NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة البداية اختي سوسو ــ حتى الجزء الاول

vict0r

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
2 ديسمبر 2022
المشاركات
6
مستوى التفاعل
4
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه
قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mixmix, عزيز عزيزى, Mmmmmmmmmmmmm و شخص آخر
ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحاارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه

قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
البداية كويسة وكان فيها جزء بسيط من المغامرة
موفق وننتظر المزيد
 
  • عجبني
التفاعلات: زبہيہ حہيہحہآنہ و vict0r
  • عجبني
التفاعلات: ريييو و محترف اربعيني (ابوالخير)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم انا اول مره اكتب وغير كده بكتب بالموبايل
عادي كلنا بنعمل كدة
ولو احتجت حاجة كلمني
 
  • عجبني
التفاعلات: ريييو و vict0r
جميلة بس لو تضيف صور تقريبية للابطال يبقى احسن
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: الفحل12345، vict0r و زبہيہ حہيہحہآنہ
ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحاارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه

قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
رائع جداً كمل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ريييو
  • حبيته
التفاعلات: تونة مفترسة
IMG-20210917-191347 photo-2022-03-26-16-55-02 photo-2022-04-30-19-48-43 photo-2022-04-30-19-53-27
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عزيز عزيزى، Mo zapeer و Hus9

ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحاارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه
قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
قصه جميله اكمل
 
جمييل جدا استمر
واهتم اكتر بالتفاصيل .
تحياتى .
مستنى الجديد👍🌹
 
قصه جميله جدا والاحلى الصور توقف الزبر
 
اختك باينها جامدة جدا
 
ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحاارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه

قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
كمل يا راجل
 
ازيكم يا شباب انا اسمي مازن عندي 27 سنه حابب احكيلكم قصتي دي حصلت معايا من سبع سنين كنت ساعتها عندي 20 سنه القصه دي حقيقيه وكل الاحداث حقيقيه مفيش فيها لا اڤوره ولا اي كلام من ده طريق انحرافي من شخص زي مبيقولو كده لسه ابيض ميعرفش اي حاجه عن الجنس غير مجرد افلام سكس ضرب عشره ( العاده السريه ) 😂 لطريق انه بقا محترف في النيك وبيعرف يجيب فريسته ازاي المهم انا مش هطول عليكم انا مازن عندي 27 سنه من بلد ارياف طولي 175 سم ووزني 75 كجم جسمي رياضي عندي لياقه بدنيه عاليه يعني بتدرب في الجيم وفتنس وكده شعري ما بين البني والاسود وديما بحب اسرحه تسريحه كلاسيك ارجعه لورا عيني بني ليا دقن بني مدرجها المهم انا اكبر اخواتي ولد وبنتين انا الكبير اخواتي البنات متجوزين ( طريقي نحو محارمي وجيراني )
المهم اختى الاصغر مني رحاب اصغر مني بسنه يعني عندها حاليا 26 سنه ومتحوزه
طولها 155 سم جسمه مهلبيه وبيضا وزنها 65 كجم بزازها وردي وكسها منفوخ ووردي وليها طيز مليانه شويه ومشدوده وبيضه جد عامله زي الجلي
اختي سوسو اصغر من رحاب بسنتين عندها 24 سنه حاليا ومتجوزه ومخلفه بنوته دي بقا حكايه طولها 170 سم ووزنها 70 جسمها كرباج حاجه كده فرنساوي طيز لا هي كبيره واا هي صغيره حاجه كده متوسطه وطريه بزازها متوسطه ومشدوده وكسها منفوخ ووردي وجسمها ابيض وحاجه ملبن كده
وباقي حريم العيله المهم هجيبهم ليكم بعدين وكل واحده ليها حوار معايا
المهم هبدأ قصتي قبل ما اختي سوسو الصغيره الكلام ده قبل ما تتجوز في 2016 كنا في رمضان في اخر يومين ومحدش يزعل مني اني جبت الشهر العظيم ده في القصه بس هي دي الحقيقه
وحابب احكيلكم قصه حقيقيه مش خيال
المهم كنت سهران انا وناس صحابي وبنجهز لبس تلعيد وكده وكنا سهرانين في كافيه المهم دخل ولد ومعاه بنتين باين عليه مراته واخته وكان عليهم اجسام بنت متناكه نار ففضلت ابص عليهم وهما قاعدين قصادنا المهم انا اتخيلت وانا بنيكهم هما الاتنين

