NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة اكتشفت ان خطيبة صاحبي شمال

للاسف في زمنا ده اغلبنا بينصح ويوعظ كانه ملاك ولكن لما تيجي فرصة الغلط بندوس عادي خالص

ما تركزيش مع كلام الناس خصوصا هنا اغلب الناس بتمثل وبتحور

سيبك من البوست ... وحشني وربنا .

بتختفي كتير اوي

مهو الي مرداهوش ع نفسي مرضهوش ع غيري

طيب وازا كان صاحب البوست عارض المشكله كان في نفس المكان وهيعمل نفس الفعل معاها أو مع غيرها 👈🏻 يبقى ازي ارضى ومرضاش 👉🏻

طيب ممكن سؤال اخير !

ليه مفيش كومنت واحد واحد واحد من بدايه الكومنتات الي اخرها ... وجهه كلمه إن صاحب البوست كان في نفس المكان وكان هيعمل نفس الفعل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الايجابه/ تسليط الضوء على الفعل مش المفعول به 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

انا مش بقول أنها صح او بجمل شكل الغلط
كدة كدة. كل الموقف غلط .

انما على الأقل نقتنع

(( إن المساواة في الظلم عدل ))
اقولك ليه يا صديقتى ببساطة

لان صاحب البوست و لا حتى البنت هم المعنيين بالموضوع

يعنى لو هو كان قال انا رحت و لقيت بنت و سكت مكناش اتكلمنا هما احرار

لكن فى طرف تالت حيكون مخدوع هو ده المشكلة

فاحنا ركزنا على فكرة الخديعة مش الجنس

طيب وازا كان صاحب البوست عارض المشكله كان في نفس المكان وهيعمل نفس الفعل معاها أو مع غيرها 👈🏻 يبقى ازي ارضى ومرضاش 👉🏻
كل واحد لي تفكيرو.

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
اقولك ليه يا صديقتى ببساطة

لان صاحب البوست و لا حتى البنت هم المعنيين بالموضوع

يعنى لو هو كان قال انا رحت و لقيت بنت و سكت مكناش اتكلمنا هما احرار

لكن فى طرف تالت حيكون مخدوع هو ده المشكلة

فاحنا ركزنا على فكرة الخديعة مش الجنس

انت صح 🖐🏻

عندي واحد صاحبي يعتبر قريب مني بس مش اوي
وانا سهران مع ناس صحابي و منهم ناس من برا مصر بقيت خطيبته الي المفروض محجبة جت السهرة دي مع بنات تانيين اعرفهم بس هما اصلا بيجو دايما و مكانتش محجبة و طلعت جاية عشان تجرب تنام مع واحد اسمر صاحبنا كده من نيجيريا معانا في الجامعة و بيدرس هنا
و انا من ساعتها مشلول مش قادر افكر ولا اعمل حاجه و اكتشفت انها اصلا كده من زمان بعد ما اتكلمت مع البنات صحابنا و هي متعرفش اني من الشلة دي اعمل ايه ؟؟؟
يا عم سيب الناس تنبسط وانبسط انت كمان 😂

• بيضحكني
وانا سهران مع ناس صحابي و منهم ناس من برا مصر بقيت خطيبته الي المفروض محجبة جت السهرة دي مع بنات تانيين اعرفهم بس هما اصلا بيجو دايما و مكانتش محجبة و طلعت جاية عشان تجرب تنام مع واحد اسمر صاحبنا كده من نيجيريا معانا في الجامعة و بيدرس هنا
و انا من ساعتها مشلول مش قادر افكر ولا اعمل حاجه و اكتشفت انها اصلا كده من زمان بعد ما اتكلمت مع البنات صحابنا و هي متعرفش اني من الشلة دي اعمل ايه ؟؟؟
حرام تسيبه يدبس فى مهر وشبكه وحجات وهى بنت متساويش للاسف باعت نفسها بالرخيص 💔

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
لازم تقوله والموضوع ملوش علاقه خالص براجل ست الموضوع ليه علاقه بحق الصديق عليك
يعني لو بنت برضو وشافت خطيب صاحبتها مع واحده لازم تقولها
بغض النظر ان صاحب البوست في مكان غلط ورايح يعمل ايه لأنه مش موضع السؤال ولا النقاش
ولو حبينا نناقشه عاوزين مواضيع ومواضيع ومش هنوصل في الاخر غير لحقيقه واحده
اننا في مجتمع ذكوري منحدر اخلاقيا تختلف فيه النظره بين الرجل والست في نفس المعطيات والظروف الا من رحم ربي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي حره سيبها تعيش حياتها ... لو عايز تنام معاها نام ... هو عرف براحته مش عرف خليه يكمل معاها .... كدة كدة الحياه كلها خيانه في خيانه ... ولازم طرف يرشق في الخازوق ويبقى الضحيه 🖐🏻
تعجبني وجهات نظرك

• حبيته
انت اعزم صاحبك ده معاك في الشلة
وخلي يشوف بعينه من غير ما تتكلم كلمة واحدة
قبل يكمل معاها هو حر وماتقولش عنه خرنج وديوث وووو
ما قبلش هو حر
انت عملت اللي عليك وما عملتش
نصحت ووضحت وتكلمت من بق ساكت

يسطا لازم يعرف، انت لو معرفتهوش تبقى صاحب مش تمام، حتى لو هتبعتله من رقمه ميعرفهوش او هتخلي حد اقرب له يكلمه، المهم انه لازم يعرف

هي حره سيبها تعيش حياتها ... لو عايز تنام معاها نام ... هو عرف براحته مش عرف خليه يكمل معاها .... كدة كدة الحياه كلها خيانه في خيانه ... ولازم طرف يرشق في الخازوق ويبقى الضحيه 🖐🏻
مع الرأى ده

• حبيته
بص يابرنس اكونت فيك وعرفه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%