NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مسمحلكش
Interstellar كانوا مستعينين بي علماء علشان يطلعوه بالمنظر ده حتي صورة ال black hole كانت حقيقية
التمثيل و القصة و الsound track
كانت كلها مفيهاش غلطة

Oppenheimer مش بي عظمة interstellar اتفق في ديه لاكن يظل فيلم تقيل جدا كفاية كمية الرعب النفسي الي فيه التمثيل الراجل الي اقنعني انه اينشتاين 😂

انا فضلت شهر ماشية عمالة اقول
Now i become death 😂
بجد مقدر جدا حبك للفيلم ومش انتى بس كتير من صحابى شايفينه ايقونة وتحفة فنية ومحترم رأيكم و**** ومش معترض عليه انا حتى الفيلم عندى على الكمبيوتر بجودة 1080 ومن ايجى بست قبل ما يتقفل واتفق برضو فى حتة ال black hole منظرها كان روعة الحقيقة بس فى مقولة بتقول لولا اختلاف الأذواق لبارت السِلع يعنى لو الناس ذوقها واحد مكانش هيبقا فى سلع متنوعة
انا من الأفلام المحببة لقلبى هو تافه بس بموت فيه free guy بتاع Rayan Reynold مش عارف كتبت اسمه صح ولا لا
ده فيلم من اول لقطة فيه لطريقة السرد اللى بيحكيها البطل للقصة مرورا بالموسيقى اللى فى الفيلم لحد ما تكتشف حاجات جوا الفيلم
اه يبان تافه بس شايفه جميل بطريقة متتوصفش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد مقدر جدا حبك للفيلم ومش انتى بس كتير من صحابى شايفينه ايقونة وتحفة فنية ومحترم رأيكم و**** ومش معترض عليه انا حتى الفيلم عندى على الكمبيوتر بجودة 1080 ومن ايجى بست قبل ما يتقفل واتفق برضو فى حتة ال black hole منظرها كان روعة الحقيقة بس فى مقولة بتقول لولا اختلاف الأذواق لبارت السِلع يعنى لو الناس ذوقها واحد مكانش هيبقا فى سلع متنوعة
انا من الأفلام المحببة لقلبى هو تافه بس بموت فيه free guy بتاع Rayan Reynold مش عارف كتبت اسمه صح ولا لا
ده فيلم من اول لقطة فيه لطريقة السرد اللى بيحكيها البطل للقصة مرورا بالموسيقى اللى فى الفيلم لحد ما تكتشف حاجات جوا الفيلم
اه يبان تافه بس شايفه جميل بطريقة متتوصفش
لا لا مش تافه خالص كلنا بنحب rayan
هو موهوب جدا بصراحة

عندك ترشيح لي حاجة اشوفها جديدة انا مش متابعة بقالي فترة و عايزة اشوف حاجة؟

• حبيته
التفاعلات: عبضو
  • عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
هي دي المزاكره ياض ياتيتو
خلاص خلصت انا اصلا مكنتش هفتح كتاب النهارده بس قلت خلينا لبكره علشان الماتذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%