NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

برنس الڪون

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول ( تعارف)

فى مكتبة قديمة يجلس شخصين واضح عليهم معالم الزمن و تاثيره

القدر : كيف حالك يا صديقى اشتقت لك

المصير : انا بخير عندما تكون انت بخير.... وانا ايضاء اشتقت لك كثير... و اشتقت للكتابة مع بعضنا البعض

القدر : حان ألان موعد الرجوع للكتابة من جديد... لاكن يوجد ضيف جديد سينضم لنا... تسطتيع انت تقول عليه مساعد

المصير : من هذا الشخص و ما اسمه

القدر : انه كاتب فى موقع نسوانجى يشق طريقه باول قصة له... اسمه ( برنس الكون)

يدخل عليهم شاب فى العشرون من عمره

الكاتب : ايه حصة النحو دى.. ما تتكلمو عدل ياعم انت و هو

المصير : من انت يا فتى.... و ماذا تقول

الكاتب : ااااه شكلى لبست فى جوز عواجيز من ايام مازنجر ومش هنخلص من ام الترجمة دى

المصير : من دول الى عواجيز يا جزمة يا ابن ال....

القدر : هوب هوب ده مهما اكن برضو كاتب القصة.... مشى حالك عشان اكل عشنا

الكاتب : اسمع كلام جدى يا جدى

المصير :( بامتعاض) حااااضر... اقعد بقا خلينا نخلص

الكاتب : ( شد كرسى و قعد) يلاا بينا نبدا

القدر : اسم البطل ايه

الكاتب : مالك

المصير : مش ده اسم خازئن النار بتاع قصة ال....

الكاتب : اه هو

القدر : شكلك متاثر بالكاتب

الكاتب : يااااه انا متاثر بناس كتير... حمادة فتحى... The king soliman....KI1ING ... سيزر... مايكل مجدى... الشيطان...كلهم عظماء و قدرو يحفر اسمهم وسط الناس

المصير : ولسة فيه كمان ناس عظيمة برضو... George tn.... LE LOUP... كلهم كتاب عظام

القدر : دى حاجه مش فيها جدال

الكاتب : وفيه كتاب قدرو يثبتو نفسهم زى... ALI-ELSHOKY... URFAVDAD SAQR.... MR MOHAB.... PROFESSOR.... AATRION.... انا بحبهم كلهم و معظمهم اخواتى و حبايبى

القدر : طيب ندخل فى الموضوع على طول ولا هنهرى كتير

الكاتب : ندخل يا جدى..... بطلنا اسمه ( مالك زيدان احمد عسكر من الشرقية مركز الحسينية عنده 20 سنه قمحى البشرة وسيم الى حدا ما عيونه عسلى شعره طويل شويه جسمه مظبوط عادى يعني فى تانية كليه تجارة الزقازيق)

والد مالك ( زيدان عسكر سنه 49 سنة شعره شايب محترم بيحب ولاده و ماراته جدا عنده 3 عماير ماجرهم و شغال تاجر اراضى و فيه فرق بين سمسار الاراضى و تاجر الاراضى)

والدة مالك ( عفاف النشار 38 سنه جميلة مشيبان عليها السن ست بيت زى اى ست بيت طيبة جدا بتعشق جوزها و ولادها)

اخت مالك ( ملك زيدان صقر 18 سنة فى ثالثة ثانوى جميلة زى امها دمها خفيف و فرفوشة كده مالك روحه فيها)

اخو مالك الصغير ( مازن زيدان صقر 10 سنين شبه مالك وده دلوعة البيت بقى)

دى عيلة مالك باقى الشخصيات سوا من قرايبه او حد تانى لو مهم وصفه هنحطه مع بداية ظهوره

قصتنا تدور حول ان **** وهب مجموعة حول العالم من البشر قدرات خارقة مثل التحكم فى ( النار - الماء - الارض - الرياح 🌬 ) لاكن هناك من يستخدمها فى الشر وهدفهم تكوين جماعة لتجنيد الشباب اصحاب القدرات و تلك الجماعة ظهرت بعد ظهور هذه القدرات و هدفهم الاول السيطرة العالم لانهم يرون انهم اقوى النااس على وجه الارض وهم الجدرين بالسيطرة وليس مهم عندهم كم روح تموت سوى نساء او رجال او رضع او ***** المهم ان يتمكنو من السيطرة على العالم وتلك القدرات ظهرت فى عام 1900 و حتى الان يجهزون انفسهم لشن الحرب على العالم اجمع و يوجد جماعة فى مصر تضم شباب من الدول العربية و هدفهم صد هذه الجماعة و الجماعة التى فى مصر معروفة على مستوى العالم لانهم يجندون الشباب لتدريبهم لخدمت وطنهم ولتعليمه السيطرة على قدراته حتى لا ياذى احد و مركزها فى القاهرة و لديها عدة فرورع حول مصر و فرع فى كل دولة عربية