فسرحت في خيالي شويه فوقت على رنة الموبايل لقيته بابا بيتطمن عليا قلتله ساعه وجاي عالبيت
خلصت سهرتي مع الشباب وقومنا روحنا كل واحد على بيته وصلت البيت ملقتش غير بابا واختي الصغيره سوسو واختي الكبيره رحاب وماما كانو نايمين عند جدتي عشان كتنت تعبانه شويه وكاشفه وكده
المهم انا مكنتش بفكر في اي حاجه خالص من ناحية محارمي كان ساعتها الوقت 12 بليل والكل نايم
دخلت غيرت هدومي وكان وقتها الوقت صيف فكنت بنام بشورت سبورت وفانله واحيانا بالشورت بس

كان وقتها الجو حر جدا فتحت الابتوب بتاعي ودخلت على موقع porn وقعد اسمع فيلم وجسمي سخن جدا بعد ما سمعت الفيلم دخلت الحمام عملت العاده السريه 😂 وببص كده لقيت اندر لاختي اول مره اشوف صراحه حاجه زي كده في الحمام مسكته لقيته مبلول وريحتا تخلي الزب يقف اول ما شميته زبي شد تاني
فافتكرت ان كده عيب ودي اختي حطيته في الغساله وطلعت

وانا طالع ومعدي من جمب باب غرفة اختي لقيته مفتوح وببص كده مصدقتش اللي انا شفته
وقفت ببص لقيت اختي نايمه ولابسه قميص بناتي وهياش لابسه حاجه تحته وكانت نايمه على بطنا والقميص طالع لعند طيزها وبايت طيزها وكسها انا قلبي بقى يدق وزبي شد عاااخر فضلت ابص شويه وافتكرت انها اختي ضميري انبني ساعتها
فجيت قفلت الباب براحه ومشيت عشان انام وانا بييجي في بالي منظر اختي وزبي وقف وشيطان افكاري تملك مني
جيت فاتح الاب وفتحت موقع نسوانجي القديم وفتحت قسم قصص المحاارم وقريت قصه لولد واخته
وقتها الشهوه تملكت مني ومنظر اختى خلاني تايه مبفكرش غير في اللي شوفته فيها من جمال كسها وطيزها
جي في دماغي اني امشي وابص عليها واضرب عشره على منظرها وهي نايمه
جيت مشيت اتسحبت وفتحت الباب براحه ودخلت لقيتها زي مهيا نايمه على بطناها وطيزها وكسها باينين وبزازها يدوبها ظاهره
المهم وقفت ابص عليها وزوبري شادد وجسمي بيرجف من الخوف والشهوه خايف انا تشوفني وتعملي مشكله
فجيت طلعت بتاعي وقعدت ادعك فيه فقولت اما اجرب المسها فروحت ناحيه طيزها وبلمسها ملقتش اي ردة فعل قعدت افعص فيها براحه وهي مهياش حاسه بحاجه خالص

روحت لمست كسها بصباعي لقيته مبلول
شكيت انها صاحيه ومستمتعه فتجرأت وبقيت ادعك في كسها براحه بصباعي ونزلت بلساني ادعكه وامصه وانا زبري شايط من النار اللي فيه لقيته بتتحرك براحه وبتفتح رجليها عشان كسها كله يبان ليا عرفت انها صاحيه ومبسوطه
قعدت المس في كسها وبعد كده مقدرتش استحمل ومسكت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها وقعدت ادعك في طيزها لما جبتهم عليها
جيت جبت فانله من بتوعي ومسحت طيزها واخدت بعضي وقفلت الباب وطلعت وانا مبسوط وفي نفس الوقت زعلان اني عملت كده مع اختي
جيت نمت لعند تاني يوم العصر

