NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندما تشعر، أو تشعرين، بالإثارة واللذة والانجذاب، تحدث تغيرات في جسدك، حتى يتم الوصول تدريجياً إلى النشوة. ماذا يحدث عند الاستثارة؟؟!

وانا هنا بتحدث عن أن خلاص شريك وشريكة وعلاقة تقام وليس كلام بغرض الإثارة أو الحياة العامة أو مظاهر الاختلاط ✌️

وسوف استعرض لكم المظاهر الأحداث الناتجة عن تلك الإثارة للبنات والشباب علي حد سواء 👇👇

الفتيات والنساء🙎‍♀️🙎‍♀️

• يصبح المهبل مبللاً.🌧️
  • يبدأ البظر بالانتفاخ ويصبح أكبر حجماً.🦣
  • يتوسع بؤبؤ العين .👁️
  • تحمر الشفاه .💋
  • تتسارع ضربات القلب.🫀❤️‍🔥
  • يتسارع التنفس وربما تحدثين أنيناً أو تأوهاً.😉
  • تصبح حلماتك أكبر واقصر صلابة .🤔
  • ممكن يحدث تضخماً نسبياً في الثديين. 🙎‍♀️🤷🏽‍♀️

وهنا اذكر 👈عند حدوث الإثارة الجنسية، يصبح مهبلك مبللاً، مما يجعله أملساً وزلقاً. هذا مهم لأنه يسهل الممارسة الجنسية ويضمن ألا يكون الجماع مؤلم بعض الشيء 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

الشبان والرجال 🤷🏿‍♂️🤷🏾‍♂️

• ينتصب القضيب ويصبح أقسى واكبر.🤔
  • يسيل المني خارجاً من قضيبك ( القذف ) 🤗
  • يتسارع التنفس وربما يحدث انيناً أو تأوهاً (تغنن أو خروج صوت وخلاص مش عارف اعبر 😅)
  • يتوسع بؤبؤ العين 😉

ملحوظة : انا عارفة انها معلومات عامة وفي ناس كتير متحوزة تعرفها بس انا قولت اقدمها بطريقة منظمة اكتر تبدو علمية بعض الشئ وبطريقة بسيطة 🤗🤗

المشارك : لو عارف المعلومات دي ادخل قول رايك أو زيدني بمعلوماتك ✍️📝
لو لسة سنجل وعرفت معلومة يبقي واجب عليك كومنت من قلبك ولو شكرا ليا 🤷🏽‍♀️هااا واخد بالك 💪😁😁

رجاء هام : الالتزام بالكلام في سياق الموضوع دون الخروج عن النص المكتوب ودون الانجراف بعيدا عن موضوعي 🤗🤗🤗

#Roooody
تسلم ايدك يارودي 🌹
أنا كنت نزلت بوست عن الجي سبوت واخده كوبي من جروب فيسبوك بس محدش اهتم بيه لو مهتمة تنزليه تاني نزليه لانه مهم. وانا فهمت منه حاجات مكنتش اعرف عن جسم الست

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
تسلم ايدك يارودي 🌹
أنا كنت نزلت بوست عن الجي سبوت واخده كوبي من جروب فيسبوك بس محدش اهتم بيه لو مهتمة تنزليه تاني نزليه لانه مهم. وانا فهمت منه حاجات مكنتش اعرف عن جسم الست
انا عملت كونت علية لسة فاكرة 🤩🤩

بس انا بكتب اجتهاد شخصي 😂😂

• حبيته
التفاعلات: Yasser yaso
  • عجبني
انا عملت كونت علية لسة فاكرة 🤩🤩

بس انا بكتب اجتهاد شخصي 😂😂
المنتدى عندي بقا رخم فيه كومنتس بتععمل على البوستات عندي مش بعرف عنها حاجه غير صدفة معرفش ليه

ماشي ياعم المجتهد 😂💖

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ALZEIN و مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: Yasser yaso
  • عجبني
المنتدى عندي بقا رخم فيه كومنتس بتععمل على البوستات عندي مش بعرف عنها حاجه غير صدفة معرفش ليه

ماشي ياعم المجتهد 😂💖
انت من يوم الذهبية وانت مش جاي ادام خطوة. شكلك محسود 😂😂عليها 😉😉

• بيضحكني
اشطاا يرودي مالك بتقفشي بسرعه ليه🙂
انا بهزر في حدود المعقول والمكان. دة بوست تعبانة فية ممكن بسبب كلمة يتقفل يبقي راح تعبي لية انا بعمل كل يوم اغنية بنهز فيها أصحاب مع بعض ابقي تعالي معانا يشرفني حضورك طبعا 🌹

• عجبني
  • بيضحكني
المهم فعلا فهمت قصدي ولا لسة مش واصلة 😊😊

أنا فهمت أنك بتتكلمي عن علامات الإثارة (إبتداءا ) عند المرأة والرجل ، لكن إتضح أنك تقصدي العملية الجنسية كاملة !

ما علينا ..

ممكن بقه بما إنك سيدة تقوليلنا ماهي مسببات الإثارة عند المرأة ، وهل تختلف من إمرأة لأخرى ؟ وإن إختلفت .. ماهو السبب الذي تتفق عليه جميع النساء ؟

• بيضحكني
بصي انتي شرحتي الموضوع بالنسبه للانثي بتفصيل لكن انتي حاسك اختزلتي الشاب ف انو يهيج ويقذف 😂 دا اللي حسيتي
طيب مهود ده عامل الإثارة لازم يبقي في نواقص عشان تكمل بالمشاركة دي صياعة رودي مش اي كلام 😉😉😉 انا لو قولت كل حاجة يبقي انت تدخل تقول اية 😅😅. فهمت قصدي بجد ✌️

• أتفق
التفاعلات: Mahmoud abdo
أنا فهمت أنك بتتكلمي عن علامات الإثارة (إبتداءا ) عند المرأة والرجل ، لكن إتضح أنك تقصدي العملية الجنسية كاملة !

ما علينا ..

ممكن بقه بما إنك سيدة تقوليلنا ماهي مسببات الإثارة عند المرأة ، وهل تختلف من إمرأة لأخرى ؟ وإن إختلفت .. ماهو السبب الذي تتفق عليه جميع النساء ؟
اوكي هرد عليك بس تسمحلي اخلص شوي التفاعل وارد عليك علي رواقة لأن هكتب كتير والوقت صغير الوقت دة بعد اذنك طبعا

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
طيب مهود ده عامل الإثارة لازم يبقي في نواقص عشان تكمل بالمشاركة دي صياعة رودي مش اي كلام 😉😉😉 انا لو قولت كل حاجة يبقي انت تدخل تقول اية 😅😅. فهمت قصدي بجد ✌️
تصدقي وجه نظر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%