NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال واحد طيب اي حاجه نفعنا مش كده 😂
والنبى ي اختى م فاكر يمكن من كل شخص عرفته واحد او اتنين ف بقيت بتناسا اكيد محدش بيحب يفتكر الشعور دا اصلا 😂

ساعات في اوقات بيكون نفسنا شايله و مليانه من موقف مش بنقدر ننساه
خصوصا لو من حد قريب و كان هو السبب في الوجع ده .
اي اكتر سؤال حد سألوهولك وجعك و صدمك و مش قادر تنساه ؟
كل اسأله تهلي الواحد يعوز يخلص من نفسه

يقول اي كلام من غير التركيز في مشكلته او اللي جواه هتلاقيك بتقول لخبطه وسطها اللي عايز تقوله
هحاول

صح لسانك...ما بتتخيلي كم نسالت عن هاد الموضوع.... مضى على هاد الموضوع سنتين ولحد الآن بنسال عنه.. طبعا في من السؤال شماته من سأل..مش أكثر ....وللعلم سبب طلاقي إني ما بنجب بيبي...موضوع مش بيدي...اشي بضحك واشي ببكي
الحمد لله على كل شيئ

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
صح لسانك...ما بتتخيلي كم نسالت عن هاد الموضوع.... مضى على هاد الموضوع سنتين ولحد الآن بنسال عنه.. طبعا في من السؤال شماته من سأل..مش أكثر ....وللعلم سبب طلاقي إني ما بنجب بيبي...موضوع مش بيدي...اشي بضحك واشي ببكي
حبيبتي احساسك بنفسك اهم طظ في الناس و طظ في اي حد اسمه انسان و مايعبرش عن الانسانيه بأي صله و طظ في اي حد بيقول بحب و يجي للموقف اللي بيكون اختبار حقيقي للحب و المشاعر و بيسقط فيه اسمعي مني والاه هاد الطلاق بيكون خير الك و بس لانه كشف كتير امور الك و صرتي اقوي بعض الضعف اللي حسيتيه بالاول لا تحسي بنقص العكس حسي ان رب العالمين اختارلك الصدق و الخير وبس

• أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و huwaida1988
محدش وجهلك اي كلام ضايقك في حياتك 🙄
انا بتكلم على السؤال لو حد سأل سؤال يضايقنى
لو على المواقف لا طبعا فيه ومن اقرب الناس ليا والدى

انا بتكلم على السؤال لو حد سأل سؤال يضايقنى
لو على المواقف لا طبعا فيه ومن اقرب الناس ليا والدى
**** يخليهولك و يخليك ليه الاب و الام مواجهتهم بتصدم بس بعرض الفوقان عشان مصلحتك و ساعات بتشوف ده بعد وقت

• أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم
حاول مش هتخسر و جرب هتحس براحه
سعات بعمل كده بس مش بحب اتقل على حد كل واحد وعنده الكافيه برضه

• بيضحكني
والنبى ي اختى م فاكر يمكن من كل شخص عرفته واحد او اتنين ف بقيت بتناسا اكيد محدش بيحب يفتكر الشعور دا اصلا 😂
ياض عامل ايه يخربيتك تغيب وتظهر زى المتخفى

كل اسأله تهلي الواحد يعوز يخلص من نفسه
تفكير ده مش بيكون صح عندك فرصه تكون اجراء انك ترد بشكل يبين للي قدامك انه مالوش دعوه او تاخده حافز انك ازاي تخلص من الحاجه اللي بيضغط عليك بالسؤال عليها

حاجه من الكتير اللي كتبهم علينا 😂
لا لا مش عاوز كدا فله انا اروح اكتئب بكبايه الشاى بقا 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب خليك بقا محتاج shut down انت كمان كده 😂

**** يخليهولك و يخليك ليه الاب و الام مواجهتهم بتصدم بس بعرض الفوقان عشان مصلحتك و ساعات بتشوف ده بعد وقت
لا للاسف هو مكنش عشان مصلحتى خالص هو كان من أجل تحكيم الرأى وفرضه وان هو الكبير وهو الصح بس من مرور الوقت عرفت أن انا اللى كنت صح مش هو وهو اعترف بده
بس بعد ما كلفنى اغلى حاجة فى حياتى

• عجبني
تفكير ده مش بيكون صح عندك فرصه تكون اجراء انك ترد بشكل يبين للي قدامك انه مالوش دعوه او تاخده حافز انك ازاي تخلص من الحاجه اللي بيضغط عليك بالسؤال عليها
مفيش حد بيريح نفسه للاسف المشكله اني فكرت كتير بس كل مره برجع واتوب مش علشان حد هيزعل عليا لا كله هينسي علشان هيبقي اخري النار بس لو مش كده كنت عملتها من زمان وريحت نفسي وريحت الي حواليا كلهم🤷🏻‍♂️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%