NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بكل بساطة.. بسبب انتشار نشاط استفراخ بيض الفراخ .. الاستفراخ مصطلح مش هيفهمه ناس كتر اصلا
قصدك مزارع التبويض وكده وله ايه 🤔

• حبيته
التفاعلات: عطلان نيك
و**** انته الي طيب هو عشان اسمي كتكوت امشي جنب الحيط علي الطلاق ما يحصل 🤨
هو الطيبة وحشة
ناس اسوان طيبين بس اللي يغلط معانا بيزعل

• جامد
هو الطيبة وحشة
ناس اسوان طيبين بس اللي يغلط معانا بيزعل
يعم هنخانق في بعض ليه مصر كليها اصلا طيبه ومفيش وقت حد يخانق كله بقي من بيته لشغله ومن شغله لبيته احنا نعدي الذمه علي خير

يعم هنخانق في بعض ليه مصر كليها اصلا طيبه ومفيش وقت حد يخانق كله بقي من بيته لشغله ومن شغله لبيته احنا نعدي الذمه علي خير
اكيد في فرق بين خناق وبين ادافع عن نفسي وعن حاجتي

• عجبني
  • بيضحكني
انا اول مره اسمع الكلامه دي بس ممكن تبقي انته عارف حاجه انا معرفهاش
بص المفرخه بيكون مكان بياخدو فيه البيض.. وبيكون متدفي ومعرض لدرجه الحراره المثاليه لتكوين البيض فبتكون نسب البيض الفاسد او اللي مش بيفقس فيه ضعيفه خالص

• عجبني
بص المفرخه بيكون مكان بياخدو فيه البيض.. وبيكون متدفي ومعرض لدرجه الحراره المثاليه لتكوين البيض فبتكون نسب البيض الفاسد او اللي مش بيفقس فيه ضعيفه خالص
قصدك القشه اه تمام بس محدش بيقول مفرخه غير مركز سنورس انا بدات اشك فيك 🤔😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصدك القشه اه تمام بس محدش بيقول مفرخه غير مركز سنورس انا بدات اشك فيك 🤔😂
لا مش من مركز سنورس ومش من الفيوم عمتا .. زرتها مره واحده وكانت في رحله صيد .. بس هي في العموم بيتقال عليهة مفرخه .. اسكندريه والقاهره والبحيره والغربيه والشرقيه والمنوفيه والفيوم والاقصر وقنا واسيوط .. كل دول بيقولو عليها مفرخه .. قشه دي اول مره اسمعها الصراحه

• عجبني
لا مش من مركز سنورس ومش من الفيوم عمتا .. زرتها مره واحده وكانت في رحله صيد .. بس هي في العموم بيتقال عليهة مفرخه .. اسكندريه والقاهره والبحيره والغربيه والشرقيه والمنوفيه والفيوم والاقصر وقنا واسيوط .. كل دول بيقولو عليها مفرخه .. قشه دي اول مره اسمعها الصراحه
يله حاجه مفيده اهي كنت عايز اسالك الجزء التاني من قصة الفرصه الاخيره هينزل امته

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%