NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حاجة محرجة بجد بس انت متركزش
لان التحرش دلوقتى بيودى فى داهية

حاجة محرجة بجد بس انت متركزش
لان التحرش دلوقتى بيودى فى داهية
خلي اقولك مره ركبت مترو و كان زحمه و كانت ملفايه واقفه ف الطرقه و انا بدخل بطهري جنبها حسيت بهانشها قابب و حسيت بالفلقتين بارزين و اتاكد انها عاوزه حد يتحرش بيها قول يبعبصها او يزنقها. شخصيا انا مش جرئ اني اتحرش بحد عموما.

خلي اقولك مره ركبت مترو و كان زحمه و كانت ملفايه واقفه ف الطرقه و انا بدخل بطهري جنبها حسيت بهانشها قابب و حسيت بالفلقتين بارزين و اتاكد انها عاوزه حد يتحرش بيها قول يبعبصها او يزنقها. شخصيا انا مش جرئ اني اتحرش بحد عموما.
لا عندي انا الجرائه عادي

رح اعلمك طريقة تخليه عمره ما يبين مأير حتى لو قايم عالاخر
لما تلبس البوكسر والبنطلون نيمه لفوق فلما يقوم بضل فوق وتحت الشيرت فما ببين لما تنزل عليه الشيرت

• عجبني
التفاعلات: مِستر موسي
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage
رح اعلمك طريقة تخليه عمره ما يبين مأير حتى لو قايم عالاخر
لما تلبس البوكسر والبنطلون نيمه لفوق فلما يقوم بضل فوق وتحت الشيرت فما ببين لما تنزل عليه الشيرت
فكره حلوه

بطل تركز فى الطياز وركز فى طريقك او اشغل نفسك باى حاجه تانيه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و doctor_massage
  • بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و مِستر موسي
بطل تركز فى الطياز وركز فى طريقك او اشغل نفسك باى حاجه تانيه
انا مش بدافع عنه بس فعليا مرات بقوم لحاله بدون اي رغبة ممكن من الاحتكاك بالقماش الناعم اذا لابس رياضة وبعمل احراج كثير للشباب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زبي بيقف مني في شارع لما بشوف طيز واحده
بص الناحية التانية يسطا و حاول تعمل اى مجهود وانت فى الشارع يعنى تمد فى مشيتك او تتحرك بسرعة عشان جسمك يحول انتباهه المجهود العضلي بل الإثارة الجنسيه

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
بص الناحية التانية يسطا و حاول تعمل اى مجهود وانت فى الشارع يعنى تمد فى مشيتك او تتحرك بسرعة عشان جسمك يحول انتباهه المجهود العضلي بل الإثارة الجنسيه
هحاول

انا مش بدافع عنه بس فعليا مرات بقوم لحاله بدون اي رغبة ممكن من الاحتكاك بالقماش الناعم اذا لابس رياضة وبعمل احراج كثير للشباب
دا احيانا يبقف لوحده كدا بكون بنام سعتها 🤣

• بيضحكني
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%