NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة اسد ولبوتين ـ حتي الجزء الثالث 27/8/2022

لوكي 3

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
28 يوليو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
3
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول

انا خليل عندي 19 سنة عامل بسيط في مصنع اعمل به انا واختي شوق اللي عندها 23 سنة ، انا علي نياتي او شخصية ضعيفة يمكن ورثها من ابويا يعني لا بهش ولا بنش ، شخصية اختي عكسي تماما بتعرف توصل للي عاوزاه علي طول باي طريقة حتي لو مش مضبوطة . في المصنع كانت مش بتشغل حتي دايما كنت اقول لها : انت مبتعبيش خالص في الشغل

ترد تقول : يا اخي اتنيل دا انا بتعب تعب
كنت بندهش ازي بتتعب وهي لا بتشيل حاجة ولا بتحط حاجة لغاية معرفت هي بتتعب ازي لما طلب مني حد اجيب حاجة من المخزن اللي في دور البنات في المصنع وهناك شوفت شوق وهي وقفة فتحة زراير البلوزة اللي لبسها ومطلع بزازها لحمودة مشرف الدور اللي نازل تقفيش في بز و مص في البز التاني
، وشوق اديها علي زبه بتحركها بتضرب له عشرة وهي باين علي وشها الارف شافتني شاورت لي بايدها اسكت خالص ، مش عارف سكت ليه ، فضلت تدعك في زب حمودة لغاية ما نزل لبنه في اديها قالت له :
استاذ حمودة انا هنام هنا شوية وبعدين هروح انا وخالتي بدري ساعتين علشان هكشف .
قال لها وهو بينهج وبيعدل هدومه : ماشي ماشي
مشي حمودة و شوارت لي شوق علشان اخرج من المكان اللي انا فيه كانت لسه زراير بلوزتها مفتوحة و بزازها بره قالت لي :
وله يا خليل اوعي تقول لحد علي اللي شوفته
قلت لها : انت بتعملي كدة ليه مش عيب
قالت : هو ايه اللي انا بعمله شوية تقفيش و دعك في بزازي و مبشتغلش نص اليوم لو قلت لحد هفشخك .
وبعدين لاحظت اني متنح في بزازها اللي باينه قالت وهي بتضحك : مالك ياد متنح ليه كدة عجبوك هو انت طلعلك زب امتي .
قبل نهاية الشغل بساعتين خرجت اختي وخالتي من المصنع فاتوا علي وقالوا انهم مروحيين اول مرة اخد بالي من اجسمهم .
خلصت شغل ورجعت علي البيت كانت خالتي و شوق لسه مروحوش دخلت وقاعدت شوية مع امي توحيدة لغاية ما الباب خبط اول ما فتحت لقيت خالتي و شوق دخلوا قالت خالتي : اما احنا جبنا شوية حاجات من السوق انما ايه اوعي .
قالت اختي هخش اقيس الحاجات و اجي .
دخلت شوق وبعد شويه طلعت بقميص نوم انما فاجر مبين كل جسمها ، قالت لها خالتي :
يخرب عقلك يا بت يا شوق انت بقيت بطل بزازك كبرت وطيزك ادورت البركة في القفيشة .
ردت شوق و قالت لها : الدور والباقي علي اللي علمتني .
في اليوم ده نمت ومبطلتش نيك في شوق في الحلم
في يوم الجمعة امي امرتني اروح ابات مع خالتي لان جوز خالتي بيشتغل تباع علي عربية نقل ودايما بيبات بره علي العربية و ولدها الاتنين بيشتغلوا نجارين مسلح في المدن الجديدة وبيجوا كل شهر اسبوع .
المهم روحت عندها فتحت وهي لابسه جلبية بيت صدرها واسع وكت مبينة فلقة بزازها كلها و كتفها اللي زي الملبن وقالت : ايه اللي جابك يا خلو
قلت لها ماما : بعتتني انام معاكي علشان محدش عندك
رقغت حتة ضحكة : تنام معايا ازي هتركبني وله ايه يا وله .
قلت له : لا لا قصدي ابات عندك
قرصتني من كتفي وقالت ما انا عارفة بضحك معاك ياواد انت حفيف كدة ليه ادخل ادخل .
قعدت معاه نتفرج معاها علي التليفزيون وهي حطه رجلها تحت منها وفخدها بيان كله وانا مش عارف ابص علي ايه وله ايه فجاة رن الجرس الساعة 12 لقيت خالتي قامت تفتح و وقفت شوية وبعدين دخلت قالت لي : ياله قوم ننام يا خليل .
دخلت نمت في اوضة ولادها وبعد شوية سمعت صوت الباب اللي بره بيتفتح
افتكرت اني باتخيل لكن بعد شوية سمعت صوت جاي من اوضة خالتي قومت
اشوف فيه ايه لقيت الحاج فتحي صاحب البيت قالع ملط وقاعد علي السرير
وخالتي قاعدة علي الارض ماسك زبه بتمص له وهي بتقول له :
حبكت يا حاج النهاردة الواد ابن اختي عندي
الحاج فتحي : بقولك واخد فيجرا هتموتني وبعدين لو منكتكيش النهاردة هستني لسه للاسبوع الجاي
قامت خالتي و نامت علي ضهرها علي السرير ورفعت طرف الجلبية : طيب خلص
نام عليها وحط زبه في كسها وقعد ينيك فيها وهو بيهرس في بزازها يدوبك دقيقتين وقام قال لها : ححححح هجيب هجيب . اتشنج وبعدين نام جمبها
قالت له : لحقت يا بطل اومال فيجرة ايه ونيلة ايه قوم ياله وهات وصل الايجار

