NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بمعني اي؟!
بمعنى ان كل انسان بيتعلم حاجه جديدة كل دقيقة في حياته وبالتالي دا بينعكس على شخصيته و بالتالي بيتغير بمرور الوقت للاحسن او للاوحش لكن بيكون للاحسن بالنسبة للشخص نفسه

• أتفق
التفاعلات: T i to
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مختلف للافضل ولا للأسوء
التظرية بتقول مش حكاية افضل و اسوء! انت بتصير شخص تاني وًتالت و رابع مع كل تحربة

• عجبني
هل تعتقد ان الاشخاص يتغيرون مع مرور الوقت؟واي السبب؟
طبعا مفيش حد بيفضل ع حالو مستحيل دوام الحال من المحال

• عجبني
حضرتك حر في وصف نفسك زي ما انت عايز ...بس انا بصراحه مش شايفك كده خالص..ولو علي رايي في حضرتك كل الموضوع ان انت فهمتني غلط واتسرعت في الحكم عليا واتسرعت في ردك واتسرعت في استخدام الكلمات...لكن بجد انت مش زي مابتقول علي نفسك وانا مش احسن منك في حاجه علشان اعملك تجاهل..اقبل الناس بس ولو شكيت ان اللي قدامك بيروش ولا بيعمل شو مش هاتخسر حاجه لو استقصيت قبل ما تحكم..عامتا انا يشرفني اني ارد علي حضرتك ..ولو لقيت ردي فيه حاجه مش متناسبه مع نهجك في التفكير ..عديها...كلنا رايحيين ومش مستاهله نفسن علي بعض من ورا كيي وورد ولا شاشه موبايل..
مين قلك اني منفسن اصل هنفسن عليك ليه اشمعني يا عني انت بالذات هرد عليك كده ليه كلت ورثي مثلا؟! يعني زيك زي ناس هنا كتير معرفش حك فيهم ومع ذلك برد بإحترام يعني وغير كده كومنتك جه في وقت غلط كنت تعصب اصلا ولو كان غريب او قريب كان هيبقي نفس الرد بس بعد كده خلي بالك وانت بتعلق عند حد الافضل يعني لانك متعرفش طبعه 🤝🏻
وهو التجاهل لو عملته تبقي احسن مني؟! مش شرط صدقني لو انا مضايقك او حاجه.اعمله انا بعمل كده علشان مبحبش وجع الدماغ الكتير برضوا 🤝🏻

الأشخاص ما بتتغير
انما ممكن نمر بمواقف في حياتنا تخلينا نغير نظرتنا تجاه الحياة
او تفكيرنا تجاه الأشخاص أو كيفية التعامل
والقليل منا للاسف الشديد يتغير الاسوء
بعد المرور بتجربة سيئة أو قاسية نوعا ما
ازاي يعني الشخص مش بيتغير؟! ده شيئ ممكن يبقي مستحيل ممكن يبقي في عيوب ويبقي احسن والعكس

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
بمعنى ان كل انسان بيتعلم حاجه جديدة كل دقيقة في حياته وبالتالي دا بينعكس على شخصيته و بالتالي بيتغير بمرور الوقت للاحسن او للاوحش لكن بيكون للاحسن بالنسبة للشخص نفسه
تمام
شرفني مرورك🤍🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: Plan A
التظرية بتقول مش حكاية افضل و اسوء! انت بتصير شخص تاني وًتالت و رابع مع كل تحربة
بس النظريه برضوا بتقول في وحش وحلو🙂

ازاي يعني الشخص مش بيتغير؟! ده شيئ ممكن يبقي مستحيل ممكن يبقي في عيوب ويبقي احسن والعكس
لا بيتغير حسب الموقف صديقي
تغير لا اراكي هيك قصدي

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
بس النظريه برضوا بتقول في وحش وحلو🙂
لا
لان وحش او حلو هذه اذواق و حسب مقاييس وًمعايير شخصية مش ثابتة.. العلم مافيهوش نسبية بهذا صديقي
الجمال ليس شيء ثابت
الاخلاق ايظا ايست مفهوما ثابتا

• عجبني
التفاعلات: T i to و ناقد بناء
طبعا يتغيرون الدنيا طويلة عريضة

• عجبني
لا
لان وحش او حلو هذه اذواق و حسب مقاييس وًمعايير شخصية مش ثابتة.. العلم مافيهوش نسبية بهذا صديقي
الجمال ليس شيء ثابت
الاخلاق ايظا ايست مفهوما ثابتا
تمام
شرفني مرورك🤍🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: جينجر
  • عجبني
ممكن.
وفالغالب التغيير بيكون حسب المواقف.

• عجبني
علي حسب الاشخاص نفسهم ونفسيتهم وغرضهم من العلاقة

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ZOMORODA
  • عجبني
التفاعلات: AHMED 511

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%