لقيت اختي سوسو جايه بتصحيني بتقولي قوم احنا بقينا العصر انت اول مره بتنام كده شكلك كنت تعبان
فقومت وقالتلي صباح الخير ومبسوطه تأكدت انها كانت صاحيه وانا بلحس كسها
وكانت متمتعه فعملت نفسي اني منيش واخد باللي ولا اكن في اي حاجه حصلت واتعاملت معاها عادي قومت اخدت دش
وطلعت اتمشى وافكر في اللي انا عملته الكلام ده كان يوم الوقفه ورجعت البيت المغرب وقعدت فطرت مع اهلي

بعد ما فطرت طبعا طلعت ولعت سيجاره ومعايا القهوه بتاعتي بفتكر اللي حصل ليلة امبارح وشكل اختي سوسو وهي نايمه ومنظر طيزها وكسها زبي شد تاني ولقيت الشهوه بقت تجري في عروقي
وسرحت في خيالي واتمنيت اني انيك اختي سوسو وامص والحس كسها وبزازها وانيكها في طيزها وانا واقف سارح ومنيش واخد باللي لقيت اختي سوسو جاتلي وبتقولي انت سارح في اي كده بقالي 5 دقايق بنادي عليك وانت منتاش واخد بالك خالص اي اللي شاغلك وبتبص على زوبري وبتضحك
قولتلها مفيش ده بفكر في العيد بكره وهعمل اي وكده
قالتلي على فكره انا زعلانه منك ومحبتش اكلمك غير لما نكون وحدنا بعد الفطار

انا استغربت وخوفت في نفس الوقت قلتلها زعلانه مني ليه

قالت انت عملت اي امبارح
طبعا انا اتصدمت من كلامها ومعرفتش ارد عليها
قالت بص يا مازن انا عارفه انك ولد وليك احنتياجاتك بس مينفعش انك تعمل مع اختك كده وعذراك وانا مش هجيب سيره لحد ولا اكن اي حد يعرف .
قلتلها وال** انا منيش عارف اقولك اي بس اللي حصل ده غصب عني ومقدرتش امسك نفسي وانتي كنتي ساعتها بتجنني .
حسيتها مبسوطه من كلامي
قالت يعني انا حلوه وانت مقدرتش تمسك نفسك .
قلتلها اه وانا اسف ومعدتش هعمل كده تاني.
قالتلي انت حسيت بايه لما عملت معايا كده .
انا : حسيت اني ملك العالم احساس ميتوصفش .
سوسو : يعني انا عجباك واتبسطت معايا .
انا : ايوه .
سوسو : طيب بس متعملش كده تاني .
انا : في بالي ( يا لبوه وال** لنيكك واروقلك على طيزك دي انتي مبسوطه ونفسك تتناكي بس مش عارفه تقولي ) خلاص يا قلبي ومتزعليش مني انا عمري ما هعمل كده تاني .
سوسو : تسلملي يا قلبي انا هسيبك وامشي ( وبتبص على بتاعي وبتضحك وخبطتني فيه يعني من غير قصد وضحكت ومشيت ) .

انا : قعدت افكر في كلامها وقد اي هي مبسوطه فقولت انا لازم انيكها في طيزها
عدى اليوم ده وانا محبتش اعمل اي حاجه برضو خايف من ردة فعلها
المهم قعدت اسمع سكس ومرضتش اضرب عشره ونمت بالشورت بس عشان خاطر اصحى بدري اخد دش واغير وامشي لصلاة العيد .
الصبح اختي سوسو جات تصحيني .
سوسو : يا مازن قوم عشان الصلاه وانا نص نايم وزوبري شادد عالاخر من التفكير فيها

انا : قومت لفيت وانا عامل نفسي نايم وببص عليها وانا مغمض لقيتها برقت وقعدت تبص على زبري وهو واقف
وسكتت شويه ولقيتها نزلت علي بأيدها مسكته من فوق الشورت وبتقفل عليه ايدها

وبعد كده رفعت الشورت ودخلت ايدها جوه الشورت وقعدت تلعب في راسه وانا مستحملتش ونزلتهم على ايدها هي اتخضت وانا عامل نفسي نايم وطلعت ايدها وقفلت الباب وطلعت

