NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة اسير الظلمات | حتي الجزء الثامن | 6/1/2023

جزء جامد ياسطا ومشوق جدا واتمني تنزل الجديد في أسرع وقت
 
نبدا مينين؟؟ ... نبدا منين يواد يا يوكي؟؟ ...نبدا منين ؟؟ .....بااااس هي دي

فرح جمدان ودوشه وزيطه والمسرح عليه ناس عماله ترقص وتهبل وكل بيضحك وسعيد ...معادا واحد كدا واقف في زاويه ومش طايق حد من الفرح ...اعرفكم بينا كدا بسرعه

الكاميرا بتزوم علي العريس... وقف يبني الفديو كدا (( جمال ٣٤ سنه ... اسمراني شويه ملامح بسيطه تخين شويه ١٧٧ سنتي وزن ٨٩ كيلو بكرش نوعا ما ... عمال يرقص زي العبيط وبيضحك ونسي انه دكتور انت عار علي مهنه الطب يبني واللله😂😂. "مش البطل"))

تنتقل الكاميرا الي اخت العريس ... وقف يبني تاني (( اسماء ١٧ سنه ... قمحاويه قصيره عنيها خضره محجه ولابسه فستان واسع فمش باين جسمها .. أبويا جايها غلطه اصلا ...بترقص علي قصاد اخوها الاهبل ))

اللي بعده ... تنتقل الكاميرا الي نجم الجيل وزعيم زعماء المافيا ... اعرفكم بنفسي (( عمر ٢٦ سنه ... عيوني بقي دي حوار لوحده واحده زرقه وحده خضره ^^وراثه من ماما^^ وواسغه بشرتي قمحي فاتح ١٨٥ سنتي معضل سيكا عشان انا بلعب كيك بوكسينج ومعايا برونزيه افريقيا ..بدقن وشنب متحددين رباني وملامح وشي بسيطه .. هادي لابعد الحدود .. ملحوظه اه انا اللي واقف في جمب ومش طايق حد وهتعرفو لي بعدين ))


تنتقل الكاميرا الي ابو العريس ... وقف يبني تاني (( محمد ٥٦ سنه ... اسمر كحل قصير وبكرش وملامحه جاده وتشوفه تستغفر ربك علي طول هو مكنش كدا علي طول بس برده هتعرف هو كدا لي بعدين ))

بونبونايه المنطقه ... ماما ست الحبايب يا حبيبه (( ايمان ٤٥سنه ...طويله بيضااااااااااااا شمعه عيونها زيي عودها.... بس يعلق مش بوصف امي واختي في القصه .. متخافش هبقي اوصفلك غيرهم وازبط بس اتقل تتكيف ))


خلص الفرح ابن المتناكه ده ورجعنا بيتنا تاني هبقي اوصف البيت بعدين هشان تعبت من الاوصاف و*** وعاوز اخش في المهم *ولا اقولك .. احنا ورانا اي
بيتنا ٣ ادوار الواجهه حجر هاشمي السلم معمول بالرخام الاسود لان ده كيف ابويا .. الدور الارضي شقه ابويا والتاني شقه اخويا والتالت شقتي .. الشقه ٣ اوض وصاله واسعه وحممين ومطبخ

اول ما رجعنا البيت اترميت عالسرير محسيتش بنفسي ونمت نوم ابن متناكه *عزيزي القارء موضوع انك تبقي اخو العريس ده حوار انا متنهوش لاعدائي حتي .. بيعاملوك زي العبد *


تاني يوم الصبح
ابويا بيخبطني عشان اصحي : قوم يروح امك قوم ... دا اللي انت فالح فيه يا رد السجون يخول ..بيزعق ..قوم يلا
انا : حاضر يبابا قايم اهو ..قومت
ابويا ضربني علي وشي قلم : انا مش قولتلك انا مش ابوك يلا
امي من علي باب الاوضه : خلاص يمحمد .. خلاص
ابويا : مهو كله من دلعك فيه يختي .. سايبهلكم مخضره ..وقام ومشي
وجت امي قعدت جمبي عالسرير وحطت ايديها علي خدي : معلش يحبيبي معلش
انا ببوس ايديها وببتسم : بتعتزري علي اي يا امي دا كدا كدا ابويت والمفروض استحمله .. وانا مش زعلان منه
امي : انت لي رافض تقوله انت لي دخلت السجن
انا : ماما وحياتي عندك متجبيش سيره الموضوع ده تاني
امي والدموع في عنيها : لي كدا .. لي بتعزب نفسك
انا بابتسامه صافيه : يا امي انتي مش فاهمه حاجه ... يعني اروح ابرا نفسي ويعرفو ان اختي فقدت شرفها وهي بنت ١٢ سنه .. وندمر مستقبلها
امي بزعل وعيونها مدمعه : بس .... سمعنا صوت شهقه من ناحيه الباب ببص لقيت اختي وقفه علي الباب وطلعت تجري وراحت قفل اللباب علي نفسها
امي : يلهوي يلهوي يلحوي .. البت عرفت
انا حطيت ايدي علي بقها : ممكن لو سمحتي تهدي وتسمعيني ثوت سكاتك الجميل .. وروحت اقيم من السرير وروحت علي اوضه اختي
خبطت : اسماء ممكن تفتحي لو سمحتي
اسماء :....
انا : لو مفتحتيش الباب هكسره
اسماء : .......
انا : استعنا عالشقي ب**** ... مع اول خبطه الباب اترزع .. ببص عليها لقيتها ضامه رجليها علي صدرها وعماله تعيط ونفسها عالي وسامع ضربات قلبها من مكاني .. قعدت جمبها وهي بس مجرد باصه قدامهما وفضلت قاعد حوالي ربع ساعه ساكت لحد ما لقيتهااترمت عليا كدا ببص عليها لقيتها نامت روحت من سكات وهدوء شايلها وطالع علي شقه اخويا

خبطت
جمال من ورا الباب بهزار : يجدعان ان لسه عريس جديد ارحموووننناااييي
انا بهدوء :افتح يا جمال مش وقت هزار
جمال فتح الباب واتخض : في اي يلا اختك مالها
انا طب اخش الاول طيب ؟؟
جمال : خش خش ..وقفل الباب وانا دخلت حطيت اسماء علي الكنبه وقعد جمبها ..في اي
انا : اختك عرفت باللي حصلها وهي صغيره
جمال : حصلها اي
انا بعصبيه:جمال وحيات امك متغلبنيش انا فيا اللي مكفيني .. كفايه عليا ابوك والناس .. متبقاش زيهم انت كمان
جمال :طب اهدي طيب اهدي .. اي اللي حصل
انا :(حكيتله حوار امي ) ... انا عاوز شقتك اسبوع
جمال : شقتي ...هتعمل بيها اي
انا : يرب صبرني ... هجيب فيها نسوان يعني .. بقولك اي انا غاير في داهيه من ام العيله الغبيه دي ...وكنت قايم تخد اختي وامشي فعلا
جمال مسكني من دراعي : اهدي يا عمر والنبي انا متوتر ومتووغوش اصلا

انا : بص انت هتاخد مراتك وتتكل علي **** تطلع علي اسكندريه فندق فلسطين .. هتلاقي في حجز باسمك سويت اسبوع كامل هتاخده وتقفل موبايلك لو اتفتح هطلع ميتينك انت ومرراتك
جمال : علي فكره انا اخوك الكبير اتكلم عدل
انا :جمال ..حبيبي .. الموضوع ده يخص اختك وانت عارف انا في اي حاجه تخص اختك ببقي ععامل ازاي ... ولا تحب افكرك
جمال اتهز من جواه لانه عارف اللي فيها : طيب .. بس هروح ازاي ابوك مش بيسيب لحد العربيه
انا طلعت الفون : هطلبلك اوبر هيجي بعد ربع ساعه
جمال استغرب : جبت الفلوس منين ... حجزت في فندق خمس نجوم منين .. عمر انت عارفني ....
انا : مش بتقبل الحرام ... متقفلنيش ... الفلوس مش بتاعتي انا سالفهم من حد وهردهاله
جمال بيبرقلي تبريقه استغراب : ....
اانا : قسما ب**** زي مبقولك كدا ... عيب لما تقول عليا كداب
جمال : انا مش هسالك علي حاجه دلوقتي بس لينا قعده هعرف فيها كل حاجه
انا : حاضر .. وعد هقولك كل حاجه بس سيبني ب**** انا اعصابي سايبه خلقه
جمال : طيب
وقام جمال وااخد مراته اللي كانت سامعه كل حاجه اصلا وكانت قاعده معانا (^مراته دي حوار هتعرفوه بعدين^)

قومت شيلت اسماء وحطيتها علي السرير وفضلت قاعد جمبها ومستنيها تصحي
ساعه، اتنين ، تلاته ، اربعه وانا قاعد مش بعمل حاجه غير اني باصص علي وشها وكل شويه اقيس حرارتها (^لو حد سالني جبت الترمومتر منين هحشي طيزه فدان خيار ... دي شقه دكتور مش سباك ^)
بدات اسماء تفوق وتتلفت حوليها بتحاول تجمع هي فين لحد ما بصيتلي لقيت عييونها بتدمع .. قربت منها وخدتها في حضني وفضلت حاضنها جامد وهي قافشه فيا وكانها خايفه اني اسيبها
انا : ششششششس خلاص ... بس عياط بس عياط
اختي بعدت نفسها عني بسرعه: لي عملت فيا كدا
انا باستغراب :عمل.... ترجمت انها فهمت ان انا اللي عملت كد فيها ... انا مش هلومك علي تفكيرك ان انا اللي عملت كدا بس انا هثبتلك كلامي

طلعت تليفوني وسمعتها تسجيل خلاها تعيط اكتر وعماله تعتزر
اختي بعيط وتشن وهي بتتكلم :انا اسفه انا اسفه انا اسفه....اغمي عليها
انا اتنفضت من مكاني قيست ضغطها لقيته واطي شويه بس عرفت انها انهارت قولت اصبر لحد ما تقوم
بعد ٦ سعات من الانتظار صحيت اسماء ملقتنيش جمبها راحت طلعت تتمشي في الصاله
انا فضلت ساكت :....
اختي : ممكن تفهمني في اي
انا : اتنهدت تنهيده طويله ... اي ولا اي
اختي بدات تعيط : ممكن اشوف مين اللي عمل فيا كدا ...
انا ابتسمت : مينغعش تشوفيه
اختي : طب طب ممكن اشوفه في الشارع عاوزه اضربه واتف علي وشه ... انا عارفه انك قوي وتقدر تضربه
انا ابتسمت بحزن لطفوليه اختي اللي هتعرفو سببها بعدين : لحسن حظك مينفعش
اختي بحزن : لي
انا : لاني قتلته..........

فلاش باك من ٨ سنين

صحيت من النوم الصبح فطرت مع اسماء وماما عشان اروح اودي اسماء المدرسه واكمل اروح الكليه كنت ساعتها في سنه اولي صيدله اختها في ايدي وديتها وروح عالكليه وقعدت عالكافيه بتاع الكليه ولقيت الشله بتاعتي جايين

منه : حبيبتي وانا وهي مرتبين امورنا اننا نتجوز اول منخلص
علاء :اخويا واكتر من اخويا كمان .. ابيضاني وطويل ورفيع وشعره واصل لكتفه ولو شفته تقول عليه حشاش ا شحات بس هو في الاصل ابن واحد عنده شركه مقاولات وتقيل فشخ في البلد بس هو عيان وعنده كانسر ومحدش يعرف غير اهله وانا
هند : عجل الشله ... مش بتفكر غير في الاكل وهي وعلاء بيحبو بعض برده
سامي : اخوه اسم اخوه جاسر بيحب منه وهي مش بتطيقه وبالتالي هو واخوه غيرانين مني وطيزه بتاكله حبتين بس مضطر اتعامل معاه عشان ابوه بينه وبين ابويا شغل
علاء وهو داخل : احلي مسي علي الراجل الجدع عين اعيان اسكندريه عمر باشا فاروق
انا : عين اعيان طيزك اقعد يمنيوك اقعد
منه بتبرقلي : احم ..
انا : لامؤخزه يست الكل
منه بعصبيه : احنا مش اتفقنا متشتش تاني
انا :مخدتش بالي انك قاعده يروحي
منه : يعني انا شفافه
انا : بت .. وحيات امك ام شعر اكرت اقوم اجيبك من ظورك واعلقك من عرقوب رجلك علي باب الجامعه... انا مش طايق نفسي وحاسس ان في حاجه غلط من الصبح .. اهدي كدا بدل مدلق كبايه الشتيه في عينك اللي زي القمر دي
منه بكسوف : احم .. اسفه يروحي
انا ميلت علي علاء : قولتلك بيجو بكلمه ويروحو بكلمه
علاء ميل عليا برده : تؤ شوف دي ... عل صوته عشان يسمعوه ...هندودي
هند : عايز اي من خرا
علاء : مفيش بس كنت عاوز اعزمك علي علي اكله كبده حلوه زيك كددا
هند بمحن : علاء تعال نضرب ورقتين عرفي وكسم اهلي واهلك ويشهد عمر و سامي
ضحكنا كلنا
انا بضحك : بتبيعي نفسك بسندوتشات كبده يبت الهبله
سامي : هيجيبلها بدل الشبكه فرايد تشيكن ههههههه
وقعنا كلنا من الضحك حتي هي وبعدين قومنا حضرنا المحضرات وكان يوم بضان مليء بتشريح الضفادع والفران وحاجه قرف سعاتك
روحت علي البيت كانت الساعه ٤ العصر البيت هيبقي فاضي عشان ابويا وامي في الشغل واخوي كدا كدا في الجيش واختي في دروسها .. وانا داخل لقت عيل صغير اسمه اسامه بتاع ١٥ ١٦ سنه كدا اخو واحد صاحبي من جرانا جاي جري عليا
اسامه : عممممررر عمررر
انا : في اي يلا بتجري لي حد ضربك
اسامه بينهج من الجري : في واحد كان شايل اختك وداخل بيها من ضويه وكان شكلها نايمه او تعبانه ولا اي و**** معرف بس كان عمال يتلفت وهو داخل بس مشافنيش انا كنت في البلكونه ولسه نازل اشوف هو مين لقيته طلع يجري
انا اتخضيت : طب اطلع اجري عالقهوه شوف اي حد من صحابي حاته وتعالي بس بسرعه

دخلت لاختي وقعدت ادور عليها لحد ما لقيتها ولقيت في ددمم علي البنطلون بتاعها من خوفي عليها خلعتها الهدوم وبتاكد انها لسه بغشاء بكارتها ..... الدنيا اسودت حوليا وعيني وغوشت وبقيت مش قادر اصلب طولي بس تمالكت نفسي وقومت شيلتها وغسلتها كويس ونزلت بسرعه علي اقرب صيدليه و جبت مطهر وبينج وطهرتلها المهبل وبعدين بنجت جمب رجلها وروحت معورها علشان محدش يستغرب الدم وروحت كاتم الجرح كويس ونزلت الشارع تاني لقيت اسامه جه ومعاه ٣ من رجاله الشارع

واحد منهم : في اي يعمر اي اللي حصل
انا بعدم تركيز : اسامه تعرف مين الواد ده او تعرف عنه اي حاجه
اسامه : اه يوم الجمعه اللي قبل اللي فاتت بعد الصلا كان ماشي معاك هو وراجل كبير
انا في دماغي : الجمعه اللي قبل اللي فاتت ... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احا هو جاسر ابن المتناكه ... وربي لاشرب من دمه
واحد من الرجاله : في اي يبني روحت فين
انا : لا لا لا مفيش معلش يرجاله ازعتكم بحاجه تافهه معلش .. وسيبتهم قبل ما يردو واتصلت علي امي من التلفون الارضي علي تليفون الشغل ردت السكرتيره وبعدها حولتني عليها

امي : في اي يا عمر بترن لي
انا : اسمعي ومتقطعينيش ... اختي حد اغتصبها .. لقيتها لسه هتتكلك .. شششششششش اسكتي **** يرضي علي امك انا عاوز استر البت متفضحيهاش انتي (( وفهمتها انا عملت اي في حوار الدم وكدا وقولتلها تيجي عشان تبقي جمبها لما تقوم )) ماما انا بحزرك لو حد عرف سمعه البت ومستقبلها هيضيعو .. خدي نفسك من سكات وتعالي علي البيت ..وقفلت في وشها واخدت سكينه طويله بندبح بيها في العيد وحطيتها في الشنطه وطلعت علي شبرا في شقه انا عارف ان جاسر ماجرها كن ورا اهله عشان يعط فيها براحته
خبطت علي الباب وبعدت عن مجال رؤيه العين السحريه
جاسر من جوه : مين
مردتش عليه
فتح الباب روحت داخل زاقه موقعه في الارض وروحت ماسكه من شعره وواقف وراه وحاطط السكينه علي رقبته ودبحته اخدت نفسي ونزلت جري ركبت تاكس وصلني لقسم شبرا
عسكري : انت مين
انا : انا عاوز العقيد عماد الهواري قوله عمر فاروق
دخل العسكري وطلع ناداني ودخلت للمكتب
العقيد : اي الدم اللي علي هدومك ده ...في اي يعمر.. حد مد ايده عليك


انا وانا مرعوب فشخ : فففيييي ...اااا ....
العقيد : مالك يبني فيك اي ،..... اشرب اشرب .... وبيمدلي ازازه المايه
انا شربت وهديت شويه : وقعدت حكيتله كل اللي حصل من ساعه ما روحت لحاد ما كلمت امي
العقيد بيقوم وبيلبس الجاكت : قوم معايا نجيب الواد ده ... دا انا هطلع ميتين امه
انا : ق..ت..لته
العقيد : اي
انا بتوتر وبنهج وخايف: قتلته
العقيد بصدمه : احاااااااااا
انا بنفس الخوف : قتلته بسكينه في الشنطه مع العسكري برا
العقيد بعصبيه نيك : فين قتلته فين
انا وصفتله مكان الشقه وراح ورجع بالجثه

تحت في زنزانه اانفرادي قاعد وقاعد جمبي العقيد
العقيد باسي : كان ليها مليون حل لي تعمل كدا
انا كنت هديت وبتكلم بهدوء وبرود مش متوقعين : مكنش في حل تاني يحمي سمعه اختي
العقيد : ومستقبلك
انا بابتسامه سخريه : اااهههههه ... مش مهم فداها مستقبلي .. بس مكنش ينفع اسيبه ويتقبض عليه ويتم الاشهار باختي ..ولا كانت فلوس الدنيا كلها تساوي نقطه من دمها اللي سال ... ولا لو كان اتجوزها انا حتي لو كان ينفع تتجوزه بسنها مكنتش جوزتها لخول زي ده
العقيد : مهي كدا كدا هتتفضح يا مغفل
انا بغضب : متقولش لحد متقولش لحد ... طالعني قاتل او مختل او شاذ بس محدش يقول عليها كلمه واحد... بس لقيتها
العقيد : لقيت اي
انا : الحجه اللي هقولها للنيابه
العقيد : اي هي
انا : لا مينفعش تعرفها .. سيبني عشان عاوز انام وعندي بكره نيابه
العقيد وهو بيقف : بشوقك ..وسابني وطلع ومشي