وسيب لي متين جنية
دخلت الاوضة وخرج الحاج فتحي وبعدين دخلت خالتي الحمام تستحمي بصيت عليه من خرم الباب خالتي الصراحة فرس توقف اي زب ست بلدي كل حتة فيه طرية بزاز كبيرة وسوة صغيرة تبقي عاوز تنكها في سرتها وطيز مدورة و مقمبرة لورا ياما شبعت تدقير في الاتوبيسات و المصانع قبل ما تخرج دخلت الاوضة قعدت علي السرير افكر ليه فيه ناس تستمتع بلحم خالتي واختي وانا لا وطالما هما شرميط ليه افضل تعبان
تاني يوم خالتي مرحتش الشغل وصحتني اروح الشغل قولت لها مش هروح انا كمان قالت خلاص قوم هات لنا فطار وادتني المتين جنيه
نزلت و جبت الفطار ورجعت لقيتها واقفه في المطبخ اللي كان ضيق جدا وقفت وراها اديها الجاجات . جه في بالي الي شوفته امبارح لقتني بدقر فيه و زبي واقف علي الاخر ورشق في طيزها لفت لي وشها و هي بتبص لي وقالت : انت بتعمل ايه يا بن الكلب
قلت لها ببرود : بعمل ايه يا خالتي
خالتي : عمال تدقر في ظيزي يا روح امك و راشق زبك في نص ظيزي يا ابن الوسخة
قولت لها وانا بضرب زبي في طيزها جامد بقرب من وشها : بزمتك مش زبي اجمد من زب فتحي
قالت : اه انت شوفت فتحي طيب تعالي
خدتني من ايدي و دخلنا الاوضة قعدت جمبي وقالت : بص يا روح امك لو فاكر انك هتمسك عليه زلة كس امك
قلت لها ان مش عاوز امسك زلل علي حد ان بس تعبان وعاوز ارتاح من ساعة مشوفتك عريانة انا هموت عليك
قالت : عاوز تركبني بس انت ابن اختي
قلت لها وان بدعك في زبي : اللي بتفتح رجليها ميفرقش معاه مين
قالت : يا ابن الشرموطة انت بتقول ايه
قومت نزلت الشورت وطلعت زبي وقلت لها : مش بقول حاجة انا بس عاوز ارتاح بصي زبي مش عارف انام طول الليل بحلم بيك ريحيني علي شان خطري
بصت لزبي الواقف وقالت طيب هرحيك بس بايدي .
قامت وقفت جمبي ومسكت زبي بتفرك فيه
قلت لها : العبي جامد ممكن تطلعي بزازك
فكت زراير الجلبية للاخر وطلعت بزازها ورجعت تمد ايدها تفرك في زبي مسكت بزازها العب فيها واشدها من حلمتها قلت لها : بزازك فاجرة يا خالتي طرية موت
قالت لي : انت اللي جامد يا وله وزبك حشوم
قلت لها مصي لي يا خالتي نزلت علي ركبها تمص وتاخده كله في بقها مديت ايدي اضم بزازها ورشقت زبي فيهم انيكها في بزازها الملبن لغاية ما جبتهم علي بزازها و وشها
قالت : ارتحت هو مكتوب عليه اذا متزنقتش في المصنع اتزنق في البيت قوم ياله خلينا نفطر يا روح امك
عدي اليوم وجينا بالليل دخلت خالتي تنام وانا قولت لها : هبات معاكي النهاردة يا خالتي
قالت : بات يا اخويا
دخلت وراها الاوضة بتاعتها قالت لي : انت جاي هنا ليه روح بات في الاوضة التانية
قلت لها : هنام جمبك نتكلم مع بعض
بصت علي زبي الواقف وقالت : هنكلم ... وده واقف كدة تعالي يا اخويا نام
نمت وراها علي السرير ولزقت فيها من وراه وحشرت زبي في ظيزها
اتململت وقالت : وبعدين بقي هو ده اللي هنكلم
قلت لها : اصلك حلوة اوي وطرية جامد كل حاجة فيكي حلوة طيازك الملبن و بزازك اللي زي الجيلي انت لو مراتي كنت مكنتش قومتك من علي السرير الجسم ده معمول للجنس بس معمول علشان تتركبي ليل ونهار معرفش ليه جوزك سايبك كدة ليه تشتغلي في المصانع وده يمسك وده ينيك
كنت بقول ده وانا بحرك زبي علي طيزها ومادد ايدي بقفش في بزازها
لفت خالتي وقالت :جوز ايه ده حوز جازمة مضيع فلوسه علي المخدرات ومبيدنيش جنيه عمره ما سالني الايجار بيدفع مننين عامل ميعرفش اني بدفعه بكسي واني بفشخ رجلي لصاحب البيت
قلت له : وانت قبلت كدة ليه
قالت : ما انا كمان مش مخلصة خالص من زمان وانا حسمي هايج وبستخدمه علشان ارتاح من اول ما كان عندي 16 سنة وانا بقعد علي زب صاحب المصنع اللي بشتغل فيه تصدق يا وله انا كنت بهيج حتي البنات عليه ياما المشرفة كانت بتزنقني في الحمام وتطلع بزازي تمص فيهم وهي بتلعب في كسها , عارف جوز خالتك ده اصلا اتعرف عليه ازي كان مزاج عنده يقف ورايا ينيك في طيزي في الاتوبيس كل يوم لغاية ما جبته علي وشه
قلت لها : دا انت ماكنة طول عمرك
قالت : اه ماكنة عاوز ايه دلوقت من الماكنة
قلت وان بقفش في بزازها عاوز اركب الماكنة
لفت ادتني طيزها وقالت : انا مش هعمل حاجة دقر فيه لغاية متجيب وتريح نفسك
قلت لها ممكن اقلع البنطلون
قالت : براحتك اهم حاجة ملكش دعوة بهدومي انا
قلعت هدومي و زنقت زبي في طيزها وقعدت انيك فيها من علي العباية الفيزون اللي لبسها علي اللحم وطلعت بزازها اقفش فيها لغاية ما ارتجفت وجبت نمت و في دماغي ان المرة الجاي هي اللي هتتنطط علي زبي هي واللبوة شوق