ده تعريف حول القصة و المنظمة بس لسه هيكون فى تفاصيل اكتر قدام

القدر: طب يلا نبداء عشان مجهزلك شوية مفجاءت هتبهرك

الكاتب : يلا

يا ترئ انا كنت صح ولا غلط مش عارف بس الى متاكد منه ان انا كنت مع الخير و صاحب الحق ممكن اكون عملت غلطات خسرتنى ناس غالية عليا بس مش كنت اقصد ولا كنت اتوقع ان الغطات دى توصل للى حصل.... بالرغم من ان انا كنت شبه صايع بس كنت شايف ان مفيش حد هيئاذى انسان تانى ملوش ذنب بسببى... كنت فاكر ان موضوع راجل لراجل ده حقيقى طلع مش حيقى لا... عدوك هيدور على الى انت بتحبه و يضربه هو مش انت.... بس كنت وقتها ضعيف ومش فاهم عشان كده الناس دى ماتت... الغاليين ماتو ومش هشوفهم تانى.... ياريت تسامحونى لو كان بايدى كنت رحت انا وانتو لا...

العالم كله دمار و خراب.... ريحة الدم و النار ماليه كل شارع و بيت... مفيش شئ سليم كله خراب.....
بيتمشى شاب فى العشرين من عمره و سط الخراب وهو مصدوم و مزعور من الى شايفه... بيظهر قدامه شخص مش ظاهر وشه و بيتكلم

الشخص : ده كله بسببك.. الدمار و الخراب ده بسببك.... ارواح الناس دى كلها فى رقبتك انت... انت السبب

الشاب : ( بخوف) ب ب بس بس انا معملتش حاجه ولا اذيت حد

الشخص : ما هو السبب فى ده كله انك معملتش حاجه... كان لازم تعمل... لازم تعرف انت مين قبل ما العالم يحصل فيه الى انت شايفه ده.... لازم تعرف انت مين قبل ما الحلم يبقى حقيقه

الشاب : يعني اعمل ايه

الشخص : اعرف انت مين و قدرك ايه امشى على خطئ جدودك... دور واعرف دورك فى العالم ده ايه

الشاب : و اعمل كده ازاى

الشخص : اعمل الصح

الشاب : ايوة يعني اعمل ايه

الشخص : اعمل الصح.... اعمل الصح

و ابتدئ يختفى و يتلاشى وهو بيكرر نفس الجملة ( اعمل الصح)

صحيت من النوم مفزوع بسبب الحلم و منظر النااس الى شفته

انا : وبعدين فى ام حلم غسان مطر الى مش عايز يروح لحاله ده... هى الساعة كام... خخخخخ 8 ليه.... **** يحرقك يا غسان مطر مش هعرف انام تانى كده

قمت شربت سيجارة فى( انا بدخن على خفيف كده) البلكونة و دخلت اخدت شاور و غسلت سنانى و طلعت برة لقيت ابوياصاحى وقاعد برة

انا : صباح الفل على ابو مالك العسل

ابويا : ( مستغرب) صباح النور يا مالك... مش بعادة النشاط ده يعني

انا : اهو شطويه نشاط... ايه رايك

ابويا : اكيد كويس بس ياريت تلتزم بيه بقى

انا : إن شاءلله حاضر... امال ماما فين

ابويا : فى المطبخ بتحضر الفطار

انا : حد من اخواتى صحى

ابويا : لا لسة

انا : طب انا داخل لامى

دخلت على امى المطبخ

انا : صباح الفل علي ست الكل

امى : صباح النور يا حبيبى.... صاحى بدرى يعني

انا : و**** يا ماما قلقت بسبب الزفت الحلم ده ومش عرفت انام تانى

امى : هو انت لسة بتحلم بيه

انا : اه

امى : ( سكتت ثوانى كده وردت) عادى يا حبيبي تقيك محسود بس

انا : هههههههه يا ماما انا بقالى سنة بحلم نفس الحلم وانتى تقولى محسود برضو

امى :( غيرت الموضوع) سيبك من الحلم بقى... اطلع صحى اخواتك عشان عملالك شويه فول من الى بتحبهم هتحلف بيهم

انا : ماشى يا ست الكل

رحت بوست راسها و ايدها ( انا بحب امى جدا) وطلعت على اوضة ملك اختى... خبطت عليها لحد ما صحيت ( دى بنت بردو مش ينفع ادخل عليها كده) ورحت على اوضة مازن اخويا الصغير دخلت عليه

انا : زوز انت يلا... ولااااا قوووم بقى ولا يا زوز

مازن : امممممم يا ماما النهارده الجمعة مفيش مدرسه سبينى انام شويه

انا : انا مالك يلا انت قوم بقى... طيب

جبت شويه مايه ورشيت عليه

مازن : احححححح خلاص ياعم قومت خلاص يا ساتر

انا : اظبط حالك كده وتعالى عشان الفطار

طلعت برة قعدت شويه و اخواتى طلعو ملك راحت تساعد امى و مازن قعد معانا... فطرنا و قعدنا مع بعض نشرب الشاى