تاني يوم في النيابه لقيت قدامي جدي ابو امي وهو واحد من اكبر المحاميين في مصر
جدي : لو سمحت يا ساده الوكيل ممكن اتكلم معاه شويه
وكيل النيابه : زي ما تحب يا استاز عمار تحب ابعتلك البوفيه
جدي : تشكر ..ومشي وكيل النيابه والكاتب ... انا عارف اللي حصل
انا بعصبيه وغضب : قولتلها متقوليش لحد قولتلها متقوليش لحد ... اعععععههههههههه اي الصعب في كدا .. غبيه غبييييييههههاااااا
جدي : اتكلم عن امك عدل يا حيوان
انا : امي مين بقي بعد ما فضحت بنتها ... اقسم ب**** لو البت اتقال في حقها كلمه متعجبهاش لاقتلك بنتك واقتلك واكتل كل حد عرف
جدي : خلاص بقيت قاتل ومستسهل القتل
انا : لاجل اختي اقتل الكوكب ده كله واقتل نفسي بعده
جدي : عالعموم محدش يعرف غيري وانا حتي مقولتش لستك .. دلوقتي الحاجه الوحيده اللي تخليك تطلع من هنا حي هي انك تعترف بسبب الجريمه الحقيقه
انا : اموت اشرفلي
جدي : انا عاوز اساعدك
انا : عاوز تساعدني متجيبليش اعدام
جدي : ازاي
انا : اكيد مش مستني مني انا اجابه حضرتك عمار بيه الاغا اكبر محامي في الوجه البحري كله مش هتعرف تعملها
جدي بصلي بتحدي : طيب


المهم يعني خلاصه الحوار عشان انا اتبضنت جه معاد الجلسه وجدي طلب تسنيني وطلعوني اني ١٧ سنه و ٩ شهور بالفلوس والواسطه اللي ابويا رفض يتدخل فيهم عشان هو ميعرفش الحقيقه لاني عارف ان ابويا راجل رطاط ومش بيبطل كلام وهيقع بلسانه قددام اي حد ولبست ١٠ سنين احداث وطلعت بعد ٨ سنين عشان حسن السير والسلوك

عوده من الفلاش باك ابن المره الزنيوكه ده

انا : .... بس يستي ولا كان اي حاجه حصلت .. وخرجت من شهرين وشغال في محل ملابس اهو وربنا يرزق
اختي والدموع في عنيها ووشها احمر : انا اسفه علي كل مره مجتش زورتك فيها ... اتفتحت في العياط .. اسفه علي كل كلمه قولتها في حقك .. وراحت مرميه في حضني وعماله تبكي ...اعععههههه
انا بطبطب علي دماغها : ششششششس .. اهدي خلاص .. المهم انك بخير .. تحكيلي بقي حصل اي وانا مش موجود ؟؟
اختي : اتبهدلت قوي في غيابك .. كله كان بيعايرني ان اخويا قاتل وكل صحابي بعدو عني وبقيت لوحد وطلعت من المدرسه من كتر اهانه الناس ليا ... ابو الولا اخد نصيب ابوك من الشركه ديه القتل ... خطيبه اخوك الاولي سابته وربنا رزقه بسلمي
انا ضحكت: عارفه .. سلمي بقي دي صاحبتي
اختي : بتتكلم بجد ؟؟
انا : اه و**** .. وهي اللي كانت بتزورني طول فتره السجن لما عرفت ان ابوكي مانع عني الزياره
اختي : وهي تعمل كدا لي اصلا ؟!
انا : تقدري تقولي أنها الوحيده اللي كانت عارفه الحقيقه .. معرفش عرفت منين بس عرفت
اختي وشها اسود وبدات تعيط تاني : طب طب طب انا كدا مش هتجوز
انا بطبطب عليها : لا انا كنت عامل حسابي ان قبل فرحك بيومين تلاته هخلي حد يخطفك يعملك عمليه ترقيع ويرجعك تاني
اختي حضنتني جامد : انا بحبك قويييييييييييييي
انا : ششششسس خلاص .. خلينا ننزل تحت عشان محدش يقلق يلا
اختي : طب هنقول لبابا اي
انا : هنقوله انك تعبتي وخدتك وديتك المستشفي .. يلا بطلي لكاعه عشان انا ورايا مشوار
اختي : طب يلا و

وقامت ونزلنا تحت ودخلتها الاوضه وطبعا ابويا مسكني تهزيق وشتيمه وامشي اطلع برا يحيوان ومش عارف اي ...اخدت بعضي ومشيت من البيت كانت الساعه ١٠ بالليل وخدت بعضي وروحت للمحل اللي شغال فيه .. اللي هو اصلا بتاع صاحبي علاء .. ولقيت علاء هناك
علاء : اي يبني اي اللي جابك انهرده
انا : مفيش يعم ابويا طردني
علاء : لسه اللي في دماغك في دماغك
انا : يسط اقفل السيره دي والنبي .. معلش يسط معكش علبه سجاير
علاء : خد يعم علبتي اهي .. انا همشي انا بقي عشان هند هتشلوحني
انا : ههههه ابننا راجل
علاء وهو ماشي : جدا

ومشي علاء وطلعت نوته من جيبي وكتبت فيها عشرين جنيه كدا يبقي الناتج ٧٦٠٨٧ (( اه بحسب اللي بيدهولي كله عشان لما **** يفرجها اعرف اردهوله.... هتقولي خدت ده كله منه ازاي هقولك ان هو وسلمي *مرات اهويا * كانو بيجيبولي اكلي وكل ما احتاجه طول ال٨ سنين اللي قضيتهم في السجن )) قفلت المحل ودخلت قعدت في المحل من جوه طبعا الدنيا كحل وانا عمال احرق في سجاير بفكر اعمل اي في الايام الغبره دي وافتكر ايام السجن والسنتين اللي قضيتهم سجن انفرادي في اوضه ضلمه مش بيخشها شعاع نور اللي خليتني اعشق الضلمه ... لمبه نورت فوق دماغي ( كنايه عن الفكره يعني ) وافتكرت سمر اخت جاسر ومحمد ... البت دي كانت بتحبني ... دا كانت بتعشق التراب اللي بمشي عليه .. بس هي كانت شرموطه و تنكه وانا مش بحب النوعيه بنت المتناكه دي وكنت كاسر شوكتها فكانت بتعشق ميتين امي ...

انا : دا كدا بقت فله
نفسي : يسط انت عبيط .. مهي زمانها متجوزه
انا : يعم متجوزه مين ... مهو انت متنيل عارف انها كانت فاتحه كسها عالبحري اي ابن متناكه يروح يفضي فيه ... دا سمعتها مسمعه من اسكندريه لاسوان
نفسي : واللؤ يغيظك ان اهلها مش مصدقين
انا : بص هو لو الي في بالي صح احنا نستغلها ... هوب نرجع مكانتنا تاني ونرميها
نفسي : يدين امي علي كميه الناس الي هتشوفنا بقرون
انا : اسمع مني .. بص انا هخش اجر معاه ناعم .. جت يبقي فل .. مجتش نشوف حاجه غيرها
نفسي : طب افرض جت يخويا .. دا زمان كسها بقي نفق
اانا : يبني مهو دي مصلحه .. بص احنا هنخشلها من سكه اننا بحبها وعاوزها تنضف وكدا .. طبعا هي ما هتصدق ان في حد مش عاوزها مجرد بلاعه لبن
نفسي : فهي تقع وتصدق
انا : وشهر ورا التني ونمنعها علؤ اساس أننا عاوزينها تنضف وبتاع
نفسي : فتقع زياده
انا : وهي بنت متناكه فلوس ابوها كتير .. ودلوعه ابوها فناخد منها فلوس علي اساس بنستثمرها ليها
نفسي : فتقع زياده
انا : هوب .. نخلع بالقرشينات
نفسي : كدا يبقي خزوقناهم .. وطلعنا بمصلحه
انا : بس هرجعلها الفلوس اللي اديتهالي .. انا بس هاخد المكسب
نفسي : يحنين
انا : مهو انا مش ظالم برضو يسط
الشيطان قاعد في جمب كدا : احا دا كله ومش ظالم ... اتفضل الشوكه .. انا رايح اقعد في جهنم احسنلي
انا : انت لسه شفت حاجه ... دا انا هنيكها وانيك امها معاها
الشيطان : يعني مش هتكتفي بالفلوس
انا : الفلوس هتقومني علي رجلي ... طب شرفي ؟؟
الشيطان : يبن الجنيه .. انا خايف اقرالك ق.ر.ا.ن تتحرق يبني
انا : طب سكه السلامه انت بقي انا عاوز انام

ونمت صحيت تاني يوم علي باب المحل بيتفتح وداخل منه علاء وشايل في ايده كيسه

علاء : صبح صبح يمنيك ياللي ابوك طارده من بيته
انا : اقعد يبن المنيوكه ساكت انا متوغوش ومش شايف قدامي اصلا
علاء: تشكر يرجوله .. جايبك فطار معايا


انا : اصلي يخويا
وقعدنا فطرنا سوي واحنا بنفطر

انا : بقلك يحب
علاء : قلب الحب
انا : عاوز منك مصلحه
علاء : ناقصك حاجه .. عاوز فلوس ... وبيمد ايده في جيبه
انا مسكت ايده وابتسمت: تشكر يخويا هيرك مغرقني
علاء : ياض قول متتكسفش
انا : هتكسف من اخويا يعني .. انا بس عاوزك تجيبلي رقم البت سمر اخت محمد
علاء باستغراب : سمر مين .. سمر بزو
انا : ايوااااااا **** ينور عليك .. سمر بزوو
علاء : عاوزه ليله يعني
انا : لا .. انا عاوز اجر معاها ناعم الاول
علاء : يعم انا اعرف واحد ماسكلها سيديهات هيجيبهالك اسرع
انا : يبن الجنيه ..وببوس دماغه .. دماغك دي ولا الماظ
علاء : فهمني يبني بس
انا : بص يسيدي ........فهمت
علاء : دماغك ابوسها
انا : دا كدا هتحلووووووووووووووو ........................

لقيت التليفون بيرن من شخص معرفه وهو اللي جابلي التسجيل الاولاني
انا : الو ..
الشخص : اخويا الغالي
انا : تكرم يحب .. بقولك اي ... وقولتله نفس اللي قولته لعلاء
الشخص : ابن حلال وربي .. انا كنت بكلمك في حاجه تشبه كدا
انا : اطربنب
الشخص : جبتلك تسجيلين تانين علي الحوار اللي انت لسه قايله ده .. افتح وتس شوفهم كدا
فتحت الواتس وشفت التسجيلين
انا : يولاد المتناكه ... دا كدا تمم قوي
الشخص : اي الكلام
انا : تصدق ب**** انت اجدع من اجدع واحد اعرفه في حياتي


Cut اقفل يبني علي كدا دا كدا عظمه قوي
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.خد تعال بس بهزر معاك لسه شويه

بعدها بيومين قاعد لوحدي في كافيه وببص علي الباب عشان مستني حد ....
وفي تمام الساعه الخامسه عصرا في احد ايام الصيف الفاجر(( انا من عشاق الصيف واللي عاوز يعاركني يعاركني))تدخل سمر من باب الكافيه يعلوها ملامح التوتر

سمر ((٢٤ سنه .... اخر مره شوفتها كان عندها ١٦ سنه بس كان جسمها فاجر نييييك رغم صغر سنها حتي ان اسمها كان سمر بزو 😂😂 ... حاليا بقي.. طول ١٦٨ سنتي.. وزن ٧٠ كيلو .. توزيع وزنها ان النص في فخادها والنص التاني في بزازها ووسطها كان برا التنسيق باين ... بزازها وطيزها مدورين ومرفوعين لفوق .. وشها 🤤🤤🤤 عيون زرقا.. خدود عاوزه تتاكل .. غمازات .. شفايفها مكلبظه .. ماخيرها صغنونه كدا ... مش محجبه وشعرها واصل لحد طيزها و كانت بيضه نيك ))

اول ما دخلت شاورتلها وجت قعدت قدامي وهي متوتره وبتعرق فشخ ... حاولت ابين اني معرفهاش وبشبه عليها
انا : سمر مش كدا
سمر بتوتر : ههووو... هو حرتك تعرفني
انا ابتسمت : انا عمر محمد
لقيت وشها حست ان تعابيرها بت مبسوطه وهيمانه كدا وبتبصلي بحب وفجاه وشها قلب من توتر لخوف ورجعت لورا كدا : عاوز مني اي قتلت اخويا وجاي تبتزني انا كمان .. انت عاوز مننا اي
انا بهدوء : اظن انك مش ملزمه انك تقعدي ... وانا مش ملزم اني اخبي اللي معايا
سمر : عاوز مني اي
انا : ١٠ دقايق مش اكتر ... وروحت مسمعها نفس التسجيل اللي سمعته لاختي لما كنت قاعد معاها وروحت مشغل بعده التاني والتالت (( وحيات امي منا معرفكو اي اللي في التسجيلات ده خليها تاكلكو كدا ))
سمر مصدومه ومتفاجاه : يعني......
انا : بالظبط ...
سمر : ......
انا : ممكن تتكلمي طيب عشان سكوتك ده غلط عليكي
سمر بدموع في عنيها كدا : هو انا ممكن احضنك
انا فتحت درعاتي بمعني نعم .. لقيتها راحت ناطه في حضني وعماله تبكي وتبربر وتتشحتف
سمر : ااااااهههههههههه.... لي يرب انا عملت اي ...
انا بطبطب عليها : معلش ... خلاص متعيطيش واهدي عشان نعرف نتكلم
سمر بتبصلي وعنيها سحرتني الصراحه : انا مش هقدر اروح البيت .. مم..مم..ممكن اجي معاك
انا : طب اقعدي خمسايه الاول كدا الاول وبعدها هنمشي

وطلعت الفون ورنيت علي الشخص اللي اداني التسجيلين
الشخص : ارغي
انا : معلش اخر طلب
الشخص : يبني متقول الكلام علي بعضه هو انت لازم تنقطني
انا : يعم متزوقش ... عاوز شقه ابيت فيها
الشخص : مواصفتها
انا : مش عارف بس المهم تكون في مكان هادي هحتاجها اسبوعين تلاته
الشخص : هبعتلك الموقع وانت اتصرف وروح
انا : مش عارف هودي جمايلك دي فين
الشخص : متقولش كدا انت جمايلك مغرقاني

وقفلت معاه وبصيت علي سمر لقيتها لسه بتعيط وتبربر
انا : يلا يستي لقينا مكان ننام فيه
سمر : معلش بس انا هحتاج لبس البسه ممكن اروح اجيب لبس من البيت واجي
انا : مظنش ان مرواحك البيت هيبقي كويس .. بصي احنا هنروح محل ملابس انا شغال فيه هنجيبلك هدوم ونمشي
سمر بتمسح دموعها : طيب خلاص يلا
انا : يلا فين ببرابيرك دي امسحي وشك كدا وروقي بدل ما يفكروني خاطفك

سمر : طيب اوك .. وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق ورجعت وخدتها وروحت للمحل عند علاء
علاء ساعه ماشافها اتصدم شاورتله يخرس
انا : خدي اللي انتي عيزاه قسم الحريمي هناك اهو
سمر : اوك ومشيت
علاء : اي الكلام
انا : طلعت مظلومه فخف واسكت
علاء : اللي تشوفه
انا : بقولك اي .. عاوز فلوس عشان معيش منك اجيب سجاير حتي
علاء : افتح الدرج وخد اللي انت عاوزه .. وادي علبه السجاير اهي .. وطلا علبه سجاير مبرشمه
انا: اخلص يعلاء انت عارف اني مش بحب كدا ... ولا يعلاء انا في حاجه مستغربها
علاء : اي
انا : انت علطول في جيبك علبه سجاير مع انك اصلا مش بتدخن
علاء : ببقي شايلها ليك
انا : طب سيبك من دي .. عمرك في يوم ما رفضت تديني فلوس خالص او حتي تفاصلني ... وعمرك ما خدت من فلوس المحل هنا وفي مبلغ كبير في الخزنه .. اي الحوار
علاء : بص هو انا صراحه كنت عاوز اقولك الحوار ده بس ملقتش فرصه من ساعه ما خرجت... بص يسيدي يوم ماجيت تخش السجن انت كنت لقيتني مش عارف ادفع فلوس الكليه عشان كانو اتسرق مني نصهم (معلومه احنا كنا في كليه فاروس *" جامعه خاصه فلوسها ايمها كانت ٣٥ الف " )وانت اديتهملي
انا : اه
علاء : بعد ما انت دخلت السجن وعرفتني الحكايه كلها مرضتش اجيب سيره الفلوس دي لحد واجرت المحل ده وفتحت محل ملابس والمحل كبر واشتريت المحل والمحلين اللي جمبه وزي ما انت شايف اهو و هو اللي كان بيصرف عليك في فتره الحبس ..فهمت؟!
انا : يعني المحل ده بتاعي
علاء : اه بس باسمي هنروح بكره انا ونت ننقله ليك في الشهر لعقاري
انا حضنت علاء وبكيت بس بدون صوت زي ما اتعودت : تصدق يعلاء انت اجمل انسان انا شفته في حياتي
علاء بيضحك : وانت اجمل يا اخويا ... اوعا يلا يشاذ يلا البت تشك فينا
انا : فصلتني يبن المنايك .. بص خلي المحل باسمك عشان الجماعه وكدا وسين وجيم والدنيا مش ناقصه
علاء : خلصانه
انا : حيث كدا بقي اروح اخد من الدرج بقلب جامد ..هههههه
علاء : خد يخويا خد ...هههه
انا : معلش يسط هتقل عليك تاني .. حات حد يمسك الشفت المسائي مكاني وكدا كدا عمار ماسك الصباحي نش كدا
علاء : وانت ؟؟
انا : هغيب فتره كدا هقضي مصلحه وارجع تاني
علاء : خالصه وانا هبقي اشقر عليهم من وقت للتاني