الجزء التاني

اللبوة
اسمي شوق وتكة من يومي فتحت عيني لقيت امي اللي مسيطرة علي البيت ابويا راجل بركة ، امي مش فاضية لينا هتعرفوا قدام ليه ، فعلشان كدة انا تربية خالتي تربية لبوة درجة اولي ، يا ما شوفتها و هي بيتلعب فيها لسه فاكرة اول موقف حصل قدامي لما روحت معاها المصنع وانا عشر سنين وراحت للمشرف قالت له: استاذ حميدة عاوزة امشي بدري وعاوزة سلفة 50 جنيه
قال لها وهو بيغمز بعنينه : طيب روحي علي المخزن روقيه
قالت له وهي بتعض علي شفتها : هو لازم المحزن ماشي متتاخرش عاوزة امشي
خدتني من ايدي ورحنا المخزن اللي كان عبارة عن اكوام ملابس وقماش بينهم ممرات قالت لي : قعدي هنا متحركيش علي ما العرص ده ينزل ونخلص
دخل استاذ حميدة وهو بيدعك في زبه بايده او ما شاف خالتي فتح لها زراير البلوزة وطلع بزازها كلها
يدعك فيها ويمص
خالتي قالت : يا راجل هايح كدة ليه بالراحة
قال لها : يا شرموطة طول اليوم زبي وجعني مبينة فلقة بزازك و مشية تهزي في طيازك
قالت له وهي بطلع زبه تدعكه : انت مش مجوز يا راجل
قال لها : قطعت ان زبي مبيقفش غير عليكي يا لبوة
انزل مصي لي
نزلت خالتي تلحس من اول بيضانه لغاية راس زبه وتبوس فيه و بعدين تاخد راسه في بقها زي المصاصة
وهو بينهج وبيقول : مصك حلو يا شرموطة
بعد شوية خالتي شالت بقها وقالت وهي بتدلكه : انت مالك النهاردة جامد اوي وبتاعك واقف مش راضي ينزل انت واخد حاجة وله ايه
قال له : قرص فياجرا قومي لفي وارفعي الجيبة ونزلي الاندر خليني اركبه في طيزك
قامت خالتي وشخرت : خخخخخخخخخخ هتنكني ب 50 ملطوش انا راحة اكمل شغل مش عاوز حاجة
مسكها من ضهرها يدقر في طيزها : تعالي بس هديكي اللي عاوزها
قالت له : 200 جنيه
قال لها و هو بيرفع الجيبة و بينزل لباسها وبيدخل زبه في طيزها : حاضر حاضر
خالتي عدلت نفسها وفنست له علشان يعرف ينيك وقالت له : احاااااااااااا يا له خلص قبل محد يجي
فضل يدخله في طيزها وهو بيلعب في بزازها الحقيقة خالتي كانت مكنة فعلا بزاز كبيرة وطرية او وطياز ملبنة ومرفوعة ملفاية بلدي بطة متختخة
بعد خمس ست دقايق جاب الاستاذ حميدة جوه طيزها
اتعدلت خالتي و قالت : اتدلعت هات ال200 جنيه
زلت انا وخالتي من المنع قالت اوعي تجيبي سير لحد حتي امك علي اللي شوفتيه
قولت لها : مش عيب اللي بتعمليه يا خالتي
قالت لي : يا بت انا بمشي حالي وبعدين هو ايه عندنا نستفيد منه غير الجسم ده اهو خدت ثمن شغل اسبوع في خمس دقايق وبعدي يا بت مفيش حاجة تكيف احلي من الزبر في الطيز تعالي ناكل كوكتيل يا له
ومن يومها وانا عرفت ان معندناش غير الجسم نستخدمه علشان نمشي حالنا . والحقيقة انا شاطرة اوي في استخدامه من اول الدبلوم اللي اخدته بنيكة طيز من المدير اللي قد جدي كانت متعته طول السنة يقعدني علي حجره ويمص بزاز وامص زبه الصراحة انا كنت بنت هشكة بناطيل ضيقة و بلوزات وقمصان علي قمر البناطيل كنت دايما اتعاقب واروح اوضة المدير تاني او تالت مرة دخلت عليه قفل الباب وقال : ان مش هتتعدلي يا بنت وتلبس عدل
قلت له بخوف : معنديش غير ده
قال لي : لازم تلبسي عدل انت مش شايفة صدرك باين ازي ( وراح
مقفش في بزازي جامد ) لازم بزازك متبقاش باينة كدة عاملة تترج ايه ده انت مش لابسة سنتيان
قلت له : ااااااااااه اح بتوجع بزازي يا استاذ
قالي : امشي من قدامي
مشيت من قدامه روحت الحمام العب في كسي اجيب وانا مطلعة بزازي و صوابعه معلمى علي بزازي وحلمتي واقفة
بعدها باسبوع نداني تاني دخلت قام قعد علي الكرسي قدام المكتب
وبقيت قدامه
مد ايده يمسك بزازي يقول لي : انت لسه برضه متلبيش سونتيان
قولت وانابحط ايدي علي ايده : اه معلش يا استاذ علشان خاطري بالراحة صوابعك علمت في المرة اللي فاتت
عض علي شفيفه و قال : ايه ده بجد وريهم لي كده
فتح البلوزة وطلع بزازي يقفش فيها وقال : اخس عليه بقي انا اعمل في دول كده دول يتباسوا
شدني بالراحة و دخلني بين رجله ولف ايده الشمال حولين ضهري ونزل بوس في بزازي حلمات وقفت ام ماسك بزي الشمال بايده ومص حلمته وانا مسخسخة منه قعدني علي حجره وزبه في طيازي
واقف علي اخره ومسك بزازي وهو بيحركني علي زبه لغاية اما وشه احمر وقعد يرتعش راح مقومني وقال لي : اعدلي هدومك وروحي
روحت مدخله بزازي جوه القميص وعدلت بنطلوني وقولت له :طيب و الغياب
قال لي : ملكيش دعوة
وبعد كدة بقت عادة كل اسبوع وله اسبوعين ادخله يلعب شوية في بزازي ويدقر في طيزي يجبهم وامشي لغاية ما الامور بدات تتطور بقي بيخرج زبه ويخليني اجبهم بايدي او ينيك بزازي و بعدين خلني امص ليه ويجبهم في بقي كل ده وجسمي بيدور لغاية ما بزازي بقت زي الشمامة وطيازي بطيخة صغيرة بس علي وسط رفيع في اخر السنة
قالي : تعالي يا بت البيت عندي اديك اسئلة الامتحان
قولت له : حاضر
روحت له البيت مكنش فيه حد غيره دخلني وكان لابس بوكسر وفلنة بحملات قال لي الببسي ده احنا هنقعد مع بعض شوية
كان قميص نوم من بتاع مراته قلعت قدامه ملط ولبست القميص
قلت له : ده ضيق قوي من علي صدري وطيزي
بص علي وطلع زبه وهو شايف القميص يدوب مغطي حلمتي ومبين بزازي كلها وهيتقطع من علي طيزي شغل مزيكة
قال لي ارقصي يا شوق هزي نفسك
فضلت ارقص وهو بياعب في زبه لغاية مشدني وقعدني علي زبه وهو وانا ملط من تحت حسيت براس زبه علي خرم طيزي بيحاول يدخله
قلت له لالا نيك لا
قالي وهو قافش في وسطي هديكي الاسئلة مستهلش احط زبي في طيازك المبن ده
قلت : بسسسس
قال : لا بس وله حاجة خلينه نتمتع
قام جاب كريم دعك بيه زبه وخرم طيزي وانا مفنسة و حط زبه دخل بسهولة قال لي انت بتخدي فيه يا بت
قلت له لا بس بدخل فيها خيار وان بضرب السبعة ونص
قال لي وهو بينيك فيه بكل قوته : انت شرموطة اوي انت مكنة نياكة بس
جاب في طيزي قام جاب ورقة ادهالي فيها الاسئلة قلت له :والاجابة
قومني ودخل بيه الاوضة وقال لي : بعد الزب التاني
نمت علي وشي علي السرير وفتحت له طيزي وقولت له : نيك يا له


