NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اسـتـكـمـــال قـصـــة الـشــــوق والــدم؟؟

𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑

الـطـنـطــــــــاوي
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
It's time to work
*يـــوم ٢٧ سـبـتـمـبـــر هـنـسـتـكـمـــل حـكـــايـــة الـشـــوق والــــدم{الـسـلـسلــة الـثـانـيــه}
LONGING AND BLOOD 2

• حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍، يوليوس قيصر و أمنيه رشدى
It's time to work
*يـــوم ٢٧ سـبـتـمـبـــر هـنـسـتـكـمـــل حـكـــايـــة الـشـــوق والــــدم{الـسـلـسلــة الـثـانـيــه}
LONGING AND BLOOD 2

مقرأتهاش من زمان اوي القصه دي

بس انا كنت حقيقي من عشاقها ولو هتكملها

هرجع اتابعها اكييد

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر و BABA YAGA
مقرأتهاش من زمان اوي القصه دي

بس انا كنت حقيقي من عشاقها ولو هتكملها

هرجع اتابعها اكييد
لولا الظروف لكانت هذه القصه من اضخم سلاسل المنتدي ولاكن اللي بيكتبها علق يا فندم😂😂😂🤝

• بيضحكني
نزلت الكومنت قبل متمنشن😂😂😂😂
علفكره انا في كميه ناس ف دماغي يعني انا مش بمكنشن لكلو يعني بمنشن لكلو لا اللي اتمنشلو المره اللي فاتت بسيبو المرادي وكده اللي هو براضي كل الناس و**** دماغي باضنه عليا ياعم🤝😂

• بيضحكني
علفكره انا في كميه ناس ف دماغي يعني انا مش بمكنشن لكلو يعني بمنشن لكلو لا اللي اتمنشلو المره اللي فاتت بسيبو المرادي وكده اللي هو براضي كل الناس و**** دماغي باضنه عليا ياعم🤝😂
انت كتلت بضان في بعض😂😂😂😂😂

انا اتفق انه علق حقيقي😂لانه وقف كتابه في وقت مكنش ينفع فيه انه يوقف
بس اي رأيك في النشاط اللي الواحد فيه خلص قصه من هنا دخل المسابقه من هنا ختمها من هنا قام راجع مكمل علطول لا نشاط😂😂طب تاخد حاجه نضيفه المفروض انا والواد محمد اللي اكبر مني ف السن ده هنعمل قصه سوا هاا @𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
انت كتلت بضان في بعض😂😂😂😂😂
انا ف دماغي اللي هو احا انته مين يا علق عشان امنشنلك مرتين ورا بعض واسيب الغلبان ده😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
بس اي رأيك في النشاط اللي الواحد فيه خلص قصه من هنا دخل المسابقه من هنا ختمها من هنا قام راجع مكمل علطول لا نشاط😂😂طب تاخد حاجه نضيفه المفروض انا والواد محمد اللي اكبر مني ف السن ده هنعمل قصه سوا هاا @𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍 😂😂😂😂
اسكت يعم ده عمل حتت مفأجه انا مكنتش متوقعة الصراحه😂

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
ايوه حصل استنا مفاجأه ياض 😂😂😂

انا داعم كبير 😅ومتتلككش عالمسح بدري بدري 😂😂بس انا رايحة عن باللي القصة.. لابد واني قريتها قبل كدا لكن مفيش مانع لو تقدر تبعتلي اللينك بتاعها اقرأها تاني عشان ابقى مجمع بس فيما بعد... وعلى خير إن شاء **** يسطا 🙏🏻

بالتوفيق يا صديقي في الانتظار ❤️‍🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%