NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

faez

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب عمري بال ٣٠. هايج دوما. لكن عند العلاقة والايلاج لااستطيع التحكم بنفسي ويقذف مباشرة واحيانا قبل الدخول وأوقات يطول دقيقة مو اكثر.هل هذا طبيعي. علما اني متزوج ولدي اولاد

انا شاب عمري بال ٣٠. هايج دوما. لكن عند العلاقة والايلاج لااستطيع التحكم بنفسي ويقذف مباشرة واحيانا قبل الدخول وأوقات يطول دقيقة مو اكثر.هل هذا طبيعي. علما اني متزوج ولدي اولاد
مينفعش تبدا الجنس على طول بالايلاج لازم مداعبة الاول لفترة كويسة ولازم تحاول تتحكم في اثارتك

مينفعش تبدا الجنس على طول بالايلاج لازم مداعبة الاول لفترة كويسة ولازم تحاول تتحكم في اثارتك
وبتختلف على حسب طريقة مراتك في التعامل معاك ممكن هي بتثيرك جامد وبتسيطر على هيجانك لكن انت مش قادر تعمل التكس

المشكلة بالتحكم. يعني انا بقعد اكتر من ساعه اثارة ومداعبات بس مجرد مايلتمس القضيب يقذف

اهتم بالمبلاعبه مع زوجتك كثيرا قبل بدايه العلاقه وان احسست انك هتجبهم اخرجه وامسك راسه يقبضه يدك هيتراجع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان دايما هايج زي ما قولت
حاول تشغل نفسك باي حاجه تلهيك عن الهيجان
وابدا بالمداعبه والتقبيل والايلاج ده اخر حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%