NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الأعلان عن الحلقه الأولي برنامج قاعدة ستات

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء, الجنس متعة, Dot com و 2 آخرين
@efas تحب تسأل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
افضل وضعيات للستات
و افضل وضعيات للرجالة
من حيت اني حقذف في الداخل

• عجبني
سؤال سؤال يا شباب و من الحلقه اللي جايه الاشتراك من الاعلان

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايزين تضيفوا حاجه و لا نروح للفقره التانيه يا قمرات
اه عايزه اضيف
ان مده المداعبه مهمه جدا ودى اللى بتحبب الست فى العلاقه واللى بتفضل معلمه معاها والنشوه بتيجى منها
الرزع مهم اه مهم ..بس على حسب كل واحده ..فيه واحده ٥ دقايق وتقول كفايه وواحده وعوزه مده اطول
علاجه اى ..
فيه برشام فيه جيلات فيه بخاخ ..انا جوزى جاب بخاخ اول الحواز كان ممتاز جدا
عوزه اضيف معلومات زياده ..
الراجل كل مره بيجيب فيها ..اللى بعدها بتكون اطول
وان الل بيهلى الراجل يجيب بسرعه من احتكاكه بالمهبل ..احنا مهبلنا شرموط خالص مش هو اللى بيخليه فى ثانيه يعنى يجيبهم ..لكن الل بيخليه يجيبهم بسرعه حاله الهيجان العاليه اللى بيكون فيه وممكن ما يكونش مريض ولا حاجه ..هو بس يحاول يتعامل بهدوء ولو هاج خالص هو وبيرزغ يشغل دماغه ثوانى ف اى حاجه ..
وبس
ادى الحكايه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Medoz07, نفرتيتي اللبوة, ناقد بناء و 4 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Dark shadows، Boxing player و ناقد بناء
افضل درجات الاثاره عند الست لما البظر يكون موجود بنسبه كبيره او بنسبه متوسطه او بنسبه ضعيفه او ما فيش خالص

• عجبني
افضل درجات الاثاره عند الست لما البظر يكون موجود بنسبه كبيره او بنسبه متوسطه او بنسبه ضعيفه او ما فيش خالص
دا بيرجع للتكوين الجسمانى للست

• عجبني
انا جوزى ف دخلتنا جابهم اول ما رزع رزعتين بس ..كان هايج بشكل مش طبيعى ..مهيبر خالص ..بعدين من كلامى معاه ومع مرور الايام عرفت ان الراجل ممكن يتحكم فى النزول بمزاجو ..الراجل كل ما عقله يثار جدا بيثير العضو ويحفزو ينزل ..يعنى لو هو بيرزع فصل دماغه شويه حيطول ..غير ان فيه جيلات وبخاخات مخدره جوزى مره جاب منها ..بتخليه يرزع لنا انا نفسي اتعب واقوله ارحمنى
مش دايما بيقدر يتحكم
فى اوقات
اللى هو الوقت الصح اللى مفروض يجيب فيه .
بيحس ان الست بتشدهم منه غصب عنه مهما حاول يمسك نغسه . واصلا هو لازم يجيب حتى لو بعد دقيقة . هو ده الوقت المناسب اللى الست محتاجة اللبن فيه دلوقتى

افضل وضعيات للستات
و افضل وضعيات للرجالة
من حيت اني حقذف في الداخل
افضل وضعيات للست لراحتها ..هو وضع اللى ببقه فيه فوق الراجل عشان اللى بمسك اللجام واتحكم فى الموضوع وامتع نفسي بدماغى
لكن لو الافضل ليا كهيجان ونشوه ..الدوجى طبعا ..اللى ببقه فيه على ايديا ورجليا ..دا بيخلينى اشخر خرفيا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dark shadows, الجنس متعة, ناقد بناء و شخص آخر
مش دايما بيقدر يتحكم
فى اوقات
اللى هو الوقت الصح اللى مفروض يجيب فيه .
بيحس ان الست بتشدهم منه غصب عنه مهما حاول يمسك نغسه . واصلا هو لازم يجيب حتى لو بعد دقيقة . هو ده الوقت المناسب اللى الست محتاجة اللبن فيه دلوقتى
هي مش مناقشه لو في سؤال تقدر تسأل غير كده لاء

• عجبني
التفاعلات: Ahmed1000000 و ناقد بناء
واضح أن زوزو رومانسية و لسة هيوجة غير مدام دعاء
وواضح أن زوزو هي اللي سريعة القذف
المهم
لو سريع القذف و جاب اية اللي ممكن تعملية تخلية يلحن في التاني من غير ما يفصل خصوصا لو فعلا هائج عليكي ؟؟

• عجبني
افضل وضعيات للست لراحتها ..هو وضع اللى ببقه فيه فوق الراجل عشان اللى بمسك اللجام واتحكم فى الموضوع وامتع نفسي بدماغى
لكن لو الافضل ليا كهيجان ونشوه ..الدوجى طبعا ..اللى ببقه فيه على ايديا ورجليا ..دا بيخلينى اشخر خرفيا
قولنا مليون مره مفيش شخر 😏😏

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Boxing player و Ms Roony
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء، Boxing player و Ms Roony
اه عايزه اضيف
ان مده المداعبه مهمه جدا ودى اللى بتحبب الست فى العلاقه واللى بتفضل معلمه معاها والنشوه بتيجى منها
الرزع مهم اه مهم ..بس على حسب كل واحده ..فيه واحده ٥ دقايق وتقول كفايه وواحده وعوزه مده اطول
علاجه اى ..
فيه برشام فيه جيلات فيه بخاخ ..انا جوزى جاب بخاخ اول الحواز كان ممتاز جدا
عوزه اضيف معلومات زياده ..
الراجل كل مره بيجيب فيها ..اللى بعدها بتكون اطول
وان الل بيهلى الراجل يجيب بسرعه من احتكاكه بالمهبل ..احنا مهبلنا شرموط خالص مش هو اللى بيخليه فى ثانيه يعنى يجيبهم ..لكن الل بيخليه يجيبهم بسرعه حاله الهيجان العاليه اللى بيكون فيه وممكن ما يكونش مريض ولا حاجه ..هو بس يحاول يتعامل بهدوء ولو هاج خالص هو وبيرزغ يشغل دماغه ثوانى ف اى حاجه ..
وبس
ادى الحكايه
حابب أقول إن زي ما في اختلاف بينك وبين دعاء في برضوا اختلاف في فرق المده بين اول وتاني مره عند الرجاله وفي ناس بتطول في الأولي ومش بتطول في التانيه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء و ناقد بناء
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الجنس متعة, ناقد بناء, Ms Roony و شخص آخر
واضح أن زوزو رومانسية و لسة هيوجة غير مدام دعاء
وواضح أن زوزو هي اللي سريعة القذف
المهم
لو سريع القذف و جاب اية اللي ممكن تعملية تخلية يلحن في التاني من غير ما يفصل خصوصا لو فعلا هائج عليكي ؟؟
انا جاوبت على السؤال دا مرتين لحد دلوقتى

• عجبني
التفاعلات: Dot com و ناقد بناء
تسلمي يقلبي على المعلومات دي بجد 🥰

• عجبني
الموضوع مش نقاش و ده تحذير اللي عنده سؤال بس

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Levi Ackerman و Boxing player
والنعمه مافكره هيوجه ..بس حتى صحباتى البنات نفس الوضع ونفس الكلام ..معرفش بقا

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows، ناقد بناء و Dot com

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل