NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المهم

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا واحد كل الظروف متهيئه اعيش حياتي بالطول والعرض ومش عارف يعني ام البنات اللي بنشوفهم ونشوف صورهم مش لاقي واحده اتعرف عليها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و أحمد برايز
انا واحد كل الظروف متهيئه اعيش حياتي بالطول والعرض ومش عارف يعني ام البنات اللي بنشوفهم ونشوف صورهم مش لاقي واحده اتعرف عليها
متتجوز رسمى يسطى

كنت واتخرب بيتي
ياجماعه الموضوع مش مضحك لو حد مكانو كان حس بالى هو حاسس بيه
هوا نت ليه كدا طيب مفيش احلى من الجواز

مش قصدي حاجة هي حاجة تزعل بس الفكرة انه بيستفسر انه مش لاقي وانه كان متجوز فاكيد هو عنده مواصغات معينة عايزها فيها فا انا رايي يدور واكيد هتلاقي

مش قصدي حاجة هي حاجة تزعل بس الفكرة انه بيستفسر انه مش لاقي وانه كان متجوز فاكيد هو عنده مواصغات معينة عايزها فيها فا انا رايي يدور واكيد هتلاقي
يطلع بره المنتدى

اختار
كنت واتخرب بيتي
اتختار حد يناسبك سيبك من الي بتشوفه لان صوابعك مش زي بعضها اكيد في بنات محترمه كتير دور علي الاصل والنسب اكيد هتلاقي الي يحافظ ويخاف عليك

اكيد بس زي ما قلت كده ف مش ناقصه

اكيد بس زي ما قلت كده ف مش ناقصه
السراحه مفيش احلى من انك تكون معاك وحده بس فحياتك افضل من اكتر من ست انا عايز اعرف شعور الشخص متعدد العلاقات دا ازاى مرتاح مفيش احلى من يكون معاك بنوته وحده فحياتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحلال احسن

لان بره عالحقيقه واقعى انما هنا مش كلو بيبان على حقيقتو
هنا كل واحد بيبني الحلم المثالي بتاعه من غير مايدور انت مين ولا بتشتغل ايه بس ميبلقش ع دماغه ويبقي كابوس
انما الواقع هما الناس اللي بتتعامل معاهم يوميا مهما كان في نسبة زيف بس هما المقياس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انت عندك حاجات كتير بس للاسف
ناقصك حاجه مهمه جدا
مش بتعرف تشقط

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
هنا كل واحد بيبني الحلم المثالي بتاعه من غير مايدور انت مين ولا بتشتغل ايه بس ميبلقش ع دماغه ويبقي كابوس
انما الواقع هما الناس اللي بتتعامل معاهم يوميا مهما كان في نسبة زيف بس هما المقياس
اشرح بالتبسيط اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%