سمر داخله علينا بعد ما جابت شويه هدوم
سمر : احاسب فين يعمر
انا : لا لا مفيش حساب
سمر : عمر انا مش عاوزه اتقل عليك
انا : يستي ولا تتقلي ولا حاجه انا كدا كدا المحل بتاعي هاتي اللي انتي عيزاه وقيسيه وملكيش دعوه بالحساب
سمر : حيث بقي ان المحل بتاعك يبقي هاخد كتم حاجه كمان ...هههههه ومشيت
علاء : يسط انا حاسس ان في حاجه غلط ... دي مش شخصيه شرموطه خالص
انا : حصل بص انا هسمعك حاجه كدا .. وسمعته التسجيلين اللي الشخص الغامض بعتهملي ...
علاء : يدين اميييي يجدععااان..... احاااا ...كسم القرف بجد اي ده
انا : شوفت
علاء : يديني يسط .. انا هرجع بجد ... وانت هتعمل اي
انا بشر : **** يقدرنا علي فعل الخير
علاء : اخوك في ضهرك لو عوزت اي حاجه انا سداد
انا بخبطه علي ضهره : اصلي يحب

سمر جت علينا : يلا ولا اي ؟!
انا : يلا يست ... عاوز حاجه يصحبي
علاء : تشكر يزمكس


وسيبت علاء وطلعت انا و سمر علي الشقه اللي اخينا ((هنسميه اخينا عشان منتلغيطش ))بعتلي الموقع بتاعها ورنيت عليه
انا : يسط انت باعتني الشقه منغير مفتاح
اخينا : تصدق انك علق يعني خليتني اسيب الوليه عشان ميتين امك مش عارف مكان كسم المفتاح
انا : انجز يكس الدنيا سقعه
اخينا : تحت السجاده اللي قدامك ومترنش تاني
انا : تشكر يزمكس ليلتك حمره يلا

وجبت المفتاح وفتحت الباب ودخلت قعدت الف في الشقه لقيتها شقه بسيطه خالص اوضه وصاله وحمام صغير ومطبخ
الاوضه فيها سرير كبير ودولاب وكمود
الصاله فيها كنبه بتتفرد سرير

فتحت الدولاب لقيت هدوم علي مقاسي بالظبط
وطلعت الفون ورنيت عليه تاني
انا : يعلق باعتني شقه اوضه واحده وانا معايا حرمه
اخينا بيتكلم وهو نايم : انت علق يلا منت مقولتش ... جبتلك هدوم في الدولاب و البوتجاز عليه فرخه مشويه كلها وانت ساكت .... وقفل في وشي
انا : يبن العرص
سمر جت عليا وهي مكسوفه : عمر مفيش غير اوضه واحده هننام ازاي
انا : يستي متشغليش بالك .. الكنبه بتتفرد سرير هنام انا عليها وانتي نامي في الاوضه اوك
سمر : اوك
انا : في فراخ جوا عالبوتجاز سخنيها وحتيها عشان ناكل
سمر مكسوفه اكتر : مهو ..مهو ..
انا : متنطقي يبنتي في اي
سمر : انا مش بعرف اولع البوتجاز .. ولا بعرف اعمل اي اكل
انا متنح : انتي بتهزري ؟!
سمر : ......وكسوفه نييككك ومشقادره تنطق ...
انا : خلاص خلاص ... هقوم انا اسخنهم
وقومت سخنتهم وظبط الدنيا وطلعت حطيت الاكل ... وهي كانت غيرت ولبست بيجامه بيت ...... وطلعنا اكلنا واحنا بنسمع فيلم ولمينا الاكل سوا وطلعنا نسمع فيلم وكنا فاردين الكنبه سرير وانا كنت نايم وهي كانت قاعده علي طرف السرير ولقيتها بتميل كدا وراحت نايمه علي صدري (( مش محن لا ... هي كانت نامت فعلا )) وفضلت كدا نص ساعه وانا صراحه كنت بدات اهيج بس مسكت نفسي عشان متقولش ان انا بستغلها وكدا (( لما تعرفو حصلها اي قلبكو هيتقطع عليها )) ... وبعدين صحيت

سمر : اسفه مخدتش بالي ونمت عليك
انا بابتسامه : لا ولا يهمك
سمر بتقرب عليا براحه وشفيفها بترتجف وحاسسها متوتره سنه بسيطه ...
انا تلقائي لقيت نفسي بقرب عليها وعيني بتغمض براحه ....
هوب مسكنا في شفايف بعض وهاتك يا بوس بقي وعمالين نبوس في بعض وهي نايمه فوقيا وايدي قافشه في فردتين طيازها ... هوب روحت قالبها وبقيت انا فوقها وشغال مص في شفايفها وروحت نازل علي رقبتها مص ولحس وايدي شغاله تدعك في بزازها وبتخلعها البيجامه ومكنتش لابسه برا .. ورحت رايح علي ودنها امص فيها
همست في ودنها : بحبك .. لقيتها زي ماتكون اتكهربت وروحت نازل علي بزازها وحاتك يا مص وادور لساني حولين حلمات بزازها الوردي ..ونازل بلساني علي بطنها الحس كل جزء فيه لحد ما وصل لحد البنطلون روحت شاده مره واحده مخلعهولها هو والكلوت في مره واحده ونازل لحس في كسها واعضعض في شفراته و امص في زنبورها
سمر : اااهههه ..... امممممم ... مص كمان مص كمان...... واديها علي راسي بتشدها علي كسها اكتر وكانها بتقول كمل متوقفش ومره واحده لقيت رجلبها بتقفل علي وشي ووسطها بيترفع لفوق بتنطر في وشي
وقفت وخلعت هدومي كلها وروح مرمي فوقيهيا ونازل مص في شفايفها و ايدي الشمال علي بزها و ايدي اليمين بتعدل زبري علي كسها وروحت قايم من فوقيها وعامل رجليها سبعه ٧ وروحت مدخله

وهنا حدث ما لم اكن اتوقعه طبعا هي مفتوحه .. فمفيش ددمم .. لقيتها اول ما حطيت بتاعي في كسا بدات تعيط مع اني محطيتوش جامد ... اسال نفسك لي بقي ... لانها شافت انها كدا مجرد اي .. بلاعه لبن ...

روحت انا من سكات مطلع بتاعي وموطي جايب هودمي وهدومها ومديتلها هدومها : لو متضايقه البسي هدومك وانا هعتبر ان ده محصلش
سمر وهي بتعيط وتتشحتف : انا بس .. انا بس كان حلمي ان تبقي اللحظه دي بيني وبينك في الحلال ومتشوفنيش زي ما انت شايفني دلوقت ... وانا اصلا مليش ذنب مليش ذنب ... وراحه مفتوحه في اعياط

روحت نازل واخدها في حضني : بس خلاص بس ... انا مش شايفك وحشه باللعكس انتي جميله .. جميله قوي لابعد الحدود بس الظروف كانت وحشه معاكي .. وانا مقدر كل ده ... لو رجع بيا الزمن تاني علي اني اختار بينك وبين منه هختارك انتي ...وروحت بايسها علي راسها ...
سمر : شكرا ليك بجد
انا : بس يبت محدش بيشكر اخوه .. وانتي من دلوقتي اختي
سمر : ممكن ممكن ممكن تعتبرني مراتك
انا حضنتها اكتر : لا مش هعتبرك مراتي انا هتجوزك بجد
سمر طلعت من حضني وبصتلي بسعاده : بتتكلم بجد
انا : اه بجد .. وعد مني بكرا يكون المأزون هنا وهخدك اعملك احلي شهر عسل كمان
سمر قامت تتننطط من الفرحه وتقول هي هيييي ....وانا شفت السعاده والبراه في عنيها برأه صادقه وفرحه غريبه

انا بضحك : طب اي... جوزك تعبان ... وبشاورها علي بتاعي
سمر : وانا هريحهولك يحبيبي وانا ليا مين غيرك وراحه نازله علي ركبها وقعدت تمشي لسانها عليه وراحه مدخلاه في بقها وقعدت تمص فيه يجي خمس دقايق لحد ما حسيت اني هنزل روحت مطلعه من بوقها وروحت شايلها وحاططها علي السرير

المؤلف : انا تعبت من الكتابه كفايه كدا
القراء : خخخخخخخخخخخخ كمل يكسمك بدل ما نطلع ميتينك
المؤلف : خلاص يجدعان اي العنف ده ..نكمل

وحطيتها ورفعت رجليها ٧ تاني وحطيت بتاعي وقعدت انيك بتاع ربع ساعه وجبت جواها ونمت انا وهي في حضن بعض

........... وتوته توته خلصت الحدوته ((الجزء))


انجوووووييي يا احلي نسوانجيه عالكوكب 👙👙❣

الجزء التاني

...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 .........
...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 .........
...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 ........

مساء الخير او صباح الخير علي حسب ما بتقرا ايها المتابع الجامد فشخولا ... احب اقول لكل حد دعمني .."* بحبك نييييك *" بس كدا كفايه رغي بقي خش في المهم



صحيت تاني يوم الصبح عالساعه ١١ او ١٢ كدا وببص جمبي لقيت سمر جمبي ((انا لسه واخد بالي انهم سمر وعمر ... جامده 😂😂 )) وفضلت باصص لوشها اللي شبه الملايكه .. خطفت قلبي بنت الكلب

سمر بتفتح عيونها وبتفوق : صباح الجمال يقلبي

انا بنت الكلب فتحت عينها بقت اجمل وانا تقريبا فقدت النطق : .....

سمر بتمشي ايديها قدام وشي : يبني

انا : هاه

سمر : دا انت ضايع

انا : كنتي بتقولي اي

سمر : بقولك صباح الجمال يقلبي

انا : جمال اي بقي هو في جمال غيرك (( انا كيوكي بقولكو اني بدلعها عشان هوريها ايام سوده .. الصبر الصبر ))

سمر مكسوفه وحضنتني : ممكن اسالك سؤال

انا حاطط ايدي علي راسها وهي في حضني : اسالي

سمر : هو انت بتحبني ولا مشفق عليا ولا شايفني فرصه ولا واخدني سكه عشان تنتقم

انا اتنهدت : انا مش هكذب عليكي انا في الاول كنت مخطط اني اخدك سكه انتقم بيها .. بس لما عرفت انك مظلومه صعبتي عليا.... اما بقي لما شوفتك سحرتيني وحبيتك

سمر وهي لسه في حضني : شكرا انك انقذتني ... انا بحبك قوي ... وهفضل طول عمري تحت رجلك عشان اشوفك سعيد

انا : انا مش عاوزك تحت رجلي .... انا عاوزك جوا قلبي ... وتحتويني وقت ما احتاجك وتكوني زوجه صالحه ليا

سمر بعدت عني : يععني انت مش بتهزر لما قولتلي انك هتتجوزني

انا : لا مكنتش بهزر

سمر وهي زعلانه من نفسها وباصه في الارض : حتي لو كنت ..

انا قاطعتها : ميهمنيش انتي كنتي اي .. انا يهمني انتي هتكوني اي .. وهتعملي اي عشان تحافظي عليا .. كزوج و حبيب

سمر حضنتني وبكت : ممكن متسيبنيش ومتهملنيش ابدا

انا بطبطبب عليها : حاضر

سمر : اوعدني

انا : وعد ... قومي يلا جهزيلي الحمام عشان ناخد دش كدا ونفوق ونشوف هنعمل اي

سمر : حاضر ... وقامت سمر وجهزت الحمام ودخلنا اخدنا دش سوي (( دش محترم خالي من اي ملامسات وملاطفات ....خخخخخخخ اماااال )) وطلعنا حضرت الفطار عشان هي بهيمه في عمايل الاكل

واحنا قاعدين بناكل دار بنا الحوار التالي

انا : بقولك اي

سمر : نعم

انا : قومي البسي لبس خروج عشان هبعت اجيب المأذون

سمر : دلوقتي ؟؟

انا : اه دلوقتي

سمر قامت وقفت متوتره : بس انا بس انا مش جاهزه دلوقتي

انا ضربتها علي طيزها : ابقي استعدي بعدين يروح امك ... يلا يبت بلاش لكاعه ... ولو عاوزه تنزلي تجيبي هدوم انتي عارفه سكه المحل

سمر : طب انا عاوزه انزل اجي حجات ستات اعمل اي

انا : حجات ستات ؟! ،.... انتي لي محسساني اننا كنا بنصلي سوي امبارح عموما يستي هكلملك مرات واحد صاحبي تنزل معاكي .. مرضيه ؟!

سمر : طب كلمها علي ما اغير هدومي .. ومشيت



رنيت مع علاء

انا : الو

علاء : صبح صبح يعم الحج

انا : دا انت شكلك رايق بقي ... عملت اي بالليل يخلبوص

علاء : **** يخليلنا الفيجرا

انا : هههه دا انت شكلك رايق بقي .. صحصح معايا كدا عشان يومنا طويل

علاء : طويل لي يعم اي اللي طوله

انا : اصل انا نويت اتجوز

علاء : يا الف انهار ابيض ... ومين كئيبه اقصد سعيده الحظ

انا : سمر

علاء اتخض : سمر مين ... سمر بزو؟؟

انا : خف لسانك انت بتتكلم عن مراتي .. عشان هطبق وشك

علاء : متتحمش قوي كدا ..دا كانت...

انا قاطعته : كانت ... كانت وغصب عنها ... فمتنخورش وتقول كلام انت مش قده ومش حمل عواقبه عشان منخسرش بعض ويقولو خسرو بعض عشان نسوان

علاء : يسط انا بس عامل عليك وعلي كلام الناس

انا بعصبيه : كسم الناس .. هناخد منهم اي غير الكلام والتهزيق ونظرات الاحتقار علي حجات احنا معملنهاش ... مش خوفي من كلام الناس علي اختي ده هو اللي ضيع من عمري ٨ سنين وضيع مني مستقبلي وضيع مني حب حياتي و ضيع مني الكليه اللي كنت بحلم بيها ... كسم الناس لكسم كلامهم ... نبره صوتي هديت ... عالعموم انا كنت عاوز منك حاجه وخلاص شكلي كدا غلط لما كلمتك ... وكمان شكرا علي الفلوس انا مش محتاجها ولا هي ولا المحلات وال٧٢ الف اللي ليك عندي هردهم لحضرتك في اقرب وقت

علاء : طب اهدي بس براحه العصبيه غلط عليك ونت عارف

انا بهدوء : متشكر لنصايحك يا دكتور علاء ... سلام



وقفلت في وشه وأنا مبضون ومش شايف قدامي ورنيت علي اخينا (( هتتصدمو لما تعرفو هو مين))

اخينا : ارغي

انا : بص انا عندي منك طلب بس انا مكسوف اقولهولك

اخينا : ياتي بطه .. مكسوفه .. ارغي يعلق وخلص

انا : عاوز منك تسدلي فلوس علاء و هبقي ارجعهملك بعدين

اخينا : قل باصله معاك ؟

انا : تقدر تقول كدا

اخينا : وهو ده اللي انت مكسوف منه ؟؟

انا بحسره علي نفسي : اه

اخينا : قسما ب**** لو سمعت صوتك ده مهزوز تاني هخرب الدنيا .... ولا .. اظبط كدا ... كسم الفلوس انت عارف ان عندي فلوس لو قعدت اصرف فيها انا وولادي واحفادي واحفاد احفادي واحفاد احفاد اخفادي مش هيخلصو .. فمتتنكلهاش وتقولي مش عارف مكسوف ومنيوك

انا : **** يزيدك يصحبي

اخينا :عاوز كام اخلص ... ولا اقولك هبعتلك انا فلوس وانت اتعامل ..وقفل في وشي



قعدت ساكت خمس دقايق لقيت ماسج علي الفون بان في تحويل دخلت اشوف لقيته محولي مليون جنيه



روحت رانن عليه

اخينا : وصلك التحويل؟؟

انا : وصل يخويا

اخينا : حاجه تانيه

انا : كنت عاوز اعزمك اني هتجوز انهرده

اخينا صوته باين فيه الفرحه : بتتكلم بجد

انا : اه وكنت عاوزك جمبي

اخينا : احا يلا استناني بقي اجيلك من القاهره (( نسيت اقولكم اني من اسكندريه ))

انا : متعرفش حد بتاع ملابس حريمي عشان البت عاوزه تروح تجيب هدوم وكدا

اخينا : بص خليها تنزل شارع سعد زغلول عند مول الفلكي في محل اسمه .... بس خليها تقولهم انها تبعي وملكش دعوه بالباقي

انا : اصلي نييكك

اخينا : طب بقولك اي بقي ... انت تروق كدا .. وتاخد بعضك وتروح عند اي صالون نضيف كدا وتروح تروق علي حالك وسيبلي انا الليله دي .. هبعتلك عربيه تاخدك ... وعربيه تاخد المدام توديها تظبطها .. ومتخافش سواق عربيه المدام هتبقي ست

انا : مش عاوز اتقل عليك يخويا

اخينا : يلا يمنيوك اقفل عشان الحق اجهز واجي

انا : اصلي يحب ..وقفلت معاه



بعد نص ساعه وصلت عربيتين مرسيدس اسود واحده سايقها راجل والتانيه سايقها ست ومعاها وره ست كمان لابسه عبايه خليجي وطرحه واسعه (( هي مش خليجيه ولا حاجه بس ده لبسها لانها محترمه )) ونزلت الست دي وجت عليا ووقفت بعيد شويه عني بحيث اعرف انها مش بتسلم وكدا

الست : انت بقي عمر اللي اخينا (( تصدقو صعبتو عليا هعرفكو هو مين )) انت بقي عمر اللي زيدان مصدعنا بيه (( ايوا بالظبط كدا هو زيدان الحيني .. مندوب عزرائيل بس بعد ٨ سنين من اخر احداث قصه الفرصه الاخيره ))

انا : اه يستي انا اللي مصدعكو بيه وحضرتك مين معلش متشرفتش بمعرفتك

الست : انا لجين ... حرم زيدان بيه

انا : حرم مين .. انتي لحقتي تيجي من القاهره ...

لجين باستغراب : قاهره اي؟!

انا : امال هو كان نايم مع...... (( وسكتت في دماغي يدين امي .. **** يرحمك يزوز يا اخويا))

لجين : هو حضرتك بتقول اي

انا بتوتر : اصل هو في القاهره .. ففكرت حضرتك هتبقي معاه

لجين بتضيق عنيها : مش مطمنالك مش عارفه ليه

انا بلجلجه في الكلام : مش مطمنه ليه يستي ... انا انا داخل اخش الحمام واجي ....



