NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غدر الناس

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو انا في حاجه نفسي أفهمها ليه البنات ب ينزلوا صور بعض يعني اخش الاقي واحده منزه بتاع ٥٠ صوة ل بنت و كاتبه عليهم بزازها قد بطيخه مش عارف كسها مولع يحح اي كلام يهيج و يثير علشان ناس تخش تتفرج طب المفروض اللي بيعمل شغل ده العيال الخولات اللي نسوان بتستامنهم علي صورها و هما خولات و بيفضحوهم لكن انتي بتنزلي صورها ليه دانتي اكتر واحده مفروض تداري عليها علشان ممكن تتحطي ف نفس موقف بتاعها

• عجبني
التفاعلات: مرحب
و مين قالك انهم بنات 😂😉

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
لا لا بيكونوا بنات فعلا و انا متأكد منهم و مش قصدي علي منتدي بره المنتدي كمان
بوص لو على الحقيقه وبنات بتفضح بنات فبيبقى فى الاغلب يعنى بسبب الغل والحقد والغيره و كده

لكن فى المنتدى هنا كل واحد فينا داخل بهويه غير هويته مش شرط يكون الاكونت اللى بأسم بنت بنت فعلا و مش شرط يكون راجل بردو فاهم قصدى ؟

• عجبني
التفاعلات: Zxzwa و غدر الناس
بوص لو على الحقيقه وبنات بتفضح بنات فبيبقى فى الاغلب يعنى بسبب الغل والحقد والغيره و كده

لكن فى المنتدى هنا كل واحد فينا داخل بهويه غير هويته مش شرط يكون الاكونت اللى بأسم بنت بنت فعلا و مش شرط يكون راجل بردو فاهم قصدى ؟
غل وحقد ايه اللي يخليها تدمر مستقبل عيله كامله مش بنت بس

ايوه فاهمك بس تعالي نقول انها بنت فعلا هاتكسب اي خصوصا انها متعرفهاش

ك مكسب مش هتكسب حاجه
لكن فعلا الغل والحقد يعملوا اكتر من كده بمراحل يا صديقى فى ناس بتقتل اخواتها اللى من لحمهم ودمهم بسبب الحقد

• عجبني
ك مكسب مش هتكسب حاجه
لكن فعلا الغل والحقد يعملوا اكتر من كده بمراحل يا صديقى فى ناس بتقتل اخواتها اللى من لحمهم ودمهم بسبب الحقد
انا بقيت بخاف من شعب مصري بجد

انا بقيت بخاف من شعب مصري بجد
مش الشعب المصرى بس يا كبير كل شعوب العالم موجود فيها حاجات اكتر من خده بس بنسب متفاوته

لكن عندنا الغل والحقد قد يكون اكتر شويه مثلا من البلاد الاجنبيه بسبب فرق الطبقات المبالغ فيه هنا و ان اغلب الفقراء مهما اشتغلوا مش بيوصلوا اساسا لأقل حقوق ليهم فى المعيشه

طبعا نسبه كبيره مش صغيره من الشعب راضيه وده اهم شئ انك تكون راضى

و فى ناس بتقول يا ريتنى كان معايا زى فلان وفلان و من هنا بيبدأ اقل مستويات الحقد

لطوفى ناس بيتطور بيهم الموضوع ده لحد الأذي سواء النفسى او الجسدى

حتى فى الطبقات الثريه هتلاقى حاجات زى كده بس مش بسبب نقص حاجه هما كده كده قادرين يشتروا اى حاجه

بس بسبب حاجات كتير سوء تربيه بقى سوء وعى سوق على مهلك سوق بكره الدنيا تروق

مش عارف بالظبط الصراحه هما بيفكروا ازاى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش الشعب المصرى بس يا كبير كل شعوب العالم موجود فيها حاجات اكتر من خده بس بنسب متفاوته

لكن عندنا الغل والحقد قد يكون اكتر شويه مثلا من البلاد الاجنبيه بسبب فرق الطبقات المبالغ فيه هنا و ان اغلب الفقراء مهما اشتغلوا مش بيوصلوا اساسا لأقل حقوق ليهم فى المعيشه

طبعا نسبه كبيره مش صغيره من الشعب راضيه وده اهم شئ انك تكون راضى

و فى ناس بتقول يا ريتنى كان معايا زى فلان وفلان و من هنا بيبدأ اقل مستويات الحقد

لطوفى ناس بيتطور بيهم الموضوع ده لحد الأذي سواء النفسى او الجسدى

حتى فى الطبقات الثريه هتلاقى حاجات زى كده بس مش بسبب نقص حاجه هما كده كده قادرين يشتروا اى حاجه

بس بسبب حاجات كتير سوء تربيه بقى سوء وعى سوق على مهلك سوق بكره الدنيا تروق

مش عارف بالظبط الصراحه هما بيفكروا ازاى
الرضا اهم حاجه ف دنيا

• عجبني
التفاعلات: زوبر الأرض
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%