NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mando_4_bisex

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو مفيش واحد دماغه متكلفة ورايقة كدة يكملنا قصة خالد مع مينا وامه واخته وزوجته
ولا هي كدة قفلت قفلة صح وانا مش واخد بالي القصة دي كانت جامدة نيك وكلها سكس فاجر نيك الواحد لحد دلوقتي بيخش يدور عليها من كتر الشهوة اللي فيها🔥🔥

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر, النسر المحلق, DOCTOR AMR و شخص آخر
هو مفيش واحد دماغه متكلفة ورايقة كدة يكملنا قصة خالد مع مينا وامه واخته وزوجته
ولا هي كدة قفلت قفلة صح وانا مش واخد بالي القصة دي كانت جامدة نيك وكلها سكس فاجر نيك الواحد لحد دلوقتي بيخش يدور عليها من كتر الشهوة اللي فيها🔥🔥
معاك حق دي اول قصة قرتها هنا وهيا بصراحة الي حببتني في المنتدا

• عجبني
التفاعلات: Mando_4_bisex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا صاحبي ما هو ياريت كان ينفع
في احدهم هنا في المنتدي اتكلم في الموضوع دا بس طبعاً الكلام دا مينفعش
انا واحد من الناس اللي بتحب القصص و نفسهم القصة دي و غيرها يكملوا ، بس لازم الكاتب هو اللي يكملها او هو اللي يسيبها لحد يكملها
اصلها ملكية فكرية مش سوق الجمعة 👍

• عجبني
التفاعلات: مرحب و Mando_4_bisex
يا صاحبي ما هو ياريت كان ينفع
في احدهم هنا في المنتدي اتكلم في الموضوع دا بس طبعاً الكلام دا مينفعش
انا واحد من الناس اللي بتحب القصص و نفسهم القصة دي و غيرها يكملوا ، بس لازم الكاتب هو اللي يكملها او هو اللي يسيبها لحد يكملها
اصلها ملكية فكرية مش سوق الجمعة 👍
الميمبر اللي كان كاتبها عالمنتدي القديم كان اسمه خالد المسيري اعتقد او حاجة شبه كدة
ملوش وصول او محدش من المشرفين يعرفه او يسأله اذا كان ليها تكملة او يخلي حد يكملها

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
الميمبر اللي كان كاتبها عالمنتدي القديم كان اسمه خالد المسيري اعتقد او حاجة شبه كدة
ملوش وصول او محدش من المشرفين يعرفه او يسأله اذا كان ليها تكملة او يخلي حد يكملها
عارف الكلام دا بس حتي لو محدش عرف يتواصل معاه لازم تفضل زي ما هي لحد ما يرجع بنفسه يكملها او يديها لحد يكملها مكانه
طب فرضاً مرجعش .. تفضل زي ما هي
و حط نفسك مكانه انك تعبت علي قصة و كبرتها و عملت ليها جمهور و بعدها خدت سنة راحة مثلاً و رجعت تكملها لقيت غيرك هبد فيها اكيد هتضايق مش كدا ؟

• عجبني
التفاعلات: Mando_4_bisex
عارف الكلام دا بس حتي لو محدش عرف يتواصل معاه لازم تفضل زي ما هي لحد ما يرجع بنفسه يكملها او يديها لحد يكملها مكانه
طب فرضاً مرجعش .. تفضل زي ما هي
و حط نفسك مكانه انك تعبت علي قصة و كبرتها و عملت ليها جمهور و بعدها خدت سنة راحة مثلاً و رجعت تكملها لقيت غيرك هبد فيها اكيد هتضايق مش كدا ؟
كلام محترم

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%