NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فكك من نزول الشارع هل هنزل الف مصر كلها؟
هسأل الناس هنزل الف العالم العربي كله اسأل الناس متتكلمش علي لسان غيرك طالما مش معاك ورق بيتثبت كده فعلا🤷🏻‍♂️
شوف مين رعايه الاهلي ورعايه الزمالك

يعني انت اللي تقدر تثبت اني شعبيه الزمالك اكتر
لا مقلتش كده🤷🏻‍♂️
بس طلما بتتلكم انا بتكلم زيك🤷🏻‍♂️
بص عاوز تشوف حاجه واقيه عنك تصدقها شوف الاستاد واظن دي حاجه سهله🤷🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
شوف مين رعايه الاهلي ورعايه الزمالك
دلوقتي بتلف وتدور اي دخل الرعاه دلوقت؟
حابب تتكلم اشطا شوف انت كملت او جددت مع كوكاولا نفس الوقت انا هتفت ضدهم وعملت حمله والنادي رفض شوفت ابسط حاجه؟

• عجبني
لا مقلتش كده🤷🏻‍♂️
انت بتحكم علي ماتشات يتلاعب فيها انديه ملهاش جماهريه

انت بتحكم علي ماتشات يتلاعب فيها انديه ملهاش جماهريه
جماهير اي حضترك؟
الاتحاده له جمهور حضرتك لو متعرفش شوف اي ماتش ليك زي زد مثلا شوف فرق الجمهور نع العلم انا كنت بلعب ضد نادي جماهيري وانت لا🤷🏻‍♂️

دلوقتي بتلف وتدور اي دخل الرعاه دلوقت؟
حابب تتكلم اشطا شوف انت كملت او جددت مع كوكاولا نفس الوقت انا هتفت ضدهم وعملت حمله والنادي رفض شوفت ابسط حاجه؟
أنا معاك في دى اتفق معاك فيها تماما زى صفقه أمام عاشور انا برغم أهلويتي ضدها

أنا معاك في دى اتفق معاك فيها تماما زى صفقه أمام عاشور انا برغم أهلويتي ضدها
يا اخي انتم جمهور غريب يعني دلوقن اتكلمنا في الجماهير معرفتش ترد دخلنا في الرعاه معرفتش ترد دلوقت رايح تجيب امام عاشور😂😂😂😂
امام خده زي ماعملته هعمل غيره بس امام اتوقع من اسبوع كان طالع في لقاء وقال لما رجع من الاحتراف كلم نادي الزمالك الاول بس محدش رد عليه بسبب القيد وكده فراح الاهلي يعني مكنش كوبري يعني لو واحد فكر مش هيقول كده فعلا ثانيا بقي امام برضه لما المذيعه سألته انت شتمت صالح سليم قالها الجمهاير دلوقت بتهتف بأسمي شوفت بقي عندي رد ليك ازاي؟!
شوف حابب تفتح موضوع اي تاني وارد عليك لو حابب

• عجبني
جماهير اي حضترك؟
الاتحاده له جمهور حضرتك لو متعرفش شوف اي ماتش ليك زي زد مثلا شوف فرق الجمهور نع العلم انا كنت بلعب ضد نادي جماهيري وانت لا🤷🏻‍♂️
مردتش علي ده يعني ولا مش عاجبك؟!

لا مقلتش كده🤷🏻‍♂️
الاستاد عمره ما كان مقياس و رغم كدا طول عمر شعبية الاهلي اكتر ومدرجاته مليانه اكتر من زمان جدا وشوف الماتشات ف الامارات وشوف الاستفتاءات دايما جماهير الاهلي بتكتسح وشوف الناس حواليك النسبه كام لكام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا اخي انتم جمهور غريب يعني دلوقن اتكلمنا في الجماهير معرفتش ترد دخلنا في الرعاه معرفتش ترد دلوقت رايح تجيب امام عاشور😂😂😂😂
امام خده زي ماعملته هعمل غيره بس امام اتوقع من اسبوع كان طالع في لقاء وقال لما رجع من الاحتراف كلم نادي الزمالك الاول بس محدش رد عليه بسبب القيد وكده فراح الاهلي يعني مكنش كوبري يعني لو واحد فكر مش هيقول كده فعلا ثانيا بقي امام برضه لما المذيعه سألته انت شتمت صالح سليم قالها الجمهاير دلوقت بتهتف بأسمي شوفت بقي عندي رد ليك ازاي؟!
شوف حابب تفتح موضوع اي تاني وارد عليك لو حابب
لنا اللي كلمتك عن صفقه أمام عاشور مش انت اللي قلت وانا ضدها تمام انا مش بتهرب من حاجه لو انت مش شايف الاهلي هو نمبر ون في مصر بل في الشرق الأوسط كله دى مشكلتك انت

الاستاد عمره ما كان مقياس و رغم كدا طول عمر شعبية الاهلي اكتر ومدرجاته مليانه اكتر من زمان جدا وشوف الماتشات ف الامارات وشوف الاستفتاءات دايما جماهير الاهلي بتكتسح وشوف الناس حواليك النسبه كام لكام
ايوه خلاص هات ورقه وقلم وننزل نلف وندور سوا لو هتكلم عن منطقتي معظمها زملكاويه فعلا😂😂😂
فين جماهيرك اخر كام ماتش قلي كده؟!
طب ليه روحت الامارات ماهو نفس العدد ليا وليك😂😂

لنا اللي كلمتك عن صفقه أمام عاشور مش انت اللي قلت وانا ضدها تمام انا مش بتهرب من حاجه لو انت مش شايف الاهلي هو نمبر ون في مصر بل في الشرق الأوسط كله دى مشكلتك انت
انا مش شايفه اصلا🤏🏻

• عجبني
فكك من نزول الشارع هل هنزل الف مصر كلها؟
هسأل الناس هنزل الف العالم العربي كله اسأل الناس متتكلمش علي لسان غيرك طالما مش معاك ورق بيتثبت كده فعلا🤷🏻‍♂️
بتحسبها ازاي يا تيتو

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
ايوه خلاص هات ورقه وقلم وننزل نلف وندور سوا لو هتكلم عن منطقتي معظمها زملكاويه فعلا😂😂😂
فين جماهيرك اخر كام ماتش قلي كده؟!
طب ليه روحت الامارات ماهو نفس العدد ليا وليك😂😂
انت هتمثل اخر كام ماتش انت عارف المشاكل مع الامن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%