NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
مس تواضع ولاه
بس تقدري تقولي صراحة او واقعية
و ده اللي بيميزك دومت صديق و أخ كسبته حقيقي 🙏🙏

و ده اللي بيميزك دومت صديق و أخ كسبته حقيقي 🙏🙏
🙏🏼 🙏🏼
أرجو أن أكون دوما عند حسن ظنك في

ليه كده 😁
كلمه امان دى كبيره اوى يعنى مواقف وتصرفات وأفعال مش مجرد أن اقولك انا جنبك وسندك هل فعلا وقت ما يحصل حاجه كبيره هل فعلا الشخص ده هيخلى عن كل حاجه ويقول انا فى اللحظه دى لازم امنح الامان ؟!

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
  • حبيته
كلمه امان دى كبيره اوى يعنى مواقف وتصرفات وأفعال مش مجرد أن اقولك انا جنبك وسندك هل فعلا وقت ما يحصل حاجه كبيره هل فعلا الشخص ده هيخلى عن كل حاجه ويقول انا فى اللحظه دى لازم امنح الامان ؟!
فعلا خصوصا انه احساس بيتولد يا تحافظ عليه يا يبقي صعب

فعلا خصوصا انه احساس بيتولد يا تحافظ عليه يا يبقي صعب
بالضبط كده المقصد من كلامى أن الوقت فى حاجه كبيره غلط مثلا انا ممكن اكون عملتها وكل الحواليك ينفرو منك تخيل بقى يبقى موجود الشخص اليقولك انا جنبك مهما حصل وايه يعنى غلط هنصلحها تانى وتمشى

• أتفق
  • أتفق
بالضبط كده المقصد من كلامى أن الوقت فى حاجه كبيره غلط مثلا انا ممكن اكون عملتها وكل الحواليك ينفرو منك تخيل بقى يبقى موجود الشخص اليقولك انا جنبك مهما حصل وايه يعنى غلط هنصلحها تانى وتمشى
صح جدا طبعا بس كمان تستمر 👏👏

اشكرك و**** بس فعلا مفتقد الشعور اكتر حد بيديه
اكيد لانه بقي صعب لاسباب كتير و بقت الحياه هوائيه لناس كتير و المتعه غالبه علي معظم الناس و بس

• حبيته
اكيد لانه بقي صعب لاسباب كتير و بقت الحياه هوائيه لناس كتير و المتعه غالبه علي معظم الناس و بس
لا بالعكس البيفرق التفكير أدى لنفسك لحظه تفكير بس قبل ما تقرر صدقينى انا خدت قرارت كتير لو اى حد عرفها يقول انى مجنون أو انسان غير طبيعى بس حكمت عقلى وفكرت براحه لقيت أن تفكير ده حته لو غلط فقراى ده لو غلط مره فهو منع آلاف من الأخطاء لو اتيحت الفرصه أن احكيلك أن شاء **** احكيلك

• أتفق
images-22

هل ممكن تشعر بعد الامان الكافي لمجرد انك حاسس انك مش قادر تبعد عن الطرف التاني ؟
الاحساس بالامان جزء من الحب مفيش حب منغير الامان و مفيش امان من غير حب 👍🏼👍🏼🤝

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%