سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 27: أول تجربة سكس سحاق مع فتاة سحاقية في شرم الشيخ (1 مشاهد )

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,842
نقاط
10,326
41xik52ha1.jpg

بعد اللقاء دا ارتاح الخليجي شوية وكمان انا. غبنا في النوم شوية قمنا اقترح ننزل المياه لبست المايوه ولبس هو كمان ونزلنا…كان اللي ضارب نفسه في الرمل بياخد حمام شمس و اللي حاطط بقه في بق اللي معاه يعني كان الجو آخر روقان على الشط العجيب اللي في شرم دا. اخدنا غطس واتسابقنا عوم في المياهخ بس طبعاً هو اللي سبق. طلعنا لقيت المايوه ماسك على فتلة …يعيني أقل حركة وهيسقط من فوقي! الوضع كان محرج ابتسم وقلي أنا هاخد حمام شمس هنا لحد اما انت تروحي تبدليه…قلت أسهل من دل كله هاورح البوتيك اللي في الوش هناك أخيطه أو أبدله فقلي ماشي..مكنتش أتخيل اني في طريقي مع أول تجربة سكس سحاق مع فتاة سحاقية في شرم الشيخ ولكنها غير كاملة. خليته لبسني الروب اللي نزلت بيه من الفندق ومسكت المايوه بأيدي ورحت على البوتيك حيت الشابة اللي هناك وكنت قبل كدا اتعرفت عليها ومدحت في جسمي…
دخلت لداخل البوتيك كانت الفتاة هند موجودة حيتها وحيتني و قلتلها عالموضوع. نظرتني نظرة حسيت انها بتسمح جسمي من أوله لآخره. حسيت أن نظراتها مش بتختلف عن نظرات الرجال. مع أني كان بقالي كتير في عالم الليل دا إلا أني في عمري ما تعاملت مع انثى زيي. ابتسمت لي ابتسامة عريضة وعرفتها المشكلة وقلتلي ادخل جوا أبدل المايوه بغير المقطوع. سألتها أيه رايك قالتلي هياكل منك حتة وريني…راحت تدورني وتبص لمفاتني بشكل أثارني. مرة واحدة ولقيتها كأنها رايحة تدمع فسألتها إذا كان في حاجة. قالتلي لا أبداً ولكن أنا باشبه صصاحبة ليها كتير كانت عزيزة عليها. سالتها عنها قالتلي سافرت. بقت تبص لجسمي العريان بشوق غريب فقعدت على كرسي وحبيت أعرف منها حكايتها فسألتها أنتي مخطوبة أو مجوزة…كشرت وقالتلي لا كنت وخلاص دلوقتي…سألتها كنتي أيه بالظبط..قالتلي كنت بحب واحد وأنا عندي 18 سنة كنت بحبه لدرجة الجنون وهوكان مالي دماغ كلام حلو لحد أما سلمته نفسي..أخد اللي عاوزه مني وسابني …قلبي دق جداً لانها نفس قصتي مع حسام…ياااااه مش بس أنا اللي حصل معها كدا…كملت وقالت ايوة سلمته قلبى وعقلي وكل جسمي .. كان مسيطر عليا وعلى كل جزء مني، وكنت باحبه خالص، وفي يوم الدورة مجتنيش واتأخرت و خفت اني اكون حامل منه لكن للاسف كان خوفى فى محله وكنت حامل…قلبي دق أكتر وانا باسمع حكايتها وأشفقت عليها وقلتلها كملياستنيت أنه يجي يتقدم و يقابل بابا لكن طبعا بدأ يتهرب مني واكتشفته على حقيقته…انا كنت بالنسبه له جسم يتمتع بيه وقت ما يحب مش اكتر من كدة وقاللي ان الشئ الوحيد الليقدر يعملهولي انه يوديني لدكتور يعمل لي عملية ينزل الجنين وانه هو اللي متكفل بتكاليف العملية… قلبي دق وبدأت أدمع…نفس الحكاية بتاعتي إلا أن حسام قلي أنه ممكن يرقع بكارتي وهو اللي هيدفع!! تعاطفت جداً مع البنت وكملت وقالت طبعا احتقرته أشد احتقار وندمت على كل لحظه كنت باسلم له فيها عقلي قبل جسمي، لكن ما كانش قدامي فى الوقت ده غير اني اوافق علشان استر الفضيحة، ورحت معاه لدكتور اللي طبعاً أخد مني مزاجه ونزل الجنين..حضنتها بلا شعور عشان يبدأ أول تجربة سكس سحاق مع فتاة سحاقية في شرم الشيخ اللي بقت تعيط وتمدع ….
أخدتها في حضني وانا عمالة أواسيها وأنا بعيط زيها وهي بتقول أنها بقت تكره جنس الرجالة وانها لو هتموت في عمرها مش هتأمن لراجل فتعاطفت معها بقوة وحاولت أن اواسيها واكلمها و أنا بقلها أن مش كل الرجالة زي بعضهم وانها مش لازم تتعقد وأني مريت بنفس ظروفها إلا أني كنت قوية و اتغلبت على الظروف. بعدتها عن حضني ومديت يدي أمسح دموعها فوق خدها لقيتها مسكت يدي وقالت لي شفتي الستات حنينين ازاي زيك…الستات أحن وأحلى و أصدق من جنس الرجالة …. طب بذمتك لو راجل كان مسح دمعي بالنعومة دي زي ما أنتي بتعملي…مكنتش فاهمة قدصها ساعتها ومردتش وفضلت اقلها بس بس متزعليش نفيك و سلت أيديا من عليها لقيت البنت بعيونها عمالة تتسلل من تحت فتحة الروب عشان تشوف تضاريس جسمي وكان يدها ماسكة يدي وعيونها مثبتة فوق صدري وحسيت أن جسمي قشعر من نظرات البنت وبدأت حلماتي تقف مرة تانية و انتصبت من شبق البنت دي اللي اعدتني وكأنها استجابت لنظراتها الساخنة الساكنة وكانت أيدها شديدة النعومة وهي تحركها على يدي، وبدون مقدمات مدت البنت ايدها وكشفت مقدمة الروب و كشفت بزازي بوضوح مش عارفة ازاي كنت متخدرة قدامها و محاولتش امنعها ولقيت نفسي دخلت في أول تجربة سكس سحاق مع فتاة سحاقية في شرم الشيخ وأنا عمالة أنزل من بين فخادي سوائل كسي وكأن الخليجي كان بيثرني مش البنت. ببلت المايوه ومدت لبنى يدها وتلمس بصباعها حلمة بزي الشمال ولقيتها بتبوسني في شفايفي وأغيب معها في بوسة وهي بدأت تقفش بزازي وحسيت اني تخدرت لحد اما قطع دا كله صوت فجاة ينادني وداد!
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%