NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش الاوفيس جيرل التلاتينية اللي تعباني

Elmohands

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير يا نسوانجية
حابب احكي عن تجربتي مع الاوفيس جيرل الل ف الشغل .. هي ست تلاتينية كدة مثلا جسمها نار بجد و فاير و طول الشغل موقفه زبي .. هي بتبصلي كتير اوي رغم ان كلامي معاها قليل جدا حتى انا مش بشرب قهوة عشان اقولها تعملي .. مش عارف بتبصلي لية مع انها بتتكلم مع ناس كتير ف الشغل عادي و بتهزر .. و عايز اعرف اتعامل معاها ازاي طيب يمكن يكون فيه فرصة ما بينا او حاجة

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf و Maxxx_PlayerxXx
بتبص وخلاص او اسالها بتبصي ليه وعاوزه ايه مني

• عجبني
التفاعلات: Elmohands
حاول تجس نبضها و تحكى معاها!!

• عجبني
رأيى انك تركز فى شغلك و تتفاعل اكتر مع زمايلك فى الشغل و متركزش معاها

الواحده بتروح تشتغل و تاكل عيش بتستحمل كتير عشان اكل عيشها يجى بلاش تبقى سبب من الاسباب اللى تخليها تكره شغلها و نفسها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: صعيدي راقي, Elmohands, Maxxx_PlayerxXx و 4 آخرين
مش علشان بتبصلك يبقى عينها منك

• عجبني

الواحده بتروح تشتغل و تاكل عيش بتستحمل كتير عشان اكل عيشها يجى بلاش تبقى سبب من الاسباب اللى تخليها تكره شغلها و نفسها
جبتي الخلاصه يا اختي

• عجبني
يعني بتقول بتتكلم مع كله و عادي
انت كدا مش مميز و دا طبيعة اي مكان شغل الناس بتتكلم او بتتفاعل مع بعض ركز في شغلك لو غيبت يوم مش هتلاقيها بتخبط علي باب بيتك اول ما تشوفك هتفولك عامل ايه و كدا من باب الزمالة مش اكتر
بلاش اوهام

• عجبني

ده اكيد حضرتك معاكي حق و انا مش بفكر بطرقة تخليها تقرف من شغلها لأ .. او مش بفكر اضايقها
هي لو الل ف دماغي اوهام يبقى خلاص مليش دعوة بيها اكيد مش هضايق واحدة ست يعني

يا جماعة مقولتش عينها مني انا مش الل جايب الديب من ديله يعني و مقطع السمكة و ديلها 😂 بس بقول اني مستغرب .. و النهاردة اتكلمت معاها و عرفت انها بلدياتي و الكلام خدنا شوية و بقت تقول لل شغال معاها ف الاوفيس اني تبعها و بتهزر معايا ف مقولتش ان الموضوع هيبقى اني اضايقها خالص بالعكس انا بقول اية رأيكم ف الموضوع هل ممكن فعلا يبقى فيه حاجة ولا اية مش قصدي اني هضايقها او انها حاطة عينها عليا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%