NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلهم ولا افلام معينه؟
لا ده أنا بتكلم عن اللى قال عبدالفتاح الصعيدي لأنه هو المشهور بلقب عنتيل المحلة...أنا الفيلم العربي المفضل عندي هو فيلم شيما الحاج و منى فاروق...لأنى شايف منى فاروق من أجمل الممثلات المصريات من الجيل الجديد و رغم إنه فيلم السكس بتاعها فيلم السكس العربي المفضل عندي إلا إنى زعلت جداً على إن مسيرتها الفنية أتدمرت و شبه أنتهت بسبب الفيديو ده!!

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها, sun day, doctor_massage و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
يلا كلو يحكى ايه اكتر فيلم سكس شوفتو وهجت عليه
بالنسبه ليا هما فلمين اول فيلم بتاع دينا الرقاصه
والتانى فيلم اجنبى لخدامه فندق بتتناك من نزيل
انا بحب اكتر الافلام الى فيهاا قصص يكون فيها تفاصيل مش دب وخلاص وبنسبل دينا عليها اه هههههههههه

• عجبني
انا بحب اكتر الافلام الى فيهاا قصص يكون فيها تفاصيل مش دب وخلاص وبنسبل دينا عليها اه هههههههههه
من وجهة نظرك ياا مدام بيتقيم ازى الفلم.

• عجبني
لا ده أنا بتكلم عن اللى قال عبدالفتاح الصعيدي لأنه هو المشهور بلقب عنتيل المحلة...أنا الفيلم العربي المفضل عندي هو فيلم شيما الحاج و منى فاروق...لأنى شايف منى فاروق من أجمل الممثلات المصريات من الجيل الجديد و رغم إنه فيلم السكس بتاعها فيلم السكس العربي المفضل عندي إلا إنى زعلت جداً على إن مسيرتها الفنية أتدمرت و شبه أنتهت بسبب الفيديو ده!!
افلام عنتيل المحلة كله طبيعى يكسب وطبقا لإعلان ميلودى العربى ام الاجنبى

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: مدام دعاء و Maxxx_PlayerxXx
فيلم لكيلي ديفين اسمه sult mother كنت بتخيل نفسي مكانها واننا بطبعي بحب اتفرج علي سكس وانا بتناك ودا اكتر فيلم اتناكت عليه واتناكت جماعي بسببه عالرغم انه مفيهوش جماعي بس الهياج جنني

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: مدام دعاء و Maxxx_PlayerxXx
افلام عنتيل المحلة كله طبيعى يكسب وطبقا لإعلان ميلودى العربى ام الاجنبى
أنا سمعت عنه من الميمز الصراحة بتاعة الضفدع!! 😂💔😂
معاك لينك ليهم؟؟

• عجبني
التفاعلات: sun day
فيلم لكيلي ديفين اسمه sult mother كنت بتخيل نفسي مكانها واننا بطبعي بحب اتفرج علي سكس وانا بتناك ودا اكتر فيلم اتناكت عليه واتناكت جماعي بسببه عالرغم انه مفيهوش جماعي بس الهياج جنني
يخرب بيتك يا شوشو!! 😂💔😂

• حبيته
التفاعلات: شوشو الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معرفش ليه بس فديوهات البت دى اكتر فديوهات تعبتنى وعايز اى فديوهات ليها كمان تاني 😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Abo hassan، نفسي انيك اختي في طيزها و Dr.Stranger
بما اني جربت حجات كتير في الجنس معدا اني اكون شاذ أو ديوث ودول من المستحيلات اني اعملهم
بس ديما نفسي اجرب جماعي بس يكون مع اتنين ستات وانا التالت بتعهم هيه نوعيه الافلام دي كانت بتثرني أما حاليا مش بتفرج علي افلام خالص

• عجبني
معرفش ليه بس فديوهات البت دى اكتر فديوهات تعبتنى وعايز اى فديوهات ليها كمان تاني 😂
اسمها ايه ؟

فيلم سكس عربى اسمه
راشا و رجب
تحفه بجد

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها, I Love Ass, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و 3 آخرين
بتطلع لايف كتير وبتتناك ب فلوس بس مبتصورش فديوهات كتير بنت الشرموطه
صح بس فعلا جامده

فلم خالد يوسف وشيماء الحاج ومني فاروق انا هجت اوووي علي الفلم دا بسبب ان هو ازاي في مصر يحصل كدا وانا كنت بقول لجوزي انو يجمعني من ورا كان بيرفض
صح ده جامد جدا
كان في إحساس ممتع

كلو يا وليد 😂🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%