انا وشيرين لمتعتنا ومحدش يعرف عنها حاجه غير إللي إحنا بنعرفهم المهم أنا نصحتك وشوف انت هتعمل ايه وسبتني وقامت أنا كل ده كنت في عالم تاني ومش عارف اعمل ايه كلام دينا ده والفيديو إللي ورتهولي بياكدلي ان شيرين عمرها ما هتفكر فيا غير مجرد صاحب عادي زي اي حد بس في نفس الوقت أنا كنت بحبها اوي ومش هقدر ابعد عنها فعلا بس هنا افتكرت حاجه حصلت من حوالي سنتين وقولت ان اكيد الحاجه دي هي إللي هتنفعني في موضوعي أنا وشيرين ايه إللي هيحصل بعد كده هنعرفه في الأجزاء اللي جايه

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كما يا روجل قصة حلوة ومشوقة وأتمنى أن لا تقطع الاقصو
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
:love: :love: (y) (y) :giggle: :giggle: :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 😜 😜 o_O o_O :cool: :cool: :sneaky: :sneaky:
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
رووعة ريتني مكانك
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
تجنن حلوة اوى
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmad Mmmr
ازيكم عاملين إيه انهارده هحكلكم قصه من خيالي كان نفسي جدا تبقي حقيقيه


الجزء الاول



ابطال القصه
١-انا احمد ٢٤ سنه اسمر بس مش أوي وطولي حوالي ١٧٥ مش تخين بس معضل علي خفيف عشان كنت بروح الجيم بس عندي فخاد شويه وطيزي مدوره وحجمه متوسط بس طريه شويه
٢- شيرين ودي حبيبتي نفس سني وكانت معايا في نفس الكليه وهي بيضه وجسمها أوف خالص جسمها شبه الساعه الرمليه بزازها وسط ومرفوعه كده وطريه فشخ ووسطها رفيع كده وصغير وفخادها ملفوفه كده بشكل جامد فشخ وطيزها كبيره ورفوعه وبتتهز كده وهي ماشيه بطريقه تخلي زب الخول يقف عليها ووشها ملامحه حلوه اوي بس علي قد ما اول ما تشوفها تحسها جوود جيرل اوي بس هي شرسه فشخ ولسانها طويل ديما كلامها بشتايم وشخصيتها قويه جدآ وبتحب ديما اللي يبقي معاها يسمع كلامها وفيها شبه كبير من Angela white