الجزء الثالث

اللبوة التانية
انا تحية خالة خليل و شوق لبوة زي ما بيقولوا عليا جسم بلدي ملبن من زمان وان اتعودت علي الوساخة لحد ما ادمنتها ، يا ما ابن الجيران زنقني وشبع في بزازي مص ولحس ، يا ما طيزي دلعت زب اللي واقف وريا و جابت لبنه .
من سنة عملت اجمد علاقي في حياتي مع ابن جارتنا عيل صغير 18 سنة كنت دايما بلمحه وهو واقف يرقبني من شباك المطبخ انا اول ما كنت برجع من المصنع ديما كنت بقلع هدومي واقعد بجلبية جيل علي اللحم من غير ملابس داخلية ضيقة عليه ديما علي طول زرايرها مفتوحة مبينة احلي شق بزاز ممكن تشوفه وحلماتي مطبعة علي الجلبية وطيزي بتبقي مدينة ملاهي بتتهز زي المهلبية .
كنت دايما انادي لمحسن يجيب لي الحاجات من تحت و بديله حقه بصه علي فلقة بزازي او اوطي قدامه وافنس طيزي كنت عارفة انه بيهري نفسه عشرات بالليل و هو بيفتكر منظري . لكن عمري مفكرت انه ممكن يركبني او اني اتمرجح علي زبه
لغاية ما في يوم شوف الواد محسن وهو بيضرب عشرة في الحمام
وشوفت زبه هو بيدعكه شوفوا انا شرموطة عندي 40 سنة لكن اول مرة اسيح كدة علي زب طلعت بزازي وقعدت اهرس فيها وادعك في كسي علي منظر محسن وهو بيضرب عشرة فجاة بص محسن جمبه اتخض شورت له يهدا و شورت بايدي علشان يكمل مسك زبه يدعك فيه بس المرة دي وهو شايفني بدعك بزازي بايدي الاتنين والحس شفيفي بلساني لغاية ما جاب قفل شباك الحمام وجري ، دخلت زي اللبوة اللي عاوزة تتناك الاوضة وقلعت ملط وقفت قدام جوزي اللي قاعد بيلف سيجارة احرش في ظيزي وكسي من وراه واقول له : قوم يا راجل عاوز اتناك قوم سيب اللي في ايدك واركبني
نمت علي السرير علي وشي و فشحت طيزي وانا بقول : قوم يخرب بيتك يا عرص ارزع زبك في كسي هموت
قام واخد نفس من السيجارة وقلع اللباس ونام فوقي وقال : مالك يا لبوة هايحة كدة ليه
قلت له وانا بعدل زبه علي كسي : شوف الواد محسن بيحلب زبه في الحمام الواد عليه حتة زب يستهال كسي
دخل زبه في كسي جامد وبغل وقال : يا لبوة وقفة تبصي علي زب العيل الصغير و ايه يستهال كسي ديه يا شرموطة
قولت له : ااااااااه بالراحة يا عرص ااااااف
فضل شغال جامد وبعدين نام علي ضهره وقال : تعالي اتنططي علي زبي يا لبوة
قومت قعدت علي زبه انطط عليه وقلت : قفش في بزازي اللي الواد هيموت عليهم كل اما يجيب لي حاجة عنيه بتنيك في بزازي
مسك في بزازي هيقطعهم وقال : يا شرموطة بتهيجي الواد عليكي
هجيب هجيب
جاب وام زققني وانا لسه عاوزة قلت له : انت شطبت انا لسه عاوزة زب في طيزي
قال لي :الاحق عليك منين يا لبوة هو انا لسه شاب حلوة اوي كدة اتخمدي بقي
قلت في نفسي وحياة امك لاتناك من شاب علي سريرك يا عرص