ابويا : اعمل حسابك يا مالك النهارده على العصر كده تروح تلم إجرات العمارة

انا : حاضر يا بابا

ملك : بابا انا عاوزة لاب توب

انا : غالى عليكى ده يا ملك

امى : ملك مفيش حاجه تغلى عليها... دى غاليه علينا قوى

ابويا : طبعا دى نوارة البيت حبيبة ابوها

ملك : **** يخليكو ليا وميحرمنيش منكم ابدا

انا : يعني هى غاليه عليكو قوى

امى : ايوة طبعاً

انا : غاليه بكام يعني هههههههه... و**** حلوة انتو الى نكد

فى مكان اخر

يجلس شخص فى عمر الستين عاما... غير واضح عليه معالم الزمن وغير متأثر بالسن... يدخل عليه شخص آخر فى الأربعين من عمره

شخص 2 : جناب المعظم ( و ينحنى)

شخص : ( بيشاورله بمعنى اتكلم)

شخص 2 : الاخبار بخصوص الأفاتار

شخص : ( بيبص بتركيز)

شخص 2 : لقينا اتنين و شكين فيهم... واحد فى غانا و التانى فى تايلند... و انا بلغت الرجالة يجبوهم هنا عشان نعمل ليهم الاختبار

شخص : ( بيخف التركيز الى كان عنده) ماشى... مع انى متاكد ان الأفاتار موجود فى مصر بس ماشى... اعمل ليهم الاخبار ولو سالب خلص عليهم

شخص 2 : امرك

شخص : اخبار حفيد احمد عسكر ايه

شخص 2 : زى ما هو... لسة مصاحب ندى جارته دى وبيعمل معاها علاقة... بيدخن و كمان بيشرب حشيش... بس ذكى زى ما بلغتك قبل كده... شخصيته قويه وسط صحابه... رغم انه صايع لاكن بيجيب درجات كويسه فى الكلية... بس مش ظاهر عليه اعراض اى قوة من العناصر

شخص : الغضب... الغضب يا مارك هو الوسيلة الوحيدة الى بنخلى البنى ادم يخرج كل قوته... و يسلام لو مع الغضب ده انتقام يبقى تمام جدا

شخص 2 : قصد جنابك ايه

شخص : اديه دافع للغضب و الانتقام... عندك اخته و اخوه ابوه امه اى حد منهم... شوف مين يساعدك ويسلمهم ليك... دول عيلة احمد عسكر بردو يعني اكيد واخدين حذرهم.... و ياريت الى يساعدك ده يكون حد قريب من مالك.... و ادفعله الى هو عايزه المهم التنفيذ

مارك : امرك

مارك بينحنى ليه ويخرج

المشهد الرئيسى

قعدت مع الجماعة لحد **** الشمعة قمنا رحنا المسجد صلينا و رجعنا اتغدينا ونمت شوية لحد الساعه خمسه... قومت غسلت و لبست ولفيت على العماير لميت الإيجار و كان باقى اخر شقة فى الدور الثانى خبطت فتحتلى بنت

انا : ( ببصة حمدى الوزير) مش عايزين لبن النهارده يا انسة

البنت : عايزين يا قلب الأنسة

انا : طب ادخلى قولى لابوكى على الإيجار وسوية كده اطلعيلى على اوضة السطح

البنت : ماشى يا حبيبي.. بس اعمل حسابك هتقعد معايا شويه حلوين عشان انت واحشني

انا : وانتى اكتر يا روحي

دخلت جبتلى الإيجار وانا طلعت فوق حطيت الفلوس اىى معايا فى مكان منا برضو معايا إيجارات 3 عماير و بعد شويه البنت طلعت

انا : ندى

ندى : قلب ندى من جوة

انا : تعالى

شديتها عليا ورحنا فى بوسة من الاخر قطعنا شفايف بعض

فى مكان اخر

فى مكتب ما يجلس شخص فى الستين من عمرة او اكثر ظاهر عليه القوة يدخل عليه رجل فى سن ال45

شخص 2 : مساء الخير يا فندم

شخص : مساء النور... خير يا عثمان فى اى

عثمان : يا فندم فى تحركات غريبة فى منطقة مالك و المراقبة الى عليه زادت ده غير ان الراجل بتاعنا فى المنظمة لسة مبلغنا معلومة خطيرة جداً

شخص : ( بعصبية) يعني لازم اقولك كمل... اخلص انطق

شخص 2 : بيقول ان.....

يتبع.....

""""""""""""""""""""_

اسف يا جماعة على التاخير... ومعلش ممكن يكون الجزء مش قد كده بس ده بداية بس انا كنت عايز اخليه تعارف عن البطل و عائلته بس لاكن خليته كده عشان بردو متزعلوش... و بعتذر مرة تانية بس اوعدكم ان القصة دى مش هتشوفو زيها تانى لانى عندى شوية افكار خيال... يلا اسبكم و استنونى يوم الثلاثاء الساعة 12 بليل

عطيك عيونى تقطفلى نجووم اليييييل تنام الناس وعيونى سهرانة الليييييل كوفية تغزل رموشك بكحل العييين و الهيبة ربى يحميها مرفوعة جبييين واهديكى اشواقى من بغداد حتى النيييييل تهدينى من شموخ القدس فى عزة وخيييير.... يا ليلى يا ليل يااااااا ياااااااا ليلى يا ليلى يااا ليل يااااااا ليل.....
إرميني في بحور الشعر كالأطلااااال
الحر بعمره ما يركع ربي اللي يعين
والغربة صعبة والفرقة ع كتفي ثقال
وان طال البعد لا بد تتلاقى العين
طفلة وعيونها الحلوين من عمااااان
ويا كثرة شوقي من أردن الى فلسطين

( النصر ات لا محالة)

🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸

الجزء الثاني ( موت و فراق)

ندى : شبه مايان السيد بكل تفصيله بتلبس لبس محترم بس مش محجبه

مشهد من المسقبل

فى مكان ما يجلس فتاة و سيدة يتحدثون

السيدة : متخفيش بقى انتى هنا فى امان وهو مش هيعرف يوصلك

الفتاة :( قلقانة) لا لا انا خايفة انتى مش تعرفيه... هيوصلى انا خايفة قوى قوى ( بتعيط)

السيدة : يووووه كسم قلقك ده اسكتى بقى مش هيوصلك قولت

فجاءة الكهرباء قطعت عن المكان

الفتاة : ( قلقت اكتر) مهاء ايه الى حصل... يا مهاء.. مهاء انتى رحتى فين... مهاااااء

يدخل شخص من داخل المكان يحمل بيده فانوس ( زى اللمبة الجاز بتاعت زمان كده) يمشى بخطوات ثابتة و بطيئة.... و الفتاة فى غاية الرعب ولا تسطيع الحراك من الخوف... يذهب إليها ويضع الفانوس على رخامة امامها ويضع يديه على كتفها وينظر فى المراءة التى امامها...

الشخص : ( بابتسامة مرعبة) بووووم هههههههه كنتى فاكرة انك هتهربى منى ههههههه ههههههههه... هتموتى نفس الموتة بتاعته يا خاينه________

لتفوز يجب انت تعرف إلى اى جانب انت يحكم العالم بالأسرار

----------------------------------------------------------

ازيكم يا شباب عاملين ايه انا اسف اتاخرت عليكم جامد بس مش بايدى وانتم عارفين و بتمنى تتقبلو اسفى و بدون حرق كتير يلا بينا ندخل على الجزء وانا هكتب من عند اخر كلام حصل هكتب من اوله

فى مكان اخر

في مكتب ما يجلس شخص في الستين من عمرة او اكثر ظاهر عليه القوة يدخل عليه

رجل في سن ال 45

شخص 2 : مساء الخير يا فندم

شخص : مساء النور... خير يا عثمان في اي

عثمان : يا فندم فى تحركات غريبة في منطقة مالك و المراقبة الى عليه زادت ده غير ان الراجل بتاعنا فى المنظمة لسة مبلغنا

معلومة خطيرة جداً

شخص : ( بعصبية ) يعني لازم اقولك كمل....
اخلص انطق

شخص 2 : بيقول ان المنظمة هتركز اكتر على مالك الفترة الجايه لان لحد دلوقتي هما لسة ملقيوش الشخص المختار ولسة شاكين ان مالك هو المختار عشان كده فى خطة بتتجهز عشان تتنفذ هنا فى مصر لمعرفة اذا كان هو ولا لا

شخص : بلغك الخطة دى عبارة عن ايه ولا لسة

عثمان : لسة مش معروف بالتحديد بس الهدف منها انهم يفعلو قوة العناصر عنده بانهم يعملو حاجه كبيرة ليه تخليه غاضب وعنده دافع للانتقام

شخص : اممم... طيب يا عثمان عاوزك تزود فرسان الحراسة على مالك وعيلته مش يغيبو عن عنيكم لحظة واحده وبلغ الراجل بتاعك ان تفاصيل الخطة دى لازم تكون عندنا هنا بمجرد ما يتفقو عليها مفهوم

عثمان : مفهوم يا فندم

شخص : اتفضل انت

طلع عثمان من المكتب

شخص : يا ترى يا مالك هتعقل امتى انا مش راضى اكلمك عشان وصية جدك هو قالى انك هتيجى فى الوقت المناسب ياريت ميكنش الاوان فات وقتها النهارده 6 اكتوبر 2023 احتفالات نصر اكتوبر وخلاص السنة الجديده مش باقى عليها غير شهرين سنة وراء سنة بتعدى وهو بيكبر لازم يكون مكانى فى اسرع وقت