HXGinh7.md.jpg
بقي الشخصيات هقول عليها في القصه ،
القصه بدات لما دخلت الجامعه أنا اصلا شخص خجول جدا بطبعي وشخصيتي إلي حد ما ضعيف شويه وده من وانا لسه صغير أنا عايش مع امي وابويا اختي الوحيده ابويا اسمه محمد وامي اسمها سلوي واختي سلمي اختي اصغر مني بسنتين انا أمي شخصيتها قويه جدا عن أبويا بكتير وديما كنت بلاحظ ده في كل خناقتهم من واحنا صغيرين كان ديما امي تقعد تزعق وتشتم في أبويا وابويا ساكت وفي الاخر هو إللي يروح يصالحها وامي رغم انها كانت في الاول واحنا صغيرين كانت مش بتشتغل بس بعد كده بقت تشتغل عشان تساعد ابويا في المصاريف بس هي كانت ديما بتميز اختي عليا في كل حاجه وده كان ديما منها في كل حاجه في لبس وفلوس وخروج وفوسح كانت سامحه لاختي بكل حاجه وأنا كانت ديما بترفض ليا كل حاجه وبتزعقلي وتضربني علي اقل غلط مني اللي في نفس الوقت مكنتش بتعمل كده مع اختي خالص عشان كده لما كبرنا مكنتش بحب اختي إللي ورثت من امي قوه الشخصيه وأنا خدت من ابويا ضعف الشخصيه والخوف والخجل وقوه الشخصيه دي كانت بتبان في كل تصرفات اختي في لابسها إللي ديما بيبقي متحرر وكاشف جسمها كله وراسم شكل جسمها وكلامها إللي علي طول بصوت عالي وزعيق وشتيم خصوصاً معايا وساعات في خناقات اختي كانت بتوصل انها تضربني ولو اشتكيت لامي تزعقلي وتخليني اصالحها ده كان بيضايقني من جوايا بس مع الوقت بقيت متقبل الموضوع وبتعامل معه وبحاول ارضي امي واختي باي شكل عشان مقعش تحت عقابهم كبرت ودخلت الجامعه واختي دخلت بعد نفس الجامعه إللي أنا فيها وفي الاول مكنش ليا صحاب لغايت في سنه تانيه اتعرفت علي شيرين ودي كانت بدايه قصتي لانها مكنتش بنت حلوه كده وخلاص لا كانت شخصيه وليها حضور رهيب كانت ديما بتحب تهزر وتضحك مع اي حد وكانت صحابها في كل حته وكل الجامعه تعرفها وجنب كده تحس انها راجل كده في كلامها اللي كان اغلبه شتايم زي اختي كده وده عكس شكلها وجسمها إللي اول ما تشوفه تقول انها بنت بطل وجامده نيك ولابسها إللي يخليك تولع عليها وتبقي عايز تنكها اول ما تشوفها اتعرفت عليها عادي في الأول بس مع الوقت كانت الظروف بتجمعني بيها كتير وبتخليني اتكلم معاها بس الغريب إللي كنت بلاحظه فيها اني عمري ما شوفتها في علاقه حب مع ولد من الجامعه او بره الجامعه وده كان غريب بنسبالي لانها مش بنت محترمه بقي وفي حالها ومش بتصاحب ولاد لا هي كان ليها صحاب ولاد كتير بس كان كلهم زي اخواتها بس مكنتش بشغل دماغي في الموضوع وبقول عادي لسه محبتش حد بس مع تكرار كلامي معاها اعجبت بشخصيتها وبدات اتعلق بيها واتكلم معاها كتير افتح كلام معاها وده كان مش صعب اوي لانها كانت متقبله كلامي معاها وبدات اقع في حبها واعشقها ولاني ضعيف الشخصية زي ما قولت مقدرتش اقولها إني بحبها وفضلنا صحاب كده سنه كامله لغايت ما دخلنا الجامعه وكان ليها صاحبه قريبه ليها جدا اسمها دينا هي كانت شرموطه الجامعه والكل عارف انها شمال وانها بتتناك حب في النيك والمتعه عشان كده لما كانت تتعرف علي واحد ويعجبها كانت بتتناك منه المهم إني كان ليا كلام مع دينا دي عادي صحاب فجالي الجرأه مره إني اقولها علي احساسي نحيه شيرين واسالها هي برضو معجبه بيا ولا لا كلمتها فعلا وحكتلها علي احساسي بس ردها كان صادم بنسبالي قالتلي شيرين مش هتوافق وأنا بنصحك تنسي الموضوع خالص ومتفكرش فيه قولتلها ليه قالت من غير ليه اسمع كلامي وخلاص قولتلها لا لازم افهم هي بتحب واحد تاني يعني ولا إيه عايز افهم قالتلي لا شيرين ملهاش في الرجاله خالص شيرين بتحب البنات قولتلها يعني إيه مش فاهم قالتلي يعني شيرين بتحب البنات اها ممكن تصاحب ولاد بس بيبقوا زي اخواتها لكن لما بتفكر تحب او ترتبط او تنام مع حد بتعمل كده مع بنت زيها طبعا كلام دينا كان صادم بنسبالي ومكنتش مصدق بس هي كملت وقالت أنا عارفه انك ممكن متصدقش بس أنا ممكن بكره اوريك حاجه تثبتلك اني بقولك الحقيقه فقولتلها حاجه إيه قالت بكره في الجامعه هقبلك وهقولك طبعا أنا معرفتش انام يومها من التفكير لغايت ما روحت تاني يوم الجامعه وقابلت دينا وقالتلي أنا هوريك فيديو هياكدلك كلامي وورتني فيديو لشيرين وبنت معانا في الجامعه اسمها ليلي كنت ديما بشوفهم سوا كانوا فاتحين الاتنين نايمين علي السرير ولابسين كلوت برا بس وكانت شيرين حضنه ليلي جامد وعماله تبوس في شفايفها وبتقطع رقبتها من البوس وايدها جوه كلوت ليلي بتلعب في كسها بتلعب جامد فيه وليلي بتووحوح منها جامد اوي وبطلع اهات كلها متعه ولبونه وشيرين مش رحمه كسها من اللعب فيه وهي بيتقولها وحشتيني يا شرموطه وحشني جسمك الملبن يا متناكه اسبوع كامل يا لبوه شيفاكي رايحه جايه قدامي وبزازك وطيازك الملبن دول بيتهزوا قدامي ومش عارفه المسك اخيرا جيتي تحت ايدي ده أنا هفشخ كسمك انهارده وليلي بتقولها وهي بتتاوه بلبونه ااااه انا ملكك اعملي فيا إللي أنتي عايزاه وشيرين سابتهاا ونزلت علي رجلها رفعتها وقلعتها الكلوت وكس ليلي بان قدامي في الفيديو ناعم اوي وبيلمع كانها كانت مجهزه نفسها لشيرين ونزلت بلسانها علي كس ليلي تلحس فيه وتلعب بلسانها علي كل حته فيه والفيديو خلص علي شيرين وهي بتلحس كس ليلي بالوضع ده أنا الصراحه زبي وقف من الفيديو يمكن عشان اول مره اشوف بنتين اعرفهم باللبس ده يمكن عشان شايف شيرين البنت إللي بحبها وبعشقها تقريبا واقفه قدامي ملط وشايف جسمها كله قدامي إللي ياما كنت ببص عليه من تحت لتحت ولا إللي ولعني كده سيطره شيرين علي ليلي واللي بينها في الفيديو وانها حتي وهي في السرير وقلعه هدومها وجسمها عريان برضو مسيطره وهي إللي متحكمه دينا قطعت تفكيري وسرحاني في الفيديو ده وهي بتقول انت شوفت بعينك اهو فعشان كده شيل موضوع حبك لشيرين ده من دماغك عشان مش هتنفع ليك قولتها وانا لسه هايج طب وادام هي بتحب البنات كده ليه مفكرتش فيكي راحت ضحكت ضحكه بشرمطه وقالت مين قال أنا وشيرين كنا مرتبطين وبنام مع بعض بس شيرين فيها طبع كده انها بتحب البنت اللي معاها محدش يلمسها ولا يقرب منها غيرها هي وبس يعني لما بتبقي في علاقه مع بنت بتبقي عايزه تفهم البنت دي ملكيه خاصه ليها هي وبس وانا بحب المتعه وبحب اتمتع مع اي حد ادام عجبني وده مش عاجب شيرين عشان كده اتفاقنا اننا نكون صحاب قريبين وعارفين كل حاجه عن بعض من غير علاقه ولو جالنا الشوق ممكن ننام مع بعض كل فتره كده وهي وليلي دلوقتي في حكم المتجوزين وبيتقابلوا في شقه كده ماجرها انا وشيرين لمتعتنا ومحدش يعرف عنها حاجه غير إللي إحنا بنعرفهم المهم أنا نصحتك وشوف انت هتعمل ايه وسبتني وقامت أنا كل ده كنت في عالم تاني ومش عارف اعمل ايه كلام دينا ده والفيديو إللي ورتهولي بياكدلي ان شيرين عمرها ما هتفكر فيا غير مجرد صاحب عادي زي اي حد بس في نفس الوقت أنا كنت بحبها اوي ومش هقدر ابعد عنها فعلا بس هنا افتكرت حاجه حصلت من حوالي سنتين وقولت ان اكيد الحاجه دي هي إللي هتنفعني في موضوعي أنا وشيرين ايه إللي هيحصل بعد كده هنعرفه في الأجزاء اللي جايه