وسيبته ودخلت اوضتي جري ورنيت علي زيدان ((اخينا))

زيدان : عاوز اي يعم الزفت مش عارف تضبر لما اجيلك

انا : اتكلم مع عمك عمر حلو يحيوان

زيدان : عمك؟؟ .. دا انت بتعرف تروش اهو وديني لاوريك لما اجيلك مين عم مين

انا : متزعلش مني بقي لما اقول لمراتك انك كنت نايم مع واحده تانيه غيرها امبارح

زيدان بخوف وتوتر (( مندوب عزرائيل علي نفسه امام الحريم طله بيقلب قطه )): احا هي جاتلك بنفسها ... يسط اغزي الشيطان اهدي ... وبعدين متقولها مش هتصدقك

انا : اممممم .. هو انا مش اتعلمت منك وبقيت بسجل كل المكلمات

زيدان : يعم اهدي **** يخرب بيت معرفتك ... هتفضحني

انا : في الحرام يزيدان .. في الحرام

زيدان : يعم وربنا متجوزها

انا : احا ادي كمان زله ... متجوز عليها في السر يزيدان .. في السر

زيدان : يسط امسك العقل دي لو عرفت هتقتلني وتيتم عيالي

انا : احتين يزيدان .. ومخلف في السر يزيدان .. يلاهوي يولاد

زيدان : عاوز اي يعم اخلص

انا : انا مش ببتزك ولا حاجه لا سمح **** .. انا عاوز فيلا الغردقه

زيدان : لا .... كله الا فيلا الغردقه

انا : استعنا عالشقا ب**** ... بزعق .. يست لجين

زيدان : ابوس ايدك اسكت ... حاضر حاضر خلاص

انا : ومرسا (( اللي ميعرفش مرسا ... فدي بقي العربيه بتاعه زيدان ** وصفها في قصه الفرصه الاخيره الجزء السادس تقريبا .. المهم انها لامبورجيني ٢ راكب سوده ومتعدله تعديل ابن متناكه ... زيدان بيحبها اكتر من امه ))

زيدان : لا روح قولها احسن

انا : استني لحظه كدا ... انت كنت قايلي انك متجوز ٢ اصلا .. والكلام ده من ٥ سنين ... وانت اصلا متجوز لجين من سنتين ... احا يدنيا ... يعني متجوز ٢ من وراها ... هي لجين دي مش كانت خبير التعزيب في الفرقه بتاعتك .. قابل بقي يدكر .. هتوحشنا

زيدان : هبعتلك مرسا حاضر .. تحب تاخد غيراتي الداخليه كمان ؟؟

انا: لا يعم كدا كفايه .. ابقي حات بقيه نسوانك نتعرف عليهم في الفرح بقي

زيدان: ينعل ابو اليوم اللي شفتك فيه يخي .. وقفل في وشي

انا لنفسي : مكان من الاول لازم تظهرو اسوء ما فينا 😂😂



وطلعت لقيت سمر مشيت مع لجين وانا ركبت مع السواق التاني وخدني وداني لمرجز استجمام ... ويدين امي عالعظمه هذا ما لم نسمع به من قبل ... سبا و ساونا وجاكوزي وليله كبيره سعاتك وجت فقره المساج ودخل الاوضه ولقيت لوحه متعلقه مكتوب عليها " الرجاء انتزاع ملابسك و استخدام البشكير المجاور للوحه والنوم علي السرير " خلعت هدومي ولبست البشكير ونمت عالسرير خمس دقايق حضرتك وكنت انا بشخر (( انا لو نمت عالسرير ٣ دقايق منغير صوت ببقي عامل زي البرميل المدلوق )) صحيت من النوم علي ايادي ناعمه بتدلك جسمي ببص حوليا

انا : احا انا دخلت الجنه امته (( حضرتك انا فوقت من النوم لقيت نفسي حوليا ٤ نسوان .. نسوان مين حضرتك دا ملايكه ))

ال٤ نسوان في نفس واحد: هيهيهيهي ((ضحكه رقيعه))

واحده منهم : لا يعم ولا مليكه ولا بلح .. احنا اللي هنعمل المساج .. انا سميه (( ٣٤ سنه بطايه كدا مربربه .. طول ١٦٧ سنتي بيضاااااااء زي الشمعه ..شعرها اصفر دهبي طويل .. عنيها رمادي .. خدود حمره ... شفايف منفوخه .. حاجه كدا تشوفها تشخر من جمالها )) ودي سماح (( ٣٢سنه حاجه كدا فلاحي فلاحي يعني .. طول ١٥٥ بيضه زي سميه ونفس لون الشعر والعيون ... بس دي بقي تخينه وبزازها وطيازها كبااار ومدلدلين شويه .. وعندها ترهلات وكرش ))ودي ساندي (( ٢٥ سنه حاجه كدا مظبوطه عالشعره ... طول ١٧٢ سنتي .. نفس اللون والشعر والعيون .. بزازها زي الرمانه كدا ومرفوعه لفوق .. طيزها قد كوره القدم ومدوره وكانها مرسومه بالمسطره )) ودي سيليا (( ٢٠ سنه حاجه كدا عود قصب وحياتك .. طول ١٧٧سنتي .. نفس اللون والشعر والعيون .. بزازها برتقانه صغيره .. طيزها قد الشمامه المتوسطه )) (( خليك فاكرهم عشان هيكملو معانا ))

انا : انتو خوات مش كدا

سميه : اه عرفت منين

انا : حضرتك العيون الرمادي اصلا نادره وانتو الاربعه عيونكو رمادي ..فمستحيل تكون صدفه .. او تكون لنسيز بقي

سميه باستنكار : حضرتك؟؟ ... انت متاكد انك تبع يوكي (( الاسم التاني لزيدان ))

انا : ااااهههه انتو منهم ...طب تعالي بقي ..



وروحت قايم ماسك شفايفها في بقي وزانقها في الحيطه وهاتك يا دعك ايدي اليمين علي بزها الشمال ويدي الشمال عند كسها لقيت انها من غير اندر حتي تحت البشكير (( في دماغي ... الحاجه الوحيده اللي عملتها صح ياد يزيدان منيوم معرفتك )) حسيت بحاجه تاعمه ولزجه علي بتاعي .. ببص لقيت سماح (( الفلاحي)) ماسكه بتاعي وبتمص فيه .. ولقيت حاجه بحضني وتحك فيا من ورا اتاريها ساندي (( المظبوطه)) استغربت ان سيليا مش معاهم ببص لقيتها بتمص في رقبتي وايديها علي حاجه ممكن تهيجني (( الا الطيز انا مش بسكلته )) ... (( حضرتك انا في الوضع ده جبت في ٥ دقايق ... احا انا حرفيا كل مراكز الاثاره عندي بيتحسس عليها .. انا طبعا اتكسفت نوعا ما ))

سميه بهزار : انت زعلان انك جبت في المده دي ... دا انت تحمد **** انك جبتها ... اخر حد وصل معانا احنا الاربعه المده دي كان صاحبك وعملها مره واحده بعدها حرم 😂.. لقيتها بتديني حبايه زرقه .. خد دي واستنا ربعايه

انا من سكات خدت الحبايه هما نيموني علي السرير وبدا يعملولي مساج من غير اغراء .. وفكولي جسمي كله بعد ربع ساعه كنت حاسس ان جسمي فيه كميه نشاط غير طبيعيه لانهم كانو خلصو المساج + مفعول الحبايه بدا يشتغل وحاجه عنب العنب يعني ولقيتهم وقفو قدامي صف جمب بعض

سميه : اختارلك واحده ... انا (( وبتعض علي شفايفها وبتحط ايد علي كسها وايد علي بزها كانها بتداريهم ))

سماح : او انا (( وبتحط صوبعها في بوقها وبتمصه وبتصلي بصه بنت حرام .. ومميله بجسمها لقدام ))

ساندي : او انا (( بتبصلي بصه حمدي الوزير واديها بتسقف علي طيزها ))

سيليا : او انا(( ونزلت فتحت حوض مسطره... لو مش عارف يعني اي حوض مسطره هي ببقي فارده رجل لقدام ورجل لورا بتخلي الطيز تبقي مدوره .. وده دليل علي المرونه يعني ))



انا : دا اصعب من امتحان الثانويه .. هاخد دي (( وشاورت علي سميه ))

سميه : هتقدر

انا : عيب عليكي احنا خبره برده

سميه : طب خد سيليا اهو حاجه علي قدك

انا : احا انتي مستهونه بيا .. وروحت موطي شايلها علي كتفي ... يلا يمره .. ومشيت وبعدها رجعت تاني ناحيه سماح.. لمؤخذه بس الاقي فين مكان فاضي معلش

سماح : اطلع من الباب تاني اوضه شمال

انا : شمال.. تمم يلا هي باينه من اولها ..



وروحت واخد الاخت سميه وهي عماله تعافر وتتكلم بلبونه : نزلني يمتحرش يمغتصب

انا : تصدقي فكره .. انا عاوز اغتصبك فعلا ...



دخلت الاوضه لقيتها زي اوضه الفندق .. روحت راميها عالسرير ونااطط فوقها وكنت بقطعها حرفيا وحض وخربشه وتعوير لدرجه ان شفتها جابت ددمم .. ونازل تفعيص في بزازها بايديا الاتنين وهي كل اللي عليها تعيط وتقولي ارحمني روحت مخلعها البشكير ونازل لحد كسها لقيته غرقان روح قايلها : منتي عاجبك اهو يشرموطه

وروحت نازل في كسها مص ولحس .. وبدخل لساني جوا .. وبسم ** مشاء ** كسها نفق ..وعمال اعض في شفرات كسها وزنبورها علي خفيف.. وبضربها بايدي علي طيزها وبزازها وبلسوعه وهي بتعيط ... وببص جمبي لقيت في ملايه روحت قايم مقطعها علي شكل حبال وروحت مربطها علي الدوجي ستايل (( وضعيه الكلب )) وروحت راشق زبي في كسها مره وحده

سميه شهقت : اااهههه عورتني

انا روحت رازعها علي طيزها جامد حمرت مكانها : اخرسي يكسمك

سميه بشهقه وعياط : حاضر حاضر

وفي تلك اللحظه ومن سوء حظ الاخت سميه وقعت عيناي بن المنيوكه علي خرم طيزها .. روحت رايح ادخل صبعي فيها .. وعلي عكس ما كنت مفكر ... طلعت مقفوله

(( المفروض بقي كاي راجل جنتل افتحها بصباع واحد وبراحه و احط كريم او حاجه ناعمه تزفلط وبتاع ... دا عند امها )) روحت راشق صبعي كله مره واحده عالناشف (( طبعا الحوار كان صعب بس متعورتش لاني كنت قاصص ضوافري ))

سميه : اهههههههههههه طيزي للاااا ... ب**** عليك ارحمني طيزي لا

انا روحتت مطلع بتاعي من كسها ومدخل صوابع ايدي : بس يمومس يبت المتناكه...



وروحت مطلع صوابعي اللي غرقانه من عسل كسها وروح قعدت ادخل صباع وبعدين اتنين وبعدين التالت ... طبعا بطريقه وحشيه وغشم زي البهايم بالظبط .. وروحت مطلع صوابعي وظابط زبري علي فتحه طيزها بالظبط وقعدت ازق فيه وهي عماله تصوت وتعيط وانا ولا هنا.. لحد ما دخل نصه وروحت موقف دقيقتين وروحت مكمل تاني لحد ما دخل كله ..... وقعدت احركه براحه الاول.. لحد ما لقيت ان طيزها ريحت وبقت مريحه روحت مخرجه مره واحده

سميه : لي بس خرجته لي

انا روحت ناتشها علي طيزها : بس يكسمك مسمعش صوتك تاني ..

ومن هنا بدات مرحله اخري .. ادخله مره في كسها ومره في طيزها اخرجه من طيزها ادخله في كسها وطلعه من كسها احطه في طيزها



هوب اغمي عليها .. حاولت افوقها معرفتش روحت فاككها وناديت البنات جم وفوقناها وقعدنا سكتين حوالي دقيقتين لحد ما سكتت الصمت ده سميه

سميه : تصدق وتؤمن ب**** ..(( انا بقي توقعت اني هتناك شتايم )) انا اول مره استمتع كدا

انا بقعد بتعالي وبحط رجل علي رجل : انا اصلا جامد

سميه : اطلعو يبنات معلش عاوزه اقعد مع حبيبي شويه ... وطلعو

انا :(( في دماغي حبيبك .. احا .. دا كدا عظمه قوي )) اتفضلي يست الكل عاوزه مني اي

سميه : مفيش بء لقيتك لسه مجبتش قولت نكمل

انا : ولو كملت مش هجيب

سميه حطت ايديها في وسطها : لي يخويا .. كنت وحشه ولا وحشه

انا : يست دا انتي تعجبي الباشا بس انا كيفي مش كدا .. انا بحب الحنيه والدلع والرومانسيه

سميه : قول كدا بقي .. يسيدي عاملني بحنيه

انا : ساعتها انتي متتمتعيش وانا اتقفل فمجيبش برده ... سيبك سيبك انا كدا كدا دخلتي انهرده

سميه بزعل ودلع طفولي سيكا : يعني هتنسي سومه حبيبتك

انا بوست راسها: لا يستي مش هنساها .. ويلا عشان منتاخرش .. وبعدين تكملي اي دانتي جسمك مفيهوش حته مش حمره من الضرب او الربط

سميه : علي قولك .. يلا

وسندتها وخرجنا لحد الباب بس قبل ما نخرج من الاوضه سمعت صوت عياط انا وهي فبصينا لبعض وحطبنا ودنا علي الباب و سمعنا صوت سيليا بتعيط وتتكلم مع سماح

سيليا بعياط : اشمعنا انتو علطول بيجيلكو ناس ... اشمعنا انا اللي مفيش حد بيعبرني

سماح : يحبيبتي اهدي .. عادي .. انتي بس اهتمؤ باكلك وهتلظلظي وهيبقي الرجاله عليكي كدهو

سيليا : مش بعرف اكل من القهره اللي انا فيها



عندي انا وسميه

انا : بقولك اي .. انا عاوز البت دي

سميه : لا يحلو دي متستحملش ... دي فرخه بيضه .. مش حمل بهدله

انا : متخافيش مش هبهدلها

سميه : براحتك .. وراحت بيساني علي علي خدي (( انا بحب بوس الخد اكتر من البق 🙂🙂))



خدتها وطلعتلهم وسيليا مسحت دموعها

انا بكلم سميه : شاطره تقوليلي مش هتقدر مش هتقدر طالعه بتعرجي منغير ما انزل نقطه لبن

سميه : طب اتهد واسكت طيب .. هتطلع عليا سمعه اني بفرهد بسرعه ... منت اللي حمار بقالك ساعه جوه

انا : انا عاوز حاجه صغيره لسه بصحتها كدا ... لقيت ساندي هتقوم ... انا عاوز سيليا

سيليا وسماح وساندي بصدمه : نعم

سماح : لا يخويا احنا مش مستغنين عن البت

انا بصيتلها بصه عدم اهتمام : حد خد راي ميتين امك

سماح مكسوفه او مصدومه من الرد ايهما اقرب : براحتك اسفه

بصيتلها من فوق لتحت وروحت رايح ناحيه سيليا اللي حسيتها خافت مني (( من اللي شافته في اختها ))روحت مبتسملها ابتسامه صافيه بريئه ورحت موطي شايلها من علي الارض زي الطفله وروحت طابع بوسه علي جبينها ... وختها ورايح ناحيه الوضه ووقفت علي باب الاوضه

انا : مش عاوز ازعاج .. لو حد خبط باي سبب واي حجه .. هطلع ميتين امه



ورحت قافل الباب برجلؤ وداخل حاطط سيليا علي السرير ونايم جمبها وباصصلها ومبتسم وساكت

سيليا : احم

انا : قلبي يجدعااانن.. قوليها تاني كددا

سيليا مستغربه : هي اي

انا : الاحم

سيليا : عجبتك الاحم

انا : عجبتني ... دي غسلني من جوه .. وسحرتني وقتلتني



وبقرب عليها براسي براحه ناحيه شفايفها وهي غمضت ولقيتها سايبه خالص وشفايفها بتترعش وروحت واخد شفايفها في بوسه يجي خمس دقايق .. بوسه لطيفه وهاديه لابعد الحدود .. حتي اننا مكناش بنتكي علي شفايف بعض .. وادي كانت شغال لعب في بزازها الصغيرين دول وبعدت عنها لقيتها بتبصلي وهيمانه خالص وكانها في عالم تاني اصلا ... روحت واخدها في حضني تاني قربت من ودنها وروحت هامس بصوت واطي : بحبك

لقيتها اترعشت رعشه بسيطه كدا

(( نظرا لان انا بدات اتبضن فهنتجاوز المشهد ده في السريع كدا وانتو ابوقو تخيلوا بقيته بنفسكم ))

قعدت معاها ساعه جبت انت فيهم مرتين وهي ٣ واخدنا دش سوي وطلعنا واحنا حاضنين بعش زي العشاق

سميه : سيدي يسدي .. اي الدلع ده كله .. هنيالك يست سيليا

سيليا اتكسفت وسابتني بحيث اشوف مصالحي انا بقي

انا : الا فين تليفوني

سماح : اتفضل

انا : شكرا .. ببص في التليفون لقيت كميه مكلمات غريبه ١٠ من زيدان ... و ١٦ من ماما .. و٨ من اخويا .. و٦ من جدو ابو امي ... ورقم غريب رن مرتين

روحت رانن علي زيدان

انا : الو

زيدان : عجبتك المفاجاه

انا : عالطلاق انت اجدع من امي

زيدان : طب اخلص واجهز .. انا بعتلك البدله والعربيهه اللي هتروح تجيب بيها العروسه .. وتعال عشان محضرلك مفجاه تانيه

انا : طب اقفل بقي عشان في حد بيرنن

وقفلت معاه ورديت علي الل بيرن وكان ارقم الغريب اللي رن مرتين

انا : الو

الشخص: دا رقم عمر

انا : اه اتفضل مين حضرتك

الشخص : بقي يواطي يبن الواطي كل ده متسالش عليا

انا : وانا اعرف ميتين كسمك منين عشان اسل عليك .. شعب ابن متناكه .. وقفلت في وشه



سميه : مين ده

انا : واحد بيحكها وبيستخف دمه ... استني دا بيرن تاني .. عجبك التهزيق يروح امك

الشخص : مهو العيب مش عليك العيب عاللي رباك .. انا جدك حمدان يا حيوان يا ابن ااكلبه

انا : ((في دماغي . جدي حمدان ده يبقي ابو ابويا وراجل تقيل فالصعيد ... بس هو مقاطع ابويا .. ابويا اللي غلطان علي فكره وجدي ده راجل سكره اصلا .. شفته مرتين تلاته في حياتي كلها .. بس بحبه لله في لله كدا )) لمؤخذه يجدي فكرتك حد بيعاكس .. مكنتش اقصد اشتم حضرتك يا جدي(( جاب ورا ))

جدي حمدان : اي جدي دي يلا .. دا انا اصغر منك .. متكبرهاش في دماغي وتخليني اتجوز انهرده

انا : ايوه يحمدان يشقي .. هههه .. بترن لي بقي

حمدان : واطي واطي يعني

انا : اخلص عشان انا مزاجي رايق ومش عاوزه يتعكنن

حمدان : للدرجادي البنات بس طوك

انا اتصدمت واتفاجات واتوترت سعاتك: بنات .. بنات اي

حمدان : متلفش وتدور .. انا اللي باعتهم اصلا

انا : يعني مش زيدان

حمدان : منا اللي كنت باعتهم لزيدان برده

انا : وانت تعرف زيدان منين

حمدان : تعرف جدك حمد **** يرحمه

انا : اه اللي كان صاحبك الراجل الطويل الرخم ده

حمدان : اتلم يوسخ الراجل مات .. اهو ده بقي يبقي جد زيدان

انا : يعني انت اللي باعتلي البنات ..

