NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابشرك هتعرف ان انت اللى عملت و هتعرف انك عملت فيها حاجة و لو محستش و هى فى منوم هتحس لما تصحى
و من هنا هتبدأ الحكاية هى اكيد مش راضية ان ده يحصل فيها منك لما يحصل بقى هتبصلك نظرة تانية خالص + الثقة بينكم هتبقى صفر على الشمال + انت شخصيا لو اتهاديت و افتكرت الموقف ده حرفيا بدون مبالغة هتفكر الأرض تنشق و تبلعك

ابشرك هتعرف ان انت اللى عملت و هتعرف انك عملت فيها حاجة و لو محستش و هى فى منوم هتحس لما تصحى
و من هنا هتبدأ الحكاية هى اكيد مش راضية ان ده يحصل فيها منك لما يحصل بقى هتبصلك نظرة تانية خالص + الثقة بينكم هتبقى صفر على الشمال + انت شخصيا لو اتهاديت و افتكرت الموقف ده حرفيا بدون مبالغة هتفكر الأرض تنشق و تبلعك
وهي هتعرف منين لما تصحي طيب

هتحس منين ايه انت شايف اللى انت هتعمله دانت
يعنى انت عايز تقنعني هتخش تقلعها و تعمل الهباب ده
و هى هتصحى مش هتحس ان المكان ده حصل فيه حاجة

• عجبني
التفاعلات: Totti698
هتحس منين ايه انت شايف اللى انت هتعمله دانت
يعنى انت عايز تقنعني هتخش تقلعها و تعمل الهباب ده
و هى هتصحى مش هتحس ان المكان ده حصل فيه حاجة
انا قلعتها قبل كدة ولبستها ومعرفتش ولحس الكس هتعرفه ازاي قولي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قلعتها قبل كدة ولبستها ومعرفتش ولحس الكس هتعرفه ازاي قولي
ده حاجة و انك تعمل فى جسمها حاجة موضوع تانى انت لو نايم مقتول و جيت انا قرصتك هتصح هتحس بوجع فى المكان ده كذلك هى هتصحى هتحس ان المكان ده اتلعب فيه و خصوصا انه مكان حساس مش عادى

ده حاجة و انك تعمل فى جسمها حاجة موضوع تانى انت لو نايم مقتول و جيت انا قرصتك هتصح هتحس بوجع فى المكان ده كذلك هى هتصحى هتحس ان المكان ده اتلعب فيه و خصوصا انه مكان حساس مش عادى
ياعم فاهمك بس انا هلحسه وهمصه مش هعضه ولا هوجعه علشان لما تصحي تحس

حد يقولى على المنوم ده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%