صوت : انت ليه بتتكلم كانه هو الافاتار مش يمكن يكون انسان عادى

شخص : واختبار العناصر الى عملته ليه انا وجده وهو عيل ده كان ايه

صوت : عادى غلطة

شخص : و المنظمة الى بتدور عليه وبترسملو فى مكايد ده تسميه ايه مش يمكن عرفو حاجه

صوت : او يمكن عايزين يخلصو منو عشان حفيده

شخص : ( الكلمة رنت فى ودانه) ممكن برضو بس سواء هو او مش هو لازم اعمل حاجه كان المفروض انها تتعمل من زمان

صوت : مش خايف تندم

شخص : لا ( رن الجرس الى موجود على مكتبه ودخله عثمان تانى) عثمان بلغ زعماء العناصر ان انا عايز اجتمع بيهم مع بعض فى المكان الى يحددوه

عثمان : ( قلق) انت متاكد من ده يافندم

شخص : ( بهدوء) نفذ

المشهد الرئيسي

انا : ( ماسك شفايف ندى وهاتك يا بوس) شفايفك اموااااه تتاكل اموااااه ( نزلت ارضع فى بزازها والعب فيهم وكل شويه اضربها على بزها بايد وبعبص فى طيزها بايد) مالك يا بت انتى سايحة كده ليه

ندى : ااااه مش قادرة تعبت ااااه دخله بقى عشان نخلص

انا : ( مش عارف ملها دى منا مش كسم سوبر مان دا انا شغال اقل من العادى بس مرضتش اضغط عليها) ماشى ( قعدتها على الارض فى الوضع الكلابى ومشيت زبى على كسها خد شويه من عسلها وبعدين دخلته واحده واحده ودى بتصوت) شششششش بس بس هتفضحينا يخربيتك مالك

ندى ,: اااااااااااه بيوجع اوى اااااااه

انا : ( طبعاً فصلت وخفت نتفضح فطلعته) خلاص قومى البسى وروحى

ندى : ليه بس ماتكمل دنتا واحشنى

انا ,: واحشك ايه بقى بلا نيلة واكمل ايه دا كمان تدخيله بصويتك ده هنلاقى بوليس الادب داخل علينا البسى وروحى وانا بقى اخدك لدكتور نشوف مالك

ندى : ماشي يا حبيبي و**** ما عارفه اى حصل دنا كنت مستنياك على نار

انا : اهى النار لسعة طيزك يا ضنايا يلا روحي وانا هقعد شويه وامشى

ندى : ماشي يا حبيبي ( كانت لبست باستنى ومشيت)

انا : يارب يكون الى فى بالى غلط عشان لو صح هفشخ امك يا ندى

شربت سيجارة وقمت نضفت المكان ورتبته ورشيت معطر وروحت..... وصلت البيت وطالع السلم وقفت قدام اول شقة فى الدور الاول شقة جدى **** يرحمه معرفش ليه وقفت ومعرفش ليه طلعت المفتاح فتحت الباب ودخلت جوه....

انا ايه الى جابنى يااااه انا بقالى سنتين مدخلتش هنا

قعدت شويه وبعدين قمت احاول افتح اوضة كده مقفولة من زمان ومش عارف افتحها وبرضو الباب مش راضى يفتح مع ان انا بفتح بالمفتاح فتعصبت و كمان افتكرت ندى والى حصل وقد ايه فصلتنى بنت الوسخة اتعصبت اكتر ولقيت نفسى برزع الباب برجلى لدرجة ان الباب اتخلع بالحلق بتاعه استغربت شويه وبعدين دخلت الاوضه.

فى مشهد اخر

المعظم قاعد على مكتبه قدامة لاب توب بيافرج على واحد بيتعذب ولو بصيت فى وشه هتشوف سادية مش طبيعية ومستمتع جدا بصوت صريخ الشاب الى بيتعذب بيقاطعه صوت خبط الباب

المعظم : ادخل

مارك : (دخل وانحنى ليه) جناب المعظم

المعظم : اتكلم

مارك : جهزت خطة مالك جنابك

المعظم : ( انتبه ليه) قول

مارك : (....... قال الخطة) ننفذ جنابك

المعظم : وانت واثق ان الشخص ده هيسعادكم

مارك : مش ميه فى الميه بس فى نسبة وفى اكتر من احتمال الظروف الى عايش فيها هتكون مركز تفكيره لما يعرف الرقم الى هنعرضه عليه

المعظم : موافق على الخطة بشكل مبدئي هعدل فيها شويه وهبلغك بالخطة الجديده... تانى حاجه الى هينفذ الخطة دى لازم يكون واحد دبلوماسي و سياسى من الدرجة الاولى يقدر يقنعك بالى انت مش مقتنع بيه ويغير الى انت مقتنع بيه لحاجة تانية ومش يكون محارب عشان لو مات وده الاحتمال الاكبر لو مالك هو الافاتار فالشخص ده مش هيلحق يرجع تانى فميكنش محارب عشان لما يموت مش يضرنا جامد

