NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
  • حبيته
التفاعلات: 5 Star
@الأستااذ وليد اخويا وحبيبى الراجل الجدع المحترم والغالى 😍 😍

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
@huwaida1988 اختى الجميلة صاحبة الخواطر الاكثر من رائعة واللى كان ليا حظ وشرف معرفتها
كل الاحترام والتقدير لشخصك الطيب أخي الحبيب

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و AMGjr
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
مش بقولك 🤣🤣🤣
مفيش حد بيحبني عشان مرازيهم و الولاد الي عاملين اكونتات بنات فاشخهم هما و الخولات و المعرصين 😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: Prince of the jungle
صديقى العزيز والغالى والاخ الكبير اللى بكن ليه كل احترام انا كنت زيك بالظبط ووقعت فى نفس المشكلة دى
احب اشكر فى المقام الأول
@Ms Roony
انا مهما اتكلم مش هوفى حقها ابدا لانها فعلا انسانة بكل ما تحمله الكلمة من معنى اخت غالية جدا على قلبى
التشجيع المستمر دايما منها سواء ليا أو لاى حد فى المنتدى هنا وام رائعة بتتعامل بمنتهى الذوق والأخلاق الجميلة غير شخصيتها المثقفة صدقنى لو عملت ليها مليون بوست هيكون قليل عليها وربى يشهد انى مش بجاملها وكل كلمة طالعة من جوه قلبى فعلا

@البرنسيسه ليدي اختى الغالية والجميلة الخلوقة اللى بجد برده من الناس اللى احترمتها جدا فى المنتدى هنا واللى اتشرفت لمعرفتها وصداقتها لانها انسانة طيبة جدا وقلبها ابيض

@mido tito
انت بقى حالة خاصة بجد يمكن معرفتى بيك من وقت قصير لكن بجد انت من الناس اللى اعتز لمعرفتها جدا جدا جدا جدا جدا واخ كبير حقيقى

@T i to اخويا الجميل الخلوق المحترم اللى بحبه جدا جدا جدا جدا وحقيقة اخ ليا **** يوفقه وجعل تعبه فى المذاكرة بفائدة واشوفه من المتفوقين

@Life Arch من الشخصيات اللى حبيتها جدا واحترمت تفكيرها ولسوبها فى الكلام انسان واعى وعارف هو بيقول ايه ويعتبره اخ وصديق وشرف ليا معرفته

@Cool samy اخويا الجدع المحترم للى بجد برده من الناس اللى حبتها جدا

@زوج راقى فكريا
اختى صاحبة الدم الخفيف والبوستات المضحكة واللى مش بسبع من هزارى معاها

@مدام دعاء اختى الغالية صاحبة أكثر البوستات إفادة وصحبة شخصية جميلة والمنتدى من غيرها مينفعش

@غريب عن العالم
استاذ محمد اخويا المحترم اللى بحبه جدا واتمنى انى اشوفه تانى لأن بقاله فترة مش بيدخل
@Alfâ7d اخويا إلى. مش باقى على الدنيا 😂😂😂😂😂😂

فيه كمان سارة الإنسانة الجميلة المهذبة انا للاسف مش بعرف اعمل ليها منشن ليها منى كل تحية وتقدير بجد

اعز الناس على قلبى
تسلم با صديقي الجميل علي كلامك الحلو و ثقتك الغالية
شرف ليا ولاه اني اكون احد اصدقاءك
روحك الحلوة و افكارك الجميلة الي دائما بتمتع عقولنا

صباحك خير يا صديقي💐💐🙏

• حبيته
ممكن يكون كتير مننا او بعضنا دخل فالاول المكان هنا صدفة اوعمدا
يكون دخل لغرض الجنس بس فاهم المكان غلط
وكنت واحد منهم
بس انا ملاحظ حاجة جميلة اووي اني بعد ما استمريت فترة طويلة شوية واتعرفت بناس كتير محترمة عكسوا عليا اثر ايجابي في حالتي النفسية والعقلية 🤯
والاهم اني تاثرت بيهم واتغيرت وجهتي فالمنتدي بعد مافهمته صح ومبقاش التوجه الجنسي اهم حاجة (طبعا بكدب بس مش اوووي يعني) 🤣🤣🤣
فهل انت /ي حصل معاك كده ومين تحب تشكره او بتحس تجاهه بالامتنان لانه كان صاحب تأثير ايجابي عليك /ي
اشكر كل اصدقائي هنا
في منهم الي لسه موجود و في منهم الي مبقاش

كلنا هدفنا الاول الي دخلنا ليه هنا هو السكس
( علشان منحورش علي بعض 😂)

سواء في هيئة قصص او محتوي مرئي او مسموع
( صور و فيديوهات بعني بس علشان السسبنس ما بروحش😅)

لاكن حكون صريح معاك لقيت اني هنا بعرف اكون حر من كل قيود المجتمع و انا الحريه ليا هي حريه الراي و التعبير في انك تقول و تعمل الي انت عايزه بدون اي احكام او نقض او اعتقادات مسبقه عن حالتك النفسيه او عن قوتك او ضعفك

العالم بره المنتدى مجتمع ضاغط ما بيرحمش كله عايزك او ما تكتب كلمتين يخش يعرف مالك ضعفت من الدنيا اخص عليك لا ميصحش تعمل كده و تقول ده يا اما فضول يتسامروا فيه في ليلاليهم

و مع الوقت اكتشفت ان الناس الي حتقابلهم هنا هي اصدق نسخه فيهم حتشوفها

• أتفق
اخويا الصغنن حبيب قلبي
**** يوفقك ويسعدك

• حبيته
التفاعلات: T i to و AHMED 511
@الأستااذ وليد اخويا وحبيبى الراجل الجدع المحترم والغالى 😍 😍
حبيب قلبي الغالي شرف ليا يا محترم و**** وفعلاً انا اتشرفت اني عرفت شخص بأخلاقك العاليه دي صباحك فل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: AMGjr، AHMED 511 و ناقد بناء
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%