NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
  • عجبني
  • عجبني
حابب اتكلم عن الارتباط الاون لاين
بما اني مريت بفترات كتير بالارتباط الاون لاين
فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
انا بحبه لاني بلاقي فيه نفسي بحب يكون ليا شريك ف حياتي اسمعها وتسمعني احكيلها وتحكيلي بنشارك بعض ف همومنا وافرحنا حتى شهوتنا وممارستنا مع بعض بتخليني مستقر عاطفيا ونفسيا
الميزات اللي فيه انك بتتكلم براحتك بحريه وتفضفض ف كل اللي نفسك فيه مش خايف ان شريكتك دي هتمسك عليك كلامك او افكارك وتاخذها ضدك
ف الارتباط الحقيقي بتبقى في مخاوف كتير ف كلامك وافكارك لتتاخد عليك
ف الارتباط الاون لاين بعرف اتكلم واطلع كميه مشاعر حب ورومانسيه واحتواء واهتمام مكبوته جوايا 😂😂😂
كنت عايز رايكم ايه ف الارتباط الاونلاين وهل انا طبيعي ولا مافور شويه اكمني مش مرتبط حاليا وبدور ع شريكه مستنيكم😁😁
لا انت صح جدا جدا جدا لان الشخص الي مش عارفه في الواقع انت هتكون علي طبيعتك اووي معاه مش هتخاف من اي حاجه و خصوصا لو كان شريك حياتك ده او الشخص الي مرتبط بيه ده بتتكلم في الجنس و كل حاجه بحريه و انت واثق انه مش هياخد عنك فكره وحشه او شكلك هيتغير قدامه ف كل حاجه هتمون حقيقيه من مشاعر من افعال من حب

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا انت صح جدا جدا جدا لان الشخص الي مش عارفه في الواقع انت هتكون علي طبيعتك اووي معاه مش هتخاف من اي حاجه و خصوصا لو كان شريك حياتك ده او الشخص الي مرتبط بيه ده بتتكلم في الجنس و كل حاجه بحريه و انت واثق انه مش هياخد عنك فكره وحشه او شكلك هيتغير قدامه ف كل حاجه هتمون حقيقيه من مشاعر من افعال من حب
شكرا ع رايك وتبادل نفس الفكرة

• حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
ايه رايكم ف الكلام ده

فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
انا بحبه لاني بلاقي فيه نفسي بحب يكون ليا شريك ف حياتي اسمعها وتسمعني احكيلها وتحكيلي بنشارك بعض ف همومنا وافرحنا حتى شهوتنا وممارستنا مع بعض بتخليني مستقر عاطفيا ونفسيا
الميزات اللي فيه انك بتتكلم براحتك بحريه وتفضفض ف كل اللي نفسك فيه مش خايف ان شريكتك دي هتمسك عليك كلامك او افكارك وتاخذها ضدك
ف الارتباط الاون لاين بعرف اتكلم واطلع كميه مشاعر حب ورومانسيه واحتواء واهتمام مكبوته جوايا 😂😂😂
كنت عايز رايكم ايه ف الارتباط الاونلاين وهل انا طبيعي ولا مافور شويه اكمني مش مرتبط حاليا وبدور ع شريكه مستنيكم😁😁
الواقع احسن اون لاين والواقع الافتراضي دا هبل فهبل
اوك تطلع كل حاجة بس كله خيال فخيال
مفيش زي الملموس يا صاحبي اللمس يغني على كل حاجة

فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
انا بحبه لاني بلاقي فيه نفسي بحب يكون ليا شريك ف حياتي اسمعها وتسمعني احكيلها وتحكيلي بنشارك بعض ف همومنا وافرحنا حتى شهوتنا وممارستنا مع بعض مشبتخليني مستقر عاطفيا ونفسيا
مع احترامي ليك
بس حقيقي مش قادره اتصور او اتخيل حد يرتبط اونلاين
ازاي تعرف ان مشاعرك حقيقيه او ان الي قدامك حتي حقيقي ،طب هينتهي ازاي هيفضل اونلاين ؟
ولا مجرد فتره و هيجي غيرها ،ده استنزاف مشاعر و وقت بطريقه مرعبه علي حاجه مش حقيقيه

• أتفق
التفاعلات: PepOoz69
فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
بحسه حوار فاكس في الاغلب ونصحت ناس كتيره تبعد عن الموضوع ده بس للاسف محدش بيسمع كلامي ويجي يكلموني في الاخر عن الي حصل😂🤷‍♂️

الواقع احسن اون لاين والواقع الافتراضي دا هبل فهبل
اوك تطلع كل حاجة بس كله خيال فخيال
مفيش زي الملموس يا صاحبي اللمس يغني على كل حاجة
ولو الملموس ده مش موجود أو ملقتش اللي يفهم بس لاقيته لون لاين هتعمل ايه