مارك : تمام جنابك اى اوامر تانى

المعظم ( هز راسه ب لا)

خرج مارك و المعظم رجع يتفرج على فيديو التعذيب تانى

فى مشهد اخر

عربية ( زى الدودج جيب الامريكى بس مشهى وركزو معاها عشان هنحتاج التفصيلة دى فى الاجزاءالجاية ) ماشية فى الصحراء لحد ما وصلت لتبة صغيرة وقفت العربية لحد ما افتح باب من التبة دى دخلت العربية جوة التبة و التبة من جوة متفرغة كلها كانها بيت بس الى عملها عملها قاعة اجتماعات... نزل من العربية شخص ومشى فى ممر كده لحد ما وصل لباب فتحه ودخل كان فيه ترابيزة وقاعد عليه اربع اشخاص اتنين قبال اتنين و الشخص ده دخل قعد على راس التربيزة

شخص : ده الى قال لعثمان كلم زعماء العناصر

شخص 1 : سيد النار

شخص 2 : سيد الارض

شخص 3 : سيد الرياح

شخص 4 : سيد الماء و الثلج

شخص 1: ايه سبب الدعوة.. احنا مش كان كل واحد راح لحاله

شخص : انت عارف ان غايتنا واحدة

شخص4 : بس الطرق تتختلف

شخص : نوحد الطرق او بمعنى اصح الى هيوحد الطرق ظهر

كلهم اتخضو وبصو ليه بصة مابين خوف وفرح

شخص 3 : الافاتار ظهر

شخص2 : اتكلم

شخص : اتعرف هو مين بس لسة مش هيظهر دلوقتي

شخص 1 : امال جمعتنا ليه

شخص : عشان نتحد الافاتار لما يرجع هيكون فى قمة غضبه وعنده شوق للدم زى الى قبله وانتم عارفين ان اى افاتار بيحكم بالحديد و الصلب فمش عايزينه يرجع يدبح العاصى لا نتحد عشان يركز للهدف الاكبر الهدف الى احنا اتخلقناء عشانه ولا نسيتوه وركزته فى السيادة.. انتو عارفين ان عمر ما كان فى حاجه اسمها ده زعيم وده زعيم مفيش غير الافاتار بس وهو الى بيختار الاسياد بس انتو طمعتو..

شخص 4: وانت مش طمعت بكرسى الافاتار

شخص : كلنا طمعنا بس انا غلبت نفسي وقلتلك اختارو حد وانتو اختارتونى وانا مش قصرت ولا ظلمت حد و *** يشهد

شخص 3 : بس ان...

شخص : ( قاطعه) قصر الكلام معايا ولا لا

بصو لبعض وبيفكرو

كلهم : معاك

شخص : طيب لما يكتمل ظهور الافاتار هبلغه بكل حاجه واعرفه التاريخ كله وكل حاجه حصلت بس طبعا مش هقدر على كده لروحى فجيبه واحى هنا وهبلغكم عشان تيجو نعرفه كل حاجه وتشوفو هو هيعمل ايه.... خلصنا الشغل نقعد كصحاب بقى زى زمان

المشهد الرئيسي

قاعد فى البيت قدام التلفزيون مع امى بعد ما خلصت فى بيت جدي وطلعت وقاعد بفكر وسرحان لحد ما امى جابت على برنامج منى الشاذلى وكنت بحب اتفرج عليه شويه ركزت نص تركيز معاه )

كتابة (GEORGE TN)

بدأ البرنامج و كان ضيوف الحلقه محمد هنيدي بيتكلم عن فيلمه الجديد و البيج رامي و البطواه الاخيره الي خدها

منى الشاذلي : ضيفنا الاخير البطل المصري تريند الموسم سيف الصوهاجي ... ) بعد تصقيف الجمهور ) اهلا اهلا يا سيف ....

سيف : هلا بحضرتك ... دا شرف ليا اني اقابلك يا فندم

منى : شكرا يا سيف ... اخبارك ايه

سيف بابتسامه : قبل الحجز و الا بعده ؟؟

منی : ههههههه دمك خفيف يا سيف ... دلوقتي اخبارك ايه

سيف : مش عارف بصراحه بس حاسس كأني في حلم دلوقتی ههههههه ...

منى : لا انت مش في حلم يا بطل دا الواقع عرفني عن نفسك

سيف : امممم انا سيف محمد الصوهاجي 17 سنه

منی : بس ؟؟

سيف : اه بس ؟؟

منى : ازاي بقا ؟؟ و الفيديو الي شفناه و التدريبات

بتعتك ؟؟

سيف : طيب ابدأ بالتدريبات الاول و الا الفيديو ؟؟

منى : التدريبات الاول لحد ما نوصل للنتيجه بتاعة الفيديو

سيف : اممم اولا انا يتيم الاب و الام من صغري معرفش حد من عيلتي غير جدي ... كان عاشق لفنون القتال و دا الشيء الي خلاه يدربني من صغري رغم انه كان يسافر كتير بس كنت مواضب على التدريبات دي و

كانت في كل فنون القتال

منى : تحيه كبيره لجد سيف

صقفت الجماهير .

