NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه افكار ما بعد الساعة ١٢

هتتنيل تجيبهم علطول .

فيه نوعية بيمسك نفسه لحد بس ما رأسه تدخل ويكرشهم علطول ، وفيه اللي مجرد ما يشوف الكس يلاقي بتاعه عمال ينقط لبن ويجيبهم !
بس بالتعود هعرف امسك نفسى
خلاص ي جماعة هتدرب واجيلكم متمشوش

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
دى حاجة كنت ناوى اسأل عليها فى بوست تانى
هل لو انا مقضيها عشرات فعلا وجت قدامى واحدة هنزلهم على طول ولا بناء على الخبرة البصرية اللى شوفتها ممكن احاول اعمل زى الأفلام والعب فى كسها وابوس فى رقبتها وبزازها قبل ما ادخله
لا هو ع حسب القدامك بصراحه بس لازم هتجبهم بسرعه لان الايف يختلف بس بيبقي نسبه التحكم فيهم ضعيفه ممكن تجيب بعد فتره م بعيده م هتوصل لعشر دقائق وتلاقي نفسك مفضي هي لازم اول مره ع رأي حنفي تاخد الخضه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عبضو
لا هو ع حسب القدامك بصراحه بس لازم هتجبهم بسرعه لان الايف يختلف بس بيبقي نسبه التحكم فيهم ضعيفه ممكن تجيب بعد فتره م بعيده م هتوصل لعشر دقائق وتلاقي نفسك مفضي هي لازم اول مره ع رأي حنفي تاخد الخضه 😂😂😂
ادينى قاعد مستنى حد يخضنى 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض، Boxing player و jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مكفايه مسخره وقلة ادب بقا
مين دى الى عجوزه يا ازعر عيلتك
لو كان اهلك معلموكش الادب مدام دعاء تعلمهولك تانى
جتك الاراف فيك وفى امثالك

طيب وليه قلة الأدب ؟

بدأتي بقلة الادب رديت عليكي !

وبعرف ارد واهين علي فكرة ، أنا برضو مش بعيد عنك في العمر ، كلها 10 سنين فرق ، يعني لا ناقص خبرة ولا لساني مقطوع ، فأحترمي سنك وخليها ماشية هزار وضحك أحسن .

ع فكره نرجع للجد هو كلام حاجه والفعل حاجه تانيه انت لو طول عمرك مقضيها عشرات وجت قدامك ست ويادوب هتقلع هتلاقي نفسك جيبهم اصلا
احيه
دا بيطول لدرجة الملل
اسالينى
دول ايدهم ناشفه وخشنه
غير العلق الى معانا هههه

ادينى قاعد مستنى حد يخضنى 🙂
ولا تيأس يا ولا بس متروحش الخبره وتقول أنا بتاع لا روح شوف بنوت لسه كتكوته مش جربت الاول وبعدين اتكلم🤍😌

• حبيته
  • بيضحكني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: T i to و jjojja
بصو انا ماشيه ..الى يقل ادبه على دعاء كانه غلط فيا انا كمان
سلام

ولا تيأس يا ولا بس متروحش الخبره وتقول أنا بتاع لا روح شوف بنوت لسه كتكوته مش جربت الاول وبعدين اتكلم🤍😌
عارفة بحس بنت البنوت هتصدنى وتقول عيب والخبرة هتقول عليا صغير
الواحد عايم فى النص مش عارف يعمل ايه

انت عبيط يبني ولا اية هو في حد يقول كدة اصلا ادي اخرت العيال الصغيرة فام الشات تعكنن على اي حد

بس يا ضنايا ..

أطلع منها .. خلي الكبار يتفاهموا مع بعض 😀

• بيضحكني
التفاعلات: عبضو و jjojja
ليه دى عارفانى وبتمنى متتضايقش
بتمنى محدش فيهم يتضايق انا بتكلم من باب الهزار انا عارف ان ده مش هيحصل بس بحاول افرفش شوية معاكم
طيب يخويا 😂

• حبيته
طيب وليه قلة الأدب ؟

بدأتي بقلة الادب رديت عليكي !

وبعرف ارد واهين علي فكرة ، أنا برضو مش بعيد عنك في العمر ، كلها 10 سنين فرق ، يعني لا ناقص خبرة ولا لساني مقطوع ، فأحترمي سنك وخليها ماشية هزار وضحك أحسن .
خلاص يا جماعة اهدو
لو الهزار زاد عن حده نبطله عشان محدش يتضايق
احترامى للجميع بس مش هاجى انا اللى اصغر منكم اقولكم اهدو
انتو عارفين الصح من الغلط

• أتفق
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%