NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة البداية كانت المحلل وصلتني لمحارمي | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 29/10/2023

تم أضافة الجزء الرابع

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجرم و الساحر الجبار
منتظر الجديد ياغالي

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
احسنت يا صديقي الساحر الجبار
و بانتظار دخول الشخصيات الاخرى دائرة الاحداث مرة اخرى

مبدع دوما
ولى طلب ماتتاخرش علينا يامبير

متقولش قوي كده ياخوي

متتاخرش كده تاني ياخوي غيابك بقى بيطيل والقصة بصراحة بقت عظمة

جميل بس ياريت بسرعة شويه

حطتنا على نار وغبت بس الحمد لله على السلامة وعوده حماده كل يوم ادخل القصه بانتظار ان تكمل السلسله والحمد لله كملت مستنين السلسله القادمه باحر من الجمر لاننا استوينا خلاص 😉

جامد شابووووووه

الجديد امته 🤔

الف حمد.....ع سلمتك الجزء جامد جدا ومتتاخرش علينا وطول الاجزاء شويه

• عجبني

يا صاحبى حرام عليك بجد أنا مبلحقش أقرأ الجزء الاقيه خلص..من حلاوة الأحداث بعيش مع القصة وبتمتع بيها وصدقنى من ساعة ما ظهرت نوسه وأنا بعشقها... شوف أنت وصلتنى أنى أعشق شخصية فى القصة وصلتلى إحساس جبار كله متعة..تسلم ايدك على مجهودك الرائع ومنتظرين الجزء الخامس يا كبير..

مع خالص تحياتى...

• حبيته

يا صاحبى حرام عليك بجد أنا مبلحقش أقرأ الجزء الاقيه خلص..من حلاوة الأحداث بعيش مع القصة وبتمتع بيها وصدقنى من ساعة ما ظهرت نوسه وأنا بعشقها... شوف أنت وصلتنى أنى أعشق شخصية فى القصة وصلتلى إحساس جبار كله متعة..تسلم ايدك على مجهودك الرائع ومنتظرين الجزء الخامس يا

يا صاحبى حرام عليك بجد أنا مبلحقش أقرأ الجزء الاقيه خلص..من حلاوة الأحداث بعيش مع القصة وبتمتع بيها وصدقنى من ساعة ما ظهرت نوسه وأنا بعشقها... شوف أنت وصلتنى أنى أعشق شخصية فى القصة وصلتلى إحساس جبار كله متعة..تسلم ايدك على مجهودك الرائع ومنتظرين الجزء الخامس يا كبير..
مع خالص تحياتى...
هتصدقنى انى بقيت بستنى تعليقك الجميل والمحفذ ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🤣🤣🤣🤣🤣
أصلى يا غالى...واضح إنك شخصية رائعة..

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%