NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة الاخيرة (( قصة قصيرة حقيقية))

Hema1997

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
11 أكتوبر 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تعرفت إليها عن طريق النت ثم انتقلت معها للمحادثات الخاصة ... طلبت اني اشوفها قالت لا انا لا تظهر صوري ولا افتح كاميرا على النت
دا شجعني اني اروح لحد عندها واشوفها وبالفعل تقابلنا وفي كافتيريا أظهرت لي وجهها ... ظهر وجه جميل ابيض وينك عن جسم حلو من الداخل
كنت ناوي على علاقة زواج قلت لما اشوف الاول
نظرت لجسمها لقيتها طول بعرض واعجبتني مؤخرتها المليانة وبزازها المكتنزة جبت لها غدا وروقت عليها
وبعدين سببتها وروحت والظاهر أنها اطمنت ليه قوي فأول ما كلمتها فتحت كاميرا واقيتهت كاشفه بزازها الحلوة البيضة ودذرعيها مكشوفتان
بصراحة زبي وقف ساعة ما شفتها من غير **** وعرفت انها قاعدة وحيدة ومحدش بيسالها كنتي فين ولا روحتي فين
مما دفعني لاعزمها في مدينتي الساحلية وجت فعلا وكنت مجهز الشغل كله
وقعدت عندي اسبوع كان كله نيك
فعلا كان كسها ضيق لكنها معلمة في الجنس عايزاه كما يجب وفين وفين على ما بتوصل النشوة وتنزل
عرفت ازاي اتاخر معاها بوس عميق كتير اكتر حاجه كانت بتهيجها واروح على بزازها الحس الحلمات واكلهم وادعك فيهم وهي بتروح معايا في دنيا تانية
وانا بزبي الواقف كنت عايز اعرفها اني على قد المسؤولية فضلت انيك في بوقها وفي بزازها وفي سرتها
لحد ما قالت ليه دخله
روحت رافع رجليها وشاقق كسها بزبي
وارزع فيها وهي تتأوه
كنت مبسوط اني بنيك واحدة معلمة في الجنس بالنهار دي وأنها تصرخ مني بالشكل ده
اتاكدت وانا بنزل لبني في كسها أنها لتنزل معايا
وقبل ما تنزل بقت تخبط في صدري لحد ما جابت هدت وقال لي بحبك وبحب زبك وبحب ابنك وفضلنا على كده في الاسبوع الأول للنيك.
ولما مشت قعدت زعلان نفسي في واحدة تعيش معايا التجربة الجميلة ومازال البحث مستمرا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577, Dr.zb, غريب عن العالم و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعرفت إليها عن طريق النت ثم انتقلت معها للمحادثات الخاصة ... طلبت اني اشوفها قالت لا انا لا تظهر صوري ولا افتح كاميرا على النت
دا شجعني اني اروح لحد عندها واشوفها وبالفعل تقابلنا وفي كافتيريا أظهرت لي وجهها ... ظهر وجه جميل ابيض وينك عن جسم حلو من الداخل
كنت ناوي على علاقة زواج قلت لما اشوف الاول
نظرت لجسمها لقيتها طول بعرض واعجبتني مؤخرتها المليانة وبزازها المكتنزة جبت لها غدا وروقت عليها
وبعدين سببتها وروحت والظاهر أنها اطمنت ليه قوي فأول ما كلمتها فتحت كاميرا واقيتهت كاشفه بزازها الحلوة البيضة ودذرعيها مكشوفتان
بصراحة زبي وقف ساعة ما شفتها من غير **** وعرفت انها قاعدة وحيدة ومحدش بيسالها كنتي فين ولا روحتي فين
مما دفعني لاعزمها في مدينتي الساحلية وجت فعلا وكنت مجهز الشغل كله
وقعدت عندي اسبوع كان كله نيك
فعلا كان كسها ضيق لكنها معلمة في الجنس عايزاه كما يجب وفين وفين على ما بتوصل النشوة وتنزل
عرفت ازاي اتاخر معاها بوس عميق كتير اكتر حاجه كانت بتهيجها واروح على بزازها الحس الحلمات واكلهم وادعك فيهم وهي بتروح معايا في دنيا تانية
وانا بزبي الواقف كنت عايز اعرفها اني على قد المسؤولية فضلت انيك في بوقها وفي بزازها وفي سرتها
لحد ما قالت ليه دخله
روحت رافع رجليها وشاقق كسها بزبي
وارزع فيها وهي تتأوه
كنت مبسوط اني بنيك واحدة معلمة في الجنس بالنهار دي وأنها تصرخ مني بالشكل ده
اتاكدت وانا بنزل لبني في كسها أنها لتنزل معايا
وقبل ما تنزل بقت تخبط في صدري لحد ما جابت هدت وقال لي بحبك وبحب زبك وبحب ابنك وفضلنا على كده في الاسبوع الأول للنيك.
ولما مشت قعدت زعلان نفسي في واحدة تعيش معايا التجربة الجميلة ومازال البحث مستمرا
حلوة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%