الجزء الثانى


ووقفنا في المره إللي فاتت لما عرفت ان شيرين إللي بحبها طلعت سحاقيه بتحب البنات وافتكرت حاجه قولت اكيد هي دي اللي هتساعدني في موضوعي مع شيرين الحاجه دي هي حسن ده كان واحد معايا في المدرسه زمان كان شبه البنات مش بس في شكله ولا في جسمه إللي كان ملفوف كده وناعم وطيزه الكبيره وبزازه إللي الصغيره اللي شبه بزاز البنت إللي في اول البلوغ لا ده كمان في كلامه إللي كان كله انوثه وصوته الناعم إللي شبه صوت البنات حسن ده كان في حاله و هادي بس عشان جسمه إللي شبه البنات كانت المدرسه كلها بترخم عليه إللي يشتمه ويقوله يا خول يا منسون واللي بيستضعفوا ويضرابوا وياخدوا منه فلوس او سندوتشات والمتحرشين بقي إللي ديما ميخلاش منهم اي مدرسه إللي ديما كانوا بيتحرشوا بيه ويحسسوا علي جسمه ويبعبصوا ويضربوا علي طيزه فضل حسن كده لغايت اخر سنه في العدادي لغايت ما اتشهر في المدرسه كلها باسم لبوه المدرسه لدرجه ان في الفسحه لازم كل يوم يتجمع عليه اربع او خمس ولاد ويزنقوا في الحمامات او في اي فصل فاضي ويمسكوا يبعبصوا فيه ويضربوا علي طيزه وفي منهم كانوا بيقلعوا ويتفرجوا علي طيازه البيضه الملبن كل ده وكان حسن مش بيبدي اي رد فعل يعني كان بيحصل عليه كل يوم حفله من اربع خمس ولاد مختلفين عن اليوم إللي قابله وبرضو مش بيعمل اي رد فعل بس رغم كل ده أنا كنت بحب حسن مش عشان هو ناعم او شبه البنات لا بس عشان طيب وكنت بحسه شبهي في نفس الهدوء والكسوف في التعامل مع الناس عشان كده اتصاحبنا واكتشفت بعد كده انو شبهي في حاجات كتير المهم في مره بعد ما اتصاحبت عليه سالته هو انت ليه مش بتاخد موقف من العيال إللي بترخم عليك ده بس كان رده صادم قالي عشان ببقي مبسوط لما بيحسسوا عليا ببقي مبسوط لما بيحسسوني إني جميل وجسمي مهيجني وبدا يحكيلي عن احساسه وهما بيحسسوا عليه وبدات احب إني اجرب احساسه ده وهو ساعدني علي كده لان في مره كان البيت فاضي وروحت عنده وقاعد يكلمني عن السكس وانو بيحب يبقي في دور البنت وهو بيتبسط بكده جدا وقاعد يقلع قدامي ويلبس لبس من عند أمه ويتمكيج وشوفت جسمه اللي كان بيلمع فعلا ومفيهوش شعره وطري اوي ساعتها أنا مفهمتش احساسي كان ايه وأنا شايفه كده أنا عايز انيكه من حلاوته ولا عايز اقلده بس هو ساعتها مخلنيش احتار وخد ايدي وقومني وبدا يقلعني ويلبسني طقم من هدوم امه وبقينا احنا الاتنين لابسين لبس ستات وقاعد يلعب فيا يومها كتير مص زبي وخلاني جبتهم ولحس خرم طيزي وبعبصني ودخل صباعه فيا بس بعدها علي قد ما اتمتعت خفت من امي وابويا لو عرفوا اللي أنا بعمله ده وانهم ممكن يعملوا إيه عشان كده بعد عنه بس بعدها بفترة عرفت انو سافر هو وامه بره مصر ورجع بعدها بكام سنه بس كان خاطب بس الغريب لما شوفت صوره ان خطبته شكلها مسيطره عليه لا تحس حتي من مجرد الصور ان هي الراجل في العلاقه مش هو وهنا وهو كمان كان باين شكله في الصور ان لبسه كمان اتغير بقي كل لبسه ضيق ومفصل جسمه واستايلات لبس بناتي مش رجالي المهم لما افتكرت الكلام ده قولت احاول اكلمه ممكن يفدني في موضوع شيرين كلمته ومكنش فاكرني بس فكرته بنفسي وسلمنا علي بعض وطلبت اني اقبله عشان واحشني قالي انو ممكن يقابلني في بيته انهارده علشان هو مش قادر ينزل قولتله ماشي نفس بيتكوا القديم قالي لا غيرنا وبعتلي عنوان البيت الجديد وروحت ليه وكان بقي مز اوي حسيت اول ما شوفته انو بقي بنوته أوي وجسمه كمان بقي كيرفي اكتر وبقي جسمه احلي من بنات كتير

HXtNoGI.jpg
بقي في نفس الجسم ده كده المهم قاعد معه وبعد ما سلمنا علي بعض حكتله علي موضوع شيرين وفضل يسمعني وبعد ما خلصت ضحك جامد قولتله بتضحك ليه قالي اصل إللي انت بتحكي ده حصل معايا بظبط قولتله ازاي قالي خطبتي اسمها حنان هي من عيله متحرره فشخ وكانت مصريه بس عايشه بره مصر وكانت متحرره اوي في لابسه وأنا اعجبت بيها وهي كانت معايا في نفس الحي إللي كنت ساكن فيه حاولت اقرب منها وبقينا صحاب واخيرا اتجرات اني اعترف ليها بحبي ليها وده كان يوم عيد ميلادها روحت معايا هديه ليها بس كانت بتختفي كتير ومره واحده تظهر بس كان بيبقي معاها واحده صاحبتها مشغلتش دماغي وقولت اروح اكلمها بس لاقتها اختفت تاني سالت صحابها عليها قالوا منعرفش قاعد ادور عليها بس وانا بدور عليها عديت من جنب اوضها وسمعت صوت اهات فتحت الباب برحه بفتكر انها بتتوجع او حاجه بس لاقتها ذانقه صحبتها في الحيطه اللي في وش الباب ونازله لحس في كسها وخرم طيزها انا عرفت ساعتها انها ليزبيان بس مش بس كده لا دي ليز فحله كمان وبتحب تسيطر هنا أنا قولت لازم اقرب ليها بطريقتها وبدات احول علاقتي بيها من واحد وواحده صحاب لعلاقه اتنين صحاب بنات واحسسها بأنثتي واني زي البنات وهي بدات تتجاوب معايا ودلعني علي اني بنت لغايت ما في يوم كنا بنتكلم واعترفت ليها بميولي واني حاسس اني عايز ابقى بنت وأنا حسيت انها اتقبلت الفكره وشجعتني عليها روحت منتهز الفرصه وقولت اعترف ليها بحبي واعترفت ليها فعلاً بس هي سكتت حبه وبعدين قالت أنا موافقه بس طول ما احنا لوحدنا انت هتبقي بنت وتنسي خالص انك ولد واتخطبنا وبقت هي إللي بتشتريلي اللبس الحريمي إللي بلبسه ولما بنسكس مع بعض بنبقي اتنين بنات هي إللي مسيطره وفحله العلاقه وقالتلي كمان ان يوم دخلتي هتشتري زب صناعي وهتفتحني بيه أنا الصراحه كنت بسمعه وهايج أصلا علي كلامه وبتخيل كل كلمه قالها وشيرين بتعملها معايا ساعتها قولتله أنا عايزك تعلمني اعمل كده عايز اعمل كده مع شيرين حبيبتي.