منى : قلي بقا ... ايه قصه الفيديو الي نزل دا

سيف : انا حقول الحقيقه و في كتير كانو حاضرين و شاهدين ... كنت زهقان قلت اروح النادي الي من صغري عندي اشتراك بس مش بروح هناك كتير ... وصلت و شفت ناس كتير متجمعين و هتافات و هيصه ... قلت واد يا سيف في ايه ... سألت هناك و في حد قالي ان في بنت جايب البوي فراند بتاعها و بيتحدا كل الي في الصاله في قتالات ... قعدت اتفرج لقيت انه مستواه اعلى منهم بكتير ... و البنت الي معاه نازله استفزاز في الشباب وتهيجهم عليه عشان يقابلوه و يضربهم بصراحه مستحملتش اشوفه يهينهم و يذلهم بالشكل دا و كنت شايف كم حاجه غلط في طريقته ... قبلت المواجهه عشان يقف عند حده و يعرف ان **** حق

منى : ما شاء **** يعني البنت دي هي الي جابته

تتحدى بيه ؟؟

سيف : حضرتك لو ركزتي في الفيديوهات حتلاقي

صورتها و صوتها و هي بتتكلم مع اني ما ردتش عليها

بأي كلمه ... بس في الاخر قدمت فيا بلاغ و عملت

محضر اعتداء بالعنف الشديد على سائح اجنبي

منى : طيب ما عملتش محامي ليه ؟؟

سيف : اعمل محامي ازاي و انا في الحجز حضرتك ؟؟

و انا بطولي و ماليش حد عشان يوكلي محامي ؟

منى تغير الموضوع : بس انت هزمت المصنف 36 فى ال mma عارف معناه ايه الكلام دا ؟؟

‏سيف : معناه ايه ؟؟

منى : معناه انك مشروع بطل ... لو واصلت مسيرتك صح و اتأطرت و ادربت من الناس الصح ممكن تبقى بطل عالم قريب

سيف : لا حضرتك دا مش طموحي

منى انصدمت : مش طموحك ازاي ؟؟ في حد بالمؤهلات الي عندك مش عاوز يكون بطل عالم ....

سيف : حضرتك انا طموحي اهزم جدي لما يرجع من السفر و عاوز اقدم نداء من هنا انه لو سامعني يرجع عشان اقاتله لاني جاهز .....

منى : دا بقا الموضوع التاني الي استدعيتك عشانه جدك ... انت صحيح حفيد مهران الصوهاجي الاسطوره

سيف : اه واللهي جدي لو عاوز اديك بطاقه ( قام من مكانه يدور ( ااااا اسف لسا ما معيش بطاقه

منى ضحكت : ههههههه واللهي دمك عسل

سیف بهزار : لا دي تاني مره يبقى حضرتك بتعاكسى عشان بطل و مز كدا ....

منى تهزر : هو انا اطول اعاكس بطل

سيف بحركه كوميديه يرفع ياقة القميص و مبتسم

منی : طيب يا سيف في ناس بتبول ان جدك مختفي ؟؟ هل دا بجد ؟؟

سيف : جدي متعود يختفي بس دا اسمه مش اختفاء لا ... جدي يروح اماكن تانيه يرفه عن نفسه و يقابل ناس جديده يتعلم منها و كمان يتدرب في بيئه مختلفه عن البيئه بتاعته و دي تخليه اکثر صلابه و قوه

منى : لا بجد افحمتني ... بس هو بيتصل بيك ؟؟

سيف : جدي مش بيستعمل اي ادوات حديثه ... لا موبایل و لا لاب و لا اي حاجه خاصه بالتكنولوجيا

منی : ايوه ما هو معروف عنه الشيء دا ... طيب نرجع لبطلنا سيف .... مش ناوي يعني ترفع علم مصر .

سيف سكت شويه يفكر : بصراحه عاوز بس ما بحبش الشهره و الاعلام و الصور ...

منی بهزار : ايه دا ؟ يعني كدا ما بتحبنيش ؟؟

سيف يضحك : ههههههه لا طبعا حضرتك فوق راسي و

كمان انا من اشد المعجبين بحضرتك

منی : ههههههه شكرا يا سيف ... طيب ممكن توضح وجهت نظرك ....