حمدان : اه

انا : يعني انت تعرفهم ..

حمدان : اكيد

انا : يتري ستي عارفه الكلام ده ولا لا

حمدان : يبن الوسخه .. ستك لو عرفت حتحطني في الحمام وتكب عليا مايه نار

انا : ابتزك انا بقي واخد منك حاجه زي معملت في زيدان

حمدان : خدت منه اي

انا : فيلا في الغردقه وعربيه من عربياته

حمدان : بلاش فيلا الغردقه دي

انا : لا هي كبرت في دماغي وخدتها خلاص .. ارجع فكلامي يعني

حمدان : يبقي تستحمل

انا : خلاص مش هبتزك .. ولا اقولك .. عارف المتسيكل بتاع الواد عمرو ابن عمي (( موتسيكل بي ام دابليو عامل حاليا ٣ مليون ))

حمدان : اه

انا : حاتلي واحد مديل السنادي .. وانهرده قبل بكره

حمدان : نعم يروح امك .. لا

انا : ارن بقي علي ستي اصبح عليها .. عاوز حاجه يجدي ... هتوحشني و****

حمدان : خلاص هجيبهولك وانا جاي

انا بتوتر (( احا تيجي فين انا عاوز اتجوز )) : تيجي فين

حمدان : احضر فرحك

انا : يزيدان يبن الكلب

حمدان : مش عاوزني اجي لي يبن الكلب .. مستعر مني يلا

انا : مش القصد و**** يحج ... بس دي جوازه كدا هنكتب الكتاب وخلاص

حمدان : منا عرف .. وقفل في وشي .

انا : يبن الكلب يزيدان ..

سميه : دبسك

انا : واي تدبيسه .. دا زمان الصعيد كله عرف .. حاتيلي يبنتي البدله خلينا نغور



لبست البدله والصراحه كانت حوار .. مظبوطه علي جسمي وكان اللي عملها كان بيفصلها عليا مش علي مانيكان .. وطلعت لقيت عربيه ليموزين مستنياني بره .. ركبت العربيه وروحنا علي كوافير دخلت جوا عشان اجيب سمر.. والفرست لوك ومش الفرست لوك .. علي اساس اني مكنتش نايم معاها بالليل .. وخدتها وعمالين نتموحن في العربيه ونبوس في بعض واقفشلها .. العربيه وقفت قدام فيلا كدا بجنينه كبيره ونزلت انا وهي



انا (( يزيدان يبن المتناكه )) لقيت جوا الجنينه جدي ابو امي وجدي ابو ابويا و عمامي الاتنين وخالي قاعديم مع بعض علي تربيزه .. وتربيزه عليها امي (( احيه كملت)) واخويا ومرات اخويا واختي .. هوب هوب هوب .. احا التربيزه التالته عليها حمايا وحماتي و سامي اخو مراتي (( صاحبي سابقا )) وشويه من اهل العروسه

ولقيت زيدان جاي يسلم عليا ويحضني

انا وهو حاضني بصوت واطي : اي الحوار؟؟

زيدان بصوت واطي : اللي مش عاجبك جايين تحت تهديد السلاح متقلقش .. اي حركه غدر هتحصل كله هيودع

انا : طب لي .. واي لزمته

زيدان : اضحك في وش عدوك واضربه الطلقه في راسه .. (( عمل صوت ببقه )) بيوووو ... مش هفضل اعلم فيك طول عمري

انا : خلصانه يا استاذ .. عديني اسلم عالباقي

مسكت ايد سمر وسحبتها رايحين ناحيه تربيزه ماما

سمر : انا خايفه

انا : متخافيش وانا موجود صدقيني محدش يقدر يلمسك



وكنا وصلنا عند ماما

انا : ماما حبيب...

ماما : لا يخوي مش امك .. انا معنديش عيال .. مش انت اللي مسعر منا ومش عاوزنا نحضر فرحك

انا وطيت عليها وهي قاعده عالكرسي حضنتها : وانا ليا مين غيرك يقمر انتي بس انتي عارفه ظروفي مع ابويا محبتش يزهقك بسببي .. وبعدين ينفع القمر ده يقعد زعلان كدا برده

ماما : كل بعقلي حلاوه كل

انا بوست راسها : محدش يقدر يقمر انت يقمر .. بصيت لسمر .. سلمي علي حماتك يعروسه

سمر بتمد ايديها بخوف من ماما : اززييكك يطنط

امي راحت مسكه ايديها جامد وسحباها لحطنها : طنط في عينك اسمي ماما ..همست في ودنها .. متخافيش انا عارفه اللي انتي كنتي فيه وعارفه انه غصب عنك ... علت صوتها بحيث يكون مسموع .. الف مبروك يحبيبه ماما

سمر حسيتها ارتاحت لكلام ماما وابتسمت بكسوف : **** يبارك فيكي يماما

انا سلمت علي اخويا : عارف عارف .. منغير متقول انا عيل واطي ودني وحقير

اخويا : و ؟! ..

انا : وحيوان

اخويا : و؟!

انا : و**** انا مش لاقي كلام تاني ينفع اتشتم بيه قدام مراتي

اخويا حضني جامد : واحلي اخي في الدنيا .. ولقيته بيدمع صراحه كنت عاوز اعيط انا كمان بس مسكت نفسي بالعافيه

سمر بتمد ايديها لاخويا عشان تسلم عليه.. راحت سلمي مرات اخويا واخده ايديها مسلمه عليها وحضنها وقالتلها بصوت واطي : ** يخرب بيتك كنتي هتطلقي في ليله الدخله .. انا لو عليا عادي بس انتي متجوزه قفل .. ** يعينك

سمر سابتها وانا روحت ناحيه اختي راحت واقفه قدامي ولاويه بوزها شبرين قدامها

انا : طب الف مبروك طي.... هوب لقيتها بتضربني بالركبه في بضاني .. الليله باظت

سمر : عشان تبقي تتجوز تاني منغير متقولي يوسخ .. وانا وقعت عالارض من الوجع .. احسن



وكل الموجودين كانو بيضحكو

زيدان بصوت عالي : ضاعت الهيبه

انا : هيبه اي اتنيل .. اااااهههههه ... ضاع مستقبلي 😢😥



كله قعد يضحك وقومن كملنا سلمات واحضان لحد ما وصلنا لتربيزه الاعداء .. حماتي الحربوئه .. ابنها المعرص الصغير .. حمايا زعيم مافيا التعريص .. محدش منهم قام عشان يسلم ... روحت انا نازل حاضن حماتي وموقفها ..

انا وانا حاضنها وماسك فرادي طيازها وبلعب فيهم وببوسها ٤ بوسات جمب شفايفها بالظبط : الف مبروك يحماتي .. ولا اقولك ماما احسن

حماتي بغيظ مكتوم : لا خليها ماما اشيك

انا روحت مقرب من ودنها وهمستلها : تصدقي برده انا طول عمري نفسي في stepmom افشخها في افكارها .. بعدت عنها وعليت صوتي .. عديني بقي عشان اسلم علي صاحبي



وحضنت سامي وانا حاضنه روحت قافش طيزه بايدي وهمست في ودنه : اي العيله اللي طيزها كلها طريه دي .. عليت صوتي .. الف مبروك يصديقي.. وطيت صوتي تاني .. عقبال ما انيك بقيت العيله بقي .. يعربيتكو عيله ملبن .. وروحت سايبه وهو بيغلي في نفسه



وروحت علي حمايا وحضنته : حمايا الغالي حبيبي .. قربت من ودنه .. كبير المعرصين .. وروحت خابطه بعبوص رشق في طيزه لقيته اتنفض ...هو انت منهم ..وانا برده بقول العيال طالعه لمين ... دا انا هفشخكم يولاد المتناكه ..



وسيبناهم وجه المأزون

انا : لمؤخذه يعم الشيخ .. هروح اقول حاجه للعروسه وراجع ..

وسيبته قبل ما يرد ودخلت لسمر وقولتلها ... بصي بنت الناس ... من هنا ورايح تنسي اهلك واي حاجه تربطك بحياتك القديمه ... هدومك تبقي واسعه ومحتشمه .. صدقيني مع اول غلطه هقلب حياتك جحيم.. وطلاق مبطلقش .. تمم .. هزت دماغها بمعني اه .. يبقي تمم .. ورجعت

وكتبنا الكتاب وهيصنا ورقصنا كله مشي .. ماعدا زيدان واخويا واختي وامي .. ودخلت انا وسمر الفيلا وطلتلهم برا لوحدي علي ما سمر تغير



انا بكلم ماما : اوعي حد يقول لبابا

ماما : متخفش قولناله فرح بنت واحده صاحبتي

انا : طب كويس .. ولا يزيدان مين اللي عزم الناس دي كلها

زيدان : مهو مكنش ينفع اخويا يتجوز في السر .. انت تتجوز وانت عينك في عين الكل وهما يوطو عينهم مش انت

انا : خلاص يعم الحكيم ...



وودعتهم بحضنهم ومشيو كلهم الا امي

انا : بايته معانا ولا اي

امي : اه ... وبطل الوساخه اللي بتعملها دي

انا : انهي وساخه فيهم

امي : انهي وساخه فيهم... يخساره تربيتي فيك .. الي عملته في اهل مراتك ده يواد

انا : اهههههه قصدك شويه المعرصين دول

امي اتلم يوسخ

انا : امي وحيات امك انتي لسانك ازفر من لساني .. فمتجيش تقوليلي مش عارف اي اتكلمي براحتك اخي مش هنا

امي : ديما قافشني كدهو

انا قرصتها من جمبها : وانت حد يقدر يقفشك يجميل انت

امي : قوم اطلع لمراتك لتفكرك زي اختها

انا : متيجي اوريكي

امي : يلا يخول قوم عشان عاوزه اتلقح اناملي شويه



سيبتها ومشيت طلعت لسمر لقيتها لابسه قميص نوم احمر قصير يدوب واصل لحد طيزها و فيه خرمين عند الحلمات منغير برا وضهرها باين ولابسه كلوت فاتله احمر انا وقفت وتنحت اصلا

سمر : مالك
انا : الللللعب .. دا احنا ليلتنا حمره

قربت منها وخدتها في بوسه طويله واحنا بنمش لحد السرير لحد ما اترمينا سوي عالسرير .. وايدي بتقطع في قميص النوم .. وايديها علي زراير القميص بتفكها لحد ما بقينا احنا الاتنين ملط .. بحط ايدي علي كسها لقيته ناشف حطبه .. استغربت الصراحه وحاولت العب فيه عشان يتبل .. لا حياه لمن تنادي .. ولا اي بلح فبهدت عنها
انا : انتي مش مبسوطه لي
سمر : اسفه بس .. مش عارفه اهيج
قربت منها : مالك
سمر : هبقي بكدب عليك لو قولت مفيش .. بس مقدرش الومك .. بدات تعيط ... انا كدا كدا مستهلكش
انا حضنتها وبطبطب عليها : باااس بااس مالك اي مزعلك .. حد من اهلي قالك كلمه وحشه
سمر وهي لسه بعيط : لا
انا : طب من اهلك
سمر : لا
انا : امال في اي بس .. مين مزعلك
سمر : ....
انا : وغلاوتي عندك لتقولي .. لو مقولتيش اعتبر ان اللي بينا محصلش .. مهو اكيد مش مش هتهيجي كدا من الباب للطق .. اكيد في حاجه مزعلاكي وشغلاكي
سمر بكت بحرقه : مكنش ينفع اهيج عليك وانت كنت نايم مع غيري .. متستغربش انا في القرف ده بقالي ٥ سنين..شوفت منه اشكال والوان .. اه كان غصب عني بس من كترته حفظته .. انا مقدرش الومك .. انت اتجوزت واحده زي ما بيقولو اتناكت من طوب الارض .. ومش هقدر اقولك ان مش هيجي يوم تلاقي واحد منزلي صور وبيهددني ويهددك بيها .. وساعتها معرفش سمعتك هيحصلها اي .. استني لما اخلص كلامي لو سمحت متقطعنيش .. انا اقدر اوعدك وعد اني لا ابص لغيرك ولا اخلي غيرك يبصلي وعندي استعداد احط حياتي رهن لكدا .. وهكتبلك اقرار مني ان انا هددتك بوثائق تهدد سمعتك لاجل انك تقتلني .. عشان يبقي عندك الحق في قتلي في اي وقت .. وفي نفس الوقت مقدرش امنعك من انك تتجوز غيري .. ولو عاوز في الحرام كمان انا مش همنعك .. بالعكس لو طلبت مني اجيبلك حد وقدامي وتشوفني وانا بتقطع ميت حته علي عمري اللي ضاع .. انا اصلا عارفه انك مش بتحبني ومتحاولش تصطنع عليا انك بتحبني .. متعذبش نفسك لاجل واحده متستاهلش .. واحده مش بعيد تتكسف تمشي معاها لان اغلب اللي هيشوفك هيقول عليك انك ديوث .. انا اه مينفعش اغير الماضي او اصلح اخطائه .. بس اقدر اني اكون زوجه مخلصه ليك بتحبك وتعيش خدامه تحت رجلك مهما كانت الظروف .. بدون اي تعهدات او التزمات منك .. ومش هطلب منك حاجه .. حتي اكلي وشربي .. انش**** لو هجوع واموت .. بس انا ليا عندك طلب واحد لو انت فعلا في اي مشاعر من ناحيتك ليا .. لما تعمل كدا مع غيري حاول متبينش قدام .. راعي ماعري اني بنت كان نفسها في حياه افضل من كدا ...

انا قومت من قدامها بدون ولا كلمه ومنغير اي حاجه وطلعت فوق السطحوكان نصي الفوقاني عريان وبصيت في ساعه تليفوني لقيتها ١١:٥٩ ابتسمت وانا باصص للفون وروحت راميه علي الارض وفاتح دراعاتي وواخد نفس طويل

وصرخت باعلي صوتي : اععععغغغغغاااااههههااااااااااااااااااااااااااا.... مكنتش مجرد صرخه دي كانت زمجرخه وغضب وحزن وندم واسا ... صرخه كانت كفيله تهز الارض من تحتي ويتهزلها كيان الكون كله صرخه استمرت دقيقتين متواصلتين لحد ما .. كانت كفيله تهز عرش اعتي ملوك الارض .. صرخه انتهت بسقوطي مغما عليا ...

تيت تيت تيت تيت تيت تيت تيت تيت .. صوت جهاز قياس ضربت القلب كان اول صوت سمعته اول ما فقت .. ببص حوليا لقيت امي وابويا واخويا واختي ومرات اخويا وزيدان

امي : حمد**** علي سلامتك يحبيبي
انا بنعاس : انا فين
زيدان : في المستشفي في الاوضه بتاعتك
انا لسه مفوقتش قوي : فين سمر
ابويا : سمر مين
انا : فين سمر
امي : اهدي يحج .. مش عارفه يحبيبي جت جابتك معانا المستشفي وبعدها اختفت
انا : زيدان
زيدان : عند ابوها
انا بخضه : زيدان .. سمر لا .. سمر لا يزيدان
زيدان: اهدي متقلقش .. هروح اجيبها انا بنفسي بس اهدي
ابويا بزعيق : مين سمر دي يلا
زيدان بهدوء قام وقف عشان يمشي : عاوز حاجه قبل ما امشي
انا : خده معاك
زيدان : طيب .. مش هتاخر ... راح قرب من ابويا وضربه علي رقبته بسيف ايده خلاه يغمي عليه
اخويا : انت حيوان يبني ادم انت ... زيدان بصله بصه خلت الدم ينشف من عروقه .. بصه شخص علي شفا حفره من انه يفقد كل شيء .. وعنده استعداد يهد المعبد علي الكل

اخويا اتخرس وقعد وجسمه بيصب في عرق
زيدان شال ابويا : مش هتاخر
انا : لو سمحتو اطلعو بره .. سيبوني لوحدي
امي : بس
انا : انا اسف يا امي .. اخرجي بالزوق **** يكرمك

طلعو كلهم من سكات ضغطت علي زرار جمبي جت ممرضه
انا : طفي النور وابعتيلي دكتوره مريم
الممرضه : حاضر ..
وطفت النور ومشيت بعدها بخمس دقايق جت دكتوره مريم اللي انا لحد انهرده معرفش شكلها ولا هي تعرف شكلي لان كل مره بتشوفني بنكون في الضلمه
مريم : اهلا بالمريض اللي مزهقني
انا : نعمل اي بقي يدكتر انتي الوحيده اللي بتفهميني
مريم : عارف رغم ان اعرفك من خمس سنين من يوم ما كنت في السجن وانا لسه مش فهماك