ده نهايه الجزء الثاني نكمل الجزء الجاي ♥️♥️



الجزء الثالث


ازيكم وقفنا في الجزء إللي فاتت لما كان حسن بيحكيلي ازاي هو وخطبتوا اتخطبوا وازاي كانت سحاقيه فحله وازاي بقي شكلهم قدام الناس كابل عادي وبينهم وبين بعض بقوا اتنين ستات وهي بتنيكوا وبتركبه وأنا طلبت منه يعلمني قالي أنا ممكن اعلمك تعمل كده مع صحبتك اللي بتحبها دي واعرفك إزاي تتعامل زيك زي البنات وتبقي بنت معاها كمان وتخليها تحبك وتقبل بيك بس في طلب هطلبه منك قولتله إيه هو قالي لا هقوله ليك بعد ما اعلمك واخليك تخرج اللبوه إللي قدامك هنبدا من بكره قولتله ماشي ونزلت من بيته وأنا تايه في خيالاتي واللي أنا خلاص داخل عليه أنا بحب بنت واكتشفت انها ليز فحله وقررت اتعلم ازاي ابقي بنت عشان توافق تتجوزني وترتبط بيا كان احساس غريب جوايا مش فاهمو خالص أنا لسه راجل وشكلي راجل وبهيج عادي علي البنات بس اللي أنا داخل عليه ده هيخليني اتنازل عن الرجوله دي واتحول لبنت من جوايا ومش اي بنت لا دي بنت لبوه عشان اعرف ارضي شيرين حبيبتي وتوافق ولو وافقت خلاص هبقي لبوتها يعني ده معناه اني انسي خالص إني ابقي راجل تاني غير قدام الناس لكن بيني وبين نفسي لازم ابقي بنت بس خد قرار اني هجرب ومش هنفذ اي حاجه من إللي هتعلمها من حسن مع شيرين غير لما اشوف الموضوع هيبسطني ولا لا وفعلا من تاني يوم حسن حددلي ساعتين كل يوم يعلمني فيهم كل حاجه بدا يعلمني ازاي انظف نفسي وقالي اهم حاجه عشان تحبك وتقتنع ان من جواك بنت لازم تبقي نظيف يعني شعر جسمك مينفعش يبقي موجود مفيش بنت بيبقي عندها شعر في جسمها بس طبعا أنا مكنش ينفع احلق شعر جسمي كله عشان اهلي بس هو قالي متخافش مش شعر جسمك كله هنحلق الشعر اللي لازم يتحلق زي شعر زبك وطيزك وفخادك وصدرك لكن شعر رجلك من تحت هنخفه عشان يبقي كام شعره خفيفه عشان متبنش انك خول قدام الناس ووفي نفس الوقت متبقاش شكلك مقرف بنسبه ليها وطبعا وشك لازم تنظيفه متخليش فيه ولا دقن ولا شنب ولا الكلام ده وبدا يخليني اقلع ويحلق شعر طيزي وشعر فخادي وشعر صدر ودقني الخفيفه وشنبي وطبعا وهو بيعمل كده كان بيولعني بتحسيسه علي جسمي ولعبه من بره في طيزي وده كان بسطني جدا وخلاني مولع وزبي علي اخره وهو خد باله وقالي شكلك لبوه كبيره وبدا بعدها يعلمني كل حاجه تخص البنات قالي لازم كلامك يبقي بصوت واطي وهادي لازم تبقي رقيق في مشيتك قدامها لازم تبقي منظم لان اغلب البنات الليز ببحبوا النظام خصوصا لو ليز فحله زي حبيبتي ولازم تبقي مطيع ودي اهم حاجه لازم تبقي بتنفذ كلامها وتسمعه لانها اهم حاجه عندها ان البنت إللي هتبقي معاها زي مراتها يعني في طوعها وبقي بيعلمني حاجه ورا حاجه لغايت وأنا بستجيبب معه وبتدات فعلا احس اني مبسوط بكده لا وبقيت بستني اليوم إللي بعده عشان يعلمني حاجه جديده وده خلاني فعلاً مع الوقت احس ان كان في بنوته لبوه جوايا كانت في سجن وخرجت وبدا يعلمني الرقص وازي اتمايص في المشي وادلع زي الشراميط وازاي اتلبون في الكلام وعلمني البس حريمي واختار اللبس إللي البسه ويبقي سكسي عليا ومثير بعد حوالي شهر بقيت فعلا بعرف اعمل كل حاجه من الحاجات دي كويس ده كمان بجانب انو علمني الطبخ والكنس والمسح وكل حاجه الست بتعملها في البيت وده وبعد ما عدي شهر ومن تعليمه ليا قالي كده انا علمت كل حاجه عن البنات وخليتك طلعت اللبوه إللي جواك وجيه الوقت إللي اقولك فيه علي الطلب بتاعي قولتله قول قالي الاول انا جيبلك هديه ادخل شوفها وتعالي

HhqqwTN.jpg
وكان طقم زي ده كده وبعد ما لبسته كده عجبني شكلي اوي وفضلت واقف قدام المرايا عجبني شكلي جدا ولاحظت ان حسن واقف من بره عمال يصورني واستغربت بس عملت نفسي مشفتش حاجه وخرجت وأنا لابسه وقالي إيه الجمال ده يا مزه ضحكت وسكت قالي طلعتي لبوه أوي في اللبس ده اكتر ما كنت اتوقع قولتله بجد حلو عليا قالي شكلك قمر ومزه اوي ضحكت وقولتله قول بقي ايه الطلب سكت كده وبعدين قالي هقوله ليك بليل بعد ما يجيلي الرد قولتله رد إيه قالي مش مهم هتعرف بعدين بس أنا هقولك علي حاجه تانيه مهمه قولتله قول قالي الرجاله اللي زينا كده نوعين نوع بيعمل كده عشان هو حاسس من جواه انو بنت وانو لما بيلبس لبس بنات ولا بيعمل تصرفات بنات بيحس بنفسه لانه حاسس من جواه انو بنت وده حالتي أنا لاني فعلا من جوايا حاسس إني بنت لكن النوع التاني انو عارف انو راجل ومفيش جواه اي احساس انو بنت بس هو بيحب يببقي بنت في العلاقه مع الست اللي معه بيحب يغير الأوضاع بينه وبين الست إللي هو معاها بيحب يعيش في السرير انو ست وهي تقوم بدور الراجل معه وتركبه وتنيكه ودي حالتك انت قدام الناس عايز تفضل راجل بس بينك وبين حبيبتك عايز تبقي بنت عايز تتناك منها عايزها تركبك عايزها تحسسك ان هي الراجل عليك وعشان كده لما قولتلك انك تنفع تعيش مع حبيبت الليزبيان علي انك بنت بينك وبينها وافقت انك تبقي بنت معاها وبس لكن قدام الناس تبقي راجل لكن مفيش بنت ليزبيان توافق علي كده أنا خطبتي أيوه ليزبيان فحله وبتنكني بس أنا بنت معاها ومع الكل هي حولتني لبنت زي ما كنت عايز لكن اللي انت عايزوا مش هتلاقيه في صاحبتك ولا اي بنت سحاقيه قولتله لا امال هلاقيه فين قالي هو ده بقي الطلب إللي هطلبه منك وهيبسطك اوي