تاني يوم الصبح مروحتش المصنع جهزت نفسي لبست قميص نوم ما بيطلعش غير للايام الجامدة ضيق علي حسمي ومبين كل بزازي وقصير لغاية اخر طيزي قميص للنيك يعني انا مسمياه ارفع وعبي
ناديت علي محسن جه اول ما شفني كدة تنح ومن غير ما يحس مسك زبه يدعك فيه قولت له : مالك يا وله
قال لي : انت لبسه كدة ليه يا طنط ده عريان اوي
قولت له : ما انت السبب لما شوفت في الحمام دخلت لبسته لعمك حافظ علشان يريحني
قال لي : انت اللي مهيجاني علي طول يا طنط
قولت له وانا بلف اديله ضهري وعامله نفسي بجيب الفلوس من درج النيش : احترم نفسك يا وله
قرب مني ولزق زبه في كسي العريان من فوق هدومه وقال : طيب هو عم حافظ ريحك
قولت وانا بزقه زبه بطيزي : هو بيعرف يعمل حاجة اوعي يا وله انت لازق فيه كدة ليه
نزل هدومه وطلع زبه يمشيه علي شفرات كسي وقال : طيب ما اريحك انا
قولت له وان بوطي اكتر : هتعرف
كنت فكراه هيزع زبه في كسي لكنه نزل ورايا يلحس كسي ويمص في شفراته وينكني بلسانه اول مرة حد يهتم بمتعتي كل اللي عرفتهم قبل كدة بيهتموا بنفسهم بس قعد يلحس وانا حسمي يرتعش من المتعة وانا عمالة ادعك في بزازي هقطعهم خلص لحس وقام قال لي :
ممكن تمصي لي زبي يا طنط
لفيت ابوس في شفيفه وفي كل وشه شديته من زبه علي اوضة النوم
وقلت له : امصلك زبك بس تعالي علي اوضة النوم يا دكري
نيمته علي السرير ونزلت مص في زبه اللي واقف زي برج القاهرة الحس في بيوضه وابوس في كل زبه وامص راسه
مسك شعري و بدا ينكني في بقي ويدخل زبه كله في بقي وهو بيقول: كان نفسي اوي اعمل معاك بلوجوب
فضل ينيك في بقي لغاية ما جبهم نمت جمبه وانا بنهج : يخرب بيتك انت جامد اوي يعني ايه بلوجوب
قال وهو بيلعب في بزازي : المص و نيك البق
رقعت ضحكة شراميط : المص بلوجوب اهو بنتعلم علي ايدك هتناك بالانجليزي ماتيجي نعمل بوبي
قال : بوبي ايه
قلت له وان بعمل الحركة : هقعد علي رجلي وايدي وهفنسلك كده وانت تركبه في كسي من وره
قام وقف ورايا و دخل زبه وضربني علي طيزي وقال : دوجي يا ام احلي ظيز شوفتها دوحي مش بوبي
قلت له : احااااااااااااااااا بوبي وله دوجي المهم الزب يدخل الكس
نيك نيك فك ماي بصييييي انجليزي اهو
ناك فيه لغاية ما جابهم و جبتهم نام جمبي علي ضهره وقال لي اطلعي اركبي عليه
قومت وانا بدعك في زبه : هو لسه واقف يخرب بيتك انا تعبت
قعدت علي زبه اطلع وانزل وهي يمصي في بزي ويبوس في بقي اول مرة ابقي مع واحد بيستخدمني كدة حسيت اني ممثلة في فيلم سكس جاب تاني
نمت جمبه وقلت : تعرف انا اول مرة اكيف كدة
قال : انت اللي جامدة تعرفي انت تنفعي تمثلي افلام سكس
قولت له : قوم يا له دلوقتي
قال : هنتقابل تاني امتي
قلت له : لما البيت يبقي فاضي هنديلك

عدت الايام وانا بتقابل مع الواد في الاسبوع مرتين ثلاثة لما بقيت مدمنة زبه لغاية ما في يوم كنت بستحمي لقيت الباب بيتفتح وابني واقف قدامي عطيت بزازي بايدي والتانية حطتها علي كسي وقلت له : ايه اللي دخلك عليه يا ابن الكلب
قال لي في برود : كنت باتاكد من حاجة ولف وسابني
لبست قميص داخلي علي اللحم وطلعت وراه و مسكت شبشب و روحت عليه اضربه بيه
- انت اتهبلت يا ابن الكلب بتدخل علي وانا عريانه
مسك ايدي : وقال لي كنت بتاكد

  • بتتاكد من ايه انت اجنيت
  • اتاكد من انا شرموطة مصر اللي فيديوهاتها مليه الموقع الازرق
  • ايه نت ايه و فيديوهات ايه
  • فيديوهات سكس مع ابن المتناكة محسن وهو بينيكك شوفي كدة
اخدت التليفون من ايديه لقيت فيديو ليه انا و محسن في اوضة نومي بس مخبي الوشوش
 
  • عجبني
التفاعلات: بونو، الحس كسك واشرب ميته و Mada6666
قصة جامدة كمل
 
منتظرة التكمللله
 
  • عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
قصه جميله و بدايه مبشره
كمل و طول الاجزاء شويه
 
حلوة القصة . كمل وهات أمه معاه بالمرة . تبقي قصة اخر نياكة
 
في انتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
كمل يا شبح
 
حلوه يانجم
 
جميله كبدايه طبعا..ويريت تكمل باقى الاجزاء...شكلها هتبقى مدعمة نياكه فعلا ودياثه للصبح...واختك وخالتك اصلا شكلهم مدورنها من بدرى اوووى وانت ولا انت هنا بس كويس انك بدأت اهو تعرف الجوز المتناكين الشراميط اوى خالتك واختك....يريت تكمل ومتتأخرش علينا وفى انتظار المتعه والنيك والاثاره اللى جايه والمليطه كلها
 
  • عجبني
التفاعلات: Mando00
روعه استمر 😍 👏
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
ماشى..حلوه كبدايه...كنل يانجم واستمر وحاول متتأخرش وتبقى تطول فى الاجزاء والاحداث شويه كمان....وكمان وصف مواقف النيك والجنس طبعا وعلى قد ماتتقدر
وفى انتظار الباقى والجديد الممتع
ومشكوور لمجهودك....وكمل يلا...
 
منتظرة التكمللله
احححح.لى عفريته..يريت تردى ونتواصل مع بعض لاححح.لى وامتع متعه وعلطول طبعا وانا مستنييكك اووى تردى ضرورى وبسرعه ونتواصل بسرعه برضه
وهنتمتع احلى واجمد متعه سوا
بس يريت متتأخريش عليا وردى علطول بس وانا مستنييكك على ناااار اووووى..
 
احححح.لى عفريته..يريت تردى ونتواصل مع بعض لاححح.لى وامتع متعه وعلطول طبعا وانا مستنييكك اووى تردى ضرورى وبسرعه ونتواصل بسرعه برضه
وهنتمتع احلى واجمد متعه سوا
بس يريت متتأخريش عليا وردى علطول بس وانا مستنييكك على ناااار اووووى..
 