انا اتنهدت:انا لغز مهما طال زمن محدش هيعرف يفكه
مريم : انا لما سمعت عن حالتك في الاول قولت انك زيك زي اي حد قتل فطار برج من ابراج عقله .. بس انا لقيت العكس ..شخص بدل ما يفقد برج من ابراج عقله .. طلعله برج تاني .. برج قدر انه يكمل كل النظريات المش مكتمله .. اول شخص يحاول يكتشف الخطأ في نظريه نيكولا تسلا للنقل الاني ويكتشفه من اول مره وكمان يعالجه .. الشخص الوحيد اللي عرف يفسر الزمن ويعرف البعد الرابع ..
انا: يمكن انا كنت اقدر احلها قبل ما اقتل بس دخولي السجن هو اللي اداني الوقت اني افكر في النظريات دي
مريم : تؤ ... انت قريتها قبل ما تخش السجن .. بس عقلك اتنشط اما قتلته
أنا: ممكن
مريم : ممكن اسالك سؤال بتاع كل مره رغم كدا اني عارفه انك مش هتجاوب
انا : اسالي سؤال صح تاخدي اجابه صح
مريم : انا هسالك المرادي بصيغه مختلفه عن كل مره .. وهتكون الاخيره اللي هسالك فيها .. انت قتلت جاسر ومعترف بده وكمان متيقن انك مش غلطان رغم ذلك بتتعذب كل يوم بسبب انك قتلته .. ليه ؟!
انا : كدا انتي سالتي صح .. فاكره لما سالتك انتي متجوزتيش لي لحد دلوقتي رغم ان عمرك تجاوز ال٣٠ سنه .. قولتيلي انك اتعقدتي من الرجاله من وانتي صغيره بسبب راجل عجوز متخلف .. وده طلع عليكي سمع سوء رغم كدا اجتهدتي انك تكوني دكتوره نفسيه عشان تعرفي تعالجي المختلين اللي زي اللي اتحرش بيكي ده ... جاسر عمل نفس الشيء لاختي الصغيره .. وقبل ما اي حد يعرف كان لازم السر يتدفن معاه .. لكن اما اني ندمان علي قتله او لا .. احب اقولك وبكل فخر .. اه .. لاني لحظه ما رفعت السكينه عن رقبته اتمنيت اني اعذبه بقيه حياته ولكن الموت انقذه مني .. لاكني مش بتعذب بسببه .. الحجات اللي بتعذبني اسوء من قتل جاسر ..
مريم : طب لي انت مصمم انك تدمر اهله .. مش انت تارك معاه خلص
انا : فاكره اسم الشخص الي اتحرش بيكي
مريم : زي اسمي .. فرج علاء الفار
انا: جاسر اسمه .. جاسر محمد فرج علاء الفار
مريم : اكيد لا
انا : صدق او لا تصدق .. دي عيله شغاله في الدعاره من سابع جد حضرتك
مريم : مستحيل
انا : انا اكيد مش هغلط في اسم مراتي
مريم : طب جاسر وجده كدا .. لي بقيه اهلهم
انا : ولو قولتلك ان تحت ايديهم اكبر مافيا دعاره في مصر .. منتشره في كل انحاء الجمهوريه .. تخيلي ان اختهم اللي تبقي مراتي لما لاحظو انها هتبقي محترمه .. تخيلي عملو اي
مريم : اي
انا : بعتو حد يغتصبها .. عشان يصورها ويهددوها بالفيديوهات دي ويخلوها تشتغل معاهم غصب عنها
مريم بقرف واشمئزاز : بتتكلم بجد
انا : اه والمصحف ...
مريم : طب لي زيدان مش يتدخل ويخلصنا منهم
انا : تسمعي عن محكمه السماء
مريم : كدكتوره مريم الاخصائيه النفسيه .. لا ..لكن من حكم شغلي مع زيدان .. اه بس مش قوي
انا ((حكيتلها اي هي محكمه السماء ولي زيدان مينفعش يتدخل في الموضوع ده )) ((هتقولي مقولتوش لي هقولك لان ده المفروض يكون في الجزء الجاي من قصه الفرصه الاخيره واللي هيكون الجزء الاخير ))
مريم : عشان كدا انت متضطر تتعامل بنفسك ولوحدك بدون مساعده زيدان .. وهما معاهم مساعدتهم
انا : للاسف ..
مريم : علي حسب كلامك .. محكمه السماء بتعترف بشرف الكلمه
انا : اه
مريم : ومن نص الحكم .. مذكرش مساعده رجاله زيدان
انا : لا ذكره .. لانه قال المنظمه بشكل عام
مريم : ممكن اسالك سؤال
انا : متسالي يستي هو انا هعضك
مريم : لي بتحب الضلمه ..
انا : لما دخلت السجن .. رفضت ان حد يجيبلي اي مساعدات .. بس نظرا لتربيتي واخلاقي اتفشخت في افكاري في اول شهر .. كنت بتهان واتضرب .. اتنهدت .. لدرجه انهم اعتدو عليا جنسيا .. وقتها طلبت اني اقبل جدي ابو امي لانه لي معارف كتير .. ولما قابلته طلبت منه انه يحاول ينقلني سجن انفرادي .. قضيت في الضلمه لوحدي ٨ سنين .. لدرجه اني حسيت اننا بقسنا صاحب.. او هي اسرتني في حبها
مريم : ولي بتصرخ الساعه ١٢ بالظبط
انا ابتسمت : تصدقي اني كنت ناوي اكسر مسيره الخمس سنين من الصراخ المتواصل في نفس الوقت دي انهرده بس يظهر ان الدنيا مش عاوزه تسيبنا في حالنا ... لكن اما ليه ده .. سبب انا مش فاهمه ولا انتي هتفهميه ولاحد هيعرف يفهمه
مريم : حاسه اني بكلم جدتي و****
انا بضحك : طب قومي يا حفيدتي .. وهي قامت وانا روحت ضاربها علي طيزها سبانك .. ابقي البسي كلوت بعد كدا يوسخه
مريم : نفسي اعرف بتشوفني ازاي في الكحل ده
انا : ٨ سنين كانت كفيله تخلي عيني تعتاد عليها
مريم : هشوفك قريب ؟!
انا : متمناش الصراحه 😂😂

مريم : و**** انت عسل خد بوسه .. وجت تقرب مني عشان تبوسني طبعا هي مش شايفه حاجه وحاطه ايديها قدامها بحيث تحسس وتعرف انا فين ... هوب ايديها خبطت في بتاعي اللي كان واقف اصلا انتصاب ما بعد النوم سحبت ايديها بسرعه ... اي ده
انا بضحك : دا دا حنكش متخديش في بالك
مريم : امال ماله تعبان كدا ليه
انا : مهو مينفعش اكون مع القمر دي في الاوضه لوحدي وميتعبش
مريم : دا علي اساس انك شايفني .. ولا عارف شكلي حتي
انا : اه عارفك وشوفتك بدل المره الف كمان
مريم : كداب
انا : باماره الواد اللي عاكسك الشهر اللي فات وجالك تاني يوم متجبس عشان يعتزرلك
مريم : دا انت مراقبني بقي ..
انا بكسوف : بصراحه اه
مريم :وانت بتراقب لي حد كدا بقي ولا اي .. وكمان ضربته .. يبجاحتك يجدع
انا : بصراحه يعني انا ارتحتلك وفتحتلك قلبي وعلاقتنا اكتر من علاقه دكتوره والمريض بتاعها .. وصراحه يعني انا حبيتك ..
ساد الصمت مده خمس دقايق
مريم : قول تاني كدا ...
انا : بحبك
لقيت خبطه كتاب او دفتر نازله علي دماغي : بقالي ٤ سنين يحيوان .. ٤ سنين يا كافر .. دا كاس العالم اتلعب مرتين وانا بحبك وانت تقريبا واخد وضع الصامت
انا : بتتكلمي بجد
مريم بكسوف : اه .. نبره صوتها عليت .. قصدي انا ست محترمه عاوزني تيجي تدخل البااب من بيته وتطلبني من جدي
انا : الباب من بيته .. يرب انا لي موعود بالاغبيه يرب
مريم : بس ده مش عدل
انا : عدل عدل اي
مريم : انت شوفتني وانا لا
انا : طيب يستي .. سقفت بايدي النور نور .. طبعا انا غمضت عيني ... وبدات افتحها سنه سنه .. وشوفت قدامي ملاك مش انسان (( وصف مريم عالسريع كدا .. ٣٧ سنه .. ١٦٠ سنتي .. نفصصها من فوق لتحت كدا .. شعر اسود فحم متداري تحت الطرحه دايما .. عنيها سودا سواد الليل جميله بشكل يسحرك .. منخير صغنونه خالص ومدببه شويه .. شفايف وردي فاتح مليانه .. خدود حمره وعندها غمازه واحده في خدها الشمال .. بزازها كبيره مدوره مرفوعه لفوق .. عندها كرش صغير كدا شكله كيوت .. طيز متوسطه مدوره ناعمه زي طيز العيل الصغير )).. وهي بصالي ومسهمه كدا
انا : انتي بجد ولا انا لسه مغمي عليا ..
مريم اتكسفت ووشها راح زي الطمطمايه : بس عشان بتكسف ومش متعوده عالكلام ده ...
انا : ممكن افهم حاجه .. انتي قولتيلي انك بقيتي مبتحبيش الرجاله .. اشمعنا انا لان انا والقارء والكاتب نفسه بيشكو فيا
مريم : كاتب اي وقارء اي
انا : متخديش في بالك .. ردي بس عالسؤال
مريم اتنهدت : اللي كان عندي ده كان بسبب حاله نفسيه اتسبب فيها الحيوان ده .. بس لما قابلتك كل مره مكنتش بتهتم انك تشوفني ولا حتي تطلب مني حاجه رغم اني كنت بكون معاك في اوضه واحده لوحدنا .. ورغم انك كنت بقالك مده في السجن يعني المفروض تعبان .. ورغم ذلك مطلبتش مني اي حاجه جنسيه .. او حتي اتكلمت معايا بطريقه تخدش حيائي .. انا ملاحظه وعارفه انك بتحبني من زمان .. ارتياحك معايا بالكلام .. وانبساطك بوجودي مكنش ليه اي تفسير تاني .. هبقي بكذب عليك لو قولتك اني حبيتك بسهوله .. بس حبيتك .. وبستني اليوم اللي تتعب فيه عشان اجي اقعد معاك
انا : مصائب قوم عند قوم فوائد😂😂 .. انا اتعب وانتي تفرحي .. امال لما اموت بقي

مريم : بعيد الشر عليك
انا بمحن : بتخافي عليا
مريم : مش القصد بس هيروح عليا فلوس الكشف بتاعك
انا : طيب يستي .. خديلي معاد من جدو بقي وانا هجيلك 😉
مريم : يااااه .. لو تعرف انا مستنيه اليوم ده قد اي 🤤😊
انا : يلا يبت انجري من هنا .. ابقي خدي رقمي من زيدان عشان مش حافظه

ومشيت مريم .. وانا صراحه كنت مبسوط .. انا اه لسه متجوز .. بس جوازه نكد وحياتك .. ولسه لما ترجع دا انا هطلع ميتين امها بس تصبر عليا .. قومت من مكاني طلعت بره المستشفي.. كانت الساعه ٤ الفجر.. لقيت واحد جاي عليا
واحد : عمر باشا عمر باشا
انا : نعم اؤمر
واحد : انا جاي من طرف الحج حمدان .. باعت معايا المتسيكل بتاع حضرتك
انا : (( افتكرت حوار المتسيكل ده )) فين هو
واحد : معايا عالعربيه اتفضل

روحت معاه .. ونزلنا المتسيكل من علي الونش .. كان لونه اسود وفيه ليدات حمره بتنور لما يدور وكان شكله فشيخ ... ركبته وروحت بيه .. صراحه مزاجي اتعدل بعد حوار المتسيكل ده .. روحت البيت لقيت عربيتين من بتوع زيدان وكانو مرسا وعربيه تانيه قدام البيت عرفت انه جاب سمر ورجع.. ركنت المتسيكل ودخلت البيت لقيت زيدان قاعد في الريسبشن
زيدان : حمد**** عالسلامه
انا : **** يسلمك .. هي فين
زيدان : فوق معاها اسماء ولجين .. بص لو حابب تضربها بلاش .. متمدش ايدك علي حرمه مهما كان
انا : انت عبيط يزيدان ولا جرالك حاجه .. ترجع بيت اهلها ليله دخلتها ومن ورايا .. دا غير اني مكنتش لسه اتكلمت معاها في حوار لبسها اللي زي الخرا ..
زيدان : بص اعمل فيها ما بدالك .. بس متمدش ايدك عليها .. لو حابب تخلي اسماء ولجين يضربوها .. صدقني هيدغدغوها
انا : طيب

وسيبته وطلعت فوق وخبطت علي الباب
صوت من جوه : مين
انا : عمر
الصوت : اتفضل
دخلت جوي لقيت سمر قاعده وهي ولجين ومعاهم واحده شكل جسمها يخليك تقول عليها مصارع (( اسماء ))..وسمر باين عليها الخوف
لجين : يلا احنا يا اسماء ونسيبه يتكلمو براحتهم
انا : لا خليكو معانا عشاان تشهدو وتحكمو بينا.. كلمت سمر .. مشيتي منغير اذني لي
سمر : انت كنت تعبان وكنت خايفه اقعد لوحدي
انا : كان معاكي ابويا وامي واخويا واختي وزيدان .. يعني مكنتيش لوحدك
سمر : خلاص يعمر عدي وفات
انا بزعيق وعصبيه : لا عدا ولا فات .. انتي مراتي يروح امك .. مش واحد نايمه معاه ليله .. وانتي فاكره اني معرص زي ابوكي
سمر ساكته : ...
انا : ساكته يعني غلطانه ... ثم اني مش قولتلك تنسي اهلك دول من اول ما نكتب الكتاب .. وطبعا طبعا طالعه بلبسك ده ..
سمر : بس ...
انا : مبسش يروح امك انا لسه مخلصتش .. انا قولتلك طلاق مبطلقش .. ومع اول غلطه هقلب حياتك جحيم .. حصل ولا محصلش
سمر بكسره وصوت واطي : حصل
انا مسكتها من ودنها : علي صوتك
سمر بعياط : حصل
انا : من هنا ورايح .. هتتنقبي .. ولبسك انا اللي هختاره .. وعلي اي ... مفيش طلوع من البيت .. خالص .. هعاملك زيك زي الخدامين .. الاكل بمعاد والشرب بمعاد والنوم بمعاد .. اصحي الصبح الاقي الفطار جاهز .. وتخفي من طريقي مشوفش وشك .. هنزل اروح اي داهيه تاخدني لحد الساعه ٣ ارجع الاقي الغدا جاهز منغير مشوف وشك .. العشا الساعه ٨ .. الساعه ١١ تكوني في السرير منغير ولا هدمه لحد الصبح ومنغير غطا .. جاني مزاج بقي او مجاليش .. واه صح نسيت اقولك .. أنا لقيت عروسه وهروح اقابل اهلها قريب عشان لو عندك اعتراض ولا حاجه .. عندك اعتراض يكسمك ؟!
سمر : لا
انا : انا كدا عداني اعيب وقزح
اسماء اللي مع لجين : الظلم وحش يبني
انا : الظلم مع الظالم عدل يمدام اسماء
لجين : انت ذهنك مشتت بسبب حاله الاغماء اللي انت كنت فيها .. انا دكتوره وعارفه حالتك دي
انا : ولما انا حالتي صعبه كدا .. كان حقها تقف جمب جوزها اللي اصلا تعبه بسببها وسبب ميتنين اهلها .. لا تهرب عالمكان الوحيد اللي انا مانعها منه .. انا كان نفسي اعيشها حياه محصلتش واعوضها عن كل حاجه .. بس الظاهر كدا انها حبت الوساخه .. وديل الكلب عمره ميتعدل
لجين اتنهدت : دماغكو جزمه زي بعض .. عالعموم انا مش عارفه اغلطك .. وصراحه شيفاك صح .. بس براحه عليها شويه

ونزلت انزل اسماء و لجين لزيدان
زيدان بيديني ملف : خد
انا : اي ده
زيدان : عقود ملكيه العربيه وفيلا الغردقه والفيلا دي
انا : يبني انا كنت اقصد هاخدهم منك اقضي بيهم شهر العسل بس .. ابتسمت بحسره .. واهو باظ .. انا عيل فقري اصلا
زيدان : خد متفرهدنيش .. افتكر اني قولتلك بلاش في حوار فيلا الغردقه ده
انا : اي يجدعان حوار الفيلا ده انت وجدي عمالين تحزروني تحزروني .. اي يعم
زيدان بيضحك : هتعرف لما تبقي تروح .. انت صحيح هتتجوز ..
انا : اه
زيدان : مبتحرمش
انا : هههه .. لا يعم دي ثقه وتبعك كمان ..
زيدان : تبعي مين .. اوعي تكون من عيلتنا في المنيا .. هتقلب حياتك جحيم
انا : لا مريم
زيدان : مريم .. مريم ميين .. مريم الدكتوره
انا : اه
زيدان : يعم ده معقده من الرجاله مش هتقبلك
انا بصيتله وبديق عيني : انت هتعمل فيها انك مش عارف انها عاوزاني اصلا
زيدان : ديما قافشني كدا

ومشي زيدان وقعدت تحت في الريسبشن .. ولقيت الفون بيرن رقم غريب
انا : مين معايا
الشخص : انا مريم يا عمر الحقني


...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 .........
...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 .........
...........🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴🤫♾🎴 ........
شويه ملاحيظ كدا للتوضيح معلش ..

الجزء ده انا بقالي ٣ ايام متواصلين بكتب فيه .. الجزي الجاي اخر معاد ليه هيكون زي انهرده الاسبوع الجايعلي حسب ما هبقي فاضي ...

انا لي دخلت قصه الفرصه الاخيره هنا وبالتحديد زيدان يعني ... بص في الفرصه الاخيره انا سرحت بخيالي جامد والحوار ده معجبش ناس كتيره ... فانا هقفل القصه قريب بس بدورلها علي قفله كويسه .. انا دخلت زيدان هنا عشان اخلي عمر يبدا حياته بس مش اكتر وهيختفي الجزء الجاي ..