هنكمل في الجزء اللي جاي معلش الجزء ده مفهوش جنس بس الجزء إللي جاي هيبسكوا اوي ♥️♥️
منتظر التكمله 🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr و A_0
مفيش حاجه جديده حلوه كدا❤️😂
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmad Mmmr
ازيكم عاملين إيه انهارده هحكلكم قصه من خيالي كان نفسي جدا تبقي حقيقيه


الجزء الاول



ابطال القصه
١-انا احمد ٢٤ سنه اسمر بس مش أوي وطولي حوالي ١٧٥ مش تخين بس معضل علي خفيف عشان كنت بروح الجيم بس عندي فخاد شويه وطيزي مدوره وحجمه متوسط بس طريه شويه
٢- شيرين ودي حبيبتي نفس سني وكانت معايا في نفس الكليه وهي بيضه وجسمها أوف خالص جسمها شبه الساعه الرمليه بزازها وسط ومرفوعه كده وطريه فشخ ووسطها رفيع كده وصغير وفخادها ملفوفه كده بشكل جامد فشخ وطيزها كبيره ورفوعه وبتتهز كده وهي ماشيه بطريقه تخلي زب الخول يقف عليها ووشها ملامحه حلوه اوي بس علي قد ما اول ما تشوفها تحسها جوود جيرل اوي بس هي شرسه فشخ ولسانها طويل ديما كلامها بشتايم وشخصيتها قويه جدآ وبتحب ديما اللي يبقي معاها يسمع كلامها وفيها شبه كبير من Angela white