طول الاجزاء
 
انا خليل عندي 19 سنة عامل بسيط في مصنع اعمل به انا واختي شوق اللي عندها 23 سنة ، انا علي نياتي او شخصية ضعيفة يمكن ورثها من ابويا يعني لا بهش ولا بنش ، شخصية اختي عكسي تماما بتعرف توصل للي عاوزاه علي طول باي طريقة حتي لو مش مضبوطة . في المصنع كانت مش بتشغل حتي دايما كنت اقول لها : انت مبتعبيش خالص في الشغل
ترد تقول : يا اخي اتنيل دا انا بتعب تعب
كنت بندهش ازي بتتعب وهي لا بتشيل حاجة ولا بتحط حاجة لغاية معرفت هي بتتعب ازي لما طلب مني حد اجيب حاجة من المخزن اللي في دور البنات في المصنع وهناك شوفت شوق وهي وقفة فتحة زراير البلوزة اللي لبسها ومطلع بزازها لحمودة مشرف الدور اللي نازل تقفيش في بز و مص في البز التاني
، وشوق اديها علي زبه بتحركها بتضرب له عشرة وهي باين علي وشها الارف شافتني شاورت لي بايدها اسكت خالص ، مش عارف سكت ليه ، فضلت تدعك في زب حمودة لغاية ما نزل لبنه في اديها قالت له :
استاذ حمودة انا هنام هنا شوية وبعدين هروح انا وخالتي بدري ساعتين علشان هكشف .
قال لها وهو بينهج وبيعدل هدومه : ماشي ماشي
مشي حمودة و شوارت لي شوق علشان اخرج من المكان اللي انا فيه كانت لسه زراير بلوزتها مفتوحة و بزازها بره قالت لي :
وله يا خليل اوعي تقول لحد علي اللي شوفته
قلت لها : انت بتعملي كدة ليه مش عيب
قالت : هو ايه اللي انا بعمله شوية تقفيش و دعك في بزازي و مبشتغلش نص اليوم لو قلت لحد هفشخك .
وبعدين لاحظت اني متنح في بزازها اللي باينه قالت وهي بتضحك : مالك ياد متنح ليه كدة عجبوك هو انت طلعلك زب امتي .
قبل نهاية الشغل بساعتين خرجت اختي وخالتي من المصنع فاتوا علي وقالوا انهم مروحيين اول مرة اخد بالي من اجسمهم .
خلصت شغل ورجعت علي البيت كانت خالتي و شوق لسه مروحوش دخلت وقاعدت شوية مع امي توحيدة لغاية ما الباب خبط اول ما فتحت لقيت خالتي و شوق دخلوا قالت خالتي : اما احنا جبنا شوية حاجات من السوق انما ايه اوعي .
قالت اختي هخش اقيس الحاجات و اجي .
دخلت شوق وبعد شويه طلعت بقميص نوم انما فاجر مبين كل جسمها ، قالت لها خالتي :
يخرب عقلك يا بت يا شوق انت بقيت بطل بزازك كبرت وطيزك ادورت البركة في القفيشة .
ردت شوق و قالت لها : الدور والباقي علي اللي علمتني .
في اليوم ده نمت ومبطلتش نيك في شوق في الحلم
في يوم الجمعة امي امرتني اروح ابات مع خالتي لان جوز خالتي بيشتغل تباع علي عربية نقل ودايما بيبات بره علي العربية و ولدها الاتنين بيشتغلوا نجارين مسلح في المدن الجديدة وبيجوا كل شهر اسبوع .
المهم روحت عندها فتحت وهي لابسه جلبية بيت صدرها واسع وكت مبينة فلقة بزازها كلها و كتفها اللي زي الملبن وقالت : ايه اللي جابك يا خلو
قلت لها ماما : بعتتني انام معاكي علشان محدش عندك
رقغت حتة ضحكة : تنام معايا ازي هتركبني وله ايه يا وله .
قلت له : لا لا قصدي ابات عندك
قرصتني من كتفي وقالت ما انا عارفة بضحك معاك ياواد انت حفيف كدة ليه ادخل ادخل .
قعدت معاه نتفرج معاها علي التليفزيون وهي حطه رجلها تحت منها وفخدها بيان كله وانا مش عارف ابص علي ايه وله ايه فجاة رن الجرس الساعة 12 لقيت خالتي قامت تفتح و وقفت شوية وبعدين دخلت قالت لي : ياله قوم ننام يا خليل .
دخلت نمت في اوضة ولادها وبعد شوية سمعت صوت الباب اللي بره بيتفتح
افتكرت اني باتخيل لكن بعد شوية سمعت صوت جاي من اوضة خالتي قومت
اشوف فيه ايه لقيت الحاج فتحي صاحب البيت قالع ملط وقاعد علي السرير
وخالتي قاعدة علي الارض ماسك زبه بتمص له وهي بتقول له :
حبكت يا حاج النهاردة الواد ابن اختي عندي
الحاج فتحي : بقولك واخد فيجرا هتموتني وبعدين لو منكتكيش النهاردة هستني لسه للاسبوع الجاي
قامت خالتي و نامت علي ضهرها علي السرير ورفعت طرف الجلبية : طيب خلص
نام عليها وحط زبه في كسها وقعد ينيك فيها وهو بيهرس في بزازها يدوبك دقيقتين وقام قال لها : ححححح هجيب هجيب . اتشنج وبعدين نام جمبها
قالت له : لحقت يا بطل اومال فيجرة ايه ونيلة ايه قوم ياله وهات وصل الايجار

