NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
بص في كورسات بتجيلي بس الفكره اقل كورس برمجه ف حوالي 10الاف ولو لقت لبابا المبلغ هيعملي معزوفة شخر
كورس برمجه اي ال ب 10 الاف؟؟

مش لازم راس مال ابتدي شوفي حروبات بتبيع شربات جمله من اول قطعه او اتفقي مع موزع وانك بتبدتي وكده واعملي جروب وكبريه وافضلي اعرضي شغلك عليه وواحده واحده الدينا هتتظبط معاكي

مش لازم راس مال ابتدي شوفي حروبات بتبيع شربات جمله من اول قطعه او اتفقي مع موزع وانك بتبدتي وكده واعملي جروب وكبريه وافضلي اعرضي شغلك عليه وواحده واحده الدينا هتتظبط معاكي
هحاول

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
مش هتيجي غير كده خدي بالك عن تجربه قبل كده انا كنت ببيع ساعات كنت بعرض علي النت واللي يطلب بجمع كام واحده وانزل اجيبهم وارجع اوصلهم كان بيطلع عيني و**** بس بطلت عشان جاتلي اصابه في رجلي ف مبقتش اقدر اللف وامشي كتير

حاجه كده بس بيضمنلك شغلك بعده
لو محتاجه تتعلمي فعلا الكورسات حرفيا ماليه الدنيا محتاجه rodmap مظبوطه تمشي عليها والدنيا هتبقا فل الفل

الف سلامه
مش هتيجي غير كده خدي بالك عن تجربه قبل كده انا كنت ببيع ساعات كنت بعرض علي النت واللي يطلب بجمع كام واحده وانزل اجيبهم وارجع اوصلهم كان بيطلع عيني و**** بس بطلت عشان جاتلي اصابه في رجلي ف مبقتش اقدر اللف وامشي كتير

كورس اسمه حاسوبي كده بتدرب و هما بيشغلوك بق نا قرات كان ف رينج 8وحاجه من كام شهر
لا لا اسمعي مني فاكس

الف سلامه
شكرا ليكي وربنا يوفقك في مشروعك ولو احتجتي اسعدك تعملي كل الكلام اللي قولتهولك ازاي عرفيني وعنيا ليكي

شكرا ليكي وربنا يوفقك في مشروعك ولو احتجتي اسعدك تعملي كل الكلام اللي قولتهولك ازاي عرفيني وعنيا ليكي
تسلم

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
هشوف كده
بصي الموضوع مش هتلاقيه سهل وهيبقا ممل في اوقات بس حرفيا لما تخلصي وتلاقي نفسك في مكان كويس هتنسي كل ده لو احتاجتي اي استشاره في حاجه انا موجود بس موضوع الكورس ابو 10k ده حوار نصب وانا متأكد بنسبه كبيره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%