NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تأزأز الكابوريا وبعدها ازازة بيرة تبقي عايز تنيك العالم 😂😂😂
مبحبش البيره ممكن شامبانيا 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
  • بيضحكني
  • عجبني
ليه يا عم موجوده
بتتجاب مستوردة وغاليه فشخ لكن المنتج المحلي مفيهوش غير نبيت فوار ونبيت عادي والحاجات التانيه...

بتتجاب مستوردة وغاليه فشخ لكن المنتج المحلي مفيهوش غير نبيت فوار ونبيت عادي والحاجات التانيه...
النبيذ ده حاجه زفت الحاجات دي هناك بتتشحت

• عجبني
النبيذ ده حاجه زفت الحاجات دي هناك بتتشحت
هنا بتتباع بالغالي مع ان لو هتقارن النبيت الايطالي مع النبيت المصري مفيش مقارنه اصلآ ايطاليا من اوائل الدول في العالم في النبيت

• عجبني
هنا بتتباع بالغالي مع ان لو هتقارن النبيت الايطالي مع النبيت المصري مفيش مقارنه اصلآ ايطاليا من اوائل الدول في العالم في النبيت
بيعشقوه خصوصا الاحمر بيتباع ف كل مكان

• أتفق
بيعشقوه خصوصا الاحمر بيتباع ف كل مكان
هنا بقا طعمه مش حلو لا وكمان غالي ولا لو دوقت الحاجات التانيا هترجع حرفيآ من القرف..
مفيش
في مصر غير البيره ومنتجات شركة هينكن كلها جامده لكن بقيت الشركات زفت 🤦🏻‍♂️

ايه اكتر اكله بتحبوها وايه اغرب اكله كلتوها مين هنا من الرجاله بيعرف يطبخ والبنات اخبار الطبيخ معاكوا فاشلين فيه ولا ايه
أنا اكتر اكله بحبها الحمام المحشي والجمبري ف اي اكل لاني بعمله مع المكرونه والرز مش لوحده
الجمبري و السوبيض و الكوارع و العكاوي و الحلالي

• حبيته
هنا بقا طعمه مش حلو لا وكمان غالي ولا لو دوقت الحاجات التانيا هترجع حرفيآ من القرف..
مفيش
في مصر غير البيره ومنتجات شركة هينكن كلها جامده لكن بقيت الشركات زفت 🤦🏻‍♂️
أنا مليش اصلا في الشرب خالص ولا حتي سجاير بس جربت قبل كدا من باب الفضول مش اكتر وهناك خصوصا النبيذ والشامبانيا والخمرا والبيرا بتتعرض قدامي كتير بس انا مليش فيهم

• أتفق
ايه اكتر اكله بتحبوها وايه اغرب اكله كلتوها مين هنا من الرجاله بيعرف يطبخ والبنات اخبار الطبيخ معاكوا فاشلين فيه ولا ايه
أنا اكتر اكله بحبها الحمام المحشي والجمبري ف اي اكل لاني بعمله مع المكرونه والرز مش لوحده
مفيش اكله محدده بحبها اوى
بس نفسى حاليا اكل كوارع
بعرف اعمل كبده شاورما تشيز بطاطس فراخ

• حبيته
أنا مليش اصلا في الشرب خالص ولا حتي سجاير بس جربت قبل كدا من باب الفضول مش اكتر وهناك خصوصا النبيذ والشامبانيا والخمرا والبيرا بتتعرض قدامي كتير بس انا مليش فيهم
احسن حاجه عشان صحتك انا برضوا مليش في الشرب اوي بس تفاريح كل فين وفين

مفيش اكله محدده بحبها اوى
بس نفسى حاليا اكل كوارع
بعرف اعمل كبده شاورما تشيز بطاطس فراخ
نفسك تجرب تاكل كوارع ولا عايز تاكلها حالا وانت بتاكلها اصلا ف العادي

احسن حاجه عشان صحتك انا برضوا مليش في الشرب اوي بس تفاريح كل فين وفين
مش مسألة صحه بس الخمرا ومشتقاتها بالذات لاء ام الكبائر يا برنس ابعد عنها وكمان بتوديك ف عالم تاني متعرفش تسيطر ع نفسك و ع أفعالك

مش مسألة صحه بس الخمرا ومشتقاتها بالذات لاء ام الكبائر يا برنس ابعد عنها وكمان بتوديك ف عالم تاني متعرفش تسيطر ع نفسك و ع أفعالك
عندك حق 🤝 انا اخري سجاير شاي قهوة لكن الخمور المرات اللي شربت فيها تتعد علي الايد بس انا ناوي مشربش تاني حتي لو تفاريح

• حبيته
عندك حق 🤝 انا اخري سجاير شاي قهوة لكن الخمور المرات اللي شربت فيها تتعد علي الايد بس انا ناوي مشربش تاني حتي لو تفاريح
**** يقويك يا برنس ويوفقك

• حبيته
  • حبيته
تصدقوا انا مش حاسه اني بقيت احب اي حاجه في الاكل

• الموضوع ده يدعو للتفكير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%