وكالعاده مستني ارائكم


الجزء الثالث


مساءك لذيذ ايها الإنسان اللي الدنيا دايسه علي وشه بالجزمه .. احب اقولك .. هيجي يوم وتدوس انت علي كل اللي داس عليه .. وخليك فاكر ديما ((" اللي جانا نضمه ..واللي راح كسمين امه "))

انا بخضه : في اي
مريم بمحن : بموت .. فيك
انا بعد ما قطعت الخلف : انا غيرت رايي انا مش بحبك
مريم : اظبط ياض .. دانا بكلمك أصلا عشان اقولك جدو بيقولك تعال بكره بعد العشا
انا: مش جاي .. انا عيل وبرحع في كلامي .. مش جاي .. خليكي جمب جدك
مريم : خلاص بقي .. مكنتش مره حبيت اتدلع عليك
انا : يخربيت الجفاف العاطفي اللي انتي عايشه فيه ده .. عالعموم ماشي .. بس صح انتي عارفه حوار ابويا
مريم : متخفش .. قولتله وهو متفهم الوضع .. وكمان معندوش مشكله في انك متجوز
انا : يزيدان يبن ميتين الكللابب .. هو قالك
مريم : منت مكنتش ناوي تقولي ..
انا : عالعموم كدا كدا انا لسه ضارب معاها خناقه لباب السما ومقفول منها اصلا
مريم : لا انا ميرضينيش كدا خش صالح مراتك
انا : انتي واخده بالك أنها هتبقي ضرتك
مريم : دا مش سبب مقنع يخليني اكرهها .. ممكن تطلع محترمه وغلبانه ...
انا : ممكن .. عالعموم اسيبك تنامي بقي .. تصبحي علي خير
مريم : وانت من اهلو

قفلت مع مريم وببص جمبي لقيت سمر واقفه والدموع علي خدها هلي بعد 2 متر مني
انا : اظن ان انا عرفتك اني هاجوز وانتي معترضتيش
سمر مسحت دموعها وابتسمت : ممكن اتكلم معاك
انا بصيت في ساعتي : معاكي 3 دقايق
سمر : انا اسفه اني سيبتك بدون استاذان بس بس سامي رن عليا وقالي ان ماما في المستشفي .. ومهما عملو هيفضلو اهلي يعمر
انا بهدوء : اهلك اه .. مش اهلك دول هما اللسبب في اني دخلت السجن 8 سنين عشان اصلح غلطه عملها اخوكي ولحد انهرده انا مش ضامن مستقبل اختي .. مش اهلك دول هما السبب في انك بقيتي مومس وسيرتك علي كل لسان .. دول مش اهل دول شياطين ماشيين عالارض
سمر : انا اسفه .. انا اصلا مكنتش هروح بس انا كنت خايفه من رد فعلك فيا لما تصحي وتشوفني في وشك تتعصب وتطلقني .. وانا مصدقت لقيتك ومش عاوزه اخسرك تاني .. ارجوك سامحني .. واوعدك اخر مره تتكرر
انا بصيت في عنيها دقيقتين : طيب بس لو اتكررت تاني .. معرفش هعمل اي
سمر راحت راميه التليفون في الارض وابتسمت : او كدا مش هيعرفو يوصلولي تاني
انا : **** يخرب بيتك التليفون. . يلا فداكي .. بكره نروح نجيبلك غيره
سمر : ممكن انام في حضنك
انا فتحت حضني وجت نامت في حضني ونمت انا وهي عالكنبه ..
صحيت تاني يوم الساعه 3 العصر لقيتها في حضني وصاحيه
سمر : صباح الفل
انا : صباح النور .. هي الساعه كام
سمر : 3 العصر
انا : طيب قومي اعمليلنا فطار
سمر بصت في الارض مكسوفه
انا افتكرت انها ميح في الطبخ : خلاص هنطلب دليفاري .. بس متتعوديش علي كدا
سمر : اللي تشوفه

قومنا خدنا دوش و الادل جه وقعدنا كلنا وطلعنا نتفرج شويه عالتلفزيون .. ولقيت حد بيطبل عالباب
انا : براحه يبقره جاي .. اي ده ويدان انا قولت برده مين الرخم اللي جاي انهرده ده
زيدان : بطل لك وتعال معايا شيل
انا : اي ده يسط .. بط وحمام يعني بعد العز ده كله جايبلي بط وحمام
لجين : شيل وانت ساكت دا مش ليك دا للعروسه
انا : مهو بعيد عنك شكلي كنت دايس علي قطه سوده وانا صغير .. مبتعرفش تطبخ
لجين : ملكش دعوه انت .. سيبلي الطلعه دي ..
وسابتنا ودخلت ولقيت بنت حلوه نازله من العربيه
ميلت علي زيدان : مين المصلحه .. انت جايبلي خدامه يسط اخونها معاها .. اصلي فشخ
زيدان : اهدي يحيلتها دي مراتي التانيه ملاك
انا : طب فين التالته
ملاك ورانا : تالته اي يزيدان ..
زيدان بتوتر : البطه التالته يحياتي اصلي كنت قايله هجيبلك 3 بطاط .. نخزني بكوعه
انا : اه اه البطه التالته
ملاك بتبصلنا بتحدي : و**** لوريك يزيدان يبن احمد يحيني ..وسابتنا ومشيت
انا : اللا ياد يزوز انت متجوز كام واحده
زيدان شاور بايده علامه اربعه
انا : يبن اللعيبه يفاجر .. عملتها ازاي
زيدان : هقولك في الفصل الجاي من الفرصه الاخيره
انا : خالصه معاك .. طب مش معرفهم علي بعض لي
زيدان : بص كل 2 منهم عارفين بعض .. يعني ملاك ولجين عارفين بعض .. ونور وحنان عارفين بعض ... اصل لو عرفو اني متجوز 4 هيتطمنو .. اما كدا هما مقلقين .. فهمت
انا : منكم نستفيد .. تعال نخش جوا ليلعبولي في دماغ البت
زيدان : صالحتها ازاي .. دا انا قولت انت هتبيعها في سوق العبيد
انا بتوهان : ساعه مبصيت في عنيها وهي واقفه قدامي توهت ونسيت اني زعلان اصلا
زيدان : حلاوه البدايات دي عارفها ... عللعموم هاجي معاك وانت رايح لمريم
انا : تيجي تشرف

ودخلنا قعدنا لحد الساعه مجت 6
سمر : يلا يجماعه نقوم نجهز عشان منتاخرش علي الناس
انا : ناس مين .. انا جايه معنا ؟؟
سمر : امال اي .. ولو تفكيرك جابك اني هغير واعمل وبتاع لا متخفش
انا بصيت لزيدان : متتكلم يعم الكبير
زيدان : هي مراتي ولا مراتك
اناا : امال فالح اخوك الكبير اخوك الكبير .. جتك القرف
قومي البسي انتي التانيه خلينا نخلص .. **** يستر

وقومنا كلنا وجهزنا واحنا في الاوضه بنجهز
انا : سمر
سمر : منغير متقول .. انا جايه معاك زيي زي اختك .. وانت عارف اني راضيه ومش متدايق
انا : يعني مش زعلانه
سمر : لا انا اهم حاجه عندي اشوفك مبسوط
انا حضنتها : عمري ما هلاقي احن منك .. بس اعزريني دي حب زمن ومش هقدر اتخطها بسهوله
سمر شدت حضني اكتر : وانا عارفه ومتاكده من كدا

كملنا لبس ونزلنا تحت عند العربيات
زيدان رايح ناحيه مرسا
انا : حاسب يمعلم دي بقت بتاعتي
زيدان بنظره استخفاف : متاكد
انا بتحدي : اه متاكد
زيدان بصوت عالي : مرسااا
هوب لقينا العربيه جت وقفت ورا زيدان وطلع من الجمبين رشاشين فوقيهم كمرا ..صوت طالع من العربيه زي الرجل الالي : يوبيه ((مستعد بالياباني ))يوكي
زيدان : ستوب ...العربيه رجعت تاني ... عرفت انا لي بحب مرسا
انا فاشخ بقي : احااااا
لجين بضحك : امال لو تعرف فالون
ملاك : ولا ستوك
لجين : او او بوش
ملاك : احنا نعرفه بايزابلا احسن
انا : باااااس دانتو كلتو دماغ امي .. ادورها ازاي دي معييش مفتاح ليها
زيدان : بتشتغل ببصمه الصوت يجاهل تعال .. وخدني وسجلنا بصمه صوتي .. رخصه العربيه في الشماسه ورخص السلاح في الطابلوه
انا : سلاح اي
زيدان : هتعرف لوحدك
انا : اشطه .. وركبت انا وسمر العربيه وكنت مندهش .. بامكانيات العربيه
لحد ما وصلنا كمين زيدان عدا وانا وصلت للكمين
الظابط : رخصك
انا طلعت رخصه العربيه : اتفضل
الظابط : رخصه القياده
انا احا انا معييش رخصه : لمؤخذه يباشا اصل انا رايح اخطب ومن اللهوجه وكدا نسيت الرخصه
الظابط : اااه رايح تخطب ... بص لسمر .. ورايح تخطب وواخد المصلحه دي معاك لي .. انزل يلا وبيخبط عالعربيه لقيت الازاز قفل والعربيه قفلت خالص وظهر علي الشاشه ..
وضع الاغلاق التام
رنيت علي زيدان وحكيتله اللي حصل
زيدان : يبني انت عبيط .. العربيه معلقه نمر هيئه دباوماسيه انزل اتعارك معاه
انا : وافتح العربيه ازاي
زيدان : قولها ..اوبن تو فايت
انا : هتنزل تتعارك معايا يعني
زيدان : حاجه شبه كدا .. وقفل
انا بكل العربيه : اوبن وز فايت
العربيه : اوك
ولقيت طالع من الدركسيون مقبص مسكته وسحبته طلع رشاش ((انا اتدربت ضرب نار مع زيدان )) ولقيت الباب فتح اوتومتيك برزعه كدا خبطت الظابط روحت نازل ورافع السلاح في وش الظابط ..لقيت الكمين كله مطلع سلاحه عليا وناس بتصوت وتزعق وسمر من ورايا عماله تولول
انا : بقي مراتي انا مصلحه يكسمك
وبعد شد وجزب وتهديد من الطرفين لقينا فوات تدخل سريع داخله علينا بعد 4 دقايق
واحد من قوات التدخل السريع : مستر عمر .. ارجوك نزل سلاحك الموضوع خلص
انا بصيت للظابط بتاع الكمين بتحدي : مش هنزل سلاحي الا لما ينزلو سلاحهم وينزلو علي ركبهم(( قد يقول البعض ان الحته دي بضان وكبر وكدا .. بس حابب اقولك ان عربيات االهيئه قانونا ممنوع تتفتش او تطلب رخصهم .. لانها اما عربيات مجلس نواب او شعب ..ودول اشخاص فوق القانون .. او عربيات سفارات يعمي هتسببلك مشاكل مع دوله كامله ))نكمل
التدخل بصوت عالي : كل ظباط الكمين سلم سلاحك واجثو علي ركابك .. كلكم معتقلين وهتتعرضو للمحاكمه العسكريه

ونفذو الامر وانا كنت حاسس بنشوه انتصار جامده وحاسس احساس ابن وسخه فاجر ..
التدخل السريع : مستر عمر بنطلب من حضرتك تتفضل معانا للقسم
انا بدات احس ان في حاجه غلط : للاسف عندي معاد مهم هخلصه وارجعلك.. وركبت العربيه منغير ما استني رد ومشيت ورنيت علي زيدان .. اي الحوار
زيدان : انت عارف حوار جنسيتي البريطانيه وك
انا :اه
زيدان : انت بقي عندك نفس الورق
انا : ازاي .. انت خدتها وراثه من ابوك انا اخدتها من مين
زيدان : عمر .. انا زيدان مش اي حد
انا : ماشي يعم المش اي حد

وقفلت معاه ووصلنا لبيت مريم ... كانت ساكنه في برج عالي وطلعما لحد الدور ال8 والاسنسير كان عطلان ودخلنا وسط ترحاب جد مريم وعمتها

جد مريم ((حج علاء )): منورينا يجماعه و**** .. عامل يا يزيدان من ساعه ماجدك مات ومشوفتش خلقتك العكره
زيدان : جرا اي يعم علاء .. هو انا جاي اتهزق هنا
انا : لحظه بس انتو تعرفو بعض
زيدان :اصل مريم تبقي بنت خالتي
انا : اللهم صلي عالنبي .. وانا جايبك علي اساس انت معايا
علاء : صدق انت معرفنيش ياد يا عمر
انا استغرب انه بيكلمني بعشم قوي كدا : لا يحج محصلناش الشرف
علاء : العيب مش عليك العيب عالوسخ ابوك .. انا جدك علاء ابن عم جدك جدك حمدان وجدك حمد
انا : جدي حمد مين ... اننت تقصد
علاء : بالظبط
انا بصيت لزيدان : يعني احنا قرايب
زيدان : هو البعيد اطرش .. مهو لسه قايلك
انا مسكت دماغي : يرب يعني انا مستحمله وهو صاحبي
بالعافيه يطلع قريبي دا اي الهم ده يرب
زيدان باستغراب : يعني انت ملاحظتش ان عيلك أسمها الحيني وعيلتي اسمها الحيني .. ملفتش نظرك لحاجه
انا : انا كنت مفكر اسم عيلتي فاروق
زيدان : فاروق الحيني
انا : مش اشكال ..نبقي نشوف بعدين .. المهم انا جاي طالب ايد بنت ابن حضرتك يعمي
زيدان : نشوف راي العروسه
علاء : لا العروسه موافقه متخافش
زيدان :يبقي عالبركه .. المهر ... والموخر .. والشبكه دي هديه من العريس للعروسه
انا : اي يسط .. انت معايا ولا معاهم
زيدان : لمؤخذه يحب دي بنت خالتي الوحيده ..ميل عليا ووطي صوته .. متشعلش بالدك وافق وخلاص
انا : ان كان كدا يبقي نقري الفاتحه

وقرينا الفاتحه وسمعنا سوت زرغته عمتها وصراحه سورتني ...
سمر : امال فين العروسه
عمه مريم : هخش اناديها
انا ميلت علي زيدان : انا مش مطمن يسط .. قاري غدر
زيدان : من سمر متقلقش
انا : سيبك من سمر .. حوار الكمين ده .. المنطقه دي عمرها مكان فيها اكمنه
زيدان : اصبر كدا هكلم عبده وارجعلك

وقام زيدان وجت مريم وهي شايله البراد
سمر : بسم ** مشاء بسم مشاء ** .. اي القمر .. تعالي جمبي هنا
مريم قعده جمب سمر ومكسوفه فشخ
عمه مريم : اختك دي قمر
انا : لا سمر تبقي مراتي

لحظه صمت وصدمه عدت علي جد مريم وعمتها ... كسرتها
مريم
مريم : انتي بقي سمر .. دا عمر صدعني بيكي امبارح واحنا في المستشفي بس موفاكيش حقك و**** .. تعالي نخش جوا في الاوضه
سمر بابتسامه : يلا

وقامو هما الاتنين
عم علاء : عارف يبني اخر مره انا شوفت فيها الموضوع ده كانت في جوازه جدك حمدان .. من يوم متجوز التانيه وهما متفقين عليه ومورينه الويل
انا : يعني اي
عم علاء : يعني **** يرحمك يعمر يبني .. بص لعمت مريم .. هيوحشنا كان طيب
انا : جدو علاء متهزرش انا قلبي هيقف ..
عم علاء : ميبقاش قلبك خفيف كدا .. لو بقو حلوين مع بعض هتبقي تمم
انا : **** يستر
زيدان ناداني من البلكونع
انا : ثانيه جاي

روحتله : اي
زيدان : اتكشفنا
انا : لمين
زيدان : مجلس النور
انا : ازاي .. احنا مش نهينا الموضوع ده من سنتين
زيدان : المرادي اسود .. اعضاء مجلس الظلام اتعدر بيهم
انا : يبقي من هنا عالمنيا
زيدان : بص تحت
انا بصيت تحت لقيت العماره متحاوطه بقوات خاصه : احا يدنيا .. طب انا ونت ولجين وملاك هنعرف نطلع .. الباقي ..
زيدان : المشكله في مريم وسمر .. عم علاء هيعرف يطلع
انا : يطلع مين يشبح .. دا رجله والقبر
زيدان : العربيات فين
انا : في الموقف
زيدان : انا هنزل وانت معاك خمس دقايق تكون وديتهم كلهم الموقف للعربيات .. اركب مرسا انت وسمر .. والعربيه التانيه للباقي
انا : وانت يزيدان
زيدان خرج كرت من جيبه وراهولي ((🎴(( : انا عزرائيل يا عمر متنساش
انا : اوعدني متموتش
زيدان جرح ايده واداني سكينه عملت زيه وسلمنا علي بعض : وعد
انا : ولو مت
زيدان : ملاك و لجين حوامل نور عندها ولدي وحنان معندهاش .. نسواني وولادي في رقبتك
انا : ليوم الدين .. حضنته .. هتوحشني يصحبي
زيدان : ربك ما يجيب وحشه .. الانتقام طبق ..
انا : يقدم باردا

وطلع زيدان ومشي
انا ناديت عالكل بسرعه
انا : مفيش وفت للتفسير .. خلال تلات دقايق هنمشي من هنا بسرعه بسرعه
سمر :في اي
انا: اللي مش هيخرج من الشقه هيموت

وفعلا بدا الكل يتحرك بسرعه ونزلنالحد البدروم وطلعنا من باب خلفي للبرج وروحنا الموقف وركبنا العربيات
انا في مرسا رنيت علي لجين : مين اللي سايق
لجين : انا
انا : معانا ساعه ونص نكون علي طريق المنيا هتعرفي
لجين : زيدان راح فين
انا : عزرائيل بيتاخاف منه مش عليه
لجين : انا عاوزه اعرف جوزي فين
انا : اقسم ب**** كلمه كمان لخليه لما يرجع يطلقك .. الكلام مبيتسمعش ولا اي
لجين : حاضر ..
انا : اديني عم علاء
عم علاء : في اي يبني
انا : عم علاء اي اامن مكان نروح دلوقتي
عم علاء : انزل المنيا وملكش دعوه ساعه زمن والمنيا هتكون متقفله كلها
انا : انا عاوز مكان واحد قريه مدينه
عم علاء : عزبه الحيني (( هي مش عزبه قوي هي مدينه وفيها كل الخدمات من اول المطار لحد الكليع بس بيتقال عليها عزبه عشان تابعه لعيله الحيني )) .. ا
انا : تمم اطلع علي هناك

قفلت معاه لفيت في صوت تليفون بيرن في الطابلوه
انا : الو
صوت : انا عبده يا عمر . زيدان فهمني الوضع .. هتروحو فين
انا : عزبه الحيني
عبده : علي ماتروح هناك تكون اتقفلت
انا : عبده .. فين حنان ونور
عبده : في القاهره
انا : انا عالصحراويه وماشي علي 230 هكون هناك كمان ساعه الا ربع عاوزهم جهزين وجهز معاهم موكب حراسه .. نسوان زيدان وعياله في رقبتي
عبده : طيب كويس انط قولتلي انطو ماشيين بسرعه انا عبلغ الحكومه ان محدش يعترض طريقكم
انا : لا بلاش الحكومه
عبده : لي
انا : في ملعوب في الموضوع ..اللي كانو مستنينا كانو قوات حاصه
عبده : طب والعمل
انا : بلغ القنصليه البريطانيه انهم يحركو القنصل من اسكندريه للقاهره عشان يبعدو عنا
عبده : لو حد قرب منكم زود السرعه واهرلو ملكش دعوه ..
.. متموتش
انا : هحاول

قفلت ورنيت علي لجين
انا : لجين شدي عشان نلحق نوصل القاهره
لجين : حاضر

وشديت بقيت ماشي علي 240 وحرفيا كنت بتحكم بالعربيه بالعافيه .. وصلنا القاهره بعد ساعه .. وقابلنا العربيات اللي فيها نور وحنان وكملنا واخدنا ساعتين لحد ما وصلنا المنيا..تحديدا عزبه ين ولقينا في استقبالنا جدي حمدان وراجل كبير تاني
حمدان : حمد **** عالسلامه يولاد
انا : **** يسلمك يجدي .. عيدو بعت التامين
حمدان : يبني تامين اي .. انت علي ارضنا .. ارض كل الطلعو منها سفاحين وتقولي تامين
انا : معلش يحج عشان ابقي مطمن
حمدان : عالعموم هو بعتهم متخافش .. خشو انت استريحو

