NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افكار تحرر

في مرحلة التحرر في هناك فترة تستمتع به في مراتك تحب تشوفها فيها انا احب انها تتناك وانا معها بجوارها ادلعها وهيا تتناك وممكن كمان اساعد الفحل الي ينيكها امسك له رجولها جدا متعه هاتو انتم رايكم في احسن فترة لكم في التحرر
وكيف انيك زوجتك

ازاى اقنع زوجتى بالتحرر

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Syr 81 و يذيد
ازاى اقنع زوجتى بالتحرر
لو تسمح وتصبر معاي شويه انا اوريك تقنعها ازاي.. بس حسب هي عاملة ازاي. يعني لو تخبرني عن احوالها وافكارها ممكن اهنيك واريحك

• عجبني
التفاعلات: عمر الحريرى
لو تسمح وتصبر معاي شويه انا اوريك تقنعها ازاي.. بس حسب هي عاملة ازاي. يعني لو تخبرني عن احوالها وافكارها ممكن اهنيك واريحك
اصبر على ايه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بجد نفسي اقابل متحرره ونتعرف ونعمل اللي نفسنا فيه

• عجبني
احكولنا عم مواقف تحرر جميلة حصلت معكم او افكار تحرر نفسكم تجربوها
جربنا فكرة واحدة اتعرفت عليه من المنتدى واتفق معاى نتقابل واجيب اندر من اندرات امى وروحت اقابلته وكان معاه واحد زى متحرر على امه وبرضو جايب اندر من اندرات امه وروحنا مكان فاضى ومسك اندرات امهاتنا دعكها على زبه لغايه ما نزلها على اندرتهم وخدناها وروحنا بيها وامى لبسته ومخدتش بالها ان كان غرقان لبن كنت فى قمه الدياثه والتحرر

• عجبني
التفاعلات: Syr 81
في مرحلة التحرر في هناك فترة تستمتع به في مراتك تحب تشوفها فيها انا احب انها تتناك وانا معها بجوارها ادلعها وهيا تتناك وممكن كمان اساعد الفحل الي ينيكها امسك له رجولها جدا متعه هاتو انتم رايكم في احسن فترة لكم في التحرر
كلام جميل و ممتع
متى حاب تجرب و تشوف كيف مرتك تنبسط معي

ازاى اقنع زوجتى بالتحرر

لو تصدقني أنا مستعد أوريك السر..
أول حاجة تحبها موت .. تاني حاجة تحترمها وتخليها تحس قدام أهلك وأصحابك أنها حاجة كبيرة.
تالت حاجة إجلس معاها ومتتعطلش برا لما تسيب الشغل
رابع حاجة لما تكون بالشغل تهتم بيها وتكلمها بالتلفون
خامس حاجة تكرمها وتشتري هدايا على قد فلوسك
6 = لما تطمن ليك ، تخليها تنفتح في الكلام وبين أنك تحب الهزار وتحكي معها نكت جنسية، وتخليها تهتم هي كمان بجمع هذه النكت واطلب منها تجتهد وتبسطك بما تحكيه منها
7 = متنساش أثناء الممارسة تسمعها كلام حلو وتقول أنها جميلة وجسمها قنبلة
8 = تداوم على كده بالصبر سنة أو أكثر شوية
9 = تفاجئها بجلب فلم جنسي وتطلب منها تشوف معاك وتتمتع، وأثناء التفرج ركز على إحساسها وطريقة مشاهدتها، ولو رفضت اسحب الفلم وقول بأنك كنت عاوز تتمتع معاها أكثر زي الناس اللي عملوا كده
10 = لو شاهدت معاك الفلم يجب مكافأتها بممارسة نارية في تلك الليلة وتعمل حاجات عمرك ما عملتها من قبل... أكثر من لحس جسمها كلو وتوقف كثير عند الكس ووراء الركبتين وتحت الإبط.. بين أن الفلم كان له دور وأنك فعلا بتتمتع. أما لو كانت رفضت تشوفو فكن متيقن أنها هي اللي حتطلب تراضيك وتشوفو معاك وحتعلق على مشاهد حلوة. في الحالة دي تشجع قليلا وقل لها، لا حياء في الحب يا حبيبتي، عجبك إيه في الفلم، وشفت الراجل كان ازاي، وشفت كان زبو منتصب قد إيه... أما عفريت
11 = تتأخر كام يوم وتجيب فلم تاني، واحرص أن يكون فيه ست مع رجلين أو فيه نيك مختلط بين فحل أسود وست بيضاء
12= تفضل على كده لغاية متشوفها بدت تنفتح وتتكلم وتعلق بحريتها، عندها تدخل دغري وتشجعها تتكلم على الأزبار القوية وتمدح الرجالة وحتى الستات
13= هنا مفضلش غير أنك لما تمارس تخبرها أنك أحيانا تحلم بحاجات وأنك بتشوفها حرة ومعاكم رجال وأحيانا تشوفها تضحك وتمزح وتبوس راجل معين، يشبه أي حد تعرفه. وشوف ردة فعلها
14 = لو لقيتها مبتسمة ومش غضبانة يبقى بدت تتحرك معاك، وكل مرة تزيد شوية في الخيالات وتخليها تحس أن رجال كثير يشتهون جسمها وبزازها، ولما تكون تمارس أنك بتهيج كثير لما تتخيلها عريانة مع أي راجل تاني
15 = هي كمان حتبدأ تحكي معك عن تخيلات ، وكده تدخلم في الصح.. كلمها أنك عازم تسافر برة بشرط من غير متقول إيه هو الشرط
16 = افضل ساكت إلى أن تسألك عدة مرات عن الشرط، عندها تقول هو أنك تحب ترجع من السفر فايز بمغامرات حلوة، وحتسألك ، زي إيه
17 = حتقول مغامرة أو أكثر مع راجل غريب نتفق على شكله ونتصاحب معاه، نعيش معاه مرة أو اثنين نشوف ونحس بأننا حققنا اللي في البال ونرجع من غير مشاكل كما كنا ديما

أتمنى تستفيد من الكلام لأن هذي السكة وصلت ناس كثير وأنا واحد منهم، غير كده مش مضمون

• عجبني
التفاعلات: loully58

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%