NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ضحكتني الفعل واحد لكن تغير الاسم علشان تغير جنس اللي بيعمله .. دا اسمه نفاق
تدوم الضحكه لا مش نفاق هو هو الخيانه والاسم مش شرط يكون ايه لاكن كلو بالآخر بيدور على متعته بطريقه مختلفه

انا شايف تمرده عادي مادمتي ما وعدنيش واحد انك له لوحده

جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
ده حرية شخصية وطالما مفيش جواز اتناكى حتى من طوب الارض

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جت عليا فتره بسبب ادمانى للجنس والمتعه كنت بعرف اكتر من راجل فى وقت واحد وفضلت على كدا تلات سنين ولما كنت بفركش مع واحد كنت بجيب غيرو
ومحدش منهم عرف انى بنام مع غيرو وانا شايفه ان طالما علاقتنا كانت متعه وبس مالوش الحق انو يعرف حاجه عن علاقاتى التانيه
ناس كتير مش هتتفق معايا فى الموضوع دا بس قبل متتكلم احب القولك ان اخدت الفكره دى منك يا راجل قبل معملها كا ست
انتى مش هتعملى علاقة اصلا الا اذا كنتى محتاجة راجل حنين وبردو دكر فى حاتك
يعنى لو حياتك مليانة هتدورى برة لية

حصل طالما العلاقة مبينكم هدافها المتعه يبقي محدش ليه حق انه يدخل في بقيت علاقاتك الكلام ده يمشي علي الستات و الرجاله ، اصل احنا مش عارفين بعض عن حب احنا عارفين بعض للمتعه وبس اكتر من كده ميخصك 🤍

انتي كنتي ممكن تقوليله قبلها انك مصاحبه غيره وبتنامي معاهم انا كراجل لسا منمتش مع اي واحدة ولو نمت اكيد هقول لاي واحدة تانيه اني نمت كام مرة مع كام واحدة قبلها

حتى لو على سرير واحد حقك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%