NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فلم خالد يوسف وشيماء الحاج ومني فاروق انا هجت اوووي علي الفلم دا بسبب ان هو ازاي في مصر يحصل كدا وانا كنت بقول لجوزي انو يجمعني من ورا كان بيرفض
مراتي بردو بتطلب من ورا وانا رافض هو فعلا ورا دا مهم عندكو ؟

فلم خالد يوسف وشيماء الحاج ومني فاروق انا هجت اوووي علي الفلم دا بسبب ان هو ازاي في مصر يحصل كدا وانا كنت بقول لجوزي انو يجمعني من ورا كان بيرفض
جوزك كان بيرفض يجامعك من ورا واو ده مش بيفهم انها احلي متعه للست الجماع خلفي متعه جدا

• عجبني
التفاعلات: I Love Ass
مراتي بردو بتطلب من ورا وانا رافض هو فعلا ورا دا مهم عندكو ؟

ايى حد يقول نيك الطيز مفيد لا نيك الطيز دا بدايه الخراب هو حلو و ممتع بس بيفتح بابا شرمطه محدش هيعرف يسيطر ع نفسه فيه وهتقلب ب خيانه وخراب بيت

الفيلم دا جامد وهيجان البنت فيه مكنش طبيعى
تفتكرى عشان اتناكت من ٢ فنفس الوقت كانت سخنة بالمنظر الفاجر ده وبزازها عماله تتقفش من كل واحد شويه

امتع لحظه فى فيلم منى فاروق وهى بتقفش لشيماء وشيماء بتقفش لها ومقطعين شفايف بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan, ابو صلاح الفحل, نفسي انيك اختي في طيزها و 2 آخرين
HEMQToF.md.png HEMQxwP.md.png HEMQoAB.md.png HEMQzt1.md.png

اكتر فيلم ولعنى spanking the monkey
امه رجلها اتكسرت وهو بيساعدها فى مرة شربو فودكا وبيتفرجو عتلفزيون سوا عادى خالص وبعدها جالها شد عضلى بدأ يدلك فخدها من ورا والحتة دى بتهيج الست جداااااا المهم راحت وفعت له الجيبه وشاف طيز امه عريانه مستحملش ولقاها بتشده عليها من هيجانها وكسها غرقان من اللى حصل ووقع على امه وعمل علاقة كاملة وقامو الصبح فايقين لقو نفسهم عريانين هى وابنها عريانين كان نفسى المخرج يزود اما صحى لقى امه عريانه ليه ممسكش صدرها وحصل تانى وبعدها يندمو براحتهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abo hassan، نفسي انيك اختي في طيزها و l'ingénieur
كان
HEMQToF.md.png HEMQxwP.md.png HEMQoAB.md.png HEMQzt1.md.png

اكتر فيلم ولعنى spanking the monkey
امه رجلها اتكسرت وهو بيساعدها فى مرة شربو فودكا وبيتفرجو عتلفزيون سوا عادى خالص وبعدها جالها شد عضلى بدأ يدلك فخدها من ورا والحتة دى بتهيج الست جداااااا المهم راحت وفعت له الجيبه وشاف طيز امه عريانه مستحملش ولقاها بتشده عليها من هيجانها وكسها غرقان من اللى حصل ووقع على امه وعمل علاقة كاملة وقامو الصبح فايقين لقو نفسهم عريانين هى وابنها عريانين كان نفسى المخرج يزود اما صحى لقى امه عريانه ليه ممسكش صدرها وحصل تانى وبعدها يندمو براحتهم

كان فى مدام اعرفها من مصر الجديدة بتسخن على ابنها اوى اما يشوفها بقميص والموضوع اتطور انها تنام وتسيب صدرها بره كانه طلع غصب عنها وهى نايمه وفعلا كان ابنها بيقف متنح ويلعب فنفسه خايف يقرب لها بتقولى ميعرفش انه لو لمسنى بس هسيب له نفسى وانا نايمه بس احس بيه جوايا
بس راحت تتعالج ومحصلش علاقه بس تعبت اعصابى جدا كل مرة نتقابل فى الكافية ومرة نمت معاها تخيلتنى ابنها وجابت فوق الاربع مرات وغرقتنى بلبنها

• عجبني
  • جامد
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Abo hassan, Islam ekko, زبرصعيدي و شخص آخر
اكتر فليم شوفته و هيجت عليه
فليم مصري هنا ولدين و بنتين و الاربعه علي سرير واحد
الواد نايم علي طهره و البنت راكبه زبره و هاتك يا اااااااهااات و بيصوتوا. صوت البنات لوحده كان بيكهرب جسمي و بالذات كنت مركب هاند فيري

الفليم دا خلي جسمي كله بيتكهرب و الموبايل كل شويه يتزحلق من ايدي من كتر حلاوتهم و حسست علي زبري من فوق الهدوم لاقيتني نطرتهم 😁😁

كنت مبسوط اوي اوي اوي من الفيديو
معقول للدرجة دى اتمنى تبعتلى اللينك❤

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، doctor_massage و معتز مروان
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage
معقول للدرجة دى اتمنى تبعتلى اللينك❤
بعشق جداااااا شهوة البنات وهما زينا كده بيحبو يتفرجو على افلام سكس

يلا كلو يحكى ايه اكتر فيلم سكس شوفتو وهجت عليه
بالنسبه ليا هما فلمين اول فيلم بتاع دينا الرقاصه
والتانى فيلم اجنبى لخدامه فندق بتتناك من نزيل
فيلم سكس مصوره ليا انا ومراتي

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و معتز مروان
الافلام ال متصوره بدون علم دي الافلام الي الواحد بيهيج عليها عموما
انما التمثيل تؤ ماليش فيه الا لو جسم البطله عاجبني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها, islam ibrahim, I Love Ass و شخص آخر
كان فيلم بين بنت وامها وامها كانت بتغسل المواعين وهي بدأت تحسس على جسمها وتهيج فيها لحد ما قلعتها وناكو بعض والفيلم دا ليه ذكريات حلوه معايا ودورت عليه مش لاقيه خالص
دا عربى ولا اجنبى

• عجبني
التفاعلات: معتز مروان
خصوصا البنت اللى كانت ف ثانوى شفته كتير فشخ وجسمها كان بيهيجنى بغباء انا فيه بنت اعرفها كانت ١٦ سنه وجسمها نسخه من البنت دى عملت معاها علاقه عشان التشابه ده
مكنش معاه بنات فى ثانوى كلهم كانو مفتوحين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما بعدش 😂

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
بالنسبالي الافلام العربي عموما . بالرغم من أن الأجانب أجسامهم احلى و ادائهم افضل و جودة التصوير افضل بس الست العربيه المربربه الي لحمها طري ليها طعم خاص و هيجان خاص و مميز

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مكنش معاه بنات فى ثانوى كلهم كانو مفتوحين
البنت اللى ابوها رن عليها بعد ما خلص لعب فيها كان نايكها اخره مره ف طيزها وكانت وجعاها وكانت تحط زوبره بين رجليها وتدعكه ف كسها كانت لابسه قميص اسود فيلم مدته اكتر من ٤٠ دقيقه

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و doctor_massage

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%