NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الأعلان عن الحلقه الأولي برنامج قاعدة ستات

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511 و ناقد بناء
المشكله الاساسيه ان الراجل بيكابر وبيقول انو معندوش حاجه مع انو مرض زى اى مرض وعلاجو سهل جدااا
انا جوزى يوميها قولتله احيه انت هيجان بزياده اوى اهدا ..ضحك ..واتعاملنا بهزار ..وبعدين الايام الاولى بقيت اعمل حاجه حليت النوضوع دا خالص ..بعد ما يبوس ويسخن خالص فيا واجون جبت اخرى ..قولتلهم حطو بين بزازى ونترهم بين بزازى وفضل يبوس تانى فيا بس مش كتير ..كان بتاعه سخن تانى واشتغل رزع بس طول كتير عن الاول ..ودا عرفته عشان كان قايلى انه بعد ما بيجيبهم اول مره ..المره التانيه بتبقه اطول فاتفقت مغاه يعمل كدا ..ونجحت جدا ..

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868, الفرعون الفشيخ, Eden 123 و 5 آخرين
طيب قوليلي انتي بتحبي طبيعي حتي لو بسرعه و لا مؤثرات
لا بحبو يطول اكيد
بس برضو على حسب هو اى ف المداعبه وبياخد وقت اد اى ..وانا هيجانى وصل لفين

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511, mydoooo, ناقد بناء و شخص آخر
في شباب كتير بتتباهي اوي بالساعه و الساعه و نص و مفيش ست قدرتها عاديه تتحمل ده ابدا و لو اتحملته مره مش ممكن تتحمله تاني لان في التهابات بتحصل و حوضها بيتعب و بتتبهدل و ده بس للمعلومه عشان ساعات بشوف كلام خارج المنطق مش كل اللي في الافلام يتصدق

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: الجنس متعة, دلوعة نسوانجي, mydoooo و 6 آخرين
انا جوزى يوميها قولتله احيه انت هيجان بزياده اوى اهدا ..ضحك ..واتعاملنا بهزار ..وبعدين الايام الاولى بقيت اعمل حاجه حليت النوضوع دا خالص ..بعد ما يبوس ويسخن خالص فيا واجون جبت اخرى ..قولتلهم حطو بين بزازى ونترهم بين بزازى وفضل يبوس تانى فيا بس مش كتير ..كان بتاعه سخن تانى واشتغل رزع بس طول كتير عن الاول ..ودا عرفته عشان كان قايلى انه بعد ما بيجيبهم اول مره ..المره التانيه بتبقه اطول فاتفقت مغاه يعمل كدا ..ونجحت جدا ..
حلو انك عامله لغة حوار مع جوزك و ده بيكسر حاجات كتير بينكو يا زوزو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مدام دعاء, mydoooo, AHMED 511 و 2 آخرين
في شباب كتير بتتباهي اوي بالساعه و الساعه و نص و مفيش ست قدرتها عاديه تتحمل ده ابدا و لو اتحملته مره مش ممكن تتحمله تاني لان في التهابات بتحصل و حوضها بيتعب و بتتبهدل و ده بس للمعلومه عشان ساعات بشوف كلام خارج المنطق مش كل اللي في الافلام يتصدق
حبيبتى ساعه اى وساعتين اى ..دا اكيد مش طبيعى
هى نص ساعه كلها على بعض لو انا منسجمه وجوزى بيعرف يسخن جسمى صح ..ولو طالبه دلع اوى ونتمتع ببعض صح ..ساعه الا ربع ..رزع ومداعبه
وخودى بالك ..الراجل الىى فاهم جسم الست صح وانا جوزى بصراحه استاذ فى كدا ..بيعرف يسخن اوى ف اقل وقت ..غير الرجاله الخايبه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Dark shadows, AHMED 511, ناقد بناء و 3 آخرين
كده حاسه زوزو متعتها غير دعاء صح كده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, mydoooo و 2 آخرين
اتكلمت فى الموضوع دا قبل كدا وباختصار
مده اول مره مش بتزيد عن ربع ساعه
مده تانى مره مش بتزيد عن نص ساعه فى الغالب
الا لو واخد منشطات او حبوب تاخر القذف
ودى ليها اثر عكسى انو بعد فتره بفقد الاحساس بالمتعه وبيبذل مجهود على الفاضى
غير انو بيتعب الست الى معاه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Dark shadows, AHMED 511, ناقد بناء و 3 آخرين
وحياتك التهابات من غير علاقه كمان 🥺

• بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: النمر الاسود2050, AHMED 511, Boxing player و 2 آخرين
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, Boxing player و 2 آخرين
وحياتك التهابات من غير علاقه كمان 🥺
الراجل كل مايجيب يتأخر عن المره اللى قبلها دى خقيقه يقلبي ومجرباها كتير

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, mydoooo و 3 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و Boxing player
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, mydoooo و 4 آخرين
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, Boxing player و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الراجل كل مايجيب يتأخر عن المره اللى قبلها دى خقيقه يقلبي ومجرباها كتير
صح يعني بالنسبالك بتتعاملي مع جوزك نفسي و عادي لو كان مش علي طبيعته و بتحسسيه بده يا حبيبتي

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, Boxing player و 2 آخرين
صح يعني بالنسبالك بتتعاملي مع جوزك نفسي و عادي لو كان مش علي طبيعته و بتحسسيه بده يا حبيبتي
يحببتى لازم تحسسى الراجل انه مقطعك وانك تحتو ولا تسوى ..دا بيحمسو زياده ..حتى لو عمل معاكى اقل اداء

• عجبني
  • جامد
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: AHMED 511, الجنس متعة, ناقد بناء و 4 آخرين
**** ينور عليكم برنامج هيكون تمام ان شاء **** بس في سؤال الاسئله هتكون متعادل لكل اي سؤال يتسال

علميا ومنطقيا مفيش ست زى التانية
ما ده برده عايزين نقوله للناس مفيش ثوابت في المتعه عموما لكن في طرق ممارسه اه معروفه لكن اللي بيعجبك ممكن متبعجبنيش عادي هنتكلم علي ده في حلقه اكيد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AHMED 511, mydoooo, Dot com و 3 آخرين
هل البرنامج ده هيكون مختصر على الاعضاء اللي موجودين في البرنامج ولا ده منتدى هيكون عامل للشباب كله والاعضاء اللي موجودين في المنتدى

** ينور عليكم برنامج هيكون تمام ان شاء ** بس في سؤال الاسئله هتكون متعادل لكل اي سؤال يتسال
الفقره اللي جايه لو حابب هفتح المجال لاتنين يسألو

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511, ناقد بناء, efas و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%