NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبير الفاجر56

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
شباب انا لو مدي امي منوم بجد ولحست كسها مدة كبيرة هل هتعرف لما تصحي ولا لا مستحيل تحس لما الحس كسها بجد

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Prince Magdi, فحل حريمك ياعرص, نفسي انيك اختي في طيزها و شخص آخر
لا مش هتعرف بس خلى بالك هتجيب منوم اى لان إلى هيدهولك كدا كدا هيبقى ضعيف وهتحس بيك وهتصحى

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مش هتعرف بس خلى بالك هتجيب منوم اى لان إلى هيدهولك كدا كدا هيبقى ضعيف وهتحس بيك وهتصحى
لا منوم قوي

تعرف اسم منوم

هي بتحس بالمنوم

جبلها منوم يدوخها ويخليها تحس بيك عشان تسيح اكتر وتتناك
مظنش ان في منوم هيخليني اقدر انيكها براحتي

لو المنوم ضعيف هتحس بيك

مظنش ان في منوم هيخليني اقدر انيكها براحتي
خلى بالك عشان احنا كمتحررين او هايجين على امهاتنا ومحارمنا هتلاقى ناس طالعه من أفلام السكس تقولك حاجات غريبه فمش اى حاجه تعملها فاهمنى

شباب انا لو مدي امي منوم بجد ولحست كسها مدة كبيرة هل هتعرف لما تصحي ولا لا مستحيل تحس لما الحس كسها بجد
تعالا وريها ليا واقولك تحس ولا لا افتح كام عليها

خلى بالك عشان احنا كمتحررين او هايجين على امهاتنا ومحارمنا هتلاقى ناس طالعه من أفلام السكس تقولك حاجات غريبه فمش اى حاجه تعملها فاهمنى
ايوة فعلا عندك حق

• عجبني
التفاعلات: aly828
انا مش فاهم هى الناس بتدورلك حلول على ايه
بص يا غالى انا مش هشرح كتير بس صدقنى
الموضوع ده لو تم فيها ان حياتك خلاص اتدمرت و عن تجارب شوفتها و كانوا زيك كده
تصيحة غير طريقة تفكيرك دى انت اللى هتعمله ده لو حصل صدقنى هتيجى تانى تعيط و تقول شوفولى حل و ساعتها كل اللى شجعوك دول مش هيلاقوا حلول تنفعك

• عجبني
التفاعلات: a7med 3li
انا مش فاهم هى الناس بتدورلك حلول على ايه
بص يا غالى انا مش هشرح كتير بس صدقنى
الموضوع ده لو تم فيها ان حياتك خلاص اتدمرت و عن تجارب شوفتها و كانوا زيك كده
تصيحة غير طريقة تفكيرك دى انت اللى هتعمله ده لو حصل صدقنى هتيجى تانى تعيط و تقول شوفولى حل و ساعتها كل اللى شجعوك دول مش هيلاقوا حلول تنفعك
يشوفولي حل في ايه

يشوفولي حل في ايه
فى اللى هتقع فيه بعد ما تعمل الحوار ده
انت هتقع فى دوامة بنت عرص مش هتعرف تخرج منها انا بقولك كل ده بناء على تجارب شوفتها و سمعتها

فى اللى هتقع فيه بعد ما تعمل الحوار ده
انت هتقع فى دوامة بنت عرص مش هتعرف تخرج منها انا بقولك كل ده بناء على تجارب شوفتها و سمعتها
ايوة طيب فهمني هتبقا فين الدوامة او المشكلة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%