HXGinh7.md.jpg
بقي الشخصيات هقول عليها في القصه ،
القصه بدات لما دخلت الجامعه أنا اصلا شخص خجول جدا بطبعي وشخصيتي إلي حد ما ضعيف شويه وده من وانا لسه صغير أنا عايش مع امي وابويا اختي الوحيده ابويا اسمه محمد وامي اسمها سلوي واختي سلمي اختي اصغر مني بسنتين انا أمي شخصيتها قويه جدا عن أبويا بكتير وديما كنت بلاحظ ده في كل خناقتهم من واحنا صغيرين كان ديما امي تقعد تزعق وتشتم في أبويا وابويا ساكت وفي الاخر هو إللي يروح يصالحها وامي رغم انها كانت في الاول واحنا صغيرين كانت مش بتشتغل بس بعد كده بقت تشتغل عشان تساعد ابويا في المصاريف بس هي كانت ديما بتميز اختي عليا في كل حاجه وده كان ديما منها في كل حاجه في لبس وفلوس وخروج وفوسح كانت سامحه لاختي بكل حاجه وأنا كانت ديما بترفض ليا كل حاجه وبتزعقلي وتضربني علي اقل غلط مني اللي في نفس الوقت مكنتش بتعمل كده مع اختي خالص عشان كده لما كبرنا مكنتش بحب اختي إللي ورثت من امي قوه الشخصيه وأنا خدت من ابويا ضعف الشخصيه والخوف والخجل وقوه الشخصيه دي كانت بتبان في كل تصرفات اختي في لابسها إللي ديما بيبقي متحرر وكاشف جسمها كله وراسم شكل جسمها وكلامها إللي علي طول بصوت عالي وزعيق وشتيم خصوصاً معايا وساعات في خناقات اختي كانت بتوصل انها تضربني ولو اشتكيت لامي تزعقلي وتخليني اصالحها ده كان بيضايقني من جوايا بس مع الوقت بقيت متقبل الموضوع وبتعامل معه وبحاول ارضي امي واختي باي شكل عشان مقعش تحت عقابهم كبرت ودخلت الجامعه واختي دخلت بعد نفس الجامعه إللي أنا فيها وفي الاول مكنش ليا صحاب لغايت في سنه تانيه اتعرفت علي شيرين ودي كانت بدايه قصتي لانها مكنتش بنت حلوه كده وخلاص لا كانت شخصيه وليها حضور رهيب كانت ديما بتحب تهزر وتضحك مع اي حد وكانت صحابها في كل حته وكل الجامعه تعرفها وجنب كده تحس انها راجل كده في كلامها اللي كان اغلبه شتايم زي اختي كده وده عكس شكلها وجسمها إللي اول ما تشوفه تقول انها بنت بطل وجامده نيك ولابسها إللي يخليك تولع عليها وتبقي عايز تنكها اول ما تشوفها اتعرفت عليها عادي في الأول بس مع الوقت كانت الظروف بتجمعني بيها كتير وبتخليني اتكلم معاها بس الغريب إللي كنت بلاحظه فيها اني عمري ما شوفتها في علاقه حب مع ولد من الجامعه او بره الجامعه وده كان غريب بنسبالي لانها مش بنت محترمه بقي وفي حالها ومش بتصاحب ولاد لا هي كان ليها صحاب ولاد كتير بس كان كلهم زي اخواتها بس مكنتش بشغل دماغي في الموضوع وبقول عادي لسه محبتش حد بس مع تكرار كلامي معاها اعجبت بشخصيتها وبدات اتعلق بيها واتكلم معاها كتير افتح كلام معاها وده كان مش صعب اوي لانها كانت متقبله كلامي معاها وبدات اقع في حبها واعشقها ولاني ضعيف الشخصية زي ما قولت مقدرتش اقولها إني بحبها وفضلنا صحاب كده سنه كامله لغايت ما دخلنا الجامعه وكان ليها صاحبه قريبه ليها جدا اسمها دينا هي كانت شرموطه الجامعه والكل عارف انها شمال وانها بتتناك حب في النيك والمتعه عشان كده لما كانت تتعرف علي واحد ويعجبها كانت بتتناك منه المهم إني كان ليا كلام مع دينا دي عادي صحاب فجالي الجرأه مره إني اقولها علي احساسي نحيه شيرين واسالها هي برضو معجبه بيا ولا لا كلمتها فعلا وحكتلها علي احساسي بس ردها كان صادم بنسبالي قالتلي شيرين مش هتوافق وأنا بنصحك تنسي الموضوع خالص ومتفكرش فيه قولتلها ليه قالت من غير ليه اسمع كلامي وخلاص قولتلها لا لازم افهم هي بتحب واحد تاني يعني ولا إيه عايز افهم قالتلي لا شيرين ملهاش في الرجاله خالص شيرين بتحب البنات قولتلها يعني إيه مش فاهم قالتلي يعني شيرين بتحب البنات اها ممكن تصاحب ولاد بس بيبقوا زي اخواتها لكن لما بتفكر تحب او ترتبط او تنام مع حد بتعمل كده مع بنت زيها طبعا كلام دينا كان صادم بنسبالي ومكنتش مصدق بس هي كملت وقالت أنا عارفه انك ممكن متصدقش بس أنا ممكن بكره اوريك حاجه تثبتلك اني بقولك الحقيقه فقولتلها حاجه إيه قالت بكره في الجامعه هقبلك وهقولك طبعا أنا معرفتش انام يومها من التفكير لغايت ما روحت تاني يوم الجامعه وقابلت دينا وقالتلي أنا هوريك فيديو هياكدلك كلامي وورتني فيديو لشيرين وبنت معانا في الجامعه اسمها ليلي كنت ديما بشوفهم سوا كانوا فاتحين الاتنين نايمين علي السرير ولابسين كلوت برا بس وكانت شيرين حضنه ليلي جامد وعماله تبوس في شفايفها وبتقطع رقبتها من البوس وايدها جوه كلوت ليلي بتلعب في كسها بتلعب جامد فيه وليلي بتووحوح منها جامد اوي وبطلع اهات كلها متعه ولبونه وشيرين مش رحمه كسها من اللعب فيه وهي بيتقولها وحشتيني يا شرموطه وحشني جسمك الملبن يا متناكه اسبوع كامل يا لبوه شيفاكي رايحه جايه قدامي وبزازك وطيازك الملبن دول بيتهزوا قدامي ومش عارفه المسك اخيرا جيتي تحت ايدي ده أنا هفشخ كسمك انهارده وليلي بتقولها وهي بتتاوه بلبونه ااااه انا ملكك اعملي فيا إللي أنتي عايزاه وشيرين سابتهاا ونزلت علي رجلها رفعتها وقلعتها الكلوت وكس ليلي بان قدامي في الفيديو ناعم اوي وبيلمع كانها كانت مجهزه نفسها لشيرين ونزلت بلسانها علي كس ليلي تلحس فيه وتلعب بلسانها علي كل حته فيه والفيديو خلص علي شيرين وهي بتلحس كس ليلي بالوضع ده أنا الصراحه زبي وقف من الفيديو يمكن عشان اول مره اشوف بنتين اعرفهم باللبس ده يمكن عشان شايف شيرين البنت إللي بحبها وبعشقها تقريبا واقفه قدامي ملط وشايف جسمها كله قدامي إللي ياما كنت ببص عليه من تحت لتحت ولا إللي ولعني كده سيطره شيرين علي ليلي واللي بينها في الفيديو وانها حتي وهي في السرير وقلعه هدومها وجسمها عريان برضو مسيطره وهي إللي متحكمه دينا قطعت تفكيري وسرحاني في الفيديو ده وهي بتقول انت شوفت بعينك اهو فعشان كده شيل موضوع حبك لشيرين ده من دماغك عشان مش هتنفع ليك قولتها وانا لسه هايج طب وادام هي بتحب البنات كده ليه مفكرتش فيكي راحت ضحكت ضحكه بشرمطه وقالت مين قال أنا وشيرين كنا مرتبطين وبنام مع بعض بس شيرين فيها طبع كده انها بتحب البنت اللي معاها محدش يلمسها ولا يقرب منها غيرها هي وبس يعني لما بتبقي في علاقه مع بنت بتبقي عايزه تفهم البنت دي ملكيه خاصه ليها هي وبس وانا بحب المتعه وبحب اتمتع مع اي حد ادام عجبني وده مش عاجب شيرين عشان كده اتفاقنا اننا نكون صحاب قريبين وعارفين كل حاجه عن بعض من غير علاقه ولو جالنا الشوق ممكن ننام مع بعض كل فتره كده وهي وليلي دلوقتي في حكم المتجوزين وبيتقابلوا في شقه كده ماجرها انا وشيرين لمتعتنا ومحدش يعرف عنها حاجه غير إللي إحنا بنعرفهم المهم أنا نصحتك وشوف انت هتعمل ايه وسبتني وقامت أنا كل ده كنت في عالم تاني ومش عارف اعمل ايه كلام دينا ده والفيديو إللي ورتهولي بياكدلي ان شيرين عمرها ما هتفكر فيا غير مجرد صاحب عادي زي اي حد بس في نفس الوقت أنا كنت بحبها اوي ومش هقدر ابعد عنها فعلا بس هنا افتكرت حاجه حصلت من حوالي سنتين وقولت ان اكيد الحاجه دي هي إللي هتنفعني في موضوعي أنا وشيرين ايه إللي هيحصل بعد كده هنعرفه في الأجزاء اللي جايه