وسيب لي متين جنية
دخلت الاوضة وخرج الحاج فتحي وبعدين دخلت خالتي الحمام تستحمي بصيت عليه من خرم الباب خالتي الصراحة فرس توقف اي زب ست بلدي كل حتة فيه طرية بزاز كبيرة وسوة صغيرة تبقي عاوز تنكها في سرتها وطيز مدورة و مقمبرة لورا ياما شبعت تدقير في الاتوبيسات و المصانع قبل ما تخرج دخلت الاوضة قعدت علي السرير افكر ليه فيه ناس تستمتع بلحم خالتي واختي وانا لا وطالما هما شرميط ليه افضل تعبان
تاني يوم خالتي مرحتش الشغل وصحتني اروح الشغل قولت لها مش هروح انا كمان قالت خلاص قوم هات لنا فطار وادتني المتين جنيه
نزلت و جبت الفطار ورجعت لقيتها واقفه في المطبخ اللي كان ضيق جدا وقفت وراها اديها الجاجات . جه في بالي الي شوفته امبارح لقتني بدقر فيه و زبي واقف علي الاخر ورشق في طيزها لفت لي وشها و هي بتبص لي وقالت : انت بتعمل ايه يا بن الكلب
قلت لها ببرود : بعمل ايه يا خالتي
خالتي : عمال تدقر في ظيزي يا روح امك و راشق زبك في نص ظيزي يا ابن الوسخة
قولت لها وانا بضرب زبي في طيزها جامد بقرب من وشها : بزمتك مش زبي اجمد من زب فتحي
قالت : اه انت شوفت فتحي طيب تعالي
خدتني من ايدي و دخلنا الاوضة قعدت جمبي وقالت : بص يا روح امك لو فاكر انك هتمسك عليه زلة كس امك
قلت لها ان مش عاوز امسك زلل علي حد ان بس تعبان وعاوز ارتاح من ساعة مشوفتك عريانة انا هموت عليك
قالت : عاوز تركبني بس انت ابن اختي
قلت لها وان بدعك في زبي : اللي بتفتح رجليها ميفرقش معاه مين
قالت : يا ابن الشرموطة انت بتقول ايه
قومت نزلت الشورت وطلعت زبي وقلت لها : مش بقول حاجة انا بس عاوز ارتاح بصي زبي مش عارف انام طول الليل بحلم بيك ريحيني علي شان خطري
بصت لزبي الواقف وقالت طيب هرحيك بس بايدي .
قامت وقفت جمبي ومسكت زبي بتفرك فيه
قلت لها : العبي جامد ممكن تطلعي بزازك
فكت زراير الجلبية للاخر وطلعت بزازها ورجعت تمد ايدها تفرك في زبي مسكت بزازها العب فيها واشدها من حلمتها قلت لها : بزازك فاجرة يا خالتي طرية موت
قالت لي : انت اللي جامد يا وله وزبك حشوم
قلت لها مصي لي يا خالتي نزلت علي ركبها تمص وتاخده كله في بقها مديت ايدي اضم بزازها ورشقت زبي فيهم انيكها في بزازها الملبن لغاية ما جبتهم علي بزازها و وشها
قالت : ارتحت هو مكتوب عليه اذا متزنقتش في المصنع اتزنق في البيت قوم ياله خلينا نفطر يا روح امك
عدي اليوم وجينا بالليل دخلت خالتي تنام وانا قولت لها : هبات معاكي النهاردة يا خالتي
قالت : بات يا اخويا
دخلت وراها الاوضة بتاعتها قالت لي : انت جاي هنا ليه روح بات في الاوضة التانية
قلت لها : هنام جمبك نتكلم مع بعض
بصت علي زبي الواقف وقالت : هنكلم ... وده واقف كدة تعالي يا اخويا نام
نمت وراها علي السرير ولزقت فيها من وراه وحشرت زبي في ظيزها
اتململت وقالت : وبعدين بقي هو ده اللي هنكلم
قلت لها : اصلك حلوة اوي وطرية جامد كل حاجة فيكي حلوة طيازك الملبن و بزازك اللي زي الجيلي انت لو مراتي كنت مكنتش قومتك من علي السرير الجسم ده معمول للجنس بس معمول علشان تتركبي ليل ونهار معرفش ليه جوزك سايبك كدة ليه تشتغلي في المصانع وده يمسك وده ينيك
كنت بقول ده وانا بحرك زبي علي طيزها ومادد ايدي بقفش في بزازها
لفت خالتي وقالت :جوز ايه ده حوز جازمة مضيع فلوسه علي المخدرات ومبيدنيش جنيه عمره ما سالني الايجار بيدفع مننين عامل ميعرفش اني بدفعه بكسي واني بفشخ رجلي لصاحب البيت
قلت له : وانت قبلت كدة ليه
قالت : ما انا كمان مش مخلصة خالص من زمان وانا حسمي هايج وبستخدمه علشان ارتاح من اول ما كان عندي 16 سنة وانا بقعد علي زب صاحب المصنع اللي بشتغل فيه تصدق يا وله انا كنت بهيج حتي البنات عليه ياما المشرفة كانت بتزنقني في الحمام وتطلع بزازي تمص فيهم وهي بتلعب في كسها , عارف جوز خالتك ده اصلا اتعرف عليه ازي كان مزاج عنده يقف ورايا ينيك في طيزي في الاتوبيس كل يوم لغاية ما جبته علي وشه
قلت لها : دا انت ماكنة طول عمرك
قالت : اه ماكنة عاوز ايه دلوقت من الماكنة
قلت وان بقفش في بزازها عاوز اركب الماكنة
لفت ادتني طيزها وقالت : انا مش هعمل حاجة دقر فيه لغاية متجيب وتريح نفسك
قلت لها ممكن اقلع البنطلون
قالت : براحتك اهم حاجة ملكش دعوة بهدومي انا
قلعت هدومي و زنقت زبي في طيزها وقعدت انيك فيها من علي العباية الفيزون اللي لبسها علي اللحم وطلعت بزازها اقفش فيها لغاية ما ارتجفت وجبت نمت و في دماغي ان المرة الجاي هي اللي هتتنطط علي زبي هي واللبوة شوق


