NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احساس بجد محزن ومقرف وللاسف حتي لو حاولتي تبادري انتي وتكوني صاحبه ل حد هيكون شخص مقرف احساس صعب واتمنا من **** انك تلاقي حد صاحب وسند ليكي ♥🙏
عادي بقا مش فارقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • ايه ده
التفاعلات: FLAME VOLCANO
عادي بقا مش فارقه
لو مش فارقه مش هيكون ده احساس الزعل الي شايفه ف البوست لاكن هوه فعلان انا جربته احساس مش حلو نهائي بس صدقيني دي مشكله حصلت ل ناس كتير جدا والاغلب بيتخطاها وان شاء **** هتتخطيها♥

انا بعترف إن عمري ما قابلت ف حياتي شخص وبقينا صحاب وطلع بيحبني لدرجه انه اجري عليه اول مايحصلي حاجه ! او يهتم لأمري في أي شئ ، عمري ما كان ليا صاحب بروح واجي معاه ف كل حته .. ننزل نتمشي ، نخرج ، نسافر اي حاجه سوا ، معنديش انا الاوبشن دا كل واحد ليه صحبه وانا ف النص ما بينهم وبكل صراحه انا زعلان عشان لحد دلوقتي مقدرتش اطلع بصاحب واحد علي الاقل يشاركني في كل حاجه في حياتي .!
انتي قافله على نفسك شكلك كدا

انا بعترف إن عمري ما قابلت ف حياتي شخص وبقينا صحاب وطلع بيحبني لدرجه انه اجري عليه اول مايحصلي حاجه ! او يهتم لأمري في أي شئ ، عمري ما كان ليا صاحب بروح واجي معاه ف كل حته .. ننزل نتمشي ، نخرج ، نسافر اي حاجه سوا ، معنديش انا الاوبشن دا كل واحد ليه صحبه وانا ف النص ما بينهم وبكل صراحه انا زعلان عشان لحد دلوقتي مقدرتش اطلع بصاحب واحد علي الاقل يشاركني في كل حاجه في حياتي .!
مش المهم يكون بيحبك للردجه الي يخليكي تجري وراه
الحب طريق من رايح و جاي
ف اعتقد كل ده لان مفيش حد انتي حبتيه لدرجه انك تصاحببه في حياتك مهما حصل بينكم

ف الوقت المناسب هتلاقي صاحبتك الي تشاركك كل ده هو نصيب مش اكتر

ده العادي في زمننا مانستناش حاجة من حد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%