NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مزاجنجى كييف

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الإنسان مهما كان قوى او عنده خبرة في الحياة بيحتاج يفضفض او يخفف عن نفسه .
ايه اصعب او اكتر مواقف بتحتاج فيها تتكلم او تخفف عن نفسك او تعبر عن إلى جواك ومين من وجهة نظرك بترتاح معاه وتعبر عن نفسك بدون خجل او خوف؟

ايه اصعب او اكتر مواقف بتحتاج فيها تتكلم او تخفف عن نفسك او تعبر عن إلى جواك ومين من وجهة نظرك بترتاح معاه وتعبر عن نفسك بدون خجل او خوف؟
جدي **** يرحمه

• هممم
التفاعلات: مزاجنجى كييف
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
  • عجبني
لما بتقفل في وشي من كل الاتجاهات
بتكلم مع واحد صاحبي هو اكتر من اخويا
صاحبي لما كان عندي 6سنين.. بيسمعني علطول

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مافيش وبقيت متعود على كده

اخويا الكبير

• حبيته
لما بتقفل في وشي من كل الاتجاهات
بتكلم مع واحد صاحبي هو اكتر من اخويا
صاحبي لما كان عندي 6سنين.. بيسمعني علطول
يديم المحبه بينكم

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
كان واحد صاحبي جدا جدا جدا **** يرحمه بس للآسف قبل ما يموت بسنين خسرني للابد فكان بالنسبه ليا ميت قبلها ده كنت بتكلم معاه ف كل تفاصيل حياتي وضعفي كان بيبقي قدامه **** يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه

• عجبني
كان واحد صاحبي جدا جدا جدا ** يرحمه بس للآسف قبل ما يموت بسنين خسرني للابد فكان بالنسبه ليا ميت قبلها ده كنت بتكلم معاه ف كل تفاصيل حياتي وضعفي كان بيبقي قدامه ** يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه
**** يرحم الكل
فاهم وحاسس بكلامك
وده بيبقى للاسف مرحله أنه فعلا وقت الخبر متلاقيش التأثر منك لانه كان حصل فعلا قبل كده.
محدش بيموت مرتين

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
**** يرحم الكل
فاهم وحاسس بكلامك
وده بيبقى للاسف مرحله أنه فعلا وقت الخبر متلاقيش التأثر منك لانه كان حصل فعلا قبل كده.
محدش بيموت مرتين
ده اللي حسيت بيه فعلا بقيت زعلان من جوايا وساكت بس منزلش من دمعه واحده يمكن دي من رحمة **** بيا لان لو كنا اصحاب زي م احنا كان موته ممكن يعمل فيا حاجه لانه فعلا كان عشرة عمر واقرب انسان ليا سنين كتير بس برضو لما خسرني فضلت موجوع سنين وانا بسأل نفسي عمل معايا كدا ليه **** يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه

• عجبني
ده اللي حسيت بيه فعلا بقيت زعلان من جوايا وساكت بس منزلش من دمعه واحده يمكن دي من رحمة ** بيا لان لو كنا اصحاب زي م احنا كان موته ممكن يعمل فيا حاجه لانه فعلا كان عشرة عمر واقرب انسان ليا سنين كتير بس برضو لما خسرني فضلت موجوع سنين وانا بسأل نفسي عمل معايا كدا ليه ** يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه
**** يرحمه ويرحم الجميع

• حبيته
كان واحد صاحبي جدا جدا جدا ** يرحمه بس للآسف قبل ما يموت بسنين خسرني للابد فكان بالنسبه ليا ميت قبلها ده كنت بتكلم معاه ف كل تفاصيل حياتي وضعفي كان بيبقي قدامه ** يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه
**** يغفر له ويرحمه ويسكنه فسيح جناته

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%