ماما : قوم يا مازن يبني عشان الصلاه

قعدت تصحي فيا وانا عامل نفسي نايم لما صحيت عشان اختي متعرفش اني كنت صاحي

انا : قومت دخلت الحمام اخدت شاور سخن وطلعت لبست ومشيت الصلاه
صليت مع والدي **** العيد واحنا راجعين سلمنا على الرجاله وعيدنا على بعض وطلعنا على البيت عشان نعيد على ماما والبنات ونفطر وبعد.كده نعيد على باقي العيله والجيران وكده

لما روحنا البيت انا وبابا وعيدنا على ماما واختي الكبيره رحاب واختي سوسو كانت سوسو بتسلم عليا وخايفه حسستها ان محستش بحاجه وقعدنا فطرنا وقعدنا نضحك شويه وبابا يتصل على اصحابه يعيد عليهم وماما نفس الحوار
سوسو : اي يمازن مش هتطلع تعيد على خوالك واعمامك والجيران .

انا : هطلع العصر كده على رواقه مبحبش امشي والدنيا زحمه .

سوسو : ماشي يعم الرايق بس انا عايزه اخرج في العيد ده وتفسحني معاك .

انا : لا مينفعش انتي مجنونه .

سوسو : لوت بوزها . ليه يعني اشمعنا انت بتخرج وتتفسح واحنا مرزوعين هنا في البيت حتى يوم العيد منتاش عايز تخرجنا .

بابا : خد اخواتك يمازن وخرجهم يسيدي يوم في السنه .

انا : حاضر يحج انت تؤمر بس لو عليا مش عايز اخرجهم .

سوسو : ليه وبتضحك .

انا : عشان انتو بنات وانا اخاف عليكم من نظرات الناس ليكم وخايف حد يعاكسكم او يبص عليكم ساعتها هعمل معاه مشكله ومش احتمال ادبحه .

سوسو : يخليك لينا يا دكرنا 😍.

طبعا الدنيا كانت هايصه يوم العيد وانا اخدت بعضي وقولتلهم انا داخل انام عشان هطلع العصر .

دخلت انام وانا بفكر في سوسو وجسمها واللي عملته النهارده .

وانا نايم بالشورت لقيت سوسو جات

انا : عملت نفسي نايم

سوسو : قفلت وراها الباب وقعدت جمبي عالسرير وبتقول بصوت هادي يخربيت زوبرك ولسانك انت جننتني اول امبارح والنهارده زوبرك جنني اكتر انا مش هسيبه الا اما امصه .

جات نزلت الشورت براحه على امل اني نايم ومسكت زبي اول ما مسكته زوبري شد وقرب ينفجر وهي بتقول اخ عليه وعلى حلاوته (ملاحظه زبري حوالي 13 سم )
ووطت براسها وحطت راسه في بقها وقعدت تمص براحه وكانت لسه مبتعرفش تمصه لانها ملهاش تجارب قبل كده .

وانا مستمتع وعايز احسسها اني صاحي سبتها لما سرحت في مصه وجيت حاطط ايدي على راسها قامت مفزوعه ومخضوضه .

انا : بتعملي اي يخربيتك .

سوسو : مممم معلشي يحبيبي وقعدت تعيط .

انا : قمت اخدتها في حضني وقلتلها انا عارف ان ليك مشاعر ومتقلقيش انا اخوك بخاف عليك واخدتها في حضني .

سوسو : بتعيط وبتقول متفتكرنيش شرموطه واني مقضياها .
انا : عارف انك ست البنات وانتي مفكره انتي لو بتعملي كده بره انا هسكتلك دانا كنت ادبحك .
سوسو : يخليك ليا يقلبي .
انا : طيب . قعدت احسس على جسمها وهي ساكته وبعد كده لقيتني ببوسها من رقبتها وهي متجاوبه معايا وحضناني .
سوسو : بحبك يروحي يمازن بموت فيك انا بتمنا منك الحضن ده من زمان يقلبي انا ليك انت وبس .
انا : وانا كمان بحبك . اخدتها نيمتها عالسرير على ضهرها وانا فوقها وواخد شفايفها في شفايفي وبمص وببوس ولحس فيهم وهي لافه ايديها حوالين رقبتي .

