NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
حبيبتي احساسك بنفسك اهم طظ في الناس و طظ في اي حد اسمه انسان و مايعبرش عن الانسانيه بأي صله و طظ في اي حد بيقول بحب و يجي للموقف اللي بيكون اختبار حقيقي للحب و المشاعر و بيسقط فيه اسمعي مني والاه هاد الطلاق بيكون خير الك و بس لانه كشف كتير امور الك و صرتي اقوي بعض الضعف اللي حسيتيه بالاول لا تحسي بنقص العكس حسي ان رب العالمين اختارلك الصدق و الخير وبس
كلامك صحيح مليون ع مليون...ربا ضاره نافعه... أنا حالياً افضل بمليون مره عن سابق..وحده ما بتعرف خير من وين بيجيها...**** ما بنسى إلي بتلاها..بنهاية إحنا جنس حوا رزقتناسهل من ****....

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و Ms Roony
لا للاسف هو مكنش عشان مصلحتى خالص هو كان من أجل تحكيم الرأى وفرضه وان هو الكبير وهو الصح بس من مرور الوقت عرفت أن انا اللى كنت صح مش هو وهو اعترف بده
بس بعد ما كلفنى اغلى حاجة فى حياتى
في الاخر اب و مالوش غير طاعتنا ليه و طلب رضاه **** يجعلك دايما في طاعته

• ماااشي
التفاعلات: Señora Abeer
كلامك صحيح مليون ع مليون...ربا ضاره نافعه... أنا حالياً افضل بمليون مره عن سابق..وحده ما بتعرف خير من وين بيجيها...** ما بنسى إلي بتلاها..بنهاية إحنا جنس حوا رزقتناسهل من **....
**** يفرحك من عنده

• حبيته
التفاعلات: huwaida1988
في الاخر اب و مالوش غير طاعتنا ليه و طلب رضاه **** يجعلك دايما في طاعته
انا فى طوعه دايما ومهما يعمل هيفضل والدى اللى كان سبب فى انى اجى للدنيا بس هو كان سبب كسرتى

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
كلامك صحيح مليون ع مليون...ربا ضاره نافعه... أنا حالياً افضل بمليون مره عن سابق..وحده ما بتعرف خير من وين بيجيها...** ما بنسى إلي بتلاها..بنهاية إحنا جنس حوا رزقتناسهل من **....
اكتر شي فينا حبيبتي اننا بنضل نحارب علي اساس انها بتكون نهاية الحياه و بعدين بس تصير الأمور صحيح بنتألم و نتأثر بس بعدين نفهم انه خير ما بعده خير و نصير اقوي مليون مره

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
  • بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
  • حبيته
التفاعلات: Adam Afndena
انا فى طوعه دايما ومهما يعمل هيفضل والدى اللى كان سبب فى انى اجى للدنيا بس هو كان سبب كسرتى
متبصش للدنيا من ناحيتك بس
الاب أغلى حاجة عنده واغلى من نفسه هو ولاده

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
لا مافيش الصراحة

بس في مواقف كتير زعلتني 💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي

زي ايه يا بيكو
ان ناس تتكلم في ضهري بحاجات معملتهاش

ناس تطلع سري برة

بس الأصعب لما الاقي نفسي هونت علي اعز الناس ليا وده خلاني اخد جنب من الناس خلاص بقيت في عزلة

• محزن
اكتر شي فينا حبيبتي اننا بنضل نحارب علي اساس انها بتكون نهاية الحياه و بعدين بس تصير الأمور صحيح بنتألم و نتأثر بس بعدين نفهم انه خير ما بعده خير و نصير اقوي مليون مره
كلامك سليم...اقوى بمليون مره ..خاصتا لما تحاربي بقضيتك لوحدك وبعيده عن بلادك ... وكله خير كانت تجربه صعبه لكن بتطلع بشخصية قوية بتحارب فيها الحياة.. الأيام القادمة اجمل..وكانت اجمل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ms Roony و غريب عن العالم
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%