NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نا فكست خلاص اصلا
حلو شوفي انتي حابه اي وفكري هو مجال البرمجة مربح جداا بس محتاج وقت ومجهود برضو وصبر حرفيا اهم حاجه الصبر لان في ناس بتبدأ وبتقف في نص او ربع الطريق كمان

بصي الموضوع مش هتلاقيه سهل وهيبقا ممل في اوقات بس حرفيا لما تخلصي وتلاقي نفسك في مكان كويس هتنسي كل ده لو احتاجتي اي استشاره في حاجه انا موجود بس موضوع الكورس ابو 10k ده حوار نصب وانا متأكد بنسبه كبيره
هو حوار البرمجه وكده ممكن اشتغل م البيت

حلو شوفي انتي حابه اي وفكري هو مجال البرمجة مربح جداا بس محتاج وقت ومجهود برضو وصبر حرفيا اهم حاجه الصبر لان في ناس بتبدأ وبتقف في نص او ربع الطريق كمان
نا عاوزه حاجه اتعلمها من وانا صغيره بحيثت لما اكبر اكتسب خبره

هو حوار البرمجه وكده ممكن اشتغل م البيت
اها بيبقا عباره عن حاجه اسمها remotely ده لو هتشتغلي في شركه مثلا وفي شغل Freelancer بتبقا انتي شغاله مع نفسك وفي انك تتوظفي في شركه وتشتغلي من هناك عادي وهكذا

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نا عاوزه حاجه اتعلمها من وانا صغيره بحيثت لما اكبر اكتسب خبره
بصي المفروض تاخدي لفه في مجالات البرمجه ودي كتيير حرفيا وتبداء تشوفي انتي يناسبك اي واي الحابه فعلا وبعدين تبدأء في المجال ده

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
اها بيبقا عباره عن حاجه اسمها remotely ده لو هتشتغلي في شركه مثلا وفي شغل Freelancer بتبقا انتي شغاله مع نفسك وفي انك تتوظفي في شركه وتشتغلي من هناك عادي وهكذا
يب فهمت

بصي المفروض تاخدي لفه في مجالات البرمجه ودي كتيير حرفيا وتبداء تشوفي انتي يناسبك اي واي الحابه فعلا وبعدين تبدأء في المجال ده
هشوف ان شاء ****

هشوف ان شاء ****
صحيح هيقابلك في البدايه انك هتحسي نفسك تايهه بس ده عادي في الأول لو حسيتي انك اخترتي مجال وعايزه تبدأي عرفيني هقولك علي rodmap حلوه وتوفر عليك مجهود ووقت

صحيح هيقابلك في البدايه انك هتحسي نفسك تايهه بس ده عادي في الأول لو حسيتي انك اخترتي مجال وعايزه تبدأي عرفيني هقولك علي rodmap حلوه وتوفر عليك مجهود ووقت
بص نا هتناقش مع امي واشوف

م عااارفه المشكله اللي عندي كحيانين
اعرضي الاول وشوفي جم معاهم اطلبي مجاش مخصرتيش حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%