NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هنا كل واحد بيبني الحلم المثالي بتاعه من غير مايدور انت مين ولا بتشتغل ايه بس ميبلقش ع دماغه ويبقي كابوس
انما الواقع هما الناس اللي بتتعامل معاهم يوميا مهما كان في نسبة زيف بس هما المقياس
اشرح بالتبسيط اكتر

انت عندك حاجات كتير بس للاسف
ناقصك حاجه مهمه جدا
مش بتعرف تشقط
مقادير الشقط ورقة وقلم واكتب معايا
١- ابعت بتاعك 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الصياد 1 0 1
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و الفحل السكندريي
اشرح بالتبسيط اكتر
بمعني حاجة زي مثلا لما تبقي قاعد في الاوضة براحتك ومفيش اي قيود وما بين تكون مثلا في الشغل او برا البيت

كنت واتخرب بيتي
عادى اتجوز تانى رسمى برده خليك فى اليمين وابعد عن الشمال عشان خراب بيوت اكبر بكتير

• حبيته
التفاعلات: الفحل السكندريي
بمعني حاجة زي مثلا لما تبقي قاعد في الاوضة براحتك ومفيش اي قيود وما بين تكون مثلا في الشغل او برا البيت
اه فهمتك بس انا بفضل الوحده🙂

مش كل الوحدة حلوة يسطا 😂 الحضن الدافي عسل برضه 😎
بسراحه انا برضو لما بفكر زيك نفسيتى بتبق رافضه الفكره بفكر لوحدى علطول

بسراحه انا برضو لما بفكر زيك نفسيتى بتبق رافضه الفكره بفكر لوحدى علطول
يعم انت هتلاقيك مخنوق شويا بس فحبيت تقعد لوحدك اما الوحدة كاملة مفيش حد يقدر عليها

يعم انت هتلاقيك مخنوق شويا بس فحبيت تقعد لوحدك اما الوحدة كاملة مفيش حد يقدر عليها
انا قادر عليه معنديش اخوات بنات ولا ولاد ولا حتى بنت فحياتى تسال عليا او حد يهون عليا ويشجعنى فحياتى انا الوحده بالنسبالى راحه عن البشر

انا قادر عليه معنديش اخوات بنات ولا ولاد ولا حتى بنت فحياتى تسال عليا او حد يهون عليا ويشجعنى فحياتى انا الوحده بالنسبالى راحه عن البشر
كام سنه

لسه صغير اخرج للدنيا بنت الوسخة وحارب معاها وهتقع وتطمرمط ولازم تقوم سيبك من الوحدة وجو الاكتئاب اللي انت عايش فيه ده مش هيوصلك لحاجة

لسه صغير اخرج للدنيا بنت الوسخة وحارب معاها وهتقع وتطمرمط ولازم تقوم سيبك من الوحدة وجو الاكتئاب اللي انت عايش فيه ده مش هيوصلك لحاجة
اتمرمط اكتر من كدا واقع ايه انا عندى السكر ومتمرمط من مستشفى لمستشفى بسببو اتمرمط ايه اكتر من كدا واقع فين تانى

اتمرمط اكتر من كدا واقع ايه انا عندى السكر ومتمرمط من مستشفى لمستشفى بسببو اتمرمط ايه اكتر من كدا واقع فين تانى
**** يعينك بس صدقني في اكتر منك بكتير انا عندي اخويا الصغير عنده السكر برضه وعارف ايه اللي بيعمله مع البني ادم قوم اقف ع رجلك كده كده هتقوم لو طنشت دماغك اللي انت فيه دلوقتي هيبقي تسخين بس

**** يعينك بس صدقني في اكتر منك بكتير انا عندي اخويا الصغير عنده السكر برضه وعارف ايه اللي بيعمله مع البني ادم قوم اقف ع رجلك كده كده هتقوم لو طنشت دماغك اللي انت فيه دلوقتي هيبقي تسخين بس
اخوك عندو كلم سنه وجالو ازاى طيب وبياخد ايه علاج

مش فارقه معايا تسخين او لا انا سايب نفسى خالص للدنيا تودينى وتجيبنى على حسب ما تحب مفيش حيل اقاوم واحارب انا تعبت كفايا بلوتى

اخوك عندو كلم سنه وجالو ازاى طيب وبياخد ايه علاج
عنده ١٠ سنين والصراحة العلاج والنظام ده اخواتي التانين هما اللي قايمين بيه

مش فارقه معايا تسخين او لا انا سايب نفسى خالص للدنيا تودينى وتجيبنى على حسب ما تحب مفيش حيل اقاوم واحارب انا تعبت كفايا بلوتى
هتتفاجأ في يوم من الايام ان عمرك اتسرق وانت معملتش حاجة ومادام كده كده الواحد هيموت يبقي ع الاقل انك مستسلمتش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%