NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@ki1inG
وحماده فتحي طبعا الاسطوره اللي كان في المنتدى التاني عارف مين حماده فتحي
@Atrion
@Dark storm
و ناس تانيه بردو مبدعه ناسي اسمائهم
لا خلاف على كينج وحمادة فتحي طبعا بس حقيقة عشان مكنش كداب معرفي التالت ده مين 💙
بس الاخير دا راجل عظيم جدا انا عارفه 👈👉😅😂

انا من الناس اللى متابعة المندتى يمكن من سنة او اكتر بس مكنتش عامل اكونت كنت بدخل من المتصفح الخفى بتاع جوجل ومعملتش حساب غير من شهر بس طول الفترة اللى كنت بفتح فيها المنتدي كان ليا ناس معينة كنت بتابعها واقرأ قصصها مش عشان المشاهد الجنسية فيها حلوة قد ما القصة بيكون فيها فكرة وبتكون فيها حبكة ودراما وتسلسل احداث كويس يعني مثلا زي@ki1nG و @معز١٤ بصراحة انا متابع جدا لقصصهم لان كل قصة بينزلوها بتكون فيها فكرة مختلفة وطريقة السرد فيها مختلفة عن اللى قبلها ( وانا من موقعي هذا احب احييهم على فكرهم وخيالهم الواسع وابداعهم ) وطبعا انا مش عامل الموضوع دا لشيء الا عشان الناس تعرف الكتاب الجدد اللى محدش يعرفهم وليهم قصص جميلة جدا [ زيي كدا 😅😂] وتكون دي وسيلة اننا نكشف عنهم الغطاء ويكونوا من كبار الكتاب هنا . قولنا انت بقا ايه احسن كاتب بتحب قصصه هنا وليه بتحب قصصه وايه احسن قصة قرأتها ليه ؟
مع تحياتي DARK STORM
بحبكم وبحب مين يحبكم ❤🤗
@damman
عنجد كتير رائع

انا من الناس اللى متابعة المندتى يمكن من سنة او اكتر بس مكنتش عامل اكونت كنت بدخل من المتصفح الخفى بتاع جوجل ومعملتش حساب غير من شهر بس طول الفترة اللى كنت بفتح فيها المنتدي كان ليا ناس معينة كنت بتابعها واقرأ قصصها مش عشان المشاهد الجنسية فيها حلوة قد ما القصة بيكون فيها فكرة وبتكون فيها حبكة ودراما وتسلسل احداث كويس يعني مثلا زي@ki1nG و @معز١٤ بصراحة انا متابع جدا لقصصهم لان كل قصة بينزلوها بتكون فيها فكرة مختلفة وطريقة السرد فيها مختلفة عن اللى قبلها ( وانا من موقعي هذا احب احييهم على فكرهم وخيالهم الواسع وابداعهم ) وطبعا انا مش عامل الموضوع دا لشيء الا عشان الناس تعرف الكتاب الجدد اللى محدش يعرفهم وليهم قصص جميلة جدا [ زيي كدا 😅😂] وتكون دي وسيلة اننا نكشف عنهم الغطاء ويكونوا من كبار الكتاب هنا . قولنا انت بقا ايه احسن كاتب بتحب قصصه هنا وليه بتحب قصصه وايه احسن قصة قرأتها ليه ؟
مع تحياتي DARK STORM
بحبكم وبحب مين يحبكم ❤🤗
يبقى عاوز تدينا شهادة. الاجابة على تعليق حضرتك زي اي امتحان فيه اسماء، محتاجة تحضير، عشان مثلا انا دخلت المنتدى خصيصا عشان اكتب قصص واتمتع بقراءة قصص، بس عمري ما حفظت اسماء الكتاب او حتى عناوين القصص،
انا قريت وعجبني بعض القصص المكتوبة كلها بلغة عربية فصيحة، انا مش مصري، ومحبش القصص المكتوبة باللغة العامية. غير كده، كل القصص بالعربية تعجبني، ولو تصبر، اجيب لك اسماء وعناوين. زوتشكر على فكرة موضوعك الثقافية

• عجبني
التفاعلات: عادل المتميز
انت مبدع كالعادة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع تحياتي DARK STORM
بحبكم وبحب مين يحبكم ❤🤗
ميشيل مجدي و فيرس و حماده فتحي و الفاريز و BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%