مع احترامي ليك
بس حقيقي مش قادره اتصور او اتخيل حد يرتبط اونلاين
ازاي تعرف ان مشاعرك حقيقيه او ان الي قدامك حتي حقيقي ،طب هينتهي ازاي هيفضل اونلاين ؟
ولا مجرد فتره و هيجي غيرها ،ده استنزاف مشاعر و وقت بطريقه مرعبه علي حاجه مش حقيقيه
اكيد مع الوقت والمواقف هتعرفي المشاعر حقيقيه ول لا اكيد الواقع احسن منه بكتير بس لو مش موجود الواقع وانتي محتاجه ولاقيتي حد فاهمك مرتاحه معاه اكيد هتفضليه عن اللا شئ
اما نهايته ايه ف كل حاجه مفتوحه
في كام علاقة ف الواقع وفشلت ف الفشل ملوش علاقه بواقعيتها او افتراضيتها

بحسه حوار فاكس في الاغلب ونصحت ناس كتيره تبعد عن الموضوع ده بس للاسف محدش بيسمع كلامي ويجي يكلموني في الاخر عن الي حصل😂🤷‍♂️
هههههههه كويس اني مسمعتش نصيحتك واستمريت فيه

اكيد مع الوقت والمواقف هتعرفي المشاعر حقيقيه ول لا اكيد الواقع احسن منه بكتير بس لو مش موجود الواقع وانتي محتاجه ولاقيتي حد فاهمك مرتاحه معاه اكيد هتفضليه عن اللا شئ
اما نهايته ايه ف كل حاجه مفتوحه
في كام علاقة ف الواقع وفشلت ف الفشل ملوش علاقه بواقعيتها او افتراضيتها
بص هو طبعا كل واحد و الي مناسب ليه بس فكره بالنسبالي غريبه شويتين و مرفوضة
بالنسبه للفشل فا عادي بس فشل الواقع علي الاقل هلاقي حاجه ابكي عليها انما اونلاين هبكي علي شويه electrical signals
في نهايه احنا مختلفين و رغباتنا و افكارنا و احتياجتنا هتختلف
خد بالك بس لا تنسي تعيش الواقع الي اتخلقت علشانه🤦

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
كلامك مظبوط بس للأسف بتنتهي نهاية مؤلمة لانك مش هتقدر تحكم اللى بتكلمها ممكن فجأة تعمل حظر وانتهى الكلام من غير سبب بعد ما تكون انت اتعلقت بيها بجد ساعتها هتكون صدمة
حلت معايا بجد

فحبيت اشاركم رأيي فيه
بس حاليا مش مرتبط
منغير ما اقرا موضوعك الارتباط الاون لاين غير ناجح.

هو ايه يا غالى الارتباط الاون لاين ده
انا اعرف ان نتعرف على بعض اون لاين و بعدين يبقى واقعى و نتقابل
لو تقصد كدة يعنى

• عجبني
هحكي قصة حصلت معايا
عرفت بنت وانا في اعدادي هي من بلد في الدلتا وانا في اسوان واتقابلنا في القاهرة لما رحت الكلية وحتي الان اصدقاء بنتكلم كل فترة وخلاص .
الشاهد أن العلاقات الاون لاين أحيانا بتنجح وبتدوم

بص هو طبعا كل واحد و الي مناسب ليه بس فكره بالنسبالي غريبه شويتين و مرفوضة
بالنسبه للفشل فا عادي بس فشل الواقع علي الاقل هلاقي حاجه ابكي عليها انما اونلاين هبكي علي شويه electrical signals
في نهايه احنا مختلفين و رغباتنا و افكارنا و احتياجتنا هتختلف
خد بالك بس لا تنسي تعيش الواقع الي اتخلقت علشانه🤦
ما نقطه البكي ع العلاقه دي اوقات بتبقى ميزة لاننا مخسرناش كتير ولا احلام ضاعت ول وعود متحححقتش لاننا عارفين ف الاخر انها بنسبه ٩٩٪ صعب تتحول لواقع

• طب!
التفاعلات: Coraline
كلامك مظبوط بس للأسف بتنتهي نهاية مؤلمة لانك مش هتقدر تحكم اللى بتكلمها ممكن فجأة تعمل حظر وانتهى الكلام من غير سبب بعد ما تكون انت اتعلقت بيها بجد ساعتها هتكون صدمة
حلت معايا بجد
واوقات بتحصل معايا بس الفتره اللي بتكون قضيتها ف العلاقه بتكون مرتاح وممكن الموضوع ده يحصل كتير ف الواقع والمواقف الواقعيه المشابهه اكتر بكتير من الافتراضية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%