NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

smash20

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب سني في اوخر العشرينات للاسف مليش تجارب مع البنات غير تجربه واحده و عاطفية ومطولتش اوي وكمان معنديش القدرة اني اتجوز دلوقتي عندي كبت جنسي رهيب علي طول بفكر في الجنس عمري ما جربت اعمل حتي سكس فون و ملمستش بنت في حياتي خالص نفسي بس عايز اخوض التجربة لاني بحس في لحظة اني هتجنن واجرب نفسي المس بنت او علي الاقل اتكلم معاها برحتي في الجنس لكن للاسف مبعرفش حتي ابص لبنت في الشارع عايز نصيحه اقدر اعمل ايه انا تقريبا قعدتي بس علي النت مواقع سكس ممكن اجيبهم اربع مرات في اليوم من كتر التعب والتفكير نصيحه من فضلكم وارجو عدم التجريح شكراً جزيلاً

محدش هيقدر يفيدك لان دي حياتك وانت الي لازم تاخد المخاطره وتجرب

محدش هيقدر يفيدك لان دي حياتك وانت الي لازم تاخد المخاطره وتجرب
حتي للاسف نفسي اخد المخاطرة لاكن معرفش حتي اخدها فين ومع مين وامتي لدرجة قولت اغير ميولي يمكن في غلط بس للاسف لا انا كل تفكيري في البنات والستات حتي مش عارف القي واحده مثلا شمال اديها قرشين اجرب ولو لمره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه بنات كتير على الفيس

• عجبني
التفاعلات: smash20
انا شاب سني في اوخر العشرينات للاسف مليش تجارب مع البنات غير تجربه واحده و عاطفية ومطولتش اوي وكمان معنديش القدرة اني اتجوز دلوقتي عندي كبت جنسي رهيب علي طول بفكر في الجنس عمري ما جربت اعمل حتي سكس فون و ملمستش بنت في حياتي خالص نفسي بس عايز اخوض التجربة لاني بحس في لحظة اني هتجنن واجرب نفسي المس بنت او علي الاقل اتكلم معاها برحتي في الجنس لكن للاسف مبعرفش حتي ابص لبنت في الشارع عايز نصيحه اقدر اعمل ايه انا تقريبا قعدتي بس علي النت مواقع سكس ممكن اجيبهم اربع مرات في اليوم من كتر التعب والتفكير نصيحه من فضلكم وارجو عدم التجريح شكراً جزيلاً
بص يسطا انا عاوز اقولك انى كنت زيك ف وقت ما ولحد دلوقتي انا معملتش علاقه حنسيه مع بنت ف الواقع ومش هعمل غير بعد الحواز حتا لو بعد سنين مش هيبقا قريب يعني او ع الاقل بحاول ع قد مقدر فكرتك ف الخوف منهم او الكسوف من الجنس التانى مش اى كلام مع بنت دايما لازم يوصل للجنس ممكن هزار سافل عادى بتوصل لازم تقوى نفسك ف خوفك من البنات وحاول متعملش حاجه غلط عشان بس وقت هيجانك عشان هتخش دوامه مش هتعرف تخرج منها وهتبقى شخص انتا مش حابب تكونه

• عجبني
بص يسطا انا عاوز اقولك انى كنت زيك ف وقت ما ولحد دلوقتي انا معملتش علاقه حنسيه مع بنت ف الواقع ومش هعمل غير بعد الحواز حتا لو بعد سنين مش هيبقا قريب يعني او ع الاقل بحاول ع قد مقدر فكرتك ف الخوف منهم او الكسوف من الجنس التانى مش اى كلام مع بنت دايما لازم يوصل للجنس ممكن هزار سافل عادى بتوصل لازم تقوى نفسك ف خوفك من البنات وحاول متعملش حاجه غلط عشان بس وقت هيجانك عشان هتخش دوامه مش هتعرف تخرج منها وهتبقى شخص انتا مش حابب تكونه
انا معاك في الكلام بس للاسف حتي الكلام المؤدب معرفش حتي اتكلمه مع البنات

انت كاتب اطلب النصيحه
وانا هقولك نصحيتي ولك الحريه ف تنفيذها او لا
بلاش تسحل نفسك ف الموضوع ده لانه هيأثر عليك نفسيا لو معرفتش توصل لحل
حاول تسحل نفسك ف اي حاجه تاني وفيه طرق كتير تسحل بيها نفسك

• عجبني
انت كاتب اطلب النصيحه
وانا هقولك نصحيتي ولك الحريه ف تنفيذها او لا
بلاش تسحل نفسك ف الموضوع ده لانه هيأثر عليك نفسيا لو معرفتش توصل لحل
حاول تسحل نفسك ف اي حاجه تاني وفيه طرق كتير تسحل بيها نفسك
شكرا للنصيحة

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Devil inside me
بص يا صديقي من ناحيه البنات هما كتير ممكن نتعرف على أي عن طريق اصحابك وتدفع فلوس وحاول اشتغل واشغل نفسك اللعب رياضه اقرا كتب. وهتاثر عليك بعدين ضرب العشرات دى حاول تنام بدري واصحي بدري وطلع الفكره من دماغك عشان لو ملقتش ممكن تتعب نفسك بس الفلوس موجوده تجيب اي حد بيها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%