NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افرض مثلا.
كنت نايم عند واحد صاحبك او قريبك.
وصحيت في الليل. ولقيته بينيكك وزبره جوااا طيزك.
ايه اللي هتعمله.
١- حتعمل نفسك نايم. وتسيبه يخلص عشان انت مستمتع و خايف تكون في نظره متناك. وعشان الفضيحة.
٢- حتصحى. و تعمل مشكلة معاه . بس كده يكون خلاص. كسر عينك لان زبره جوا طيزك ومن الآخر ناكك.

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: enta 7abiby, سالب هيجان, enjoy your life و 2 آخرين
افرض مثلا.
ايه اللي هتعمله.
١- حتعمل نفسك نايم. وتسيبه يخلص عشان انت مستمتع و خايف تكون في نظره متناك. وعشان الفضيحة.
٢- حتصحى. و تعمل مشكلة معاه . بس كده يكون خلاص. كسر عينك لان زبره جوا طيزك ومن الآخر ناكك.
مفيش حد يقدر يعمل كدا لأني انا الشخص الي بيكون راكب مش مركوب

ثالث واحد ناكني ابن عمي في مرة صحيت من النوم ولقيته ينيك فيا عملت نفسي نايم وكنت مستمتع
وبقا يكررها كل يوم وانا بكون منتظره
في يوم دخله بقوة ومن غير مسهلات من غير أشعر قلت ليه براحة ومن يومها بقا يطلبني وبقا يعمل معاي حاجات كثيرة زي امصه مثلا و يمص شفايفي ونعمل وضعيات
علاقتنا استمرت اكثر من سنة

• عجبني
التفاعلات: Mikeroro
افرض مثلا.
ايه اللي هتعمله.
هصحى واقوله ينيك اجمد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: أمير فرعون و Mikeroro
ابن خالى اول واحد و اكتر وانا عيل صغير، كان بيعمل كده بالضبط... 😋😋😋
عاد اعمل نفسي واخلية يكمل
١- حتعمل نفسك نايم. وتسيبه يخلص عشان انت مستمتع و خايف تكون في نظره متناك. وعشان الفضيحة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%