NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ايمن 26 سنة وعندى اخ اسمه احمد عنده دلوقتى 19 سنة وعندى اخ اكبر منى اسمه محمد عنده 31 سنة و اخت اسمها نسرين 24 سنة ودلوقتي امى متوفية زمن طويل جدا وابويا دكتور جراحة فى مستشفى كبيرة فى ابو ظبي ب الإمارات ومنصبه مهم جدا هناك فى المستشفى ومبيسمحش له ينزل اجازات كتيرولكن بيبعت لنا فلوس كتيرة جدا ومش بنسرفها كلها اكيد ما علينا من يوم ما بابا سافر واخويا محمد الى شايلنا اى مشكلة كنت بعملها كان بيحلها ليا مهتم بيا و بدراستي وكان بيذاكر ليا ويودينى ويرجعنى منها ولما تعبت اهتم بيا قام بدور الاب بداله وانا دلوقتى مهندس واختى بقت دكتورة صيدلية واخويا بعد ما عمل معانا كل حاجة اتجوز واستقر مع مراته بعيد عننا وجه دورى انا ناحية اخويا احمد وعملت نفس الى محمد عمله معايا اهتمت بيه واخدت بالى من مشاكله و احتضنه وبقيت بالنسبة لو ابوه بردو وبقى بيقلدنى فى شوية حاجات كده وكمان انقذته من السكس والقرف ده لانى دخلت عليه مرة وكان بيتفرج على افلام سكس ف خدته فى حضنى واتكلمت معاه بحرية وصراحة وهدوء وهو اقتنع بكلامى وبطل الحاجات دى وفى الثانوية العامة كنت اول الداعمين له واكتر واحد بطمنك واساعده لحد ما ر بنا كرمه وجاب 94 فى المية ف انا فخور بيه جدا ♥

• حبيته
التفاعلات: YaYa2
**** يخليكم لبعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%