الجزء التاني

اللبوة
اسمي شوق وتكة من يومي فتحت عيني لقيت امي اللي مسيطرة علي البيت ابويا راجل بركة ، امي مش فاضية لينا هتعرفوا قدام ليه ، فعلشان كدة انا تربية خالتي تربية لبوة درجة اولي ، يا ما شوفتها و هي بيتلعب فيها لسه فاكرة اول موقف حصل قدامي لما روحت معاها المصنع وانا عشر سنين وراحت للمشرف قالت له: استاذ حميدة عاوزة امشي بدري وعاوزة سلفة 50 جنيه
قال لها وهو بيغمز بعنينه : طيب روحي علي المخزن روقيه
قالت له وهي بتعض علي شفتها : هو لازم المحزن ماشي متتاخرش عاوزة امشي
خدتني من ايدي ورحنا المخزن اللي كان عبارة عن اكوام ملابس وقماش بينهم ممرات قالت لي : قعدي هنا متحركيش علي ما العرص ده ينزل ونخلص
دخل استاذ حميدة وهو بيدعك في زبه بايده او ما شاف خالتي فتح لها زراير البلوزة وطلع بزازها كلها
يدعك فيها ويمص
خالتي قالت : يا راجل هايح كدة ليه بالراحة
قال لها : يا شرموطة طول اليوم زبي وجعني مبينة فلقة بزازك و مشية تهزي في طيازك
قالت له وهي بطلع زبه تدعكه : انت مش مجوز يا راجل
قال لها : قطعت ان زبي مبيقفش غير عليكي يا لبوة
انزل مصي لي
نزلت خالتي تلحس من اول بيضانه لغاية راس زبه وتبوس فيه و بعدين تاخد راسه في بقها زي المصاصة
وهو بينهج وبيقول : مصك حلو يا شرموطة
بعد شوية خالتي شالت بقها وقالت وهي بتدلكه : انت مالك النهاردة جامد اوي وبتاعك واقف مش راضي ينزل انت واخد حاجة وله ايه
قال له : قرص فياجرا قومي لفي وارفعي الجيبة ونزلي الاندر خليني اركبه في طيزك
قامت خالتي وشخرت : خخخخخخخخخخ هتنكني ب 50 ملطوش انا راحة اكمل شغل مش عاوز حاجة
مسكها من ضهرها يدقر في طيزها : تعالي بس هديكي اللي عاوزها
قالت له : 200 جنيه
قال لها و هو بيرفع الجيبة و بينزل لباسها وبيدخل زبه في طيزها : حاضر حاضر
خالتي عدلت نفسها وفنست له علشان يعرف ينيك وقالت له : احاااااااااااا يا له خلص قبل محد يجي
فضل يدخله في طيزها وهو بيلعب في بزازها الحقيقة خالتي كانت مكنة فعلا بزاز كبيرة وطرية او وطياز ملبنة ومرفوعة ملفاية بلدي بطة متختخة
بعد خمس ست دقايق جاب الاستاذ حميدة جوه طيزها
اتعدلت خالتي و قالت : اتدلعت هات ال200 جنيه
زلت انا وخالتي من المنع قالت اوعي تجيبي سير لحد حتي امك علي اللي شوفتيه
قولت لها : مش عيب اللي بتعمليه يا خالتي
قالت لي : يا بت انا بمشي حالي وبعدين هو ايه عندنا نستفيد منه غير الجسم ده اهو خدت ثمن شغل اسبوع في خمس دقايق وبعدي يا بت مفيش حاجة تكيف احلي من الزبر في الطيز تعالي ناكل كوكتيل يا له
ومن يومها وانا عرفت ان معندناش غير الجسم نستخدمه علشان نمشي حالنا . والحقيقة انا شاطرة اوي في استخدامه من اول الدبلوم اللي اخدته بنيكة طيز من المدير اللي قد جدي كانت متعته طول السنة يقعدني علي حجره ويمص بزاز وامص زبه الصراحة انا كنت بنت هشكة بناطيل ضيقة و بلوزات وقمصان علي قمر البناطيل كنت دايما اتعاقب واروح اوضة المدير تاني او تالت مرة دخلت عليه قفل الباب وقال : ان مش هتتعدلي يا بنت وتلبس عدل
قلت له بخوف : معنديش غير ده
قال لي : لازم تلبسي عدل انت مش شايفة صدرك باين ازي ( وراح
مقفش في بزازي جامد ) لازم بزازك متبقاش باينة كدة عاملة تترج ايه ده انت مش لابسة سنتيان
قلت له : ااااااااااه اح بتوجع بزازي يا استاذ
قالي : امشي من قدامي
مشيت من قدامه روحت الحمام العب في كسي اجيب وانا مطلعة بزازي و صوابعه معلمى علي بزازي وحلمتي واقفة
بعدها باسبوع نداني تاني دخلت قام قعد علي الكرسي قدام المكتب
وبقيت قدامه
مد ايده يمسك بزازي يقول لي : انت لسه برضه متلبيش سونتيان
قولت وانابحط ايدي علي ايده : اه معلش يا استاذ علشان خاطري بالراحة صوابعك علمت في المرة اللي فاتت
عض علي شفيفه و قال : ايه ده بجد وريهم لي كده
فتح البلوزة وطلع بزازي يقفش فيها وقال : اخس عليه بقي انا اعمل في دول كده دول يتباسوا
شدني بالراحة و دخلني بين رجله ولف ايده الشمال حولين ضهري ونزل بوس في بزازي حلمات وقفت ام ماسك بزي الشمال بايده ومص حلمته وانا مسخسخة منه قعدني علي حجره وزبه في طيازي
واقف علي اخره ومسك بزازي وهو بيحركني علي زبه لغاية اما وشه احمر وقعد يرتعش راح مقومني وقال لي : اعدلي هدومك وروحي
روحت مدخله بزازي جوه القميص وعدلت بنطلوني وقولت له :طيب و الغياب
قال لي : ملكيش دعوة
وبعد كدة بقت عادة كل اسبوع وله اسبوعين ادخله يلعب شوية في بزازي ويدقر في طيزي يجبهم وامشي لغاية ما الامور بدات تتطور بقي بيخرج زبه ويخليني اجبهم بايدي او ينيك بزازي و بعدين خلني امص ليه ويجبهم في بقي كل ده وجسمي بيدور لغاية ما بزازي بقت زي الشمامة وطيازي بطيخة صغيرة بس علي وسط رفيع في اخر السنة
قالي : تعالي يا بت البيت عندي اديك اسئلة الامتحان
قولت له : حاضر
روحت له البيت مكنش فيه حد غيره دخلني وكان لابس بوكسر وفلنة بحملات قال لي الببسي ده احنا هنقعد مع بعض شوية
كان قميص نوم من بتاع مراته قلعت قدامه ملط ولبست القميص
قلت له : ده ضيق قوي من علي صدري وطيزي
بص علي وطلع زبه وهو شايف القميص يدوب مغطي حلمتي ومبين بزازي كلها وهيتقطع من علي طيزي شغل مزيكة
قال لي ارقصي يا شوق هزي نفسك
فضلت ارقص وهو بياعب في زبه لغاية مشدني وقعدني علي زبه وهو وانا ملط من تحت حسيت براس زبه علي خرم طيزي بيحاول يدخله
قلت له لالا نيك لا
قالي وهو قافش في وسطي هديكي الاسئلة مستهلش احط زبي في طيازك المبن ده
قلت : بسسسس
قال : لا بس وله حاجة خلينه نتمتع
قام جاب كريم دعك بيه زبه وخرم طيزي وانا مفنسة و حط زبه دخل بسهولة قال لي انت بتخدي فيه يا بت
قلت له لا بس بدخل فيها خيار وان بضرب السبعة ونص
قال لي وهو بينيك فيه بكل قوته : انت شرموطة اوي انت مكنة نياكة بس
جاب في طيزي قام جاب ورقة ادهالي فيها الاسئلة قلت له :والاجابة
قومني ودخل بيه الاوضة وقال لي : بعد الزب التاني
نمت علي وشي علي السرير وفتحت له طيزي وقولت له : نيك يا له
نفسى مراتى تبقى زى خالتها
 
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز، docter و الحكمدار..
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في انتظار التكملة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%