NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ا

امرأة من نار

ضيف
سؤال
ماهوه افضل طريقة لتبيض المناطق الحساسه
افضل طريقة ل ازالة الشعر
علما انا عمري 48 سنة؟

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي، thalover و اياد سمير
ليزر

• عجبني
التفاعلات: اياد سمير
سؤال
افضل طريقة ل ازالة الشعر
علما انا عمري 48 سنة؟
في طريقه التبيض صفار البيض والنشا وعسل ابيض وزيت جونسون للاطفال

• عجبني
التفاعلات: ahmd 1
ميرسي والتبيض كيف؟
هقولك وصفتي السحرية .. تاخدي الشاور المتين وتنشفي جسمك كويس .. تاني خطوة تجيبي عرق سوس وتخمرية بكربوناتو وتعمل اخلي كوباية عرق سوس وتاخدي التفل بتاعة وتعملي احلي اسكراب طبيعي وبعد نص ساعة تشطفي جسمك كويس وبعدين تستعملي كريم سنسو دراكون حلو قوي وكرري العملية مرتين كل اسبوع لمدة شهر وهتدعيلي

• عجبني
التفاعلات: اياد سمير و ahmd 1
هقولك وصفتي السحرية .. تاخدي الشاور المتين وتنشفي جسمك كويس .. تاني خطوة تجيبي عرق سوس وتخمرية بكربوناتو وتعمل اخلي كوباية عرق سوس وتاخدي التفل بتاعة وتعملي احلي اسكراب طبيعي وبعد نص ساعة تشطفي جسمك كويس وبعدين تستعملي كريم سنسو دراكون حلو قوي وكرري العملية مرتين كل اسبوع لمدة شهر وهتدعيلي
شكرا كثير راح اجربها

افضل طريقه لازاله الشعر لو مش ليزر يبقا السويت وبعدها مرطب
التفتيح كريمات بتاخد وقت اقل حاجه شهرين زى بزلين كريم وممكن نستخدم معاه كريمات تقشير البشره

افضل طريقة لازالة الشعر هي الحلاقة بزيت جوز الهند مع اتجاه نمو الشعر
الليزر ممكن يغمق لون المناطق الحساسة
والسكر ممكن يسبب ترهلات
اما بالنسبة للون مو مهم كتير الاهم النضافة والانوثة العالية ومن عمرك واضح انك خبيرة ونضيفة وأنثى بكل ما تعنيه الكلمة من معنى 😘

الشعر يتشال بالليزر ده احسن حاجة
الاحسن تروحي لدكتور جلدية او تجميل عشان سبب الغمقان ده بيختلف من واحده للتانية و لو هتستخدمي وصفات اتاكدي انك مش عندك حساسية من اي مكون فيها❤️

و عموما الغمقان مش حاجة وحشة يعني المهم.النظافة و بس

سؤال
افضل طريقة ل ازالة الشعر
علما انا عمري 48 سنة؟
افضل ضريقة ازالة شعر الليز
اما للتبيض ما بعرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا امر التفتيح ده له حدود لانه بيعتمد على درجة لون بشرتك الطبيعيه .. ففى افتح درجاته بعد العنايه لن يتخطى درجة واحده أغمق من لون جلدك
للوزن و تكوين الجسم عامل لان الاحتكاك بيسبب تغير اللون
كمان طريقة نضافتك لو بتستخدمى ميه فى التشطيف لازم رطوبة و بلل الجلد مع الكتمه يغمق .. و يزيده الاندرات الستان او غير القطنيه اللى بتأدى لالتهابات خفيفه فى الجلد على فترات تترك تغير فى اللون ..
كمان الطريقه المستخدمه فى نزع الشعر وبالمناسبه الليزر بيسبب غمقان لانه بيحرق طبقات الجلد الخارجيه لكنك مش بتحسى فى وقتها بسبب نظام التبريد اللى فى الاجهزه زى الكانديلا لذلك هاتلاقى دكاترة الليزر بيكتبوا على مراهم وجل للحروق الخفيفه وجل لاعادة تكوين البشره و بعد مده لا تقل عن شهر بيكتب مبيضات وكلها كيماويه .
انصحك باتباع روتين طبيعى سهل يتلخص فى التنشيف بعد الحمام جيدا ولبس اندرات قطنيه خامه جيده و كريمات يابانيه بالاعشاب بتبيض و تنضف و تطهر ولها ريحه جميله بتمسك فى الجلد و تديه نعومه ..

استخدام تقنيات التجميل الحديثه مثل الليزر هو افضل شي حاليا

سؤال
افضل طريقة ل ازالة الشعر
علما انا عمري 48 سنة؟
زب ولد سن ١٧ ١٨ لسه بالغ احتضني الولد و حنيه عليه يعطكي اقوه حليب لتفتيح البشره انا ١٨ وعارف بقولك ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%