NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل تعتقد ان الاشخاص يتغيرون مع مرور الوقت؟واي السبب؟
اتفق لني الزمن اللي احنا في بقا كلوا ببحدق علي كلوا وبيدوسوا علي بعض

بمعني اي وضح اكتر ؟
يعني لو الشخص عادي سوي نفسيا والغرض من علاقته غرض طبيعي وعادي
فممكن من الصدمات او التجارب يحصلزعنده نوع من الوعي الزائد او يكون اكثر حرصا او ينعزل بسب صدمة ثقة او خيانة بترجع لظروف وطبيعةالحدث والشخصية بتختلف النتيجة

الشخص الغير سوي نفسيا
كذاب مخادع انتهازي متسلق
وغيرهم كتير يصنفوا مرضي نفسيين
بيختلف اسلوب وطريقة تعامله مع الاخرين بانتهاء الغرض من العلاقة او بفضح اسلوبه وهدفه من العلاقة

• أتفق
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
يعني بيبقي للأسوء ولا للاحسن وهل في سبب تاني من وجهه نظرك؟
على حسب الموقف اللي البني آدم بيتحط فيه ياتيتو🤷🏻‍♀️

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511 و T i to
يعني لو الشخص عادي سوي نفسيا والغرض من علاقته غرض طبيعي وعادي
فممكن من الصدمات او التجارب يحصلزعنده نوع من الوعي الزائد او يكون اكثر حرصا او ينعزل بسب صدمة ثقة او خيانة بترجع لظروف وطبيعةالحدث والشخصية بتختلف النتيجة

الشخص الغير سوي نفسيا
كذاب مخادع انتهازي متسلق
وغيرهم كتير يصنفوا مرضي نفسيين
بيختلف اسلوب وطريقة تعامله مع الاخرين بانتهاء الغرض من العلاقة او بفضح اسلوبه وهدفه من العلاقة
تمام
شرفتني ياعم ميسو🤍🙏🏻

• حبيته
التفاعلات: AHMED 511
  • حبيته
التفاعلات: ZOMORODA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقلك يعني اي😂😂
يعنى بنحقد علي بعض ومش شايفين غير نفسهم ومستعدين يحطوا ويدوسوا علي بعض عشان نفسهم وبس

يعنى بنحقد علي بعض ومش شايفين غير نفسهم ومستعدين يحطوا ويدوسوا علي بعض عشان نفسهم وبس
اها معاك حق
شرفني مرورك يابيل❤️🙏🏻

• حبيته
هل تعتقد ان الاشخاص يتغيرون مع مرور الوقت؟واي السبب؟
يووووه بيتغيرو ايه دا بيتبدلو وعلى حسب بقا

• عجبني
مين قلك اني منفسن اصل هنفسن عليك ليه اشمعني يا عني انت بالذات هرد عليك كده ليه كلت ورثي مثلا؟! يعني زيك زي ناس هنا كتير معرفش حك فيهم ومع ذلك برد بإحترام يعني وغير كده كومنتك جه في وقت غلط كنت تعصب اصلا ولو كان غريب او قريب كان هيبقي نفس الرد بس بعد كده خلي بالك وانت بتعلق عند حد الافضل يعني لانك متعرفش طبعه 🤝🏻
وهو التجاهل لو عملته تبقي احسن مني؟! مش شرط صدقني لو انا مضايقك او حاجه.اعمله انا بعمل كده علشان مبحبش وجع الدماغ الكتير برضوا 🤝🏻
يعني انت كنت متعصب اصلا برا عني وانا في الاخر اللي اشيل؟ 🤨...ماشي يا سيدي حاضر...وليك عليا المره الجايه في اي موضوع ليك قبل ما اكتب اي كومنت هاسالك الاول...بس اياك متتعصبش عليا🥺 😔..
وبرضو مش هاعملك تجاهل..وان كان عاجبك..🥳🥳

• عجبني
يعني انت كنت متعصب اصلا برا عني وانا في الاخر اللي اشيل؟ 🤨...ماشي يا سيدي حاضر...وليك عليا المره الجايه في اي موضوع ليك قبل ما اكتب اي كومنت هاسالك الاول...بس اياك متتعصبش عليا🥺 😔..
وبرضو مش هاعملك تجاهل..وان كان عاجبك..🥳🥳
بص ياغالي حوار تريقتك ده ولا هيفرق معايا فعيش مع نفسك
شرفني مرورك

النفس البشريه في نفوس بتغل وتحقد تلاقي اتنين أصحاب مثلا لو واحد نجح فشغل دراسه التاني لو مش بني أدام سوي نفسيا هيحقد عليه ويتغير ف معاملته وبيبان ف ابسط الكلام ويمكن كمان يتمناله زوال النعمه
وفي ماسة بتشوف نجاح حد دا بيبقى دافع ليها تتغير للأحسن ودا بتفرق ف التربيه
في حتى مثل بيقول العين متحبش اللي أحسن منها تقريبا قولته صح😂

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Refugee
النفس البشريه في نفوس بتغل وتحقد تلاقي اتنين أصحاب مثلا لو واحد نجح فشغل دراسه التاني لو مش بني أدام سوي نفسيا هيحقد عليه ويتغير ف معاملته وبيبان ف ابسط الكلام ويمكن كمان يتمناله زوال النعمه
وفي ماسة بتشوف نجاح حد دا بيبقى دافع ليها تتغير للأحسن ودا بتفرق ف التربيه
في حتى مثل بيقول العين متحبش اللي أحسن منها تقريبا قولته صح😂
اول مره اسمع المثل منك 😂😂😂
شرفني مرورك🤍🙏🏻

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%