انا : نازل بوس في شفايفها وخدودها وهي مغمضه وفي دنيا تانيه
نزلت على رقبتها لحس وبوس وعضعضه
سوسو : مممم اه وصوت نفسها طالع وسخن بحبك يا مازن بعشقك يعمري بوس كمان يقلبي ممممم .
انا : قمت مقلعها الفستان اللي لبساه
شفت اجمل بنت في حياتي بزاز مدوره ومشدوده وبمبي كانت لابسه بره واندر بمبي
قمت نازل على بزازها دافن وشي بينهم وانا بلحس فيهم كنت بعمل زي افلام البورن تعلمت منهم قعد الحس وابوس واعضعض من غير مقلعها البرا .
سوسو : اه كمان يعمري بوس وعضعض براحه اخ يعمري ارضع بزازي قطعهم .
انا : قمت مقلعها البرا وقعدت الحس في بزازها من غير ملمس الحلمه وامشي طرف لساني على بزازها والف دواير حوالين الحلمه وهي اهههه كمان ارضعهم قطعهم وعضعضهم ممممم اخ مممممم
وجيت بطرف لساني لامس الحلمه براحه لقيته قالت اااااااهههه مممم كمان ارضع
انا : جيت حاطط حلمتها بين شفايفي وعاضضهم بشفيفي وشادها وشافطها وجيت سايبها
وهي اههههه ممممممم احححخحح كمان كمان ارضع يعمري
وانا برضع قعد ارضع وايد بمشيها على بطنها لما وصلت الاندر وانا برضع في بزازها وحطيت ايدي على الاندر لقيته غرقان وهي جات قفلت على ايدي وقعدت ارضع وادعك في كسها من فوق الاندر وهيا في دنيا تانيه .

جيت قومت من فوقها وقلعتها الاندر ونزلت بشفايفي على كسها وقعدت الحس وادعك في بظرها وهي ماسه راسيه وبتقفل رجليها على راسي .
سوسو : كمان الحس اههههه خخخخخ احيه كسي نار يخربيتك بتعمل اي .
انا قاعد الحس وامص كسها لقيتها اترعشت ونزلت على وش جابت ميتها على وشي .
انا : بحبك يسوسو انتي بتجنني يروحي
خليتها تقوم تعمل وضع الدوجي وجبت شويه جيل شعر من عندي وحطيته على طيزها وقعد الحس في كسها من ورا وهي بدأت تسخن تاني وقعدت العب بصباعي على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها بتقول اه اه براحه وانا بلحس في كسها وبدأت ادخل واطلع صباعي وانيك في طيزها بصباعي
ودخلت الصباع التاني وانا بلخس في كسها لما حسيت طيزها خدت عليهم
قمت ودهنت زبري جيل وطيزها جيل
وهي بتقول هتعمل اي قلتلها متقلقيش هنيكك في طيزك .
سوسو : لا وحياتي عندك هتعورني .
انا : متقلقيش هريحك وهبسطك وجيت حاطط راس زبري على خرمها وقدت ادعك في كسها وبضغط بزبي لما دخلت راسه .
سوسو : اهههههه 😭 حرام عليك طلعه فشخني .
انا : ثبتها وسبته شويها وهي اههه وبدخل براحه لما دخل نصه وسبته شويه وهي بتتوجع تحتي وجيت مطلعه براحه لما راسه ومدخله براحه بدات تتعود عليه وبتقول نيك براحه وبدات ادخله كله براحه واطلعه وهي بتقول كمان اااههههه ااححح يجنن نيك كمان كمان يعمري براحه وانا بنيك براحه وقولتلها هجيب اول مره انيك وهي قالت هات وقالت انا هجيب كمان وجبنا مع بعض ونمت فوقها وقعدت ابوس فيها وبقولها بحبك وهي بتقول وانا بحبك كمان .

قامت لبست وانا قولتلها اطلعي لحد ييجي وطلعت وانا نمت .

وبكده انتهى الجزء الاول

دي البدايه القصه بتاعتي حقيقيه 100٪
اول مره اكتب واشارك قصه ليا لو عجبتكم قولو في التعليقات واكمل ولا لاء

ارائكم تفيدني مستني تعليقاتكم .
ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
البداية كويسة
لكن عندى احساس انها منقولة
بسبب ان اسم القصة الاصلى موجود داخل الجزء الاول بين قوسين
 
القصة جميلة كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%