NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmmeedd

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اغرب مكان كان العربيه الموضوع من فتره وكان من الصدف كانت فى البلد وقبلت واحده بصدف وركبتها وحصل الى حصل بس كانت من احسن التجارب الى ممكن تعدى عليك وخصوصا مع السن الكبير الفلاحى المربرب والى جرب فاهم كويس يعنى اى وزن تقيل فلاحى ممتع وعدت وهنا ادركت قيمه الفاميه الدرك وعدت الصوت وكانت من امتع التجارب الى جربتها حد جرب هنا التجربه دى

• عجبني
التفاعلات: karama، aahmedegypt و الليدى دجاجه
هيا حلوه وكل حاجه بس خطر جدااااااا
وانا برفض اعمل اى خاجه فى العربيه
لازم شقه مقفوله علينا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح, marioo fan 2, Ahmmeedd و شخص آخر
لازم شقه مقفوله علينا
هيا جت من واقع الصدفه وخصوصا انى كنت نازل البلد لظرف والحد دا كان مهيجنى من فتره ومكنش فيه مكان غير العربيه بس انا عرفت اتصرف وخصوصا انى شغلت اغانى بصوت الى برا ميسمعش الاهات وفى نفس الوقت مش اوفر والعربيه كلها فاميه درك الى مهما حد بص مش هيقدر يشوف حاجه بس بقيت التجارب كلها ف الشقه بس العلاقه جت على غفله فاهمه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: marioo fan 2 و الليدى دجاجه
اغرب مكان كان العربيه الموضوع من فتره وكان من الصدف كانت فى البلد وقبلت واحده بصدف وركبتها وحصل الى حصل بس كانت من احسن التجارب الى ممكن تعدى عليك وخصوصا مع السن الكبير الفلاحى المربرب والى جرب فاهم كويس يعنى اى وزن تقيل فلاحى ممتع وعدت وهنا ادركت قيمه الفاميه الدرك وعدت الصوت وكانت من امتع التجارب الى جربتها حد جرب هنا التجربه دى
جربتها مرة واحدة بس ومكانش فى مصر
معجبتنيش الصراحة
مفيش حرية حركة ولا شقلباظات
😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmmeedd
جربتها مرة واحدة بس ومكانش فى مصر
معجبتنيش الصراحة
مفيش حرية حركة ولا شقلباظات
😂 😂 😂 😂 😂 😂
دى حقيقه هو وضعين مص والوضع الطبيعى وخصوصا ان كان معايا مربرب وكان نفسى اتمتع بيه بس اتصرفت نقلنا على الكنبه الى وراءه وطلعت الكرسين لى قدام وبدات اتعامل معطلتش

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم شقه مقفوله علينا
الست بتحب الامان. بس مهو فيه ناس بتتقفش جوة الشقه برده 🤔🤔

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه و marioo fan 2
لما كنت في الكلية (جامعة خاصة) كنت شوفت بنت بس مش من اصول عربية كانت سكسي اوي و فيها كل حاجة تجذبك ليها ف كنت بحاول اتعرف بيها اكتر من طريقة لغاية ما اتعرفنا انا و هي و كانت منفتحة للسكس معايا و فعلا رحت انا و هي الحمام و انا فبلها رشيت عاملة نظافة انها تقفل الباب علشان محدش يدخل و فضلت انا و البنت في الحمام انيك فيها و نجرب كل الوضعيات

دى حقيقه هو وضعين مص والوضع الطبيعى وخصوصا ان كان معايا مربرب وكان نفسى اتمتع بيه بس اتصرفت نقلنا على الكنبه الى وراءه وطلعت الكرسين لى قدام وبدات اتعامل معطلتش
برضه الكنبة اللى ورا ضيقة ... حتى لو اللى معاك مش مربرب ولا حاجة ... علشان تغير الوضع بتحتاج تعمل مناورة ولا مناورة إلتفاف الدبابة
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

لازم شقه مقفوله علينا
هو دا الكلام 🤝
انما عربية ايه و بتاع ايه ، ان مكانتش شقه الواحد يعرف يخبط و يرزع و يتشقلب و يبقي بروس لي في النيك ميبقاش ناك قبل كدا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
هو دا الكلام 🤝
انما عربية ايه و بتاع ايه ، ان مكانتش شقه الواحد يعرف يخبط و يرزع و يتشقلب و يبقي بروس لي في النيك ميبقاش ناك قبل كدا 😂
ماشى ياعم الفحيييت 😆

• بيضحكني
التفاعلات: wol4arine
العربيه حلوه في علاقه رومانسيه تكون اخرها بوس وتقفيش وحاجات كده سريعه انما علاقه كامله دي مش هيبقي فيها اي متعه خالص والخوف والقلق هيبقوا سيد الموقف

حوار تنجيس للعربيه مش كويس خالص صدقني

في محطه بترول على الطريق السريع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%