الجزء الثانى


ووقفنا في المره إللي فاتت لما عرفت ان شيرين إللي بحبها طلعت سحاقيه بتحب البنات وافتكرت حاجه قولت اكيد هي دي اللي هتساعدني في موضوعي مع شيرين الحاجه دي هي حسن ده كان واحد معايا في المدرسه زمان كان شبه البنات مش بس في شكله ولا في جسمه إللي كان ملفوف كده وناعم وطيزه الكبيره وبزازه إللي الصغيره اللي شبه بزاز البنت إللي في اول البلوغ لا ده كمان في كلامه إللي كان كله انوثه وصوته الناعم إللي شبه صوت البنات حسن ده كان في حاله و هادي بس عشان جسمه إللي شبه البنات كانت المدرسه كلها بترخم عليه إللي يشتمه ويقوله يا خول يا منسون واللي بيستضعفوا ويضرابوا وياخدوا منه فلوس او سندوتشات والمتحرشين بقي إللي ديما ميخلاش منهم اي مدرسه إللي ديما كانوا بيتحرشوا بيه ويحسسوا علي جسمه ويبعبصوا ويضربوا علي طيزه فضل حسن كده لغايت اخر سنه في العدادي لغايت ما اتشهر في المدرسه كلها باسم لبوه المدرسه لدرجه ان في الفسحه لازم كل يوم يتجمع عليه اربع او خمس ولاد ويزنقوا في الحمامات او في اي فصل فاضي ويمسكوا يبعبصوا فيه ويضربوا علي طيزه وفي منهم كانوا بيقلعوا ويتفرجوا علي طيازه البيضه الملبن كل ده وكان حسن مش بيبدي اي رد فعل يعني كان بيحصل عليه كل يوم حفله من اربع خمس ولاد مختلفين عن اليوم إللي قابله وبرضو مش بيعمل اي رد فعل بس رغم كل ده أنا كنت بحب حسن مش عشان هو ناعم او شبه البنات لا بس عشان طيب وكنت بحسه شبهي في نفس الهدوء والكسوف في التعامل مع الناس عشان كده اتصاحبنا واكتشفت بعد كده انو شبهي في حاجات كتير المهم في مره بعد ما اتصاحبت عليه سالته هو انت ليه مش بتاخد موقف من العيال إللي بترخم عليك ده بس كان رده صادم قالي عشان ببقي مبسوط لما بيحسسوا عليا ببقي مبسوط لما بيحسسوني إني جميل وجسمي مهيجني وبدا يحكيلي عن احساسه وهما بيحسسوا عليه وبدات احب إني اجرب احساسه ده وهو ساعدني علي كده لان في مره كان البيت فاضي وروحت عنده وقاعد يكلمني عن السكس وانو بيحب يبقي في دور البنت وهو بيتبسط بكده جدا وقاعد يقلع قدامي ويلبس لبس من عند أمه ويتمكيج وشوفت جسمه اللي كان بيلمع فعلا ومفيهوش شعره وطري اوي ساعتها أنا مفهمتش احساسي كان ايه وأنا شايفه كده أنا عايز انيكه من حلاوته ولا عايز اقلده بس هو ساعتها مخلنيش احتار وخد ايدي وقومني وبدا يقلعني ويلبسني طقم من هدوم امه وبقينا احنا الاتنين لابسين لبس ستات وقاعد يلعب فيا يومها كتير مص زبي وخلاني جبتهم ولحس خرم طيزي وبعبصني ودخل صباعه فيا بس بعدها علي قد ما اتمتعت خفت من امي وابويا لو عرفوا اللي أنا بعمله ده وانهم ممكن يعملوا إيه عشان كده بعد عنه بس بعدها بفترة عرفت انو سافر هو وامه بره مصر ورجع بعدها بكام سنه بس كان خاطب بس الغريب لما شوفت صوره ان خطبته شكلها مسيطره عليه لا تحس حتي من مجرد الصور ان هي الراجل في العلاقه مش هو وهنا وهو كمان كان باين شكله في الصور ان لبسه كمان اتغير بقي كل لبسه ضيق ومفصل جسمه واستايلات لبس بناتي مش رجالي المهم لما افتكرت الكلام ده قولت احاول اكلمه ممكن يفدني في موضوع شيرين كلمته ومكنش فاكرني بس فكرته بنفسي وسلمنا علي بعض وطلبت اني اقبله عشان واحشني قالي انو ممكن يقابلني في بيته انهارده علشان هو مش قادر ينزل قولتله ماشي نفس بيتكوا القديم قالي لا غيرنا وبعتلي عنوان البيت الجديد وروحت ليه وكان بقي مز اوي حسيت اول ما شوفته انو بقي بنوته أوي وجسمه كمان بقي كيرفي اكتر وبقي جسمه احلي من بنات كتير

HXtNoGI.jpg
بقي في نفس الجسم ده كده المهم قاعد معه وبعد ما سلمنا علي بعض حكتله علي موضوع شيرين وفضل يسمعني وبعد ما خلصت ضحك جامد قولتله بتضحك ليه قالي اصل إللي انت بتحكي ده حصل معايا بظبط قولتله ازاي قالي خطبتي اسمها حنان هي من عيله متحرره فشخ وكانت مصريه بس عايشه بره مصر وكانت متحرره اوي في لابسه وأنا اعجبت بيها وهي كانت معايا في نفس الحي إللي كنت ساكن فيه حاولت اقرب منها وبقينا صحاب واخيرا اتجرات اني اعترف ليها بحبي ليها وده كان يوم عيد ميلادها روحت معايا هديه ليها بس كانت بتختفي كتير ومره واحده تظهر بس كان بيبقي معاها واحده صاحبتها مشغلتش دماغي وقولت اروح اكلمها بس لاقتها اختفت تاني سالت صحابها عليها قالوا منعرفش قاعد ادور عليها بس وانا بدور عليها عديت من جنب اوضها وسمعت صوت اهات فتحت الباب برحه بفتكر انها بتتوجع او حاجه بس لاقتها ذانقه صحبتها في الحيطه اللي في وش الباب ونازله لحس في كسها وخرم طيزها انا عرفت ساعتها انها ليزبيان بس مش بس كده لا دي ليز فحله كمان وبتحب تسيطر هنا أنا قولت لازم اقرب ليها بطريقتها وبدات احول علاقتي بيها من واحد وواحده صحاب لعلاقه اتنين صحاب بنات واحسسها بأنثتي واني زي البنات وهي بدات تتجاوب معايا ودلعني علي اني بنت لغايت ما في يوم كنا بنتكلم واعترفت ليها بميولي واني حاسس اني عايز ابقى بنت وأنا حسيت انها اتقبلت الفكره وشجعتني عليها روحت منتهز الفرصه وقولت اعترف ليها بحبي واعترفت ليها فعلاً بس هي سكتت حبه وبعدين قالت أنا موافقه بس طول ما احنا لوحدنا انت هتبقي بنت وتنسي خالص انك ولد واتخطبنا وبقت هي إللي بتشتريلي اللبس الحريمي إللي بلبسه ولما بنسكس مع بعض بنبقي اتنين بنات هي إللي مسيطره وفحله العلاقه وقالتلي كمان ان يوم دخلتي هتشتري زب صناعي وهتفتحني بيه أنا الصراحه كنت بسمعه وهايج أصلا علي كلامه وبتخيل كل كلمه قالها وشيرين بتعملها معايا ساعتها قولتله أنا عايزك تعلمني اعمل كده عايز اعمل كده مع شيرين حبيبتي.