سيف : بصراحه انا بحب الناس و العيشه مع الناس ... بحب اكون على طبيعتي اكل في اماكن راقيه او شعبيه دي حاجه خاصه بيا ... البس كوتشي عادي او غالي دي حاجه خاصه بيا .... يعني عاوز اعيش على راحتي بس لو اتشهرت كل دا حيروح ... حتبقى العين عليا كتير ... و حضرتك عارفه طبعا ... ليه لابس كدا ؟؟ ليه ياكل كدا ؟؟ ليه قاعد مع دا او دي و کل مکان اروحه الاقي حد عاوز يتصور ... الا صحيح هي الكاميرا فين ؟

منى بضحك : الكاميرا ههههههه اهي هناك

سيف يهندم هدومه و يضبط قعدته : احم احم ... بصوا يا شباب الولاد الي عاوزين صور يركنه على جنب لاني حتصور مع البنات القمرات بس الشباب بقا شوفولكم

حد تاني .

ميني : اه اه اه ههههههههههههههههههههههههه

سيف : ههههههه بهزر طبعا بس المرادي حتكلم بجد ....

بالنسبه للشباب والبنات الي عاوزين صوره او امضاء

انا شاب عادي زيي زيكم يعني مش حتستفيد حاجه

من الصورة معايا ... ممكن انتم بتحبوا الصور و

الحاجات دي بس في ناس زيي بيكرهوا الصور خاصه

انكم بتضغطوا عليا كدا و تقيده حريتي ....

منی : یاه دا انت معبي بقا ... اكيد حصلت حاجه

سيف : طبعا حصل مثلا الصبح طلعت اجري زي العاده لقيت ناس تجري و بياخدوا صور و يحاولوا يصوروني معاهم ... في ناس كمان وقفوني عشان ياخدوا صور ... النهارده مثلا طلعت من البيت قبل الموعد بساعتين المفروض ربع ساعه اكون موجود هنا ... و لاول مره في حياتي اوصل متأخر عن موعد 10 دقائق

منى : ياه للدرجادي متدايق من الشهره

سيف : مش متعود بصراحه ... طول عمري عايش في حالي في يوم و ليله ابقى مشهور و صور و مش عارف ايه ... صعبه بصراحه

منى : دي ضريبه الشهره ... و كدا انت خلاص بقيت نجم يعني ما تقدرش تهرب او تزوغ من واجبك في رفع العلم

سيف : امممم بصراحه في حاجه كدا مخبيها ...

منى : لا كدا ازعل منك هنا ما فيش حاجه تخبيها و خد

راحتك في الكلام

سيف : في اكثر من مدرب كلمني عشان اقدم تجارب

قبل ما اخش المنتخب بس اااا...

منى : دي حاجه كويسه ... بس ايه في حاجه منعاك ؟؟

سيف : لا بس مش عارف اختار الاختصاص ... يعنى من صغري تدربت على كل انواع فنون القتال و مش عارف اختار اي واحد بالضبط

منى : ما شاء ***** ... لا دي تشوفها مع المدربين ...

عدا الوقت و الاستاذه منى تسأل و سيف يرد بتلقائيه لحد ما انتهى اللقاء

يتبع.....

ياريت مش تنو تقولو رايكم فى الجزء يا رجالة
ي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mo.6, Mttx, Gattuso و 26 آخرين
اول تعليق كمل ياخويا ومتتاخرش ياعلق الكون 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐، ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐ و برنس الڪون
يعنى نتابع من اول وجديد
هيبقى فى اختلاف عن محارب النار وله ايه

• عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐، برنس الڪون و Magdy66
اول تعليق كمل ياخويا ومتتاخرش ياعلق الكون 😂😂
ولي انته اول تعليق مش انا يا صحبي😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
انا اول كومنت اهو اي خدمه بس النت كان وحش بس فاهم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
انا اول كومنت اهو اي خدمه بس النت كان وحش بس فاهم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انتا تالت كومنت يابا😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
انتا تالت كومنت يابا😂😂😂
ده العلء صاحب القصه يشهد ان انا اول كومنت بس انا سارق واي فاي فباكل نت اليتامي فتلاقيه ضعيف😂

• عجبني
  • بيضحكني
استمر

• عجبني
  • بيضحكني
بس عيل علي قديمو برده جاب صوره الاكونت القديم والاسم وظبط العمل واحمد مكي والحركات😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
ده العلء صاحب القصه يشهد ان انا اول كومنت بس انا سارق واي فاي فباكل نت اليتامي فتلاقيه ضعيف😂

• عجبني
  • بيضحكني
بس عيل علي قديمو برده جاب صوره الاكونت القديم والاسم وظبط العمل واحمد مكي والحركات😂😂😂
عيب ده برنس الكون هو اى حد😂😂

• عجبني
التفاعلات: Magdy66
ولي انته اول تعليق مش انا يا صحبي😂😂😂😂
ياعم عادى مش هاتفرق بس بردك انا اول تعليق😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
ياعم عادى مش هاتفرق بس بردك انا اول تعليق😂😂😂😂😂
هو انتو عليكو فلوس او حاجه.؟؟مختفيين جامد كده لي.!؟

• بيضحكني
  • عجبني
القصة مفهاش مناظر ليه؟

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐ و Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐، M o u s a و Magdy66
  • بيضحكني
خلاص يا كداب يعني كداب وقليل الادب 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%