NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نينص ٣

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
#الكتاب هل يوجد عقوبه لمن لا يكمل قصته او يتأخر علي القراء
حد هيطلع وقول هما مشغولين انا عندي حل وياريت الاداره تاخد من حلي والي عنده حل يكتبه في التعليقات
ان الكاتب اول مايجيله فكره او قصه جديده يبداء يكتب فيها ولما يخلص فصل كامل يبعت للاداره والاداره
تبدأ تنزل جزء جزء والي دماغه تقف يعمل مسابقه للمتابعين للي عنده فكره للقصه والفكره الي تعجب الكاتب ياخد بيها
وياريت رايكم

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
احنا اصحاب اة بس انت طلبت راي ✌️

بصراحة أنا ضد كلامك بالمرة ..... الكاتب دة واحد هاوي ولية كامل الحرية طبعا .....ثانيا مش بتقاضي اي مقابل للقصة الي بيقدمها .... يبقي كمان احنا نحكر علية أنه يكمل او لاء .... بصراحة شيفاها تحكم في حرية الناس .... وفي مثال صغير لو ينفع انت مثلا عضو ..... هل الإدارة ممكن تجبرك علي انك تفتح عدد ساعات معين ؟؟

ياجماعة دي حتي القصص الجميلة الناس بتدخل تقراء وتخرج بدون حتي لايك او كومنت نشجع به الكاتب ...... رجاء راجع تفكريك ممكن ..

وزي ماقلت احنا اصحاب دة مجرد راي مش اكتر ✌️✌️

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نينص ٣، اسنانجي و Mahmoud abdo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا اصحاب اة بس انت طلبت راي ✌️

بصراحة أنا ضد كلامك بالمرة ..... الكاتب دة واحد هاوي ولية كامل الحرية طبعا .....ثانيا مش بتقاضي اي مقابل للقصة الي بيقدمها .... يبقي كمان احنا نحكر علية أنه يكمل اولا .... بصراحة شيفاها تحكم في حرية الناس .... وفي مثال صغير لو ينفع انت مثلا عضو ..... هل الإدارة ممكن تجبرك علي انك تفتح عدد ساعات معين ؟؟

ياجماعة دي حتي القصص الجميلة الناس بتدخل تقراء وتخرج بدون حتي لايك او كومنت نشجع به الكاتب ...... رجاء راجع تفكريك ممكن ..

وزي ماقلت احنا اصحاب دة مجرد راي مش اكتر ✌️✌️
علي رايك يدخل يقرأ ١٠٠ يتفاعل ٥٠ او اقل وبعدين اللي بيكتب دا مش محتاج يشوف تفاعل
انتي ملكيش دعوة بالكلام دا طبها 😂
بس الكل شايف ان التفعيل ع قصص كتير مش اد المتوقع خالص

• عجبني
التفاعلات: نينص ٣ و مجنونة مطرقعة
علي رايك يدخل يقرأ ١٠٠ يتفاعل ٥٠ او اقل وبعدين اللي بيكتب دا مش محتاج يشوف تفاعل
انتي ملكيش دعوة بالكلام دا طبها 😂
بس الكل شايف ان التفعيل ع قصص كتير مش اد المتوقع خالص
فعلا قسم القصص مظلوم 🤷🏻‍♀️

• أتفق
التفاعلات: نينص ٣ و Mahmoud abdo
لكل واحد ريئه، ولكن تقدري تديني وعد وتخلفي بيه لما الكاتب يخش يكتب قصه ولو لقارء واحد لازم يكملها

ويدينا معاد للجزء الجديد ومطلبتش منه ينتظم يتأخر يوم او يومين بس في كتاب ينسونا خالص الكاتب والقراء يعتبرو في علاقه مينفعش حد من الأطراف ينسي التاني واحنا بدورنا كاقراء بنسأل عليه لما يغيب

لكل واحد ريئه، ولكن تقدري تديني وعد وتخلفي بيه لما الكاتب يخش يكتب قصه ولو لقارء واحد لازم يكملها
لسة مش مستوعب أن الكاتب دة شخص هااااوي وبقدم القصة بدون اي مقابل ليها...... يبقي صعب اوي نحكر علية راي هو حر اكيد يا صديقي ... كملها يبقي كتر خيرة شكرا اوي كمان .... حصلت معاة ظروف يبقي برضة شكرا عصب عنة ....ملوش مزاج يكمل والشغف طار ... هو حر محدش لية عندة حاجة .... الحل في التفاعل الكتير علي القصص الشغف يزيد عند الكاتب يقدم لك الي تحلم بية

• أتفق
التفاعلات: Casper.
لسة مش مستوعب أن الكاتب دة شخص هااااوي وبقدم القصة بدون اي مقابل ليها...... يبقي صعب اوي نحكر علية راي هو حر اكيد يا صديقي ... كملها يبقي كتر خيرة شكرا اوي كمان .... حصلت معاة ظروف يبقي برضة شكرا عصب عنة ....ملوش مزاج يكمل والشغف طار ... هو حر محدش لية عندة حاجة .... الحل في التفاعل الكتير علي القصص الشغف يزيد عند الكاتب يقدم لك الي تحلم بية
منا اقترحت انه يكتبها مره واحد ويبعتها للاداره والاداره تنزله في معاد محدد

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
منا اقترحت انه يكتبها مره واحد ويبعتها للاداره والاداره تنزله في معاد محدد
مهو لو معاة مرة واحدة هينزل بيها ويريحك 😂😂😂
بس هو بينزل بجزء ولو حصل عليها تفاعل اكيد هيكمل طبعاً

• عجبني
التفاعلات: نينص ٣
مهو لو معاة مرة واحدة هينزل بيها ويريحك 😂😂😂
بس هو بينزل بجزء ولو حصل عليها تفاعل اكيد هيكمل طبعاً
عندي حل انه يعمل ملخص للقصه وان عجبتنا يكمل ماعجبتناش ميكملش

لكل باب 🔑 ولكل مشكله حل