ده نهايه الجزء الثاني نكمل الجزء الجاي ♥️♥️



الجزء الثالث


ازيكم وقفنا في الجزء إللي فاتت لما كان حسن بيحكيلي ازاي هو وخطبتوا اتخطبوا وازاي كانت سحاقيه فحله وازاي بقي شكلهم قدام الناس كابل عادي وبينهم وبين بعض بقوا اتنين ستات وهي بتنيكوا وبتركبه وأنا طلبت منه يعلمني قالي أنا ممكن اعلمك تعمل كده مع صحبتك اللي بتحبها دي واعرفك إزاي تتعامل زيك زي البنات وتبقي بنت معاها كمان وتخليها تحبك وتقبل بيك بس في طلب هطلبه منك قولتله إيه هو قالي لا هقوله ليك بعد ما اعلمك واخليك تخرج اللبوه إللي قدامك هنبدا من بكره قولتله ماشي ونزلت من بيته وأنا تايه في خيالاتي واللي أنا خلاص داخل عليه أنا بحب بنت واكتشفت انها ليز فحله وقررت اتعلم ازاي ابقي بنت عشان توافق تتجوزني وترتبط بيا كان احساس غريب جوايا مش فاهمو خالص أنا لسه راجل وشكلي راجل وبهيج عادي علي البنات بس اللي أنا داخل عليه ده هيخليني اتنازل عن الرجوله دي واتحول لبنت من جوايا ومش اي بنت لا دي بنت لبوه عشان اعرف ارضي شيرين حبيبتي وتوافق ولو وافقت خلاص هبقي لبوتها يعني ده معناه اني انسي خالص إني ابقي راجل تاني غير قدام الناس لكن بيني وبين نفسي لازم ابقي بنت بس خد قرار اني هجرب ومش هنفذ اي حاجه من إللي هتعلمها من حسن مع شيرين غير لما اشوف الموضوع هيبسطني ولا لا وفعلا من تاني يوم حسن حددلي ساعتين كل يوم يعلمني فيهم كل حاجه بدا يعلمني ازاي انظف نفسي وقالي اهم حاجه عشان تحبك وتقتنع ان من جواك بنت لازم تبقي نظيف يعني شعر جسمك مينفعش يبقي موجود مفيش بنت بيبقي عندها شعر في جسمها بس طبعا أنا مكنش ينفع احلق شعر جسمي كله عشان اهلي بس هو قالي متخافش مش شعر جسمك كله هنحلق الشعر اللي لازم يتحلق زي شعر زبك وطيزك وفخادك وصدرك لكن شعر رجلك من تحت هنخفه عشان يبقي كام شعره خفيفه عشان متبنش انك خول قدام الناس ووفي نفس الوقت متبقاش شكلك مقرف بنسبه ليها وطبعا وشك لازم تنظيفه متخليش فيه ولا دقن ولا شنب ولا الكلام ده وبدا يخليني اقلع ويحلق شعر طيزي وشعر فخادي وشعر صدر ودقني الخفيفه وشنبي وطبعا وهو بيعمل كده كان بيولعني بتحسيسه علي جسمي ولعبه من بره في طيزي وده كان بسطني جدا وخلاني مولع وزبي علي اخره وهو خد باله وقالي شكلك لبوه كبيره وبدا بعدها يعلمني كل حاجه تخص البنات قالي لازم كلامك يبقي بصوت واطي وهادي لازم تبقي رقيق في مشيتك قدامها لازم تبقي منظم لان اغلب البنات الليز ببحبوا النظام خصوصا لو ليز فحله زي حبيبتي ولازم تبقي مطيع ودي اهم حاجه لازم تبقي بتنفذ كلامها وتسمعه لانها اهم حاجه عندها ان البنت إللي هتبقي معاها زي مراتها يعني في طوعها وبقي بيعلمني حاجه ورا حاجه لغايت وأنا بستجيبب معه وبتدات فعلا احس اني مبسوط بكده لا وبقيت بستني اليوم إللي بعده عشان يعلمني حاجه جديده وده خلاني فعلاً مع الوقت احس ان كان في بنوته لبوه جوايا كانت في سجن وخرجت وبدا يعلمني الرقص وازي اتمايص في المشي وادلع زي الشراميط وازاي اتلبون في الكلام وعلمني البس حريمي واختار اللبس إللي البسه ويبقي سكسي عليا ومثير بعد حوالي شهر بقيت فعلا بعرف اعمل كل حاجه من الحاجات دي كويس ده كمان بجانب انو علمني الطبخ والكنس والمسح وكل حاجه الست بتعملها في البيت وده وبعد ما عدي شهر ومن تعليمه ليا قالي كده انا علمت كل حاجه عن البنات وخليتك طلعت اللبوه إللي جواك وجيه الوقت إللي اقولك فيه علي الطلب بتاعي قولتله قول قالي الاول انا جيبلك هديه ادخل شوفها وتعالي

HhqqwTN.jpg
وكان طقم زي ده كده وبعد ما لبسته كده عجبني شكلي اوي وفضلت واقف قدام المرايا عجبني شكلي جدا ولاحظت ان حسن واقف من بره عمال يصورني واستغربت بس عملت نفسي مشفتش حاجه وخرجت وأنا لابسه وقالي إيه الجمال ده يا مزه ضحكت وسكت قالي طلعتي لبوه أوي في اللبس ده اكتر ما كنت اتوقع قولتله بجد حلو عليا قالي شكلك قمر ومزه اوي ضحكت وقولتله قول بقي ايه الطلب سكت كده وبعدين قالي هقوله ليك بليل بعد ما يجيلي الرد قولتله رد إيه قالي مش مهم هتعرف بعدين بس أنا هقولك علي حاجه تانيه مهمه قولتله قول قالي الرجاله اللي زينا كده نوعين نوع بيعمل كده عشان هو حاسس من جواه انو بنت وانو لما بيلبس لبس بنات ولا بيعمل تصرفات بنات بيحس بنفسه لانه حاسس من جواه انو بنت وده حالتي أنا لاني فعلا من جوايا حاسس إني بنت لكن النوع التاني انو عارف انو راجل ومفيش جواه اي احساس انو بنت بس هو بيحب يببقي بنت في العلاقه مع الست اللي معه بيحب يغير الأوضاع بينه وبين الست إللي هو معاها بيحب يعيش في السرير انو ست وهي تقوم بدور الراجل معه وتركبه وتنيكه ودي حالتك انت قدام الناس عايز تفضل راجل بس بينك وبين حبيبتك عايز تبقي بنت عايز تتناك منها عايزها تركبك عايزها تحسسك ان هي الراجل عليك وعشان كده لما قولتلك انك تنفع تعيش مع حبيبت الليزبيان علي انك بنت بينك وبينها وافقت انك تبقي بنت معاها وبس لكن قدام الناس تبقي راجل لكن مفيش بنت ليزبيان توافق علي كده أنا خطبتي أيوه ليزبيان فحله وبتنكني بس أنا بنت معاها ومع الكل هي حولتني لبنت زي ما كنت عايز لكن اللي انت عايزوا مش هتلاقيه في صاحبتك ولا اي بنت سحاقيه قولتله لا امال هلاقيه فين قالي هو ده بقي الطلب إللي هطلبه منك وهيبسطك اوي


هنكمل في الجزء اللي جاي معلش الجزء ده مفهوش جنس بس الجزء إللي جاي هيبسكوا اوي ♥️♥️
جامده اوي كمل
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%