دخلت بيت جدي حمدان والباقي راحو بيت جد زيدان ودخلت نمت انا وسمر حرفيا محستش بنفسي ..صحيت بعد 16 ساعه نوم ..ملقتش جمبي سمر .. نزلت تحت لقيت كل النسوان لابسه اسود وعنيهم معميه من العياط ...استغربت
انا : في اي يجدعان
ستي بعياط : اخرج لجدك المضيفه

انا خرجت وانا حاسس ان في حاجه بتوجهني ناحيه المضيفه وفتحت الباب
انا : سلام عليكم
الكل : وعليكم السلام
انا : في اي يجدي اوعي يكون اللي فبالي صح .. زيدان فين
حمدان : اهدي يبني اهدي .. البقاء لله في امك وابوك واخوك
انا حسيت ان الدنيا بتلف بيا ونزلت مني الدموع بدون اي صوت .. واقف زي الخشبه دقيقتين والدموع بتنزل مني زي الشلالات وفي دماغي كلا ب سعانه وشيطان بتلعب .. صرخت صرخه خلت اللي قاعدين يخافو مني .. مش صوت صراخ حزن ولا فقد .. لكن صراخ ناجم عن غضب لو اتشكل علي هيئه نار هيحرق الكوكب كله : اععععععههههههعاغغغغغغغغاااااااااااا ...لاااااااااا...لاااااااااا

وسيبت المضيفه وجريت ناحيه العربيه وركبتها وطلعت وسط نداء الكل عليا
رنيت علي عبده : عبدو
عبدو : البقاء لله يعمر
انا : العزا بناخده بعد التار يخوي .. زيدان فين
عبدو بحزن : اتمسك وعملوله محاكمه عاجله وهو حاليا في المحكمه
انا : لو اخد اعدام ..او سجن .. يبيت في سجن المنيا الليله .. كلم المحامي يتصرف .. او الملكه اليزابيث
عبدو : ليهم يد في الموضوع
انا : اتصرف يعبدو لو حكمت نكلم الروس
عبدو : هكلم بواين انا ليا عنده واحده
انا : اتصرف .. فين اهلي يعبدو
عبدو : بيجهزوهم للدفن في اسكندريه
انا : لا هيتدفنو هنا في المنيا في مقابر العيله
عبدو امرك
انا : فرقه خدام الموت فين
عبدو : عندك في المنيا
انا : طلعهم حولين البلد .. مفيش عصفوره تخش البلد
عبدو : طيب بعد ما زيدان يروح سجن المنيا
انا : هخش اجيبه .. بالزوق او بالعافيه
عبدو : طب مناخده من عربيه الترحيلات
انا : خطر .. ممكن ناذي زيدان بالغلط
عبدو : امرك .. حاجه تانيه
انا : امن كل حد من العيله برا نطاق المنيا
عبدو تمم

وقفلت مع عبدو وفضلت الف بالعربيه لحد ما وصلت لصحرا نزلت وقفت فيه وفضلت باصص للا شيئ . ساعه ورا التانيه ورا التالته ورا الرابعه .. لحد ما فرصني الجوع عشان افوق من تفكيري لكل الاحتمالات الممكنه.... اخدت بعضي ورجعت المضيفه
انا : جثمان ابويا وامي واخويا جايين .. هيتدفنو في مدافن العيله .. مفيش عزا لحد ما نرد الطار .. النسوان تفوم تعمل الاكل عشان الضيوف اللي جايين من اسكندريه
الكل باصصلي ومبلم
حمدان بزعيق : الكلام متسمعش ولا اي .. الحريم عالدار عندنا ضيوف .. والرجاله تجهز البيوت عشان البيات ..يلا

وقام الكل ومشي وفضلت انا و جدي حمدان
جدي : ناوي علي اي
انا : في اكل هنا يكفينا قد اي
جدي : سنه
انا : زيدان في السجن .. كلها كام ساعه وهيكون في المنيا لابس البدله الحمره .. وانا مش هستحمل اخسر حد تاني .. هنخش نجيبه بالعافيه
جدي :قضيته اي
انا : مش عارف استنب هسال ورنيت علي عبده
عبده : نعم
انا : زيدان قضيته اي
عبده : تجاره اثار .. تجاره ماس غير مشروعه .. اموال مجهوله المصدر
انا : مجهوله المصدر ازاي .. الشركات
عبده : خد خبر بالموضوع وكلف حد ينقلك كل الشركات بتاريخ بيع قديم ..بس ماحقش ينقل الفلوس لان الارقام كانت كبيره
انا : لي
عبده : الحكم صادر من قبل انعقاد المحكمه .. التحفظ علي كل الاملاك و الاعدام
انا : عالعموم مش مشكله
عبده : عربيات الموتي فاضل عليها ساعه ونص وتكون عندك
انا : وزيدان
عبده : خمس ساعات
انا خلي الرجاله علي استعداد .. بعد 12 ساعه لزبدان في السجن هنخش نجيبه
.. عبده : امرك يعزرائيل وقفل

انا لجدي : هو لي قالي عزرائيل
جدي : انت دلوقتي القائد ولي ايدك مفاتيح اللعبه ... يبقي انت عزرائيل
انا لمعت في دماغي فكره روحت رانن علي عبده تاني
عبدو : اي تاني
انا : نفذ اكبر عدد ممكن من الاغتيالات باسم عزرائيل نفسه..انا عاوز العالم كله مرعوب .
عبدو : اشمعنا
انا : عاوزهم يخافو ويعرلو ان عزرائيل يتخاف منه مش يخاف .. وكثف العمليات في بريطانيا
عبدو : امرك يعزرائيل .. وقفل

انا : كدا اللعبه هتحلو .. عن اذنك يجدي انا هطلع اجهز للدفن
جدي : جلاليبك في الدولاب البس جلبيتك وعمته وامسك نبوتك يبن الحيني

سيبت جدي وطلعت اوضتي وطفيت النور وطلعت علبه السجاير وعمال احرق في سجاير عده ساعتين
الخدامه خبطت الباب : الجثث جت يا عمر باشا
انا : طيب
قومت ولعت النور و لبست جلبيتي و العمامه ولقيت النبوت مسنود جمب الدولاب ((اللي ميعرفش اي وصف الدولاب هقولك مش هوصفهولك وصفه موجود في الفرصه الاخيره ))ونزلت تحت لقيت ان الجثث جت ولقيت اختي ومرات اخويا قاعدين في جمب ومرعوبين مش عارف لي .. اهدنا الجثث وروحنا دفناهم في مدافن العيله ورجعني وطلعت لاوضتي تاني ساعتين لحد ما نمت علي نفسي وانا قاعد عالمكتب لحد ما الباب خبط بعد 12 ساعه فوقت
انا : ادخل
دخل عليا راجل في الاربعينات
جاسر : انا جاسر اخو عزرائيل
انا : فاضل قد اي عالتنفيذ
جاسر : نص ساعه
انا : يلا ..ونزلنا تحت
حمدان : علي فين يا عمر
انا : هجيب اخويا وجاي
حمدان : انا جاي معاك .. البلد دي بلدي وانا اعرفها اكتر منك
انا : حاضر يحج

وروحت انا وجدي وجاسر قدام البيت لقست في جيش واقف
انا : مين دول
جاسر : نصهم رجالتنا بس الباقي معرفش
حمدان : النص التاني رجاله العيله .. محدش قالك اننا سفاحين قبل كده
انا : عالبركه
حمدان : بص احنا نقدر نهد السجن عاللي فيه ونجيب زيدان ونطلع .. بس احنا الاول هنعرض السلام
انا : ماشي كلامك يجدي

وخدنا نفسنا وروحنا لحد السجن .. اغلب قوات السجن وقفو معانا اصلا نظرا لاعمال العيله وسمعتها الطيبه ودخلت انا وجدي وجاسر لأمر السجن
انا : اظن انك عارف موقفك .. سلمنا زيدان بدون مقاومه ..لاننا كدا كدا هناخده
امر السجن بابتسامه : انا معايا اوامر بتسليمه باقل الخساير .. دقيقه هروح اجيبه واجي .. وسابنا ومشي
حمدان : انا مش مطمن للوسخ ده
انا : اشمعنا
حمدان : الراجل ده ميكرهش في الدنيا قدنا .. مستحيل يكون بيضحك في وشنا كدا عادي
انا : ربك يستر
دخل امر السجن علينا : هو مستنيكم قدام السجن

طلعنا وشوفت زيدان نايم علي سرير بعجل مش لابس غير الشورت وجسمه كله اثار ضرب بالكرباج واثار حروق بالنار
انا : جاااااسسسااااارررررررررررر
جاسر : امرك
انا : اطلع بينا عالمستشفي ... وبصيت لامر السجن بتحدي وغضب وهو باصصلي بابتسامه اناصار وكانه عمل اللي كان عاوزه

ركبنا العربيات وروحنا عالمستشفي اللي في العزبه وحطيت زيدان في دور لوحده وفضلت معاه ...... بعد ساعتين خرج دكتور
دكتور : مين عمر
انا : انا
الدكتور : ادخله جوه

دخلت جوا
انا : كنت عاوز تموت وتسيبني يصحبي
الممرض : مش هيرد عليك
سمعت صوت زيدان ييهمس قربت عليه ولقيته بيقول : علي الهواري .. واغمي عليه تاني

وسيبته وطاعت ورجعت الدار عند جدي حمدان
حمدان : زيدان اخباره اي يعمر
انا : جروح سطحيه هيخف منها بسرعه .. كنت عاوز اسالك علي علي الهواري
حمدان : امير الصحرا .. كان اخو زيدان بالدموصاحبه الوحيد
انا : زيدان قال اسمه وبعدها اغمي عليه
حمدان : علي يبقي ابن الحج فهد الهواري شيخ قبيله الهواري ... واشجع رجال الجبل ..لو حليت توصله ابعت معاك حسن ابن عم زيدان يوديك
انا : لا اوصفلي الطريق ومعليك بالباقي
حمدان : ((وصفلي الطريق ))خد معاك جاسر عشان يعرفوك
انا : طيب يكبير

ونزلت انا وجاسر لحد جبل في وسط الصحرا هوب طلع علينا رجاله ملثمين ولابسين جلاليب
واحد منهم : الجبل محضور علي غير اهل الجبل .. رجعو من وين ما جيتو
جاسر : جايين نجابل علي الهواري
العرباوي : مان انت
جاسر :من طرف الحج حمدان الحيني
العرباوي : دخلو دخلو .. عدوهم يولاد ولاد الحيني اخوانا

وكملنا بالعربيه ودخلنا في وسط القبيله لحد ما وصلنا لبيت كبير اشبه بالقصر ((انا كنت متوقع خيام بقي وكدا لكل لا طلعت بيوت عادي )) ودخلنا البيت لقيت في واحد بيرحب بينا
جاسر : دا عمر يا علي بيه .. جايلك من طرف زيدان الحيني
علي : يا مرحب يا مرحب من طرف اخويا .. تعالو خشو خشو

ودخلنا جوا
انا : بص يعلي .. وحكيتله الحوار كله .. ولما زيدان ناداني قالي اسمك واغمي عليه ملحقش يكمل وانا صراحه مش عارف اي الموضوع
علي بعصبيه : ولاد الكلب .. احنا نقفل المنيا كلها
انا : مينفعش .. قواعد الجيش في المنيا مش هتسكت
علي : طب والعمل
انا : ملهاش حل احنا كدا متحاصرين
علي : حصار مين يخوي .. في معابر الصحرا طب ..محدش يعرف يقفلها طول منا موجود
انا : كدا احنا محتاجين حاجه نهدد بيها الحكومه
علي : انا شاكك في موضوع الحكومه ده .. زيدان كان بينفذلهم عمليات وطول عمره علاقته حلوه بيهم
انا : امال اي يخليهم يعملو كدا
علي : حد بيضغط عليهم
جاسر : اظن اني عارف ااسبب
انا وعلي : قول
جاسر : في قرض من البنك الدولي وده معاد تسديده ونظرا للازمه الاقتصاديه الحاليه هما بيضغطو عليهم بالقرض ده
انا : نعرف نسدد المبلغ ده
جاسر : ارصده البنوك بتاعتنا متجمده .. بس في في ملكيه عزرائيل فلوس ودهب نقدر نسد بيهم
انا : تؤ مش هينفع الدهب .. السيوله تكفي
جاسر : تكفي وتفيض كل الديون كمان
انا : بس ده لسه احتمال مش اكيد
علي : دا غير هتديهالهم بصفه اي
انا قرض حسن
جاسر : حلاص احنا نتاكد ونشوف هنعمل اي

وقام جاسر وغاب ربع ساعه ورجع
انا : اي
جاسر : فعلا .. انا معايا وزير الماليه اهو عالتليفون
انا : قوله ان الفلوس قصاد النوش ده وان التهم تسقط من علي زيدان خالص
صوت الوزير من التليفون : موافقين
انا : انا لسه مخلصتش .. سجن المنيا كل عساكره وظباطه يتعملهم اقاله بدون مستحقات او معاش .. دا عير انكم هتتغاضو عن خطف امر السجن
الوزير : بتستغل انك في موقف قوه ضد بلدك
انا : سياده الوزير انا بسبب الموضوع ده خسرت والدي وولدتي واخويا مقتولين .. حضرتك تعرف حاجه عن الموضوع ده .. لا متعرفش لانهم بالنسبالكم ناس عديين .. انا كنت ناسي الموضوع ده ..لحد ما اعرف مين عمل كدا فيهم هيبقي ليا الحق في اني اطالب بفلوسي في اي وقت .. دا لو معندكمش مانع
الوزير : دا ابتزاز
انا : تؤ .. استغلال اني في موقف قوه ضد بلدي
الوزير : انا كدا بشيل رقبتي من تحت ايد البنك الدولي لايدكم
انا : بالظبط .. بس انا مش هستغل ده .. انا بس هعتبره ضمان انكم متغدروش بينا
الوزير : هتندم
انا : اخر عرض
الوزير : مقبول
انا : تمم الفلوس هتوصل كمان 3 سعات

وقفلت معاه
علي : لي وافقت علي موضوع القرض ده
انا : انا لازم يبقي عندي ضمان يخليني أأمن شرهم .. زيدان مكنش عانل حساب النقطه دي
علي : انت قولت ان عندكم تار .. نيجي معاك
انا : تشكر بس ده تاري اخده بايدي
علي : يبقي متعرفنيش .. انا اخو زيدان الدم بالدم .. تار الحيني من تار الهواري
انا : تشكر .. لو احتجتك هبقي اوصلك .. تؤمرنا بحاجه
علي : لا انا جاي معاكم .. هنزور زيدان
انا : تيجي تنور

ورجعنا تاني للمستشفي شوفت زيدان اتعصبت ورجعت البيت .. وانا عالباب لقيت في رقم باعتلي صوره ابويا واخويا وامي مدبوحين وواقف جمبهم اختي ومرات اخويا عريانين وجسمهم مضروب بكرباج .. دخلت البيت طلعت الاوضه منغير ما ارد علي حد من اللي بيكلموني وانا مش شايف قدامي قفلت الباب وقعدت ارزع في كل حاجه ..

عند جدي تحت
ستي : حد يطلع يشوف في اي
جي حسن ابن عم زيدان يقوم
حمدان : محدش يطلع فوق سيبوه .. واطلبو الاسعاف تستني قدام الدار

كسرت كل قشايه في الاوضه وكنت بصرخ باعلي صوتي لحد ما اغمي عليا

تحت عند جدي
جدي : اطلع حاته يحسن

طلع حسن لقي الاوضه مدغدغه من اول مرايه التسريحه للدولاب
حسن : شكل وراك حكايه طويله يبن عمي

انجوي
جميله كمل يا غالي
 
انا جالى صداع من كتر العظمة يا عم انت جاحد
 
مساء الخير يا شباب
انا قدمت اقتراح تعديل طريقة الدمج لتكون من خلال الكاتب او الناشر ياريت الي شايف الاقتراح ده كويس يعمل تصويت في
الرابط دة
 
كمل يا رااايق
 
اخيرا الواحد بقاله فتره كبيره عايز يتابع قصه عليها القيمه
نصيحتي متطولش المدة بين الفصول ولو كنت مضطر تغيب فتره عرف الناس انك هتغيب لان بعض كتاب القصص للاسف علقوا القصص بتاعتهم ولا عرفونا هيرجعوا يكملوها ولا لا
ودا بالنسبالي شئ محبط جداا
 
اخيرا الواحد بقاله فتره كبيره عايز يتابع قصه عليها القيمه
نصيحتي متطولش المدة بين الفصول ولو كنت مضطر تغيب فتره عرف الناس انك هتغيب لان بعض كتاب القصص للاسف علقوا القصص بتاعتهم ولا عرفونا هيرجعوا يكملوها ولا لا
ودا بالنسبالي شئ محبط جداا
انا مش مهمل القصه بالعكس انا مهتم بيها .. بس في حاجه .. القصه دي هي التتابع الزمني لقصه الفرصه الاخيره .. والفرصه الاخيره لسه مخلصتش.. فلما الفرصه الاخيره تخلص هرجع اكمل دي .. هو اصلا فاضل في التانيه فصلين خلصت نص الاول وهنزلها بكره ولا حاجه .. ويكون فاضل جزء .. بعدها ارجع اكمل دي
 
  • عجبني
التفاعلات: Warm hugs و mahmoud258
انا مش مهمل القصه بالعكس انا مهتم بيها .. بس في حاجه .. القصه دي هي التتابع الزمني لقصه الفرصه الاخيره .. والفرصه الاخيره لسه مخلصتش.. فلما الفرصه الاخيره تخلص هرجع اكمل دي .. هو اصلا فاضل في التانيه فصلين خلصت نص الاول وهنزلها بكره ولا حاجه .. ويكون فاضل جزء .. بعدها ارجع اكمل دي
بالتوفيق اتمنالك مزيد من النجاح
 
روائي متمكن فعلا
 
انا مش مهمل القصه بالعكس انا مهتم بيها .. بس في حاجه .. القصه دي هي التتابع الزمني لقصه الفرصه الاخيره .. والفرصه الاخيره لسه مخلصتش.. فلما الفرصه الاخيره تخلص هرجع اكمل دي .. هو اصلا فاضل في التانيه فصلين خلصت نص الاول وهنزلها بكره ولا حاجه .. ويكون فاضل جزء .. بعدها ارجع اكمل دي
بس كده طولت جدا
 
خلي في علمك انا هنا وهناك
 
يعني شد حلك شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%